Jump to content

jacekgothic

Users
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralna

About jacekgothic

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

67 profile views
  1. U mnie buforuje tylko moment, w którym widać przez krótką chwilę logo kanału i napis "ładowanie". Następnie odtwarzacz robi się czarny i tyle.
  2. Jestem adminem na dużym forum IT, więc wiem co piszę a napiszę, że większych bredni dawno nie czytałem 🤣 Bez urazy @Barti 😉
  3. W CP GO też tak jest. Dawniej tak było, ale naprawili ten błąd. Na 100% dlatego.
  4. Zarejestrowanych, pozostałe, to błąd.
  5. Zaloguj się do ICOK. Następnie zakładka: Nie. Nie działa, bo nikomu nie działa.
  6. Na dowolnych 3 urządzeniach "mobilnych*" *telefony, PC, laptopy... U mnie czasem dodawało się nawet 5. Tylko trzeba uważać, bo jednorazowo można usunąć tylko 1 urządzenie, żeby usunąć kolejne, trzeba czekać (chyba) 7 dni.
  7. Zadzwoniłem, wszystkie urządzenia usunięte, dane w przeglądarce wyczyszczone, urządzenia dodane jeszcze raz i nadal lipa. Kobieta na infolinii nie miała pojęcia co jest grane. Podobno wiedzą o problemie, ale jak zapytałem o jakieś konkrety, to nie potrafiła nic powiedzieć. Cały czas błąd odtwarzania (różne urządzenia, internet)
  8. CP GO do droższych abonamentów jest za darmo. Ja mam za darmo.
  9. Tak było dawniej, Naprawili to już dawno. Od ponad roku na stacjonarnym, na Mozilli miałem CP GO i wszystko było OK. Wczoraj wszystko było OK a ostatnia aktualizacja Mozilli była kilka dni temu a przez ten rok było ich sporo.
  10. U mnie akurat darmowe HBO działa. Tylko najpierw się dodzwoń... Mam lepsze rzeczy do roboty niż wisieć na słuchawce 20 minut (właśnie tyle trzeba czekać). Nie po to nie płacę, żeby mi GO nie działało. 🤣
×
×
  • Create New...