xut2zs Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 Czy podłączenie dekodera do internetu coś w tej chwili daje w kwestii EPG? Aktualizuję szybciej czy coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris5112 Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 (edytowane) W dniu 18.07.2022 o 12:24, Kris5112 napisał: Myślałem że po ostatniej aktualizacji i przywróceniu ustawień fabrycznych będzie wszystko ok. Jednak gdy wychodzę z PVR, po odtwarzaniu nagrania na ekranie pojawia się komunikat "BRAK SYGNAŁU itd" na tle odbieranego kanału, jest info o odbieranym kanale, fonia działa prawidłowo. Trzeba przełączyć na inny kanał aby dekoder działał prawidłowo albo najczęściej trzeba dekoder wyłączyć i włączyć aby odbiór był prawidłowy. Jest to kolejny błąd oprogramowania dekodera które zostało udostępnione użytkownikom EVOBOX-EVG bez testów. 1. Znalazłem sposób -u mnie skuteczny jak szybko pozbyć się komunikatu nakładającego się na obraz po wyjściu z PVR (korzystam z listy "ULUBIONE"). Na przykład dekoder odbiera kanał TVN24, przełączam na odtwarzanie z dysku, po zakończeniu wychodzę z PVR i pojawia się plansza "BRAK SYGNAŁU", przełączam na pozycję numer jeden z listy czyli w moim przypadku jest to TVP1 i plansza "BRAK SYGNAŁU" znika, czyli trzeba wybrać program nadawany z innego transpondera niż na bieżąco oglądany, a dekoder przełączy się na odbiór z nowo wybranego (zmieni się także częstotliwość pośrednia konwertera unicable - jedna z czterech i polaryzacja odbieranego sygnału). 2. Przewijanie nagranego materiału na dysk i pauza nie powodują u mnie restartów dekodera, może dlatego iż jest to jeden z pierwszych dekoderów EVOBOX-PVR wprowadzonych do eksploatacji. Edytowane 21 Lipca 2022 przez Kris5112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 U mnie nadal 4.1.3. Może wstrzymali rozsyłanie nowego softu, po licznych zgłoszeniach niezadowolonych klientów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 22 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2022 U mnie też jest wersja 4.1.3 a potrafi się wyłączyć podczas normalnego oglądania programu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cienki Bolek Opublikowano 22 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2022 O dziwo, coś się poprawiło! Mam dalej 4.2.1 ale dzisiaj restarty zniknęły. Nie wiem czy coś zaktualizowali, czy może przypadek ale pod tym względem jest OK. Mogę cofać zatrzymywać bez żadnych restartów. Co prawda po odtworzeniu nagrania pojawia się plansza o braku sygnału, ale wystarczy wybrać kanał z innego transpondera niż obecnie oglądany i znika. 49 minut temu, Cienki Bolek napisał: O dziwo, coś się poprawiło! Mam dalej 4.2.1 ale dzisiaj restarty zniknęły. Nie wiem czy coś zaktualizowali, czy może przypadek ale pod tym względem jest OK. Mogę cofać zatrzymywać bez żadnych restartów. Co prawda po odtworzeniu nagrania pojawia się plansza o braku sygnału, ale wystarczy wybrać kanał z innego transpondera niż obecnie oglądany i znika. Niestety, nie do końca prawda. Restart są, ale tylko na niektórych kanałach. Można zatrzymać kanał 3 ale 113 niestety nie. Restarty są od kanału 111 do 115. Na pozostałych grafika ekranowa przy pauzie pokazuje jakieś głupoty, przewijania itp, ale restartu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 22 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2022 Godzinę temu, Cienki Bolek napisał: O dziwo, coś się poprawiło! Mam dalej 4.2.1 ale dzisiaj restarty zniknęły. Nie podniecaj się- mój też wczoraj pracował bezbłędnie, ale dziś zachował się już "normalnie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macwojs Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 Gdzie sprawdzić wersję oprogramowania, bo chyba jestem ślepy.Ktoś jeszcze jest w stanie potwierdzić, że zdalny reset przez support pomaga na problem z restartami przy pauzie? Sent from my ELE-L29 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keradr Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 Godzinę temu, macwojs napisał: Gdzie sprawdzić wersję oprogramowania, bo chyba jestem ślepy. Ktoś jeszcze jest w stanie potwierdzić, że zdalny reset przez support pomaga na problem z restartami przy pauzie? Sent from my ELE-L29 using Tapatalk U mnie