Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 18.07.2022 o 12:24, Kris5112 napisał:

Myślałem że po ostatniej aktualizacji i przywróceniu ustawień fabrycznych będzie wszystko ok. Jednak gdy wychodzę z PVR, po odtwarzaniu nagrania na ekranie pojawia się komunikat "BRAK SYGNAŁU itd" na tle odbieranego kanału, jest info o odbieranym kanale, fonia działa prawidłowo. Trzeba przełączyć na inny kanał aby dekoder działał prawidłowo albo najczęściej trzeba dekoder wyłączyć i włączyć aby odbiór był prawidłowy. Jest to kolejny błąd oprogramowania dekodera które zostało udostępnione użytkownikom EVOBOX-EVG bez testów.

 

DSCF0275.jpg

 

1. Znalazłem sposób -u mnie skuteczny jak szybko pozbyć się komunikatu nakładającego się na obraz po wyjściu z PVR (korzystam z listy "ULUBIONE"). Na przykład dekoder odbiera kanał TVN24, przełączam na odtwarzanie z dysku, po zakończeniu wychodzę z PVR i pojawia się plansza "BRAK SYGNAŁU", przełączam na pozycję numer jeden z listy czyli w moim przypadku jest to TVP1 i plansza "BRAK SYGNAŁU" znika, czyli trzeba wybrać program nadawany z innego transpondera niż na bieżąco oglądany, a dekoder przełączy się na odbiór z nowo wybranego (zmieni się także częstotliwość pośrednia konwertera unicable - jedna z czterech i polaryzacja odbieranego sygnału).

2. Przewijanie nagranego materiału na dysk i pauza nie powodują u mnie restartów dekodera, może dlatego iż jest to jeden z pierwszych dekoderów EVOBOX-PVR wprowadzonych do eksploatacji.

Edytowane przez Kris5112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dziwo, coś się poprawiło! Mam dalej 4.2.1 ale dzisiaj restarty zniknęły. Nie wiem czy coś zaktualizowali, czy może przypadek ale pod tym względem jest OK. Mogę cofać zatrzymywać bez żadnych restartów. Co prawda po odtworzeniu nagrania pojawia się plansza o braku sygnału, ale wystarczy wybrać kanał z innego transpondera niż obecnie oglądany i znika.

 

49 minut temu, Cienki Bolek napisał:

O dziwo, coś się poprawiło! Mam dalej 4.2.1 ale dzisiaj restarty zniknęły. Nie wiem czy coś zaktualizowali, czy może przypadek ale pod tym względem jest OK. Mogę cofać zatrzymywać bez żadnych restartów. Co prawda po odtworzeniu nagrania pojawia się plansza o braku sygnału, ale wystarczy wybrać kanał z innego transpondera niż obecnie oglądany i znika.

 

Niestety, nie do końca prawda. Restart są, ale tylko na niektórych kanałach. Można zatrzymać kanał 3 ale 113 niestety nie. Restarty są od kanału 111 do 115. Na pozostałych grafika ekranowa przy pauzie pokazuje jakieś głupoty, przewijania itp, ale restartu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, macwojs napisał:

Gdzie sprawdzić wersję oprogramowania, bo chyba jestem ślepy.

Ktoś jeszcze jest w stanie potwierdzić, że zdalny reset przez support pomaga na problem z restartami przy pauzie?

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
 

U mnie nie pomogły żadne resety,przywracanie ustawień itd.

Dzisiaj wymieniłem dekoder na nowy i na razie jest ok 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, macwojs napisał:

Gdzie sprawdzić wersję oprogramowania, bo chyba jestem ślepy.

Ktoś jeszcze jest w stanie potwierdzić, że zdalny reset przez support pomaga na problem z restartami przy pauzie?

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
 

Ustawienia  Informacje  Dostep Warunkowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie ostatniej aktualizacji softu do wersji 4.2.1 napisałem do Polsatubox opisując iż nowa aktualizacja naprawiła EPG, ale zepsuła opisywane na tym forum funkcje dekodera, informując iż wielu abonentów ma objawy restartów dekodera planszę o braku sygnału po wyjściu z EPG.

 

Otrzymałem ciekawą odpowiedź o treści:

 

"Uprzejmie informujemy, że wymienione przez Pana usterki często są spowodowane niepoprawnym ustawieniem anteny, bądź poluzowaniem, czy nieprawidłowym podpięciem przewodów lub uszkodzeniem wejścia na przewody, w związku z czym występuje niewystarczająca moc sygnału, co przejawia się problemami z odbiorem poszczególnych kanałów. Zalecamy więc skontrolowanie poprawności ustawienia anteny oraz działania całej instalacji antenowej.

 

Z poważaniem,  Kamil Szydlik Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email"

 

Czy wszyscy tam pracujący są oderwani od rzeczywistości i nie znają problemów jakie mają abonenci ?

Jeśli jest tak jak myślę to nie ma najmniejszego sensu zwracać się do nich z tego typu sprawami.

Przecież muszą mieć wiele podobnych zgłoszeń.

