Jump to content

abonent111

Users
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About abonent111

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Faktycznie, na "infolinii" Jamboxa potwierdzono mi, że Arris 1113 miewa problemy z nagrywaniem na USB. Jest to problem im znany, wynikający jak mówiłeś, z błędów softu. Nie uzyskałem informacji czy planują naprawę oprogramowania w tym zakresie. IM2100 został wycofany z nowo zawieranych umów, ze względu na rażące błędy oprogramowania. Mag 255 jest dekoderem nadal wspieranym, aczkolwiek nie jest dostępny w bieżącej sprzedaży - tylko jakieś ewentualne leżaki magazynowe. Mój docelowy operator akurat nie ma go na stanie, ma się zorientować czy jest możliwość przysłania "z centrali". Właściwie jedynym dekoderem dostępnym od ręki i bez znanych problemów (potwierdzono mi na infolinii, że póki co nie mają żadnych zgłoszeń co do błędów) jest Arris 5305 4K, który u mojego operatora wiąże się z dopłatą +10 zł miesięcznie (nawet do najwyższego abonamentu 85 zł). Na infolinii dowiedziałem się, że Jambox sam w sobie nie dolicza tych +10 zł, oni nic z tego nie mają. To leży po stronie operatora.
  2. Ponawiam swoją powyższą wiadomość, ponieważ nie jestem pewien czy masz włączone powiadomienia o odpowiedzi.
  3. Hmmm... dzięki za te informacje, bo są na wagę złota w przypadku osoby zastanawiającej się czy brać Jamboxa czy nie. Ale aż ciężko uwierzyć, że tak wadliwy sprzęt jest NADAL dostępny w ofercie. Dla przykładu to co już się dowiedziałem, że IM2100 został wycofany z oferty właśnie z uwagi na problemy z oprogramowaniem. W sensie, że żaden nowy abonent nie będzie mógł go wybrać. Czy jesteś na 100% pewien, że opisane problemy nie wynikają z wadliwej sztuki tego Arrisa, którą Ty akurat dostałeś? Próbowałeś wymienić na inny egzemplarz? Ta informacja o błędzie oprogramowania pochodzi od Twojego operatora czy gdzieś z Internetu? Zależy mi na tych informacjach (albo może ktoś inny też ma ten dekoder i mógłby dorzucić swoje obserwacje?), bo jeszcze w zeszłym tygodniu byłem prawie zdecydowany na Jamboxa, ale jak czytam o problemach, które opisujesz (a przecież dotyczą podstawowych funkcji jak nagrywanie czy wybór napisów do filmu na kanale to umożliwiającym) to naprawdę nie chce się wkopać w usługę, którą będę przeklinał.
  4. Dzięki za odpowiedź, jednakże jesteś pewny, że opisane przypadłości są wynikiem źle działającego dekodera? Dopytuję, ponieważ opisane problemy wskazywałyby na albo problemy z zasilaniem zewnętrznego dysku (czy masz dysk z własnym zasilaniem czy zasilasz z portu USB dekodera?) albo problemy z prędkością (winny może być słabej jakości kontroler obudowy dysku). Chociaż zastanawiając się nad tym, dekoder też może być winny - przykładowo procesor może nie wyrabiać i "co jakiś czas" przeskakuje klatka. Czy ktoś z użytkowników tego Arrisa 1113 też spotkał się z takimi problemami? Nie wiem czy mój operator będzie miał na stanie tego Maga. Muszę zapytać. Arrisa 4K bym wziął gdyby nie dopłata +10 zł m-c. Oferta programów 4k w Polsce leży i kwiczy, a pozostałe funkcjonalności są takie same jak starszy Arris. Dochodzi faktycznie tylko szybkość działania, chociaż ja głównie nagrywam a potem odtwarzam, więc ta szybkość może mieć tylko wpływ na działanie interfejsu w moim przypadku. Chociaż mój operator (docelowy) zarzeka się, że już 1113 cytuję "działa błyskawicznie". Pewnie mnie trochę bajeruje haha
  5. Również rozważam przejście na Jamboxa i na ten konkretny dekoder. Mógłbyś napisać nieco więcej odnośnie problemów z nagrywaniem na USB tego Arrisa? Akurat nagrywanie to dla mnie podstawowa funkcjonalność, bez której obecnie nie wyobrażam sobie TV. Mógłbyś nieco rozjaśnić?
×
×
  • Create New...