nie pomogły żadne resety,przywracanie ustawień itd. Dzisiaj wymieniłem dekoder na nowy i na razie jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luji Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 U mnie restarty na 3 ale na 113 działa. Każda aktualizacja psuje coraz więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 14 godzin temu, macwojs napisał: Gdzie sprawdzić wersję oprogramowania, bo chyba jestem ślepy. Ktoś jeszcze jest w stanie potwierdzić, że zdalny reset przez support pomaga na problem z restartami przy pauzie? Sent from my ELE-L29 using Tapatalk Ustawienia Informacje Dostep Warunkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris5112 Opublikowano 25 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 W sprawie ostatniej aktualizacji softu do wersji 4.2.1 napisałem do Polsatubox opisując iż nowa aktualizacja naprawiła EPG, ale zepsuła opisywane na tym forum funkcje dekodera, informując iż wielu abonentów ma objawy restartów dekodera planszę o braku sygnału po wyjściu z EPG. Otrzymałem ciekawą odpowiedź o treści: "Uprzejmie informujemy, że wymienione przez Pana usterki często są spowodowane niepoprawnym ustawieniem anteny, bądź poluzowaniem, czy nieprawidłowym podpięciem przewodów lub uszkodzeniem wejścia na przewody, w związku z czym występuje niewystarczająca moc sygnału, co przejawia się problemami z odbiorem poszczególnych kanałów. Zalecamy więc skontrolowanie poprawności ustawienia anteny oraz działania całej instalacji antenowej. Z poważaniem, Kamil Szydlik Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email" Czy wszyscy tam pracujący są oderwani od rzeczywistości i nie znają problemów jakie mają abonenci ? Jeśli jest tak jak myślę to nie ma najmniejszego sensu zwracać się do nich z tego typu sprawami. Przecież muszą mieć wiele podobnych zgłoszeń. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mejveno Opublikowano 25 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 (edytowane) 2 godziny temu, Kris5112 napisał: Czy wszyscy tam pracujący są oderwani od rzeczywistości i nie znają problemów jakie mają abonenci ? Niestety prawdopodobnie tak. Tam raczej nikt nie pracuje z zamiarem pomocy klientowi. Edytowane 25 Lipca 2022 przez mejveno 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andzia Opublikowano 25 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 W dniu 18.07.2022 o 12:06, Januszewski napisał: Z tymi restartami przy pauzie/przewijaniu, to klikałem i doszedłem do tego, że jak włączę napisy, to się restartuje. Jak napisy są wyłączone, to jest ok Witam. U mnie to samo po ostatniej aktualizacji. Przy włączaniu napisów następuje restart dekodera . Potem przy każdej próbie włączenia tego odcinka dekoder się restartuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Master2012 Opublikowano 25 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 Maja jeszcze EVOBOX PVR na wymianę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 26 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2022 Jakiś miesiąc temu podczas wizyty z punkcie plusa pytałem o te dekodery, na wymianę są, ale to już same odnawiane. Duża loteria z HDD. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonent111 Opublikowano 26 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2022 W dniu 14.07.2022 o 15:38, martinelka napisał: A mnie znacznie bardziej dziwi, że w polsacie nadal można te reklamy przewijać. Reklama to pieniądze dla operatora - prędzej czy później pewnie dojdzie do tego, że albo będziemy oglądali reklamy obligatoryjnie, albo będziemy płacić dodatkowo za oglądanie bez reklam. A czy płacenie za telewizję satelitarną/kablową/IPTV nie jest właśnie tą "dodatkową płatnością"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 U mnie nadal 4.1.3 a dziś do 13-tej już dwa razy się resetował- co te [beep]i narobiły by tak psuć softy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinelka Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 (edytowane) W dniu 26.07.2022 o 11:25, abonent111 napisał: A czy płacenie za telewizję satelitarną/kablową/IPTV nie jest właśnie tą "dodatkową płatnością"? Nie. To jest opłata " podstawowa", za telewizję z reklamami. Pomijanie reklam uszczupli dochody nadawcy, a w konsekwencji