 

  • Dzięki 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kris5112 napisał:

Czy wszyscy tam pracujący są oderwani od rzeczywistości i nie znają problemów jakie mają abonenci ?

Niestety prawdopodobnie tak. Tam raczej nikt nie pracuje z zamiarem pomocy klientowi. 

Edytowane przez mejveno
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.07.2022 o 12:06, Januszewski napisał:

Z tymi restartami przy pauzie/przewijaniu, to klikałem i doszedłem do tego, że jak włączę napisy, to się restartuje. Jak napisy są wyłączone, to jest ok :/

Witam. U mnie to samo po ostatniej aktualizacji. Przy włączaniu napisów następuje restart dekodera . Potem przy każdej próbie włączenia tego odcinka dekoder się restartuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.07.2022 o 15:38, martinelka napisał:

A mnie znacznie bardziej dziwi, że w polsacie nadal można te reklamy przewijać. Reklama to pieniądze dla operatora - prędzej czy później pewnie dojdzie do tego, że albo będziemy oglądali reklamy obligatoryjnie, albo będziemy płacić dodatkowo za oglądanie bez reklam. 

 

A czy płacenie za telewizję satelitarną/kablową/IPTV nie jest właśnie tą "dodatkową płatnością"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.07.2022 o 11:25, abonent111 napisał:

 

A czy płacenie za telewizję satelitarną/kablową/IPTV nie jest właśnie tą "dodatkową płatnością"?

Nie. To jest opłata " podstawowa", za telewizję z reklamami. Pomijanie reklam uszczupli dochody nadawcy, a w konsekwencji zapewne również operatora - co ten zapewne będzie próbował sobie kompensować. 

 

A z innej beczki: nigdzie nie mogę znaleźć info na temat tego, co wnosi ostatnia aktualizacja 4.1.3. Osoby reprezentujące Cyfrowy Polsat na tym forum również milczą w tej kwestii. Czy nie powinno być tak, że wprowadzając aktualizację powinno się klienta poinformować, czego dotyczy i co wnosi taka zmiana? 

Edytowane przez martinelka
Połączenie wpisów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Linz napisał:

Na facebooku sugerują wizytę w APS-ie, gdzie rzekomo można dostać magiczne nowe Evoboxy PVR wolne od ww. wad.

 

Jestem ciekawy jak się zachowają nowe EVOBOXY PVR po podłączeniu do anteny - prawdopodobnie pobiorą automatycznie najnowszy soft i znowu będą kłopoty.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem zadowolonym użytkownikiem dekodera EVOBOX PVR, do czasu pojawienia się nowej wersji oprogramowania GRAPHYNE 4.2.1, która jak wszyscy wiemy popsuła podstawowe funkcje uniemożliwiając w pełni z niego korzystać. Często korzystamy z live pause oraz z przewijania wstecz, w tej chwili jest to niemożliwe ☹️ ze względu na restarty dekodera. Jak można było wypuścić tak wadliwy soft, bez uprzedniego sprawdzenia go, pod kątem prawidłowego działania podstawowych funkcji. To uwłacza programistom, którzy go przygotowali i nie sprawdzili przed rozesłaniem. Wiedzą, że popełnili błąd w oprogramowaniu, ponieważ zaprzestali dystrybucji na pozostałe partie dekoderów. Teraz pytanie do @support458i @Specjalista Polsat Box ,czy jest możliwość pozyskania odpowiedzi, jak długo jeszcze będzie nam dane czekać na aktualizację softu?

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.07.2022 o 16:02, Kris5112 napisał:

 

 

Czy wszyscy tam pracujący są oderwani od rzeczywistości i nie znają problemów jakie mają abonenci ?

Jeśli jest tak jak myślę to nie ma najmniejszego sensu zwracać się do nich z tego typu sprawami.

Przecież muszą mieć wiele podobnych zgłoszeń.

 

A ja właśnie jestem odwrotnego zdania. Należy ich ciągle bombardować zgłoszeniami że to czy tamto działa nieprawidłowo.

Edytowane przez Jerzykowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, jazuch napisał:

Byłem zadowolonym użytkownikiem dekodera EVOBOX PVR, do czasu pojawienia się nowej wersji oprogramowania GRAPHYNE 4.2.1, która jak wszyscy wiemy popsuła podstawowe funkcje uniemożliwiając w pełni z niego korzystać. Często korzystamy z live pause oraz z przewijania wstecz, w tej chwili jest to niemożliwe ☹️ ze względu na restarty dekodera. Jak można było wypuścić tak wadliwy soft, bez uprzedniego sprawdzenia go, pod kątem prawidłowego działania podstawowych funkcji. To uwłacza programistom, którzy go przygotowali i nie sprawdzili przed rozesłaniem. Wiedzą, że popełnili błąd w oprogramowaniu, ponieważ zaprzestali dystrybucji na pozostałe partie dekoderów. Teraz pytanie do @support458i @Specjalista Polsat Box ,czy jest możliwość pozyskania odpowiedzi, jak długo jeszcze będzie nam dane czekać na aktualizację softu?

 

Święte słowa.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...