zapewne również operatora - co ten zapewne będzie próbował sobie kompensować. A z innej beczki: nigdzie nie mogę znaleźć info na temat tego, co wnosi ostatnia aktualizacja 4.1.3. Osoby reprezentujące Cyfrowy Polsat na tym forum również milczą w tej kwestii. Czy nie powinno być tak, że wprowadzając aktualizację powinno się klienta poinformować, czego dotyczy i co wnosi taka zmiana? Edytowane 27 Lipca 2022 przez martinelka Połączenie wpisów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 28 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2022 I to jest prawda. Android, Microsoft czy marki telewizyjne, zawsze informują co zawiera dana aktualizacja. Nawet Canal+ nie ma z tym problemu. A oczywiście PolsatBox nic. @support458i @Specjalista Polsat Box byście się wstydzili czegoś takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 28 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2022 Na facebooku sugerują wizytę w APS-ie, gdzie rzekomo można dostać magiczne nowe Evoboxy PVR wolne od ww. wad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris5112 Opublikowano 29 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2022 16 godzin temu, Linz napisał: Na facebooku sugerują wizytę w APS-ie, gdzie rzekomo można dostać magiczne nowe Evoboxy PVR wolne od ww. wad. Jestem ciekawy jak się zachowają nowe EVOBOXY PVR po podłączeniu do anteny - prawdopodobnie pobiorą automatycznie najnowszy soft i znowu będą kłopoty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazuch Opublikowano 29 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2022 Byłem zadowolonym użytkownikiem dekodera EVOBOX PVR, do czasu pojawienia się nowej wersji oprogramowania GRAPHYNE 4.2.1, która jak wszyscy wiemy popsuła podstawowe funkcje uniemożliwiając w pełni z niego korzystać. Często korzystamy z live pause oraz z przewijania wstecz, w tej chwili jest to niemożliwe ze względu na restarty dekodera. Jak można było wypuścić tak wadliwy soft, bez uprzedniego sprawdzenia go, pod kątem prawidłowego działania podstawowych funkcji. To uwłacza programistom, którzy go przygotowali i nie sprawdzili przed rozesłaniem. Wiedzą, że popełnili błąd w oprogramowaniu, ponieważ zaprzestali dystrybucji na pozostałe partie dekoderów. Teraz pytanie do @support458i @Specjalista Polsat Box ,czy jest możliwość pozyskania odpowiedzi, jak długo jeszcze będzie nam dane czekać na aktualizację softu? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 29 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2022 (edytowane) W dniu 25.07.2022 o 16:02, Kris5112 napisał: Czy wszyscy tam pracujący są oderwani od rzeczywistości i nie znają problemów jakie mają abonenci ? Jeśli jest tak jak myślę to nie ma najmniejszego sensu zwracać się do nich z tego typu sprawami. Przecież muszą mieć wiele podobnych zgłoszeń. A ja właśnie jestem odwrotnego zdania. Należy ich ciągle bombardować zgłoszeniami że to czy tamto działa nieprawidłowo. Edytowane 30 Lipca 2022 przez Jerzykowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luji Opublikowano 30 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2022 9 godzin temu, jazuch napisał: Byłem zadowolonym użytkownikiem dekodera EVOBOX PVR, do czasu pojawienia się nowej wersji oprogramowania GRAPHYNE 4.2.1, która jak wszyscy wiemy popsuła podstawowe funkcje uniemożliwiając w pełni z niego korzystać. Często korzystamy z live pause oraz z przewijania wstecz, w tej chwili jest to niemożliwe ze względu na restarty dekodera. Jak można było wypuścić tak wadliwy soft, bez uprzedniego sprawdzenia go, pod kątem prawidłowego działania podstawowych funkcji. To uwłacza programistom, którzy go przygotowali i nie sprawdzili przed rozesłaniem. Wiedzą, że popełnili błąd w oprogramowaniu, ponieważ zaprzestali dystrybucji na pozostałe partie dekoderów. Teraz pytanie do @support458i @Specjalista Polsat Box ,czy jest możliwość pozyskania odpowiedzi, jak długo jeszcze będzie nam dane czekać na aktualizację softu? Święte słowa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 30 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2022 17 godzin temu, Kris5112 napisał: nowe EVOBOXY PVR Już dawno nie ma nowych PVR, wszystko to refurby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.