Jump to content

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Recommended Posts

Posted (edited)

Pisać do nich, dzwonić do nich bo inaczej nic nie osiągniemy. Przecież wyłączyli to dziadostwo w ubiegłą sobotę a w tym tygodniu znów włączyli czyli da się wyłączyć.

Edited by sebap
Link to post
Share on other sites

Prawdy się nie dowiemy , jakiś babol był po ich stronie skoro przez wielu oczekiwana nowość wróciła :P ( solorzowane ironizowane ) wysłałem 25 emaili ze swojej strony , kolejne zgłoszenie ICOK , kolejny telefon wkuXXX abonenta  DONE !! 🤣

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja też pisałem gdzie się dało, na fejsie, na ICOK. Albo zbywają albo piszą, że się nie da. Ja nie odpuszczam...

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Ponowiłem w ICOK pytanie w nowym wątku i dostałem odpowiedź:

 

Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że nowa wersja oprogramowania wraz z aplikacją "Mozaika" została wysłana na wszystkie dekodery i nie przewidujemy możliwości jej wyłączenia pojedynczym użytkownikom. Mamy nadzieję, że z czasem przypadnie Panu do gustu i dzięki temu będzie mógł Pan w łatwiejszy sposób korzystać także z innych usług dostępnych na dekoderze niż tylko telewizja.

Link to post
Share on other sites

Może i by mogło przypaść do gustu jakby działało poprawnie, a tu na razie jest coś nie teges chyba. Dzisiaj pojawiły się kafelki, jakieś HBO GO, CP GO i Eleven Sports. Po chwili dwa pierwsze zniknęły, natomiast jak klikam Eleven to włącza się radio, żeby było śmieszniej.

Link to post
Share on other sites

@marchelmza

Jaki przymus? Jakie kajdany? Jeśli nie odpowiada Ci dekoder Evobox PVR to możesz go sobie wymienić na inny model albo jeszcze lepiej: kupić sobie swój własny super-hiper "wypasiony" tuner, a od Cyfrowego Polsatu wziąć tylko moduł CAM i za jego pomocą korzystać z oferty tej platformy. To tyle w tym temacie. :read:

  • Like 1
  • Confused 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie odpowiada mi taka polityka średniowiecza. Wciskanie na siłę podczas trwania umowy. Brałem sprzęt na umowę. Soft wypuszczają coraz to gorszy. Teraz jeszcze reklamy na starcie.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

@marchelmza

Rozumiem cię. Też mi się takie działanie Cyfrowego Polsatu bardzo nie podoba. :wacko:

Człowiek podpisuje umowę, płaci tej platformie abonament, a zmuszany jest jeszcze do oglądania jakichś "wewnętrznych" reklam wyświetlanych dodatkowo przez ich dekoder dedykowany. :crazy:

Chwała Bogu, że Cyfrowy Polsat oferuje również moduły CAM, dzięki czemu ja na szczęście nie mam tego typu problemów. ;)

Ja z pewnością nigdy nie będę korzystał z jakichkolwiek dekoderów dedykowanych Cyfrowego Polsatu, chociaż akurat i tak Evobox PVR wydaje się być najlepszym i najbardziej zaawansowanym modelem spośród obecnie oferowanych dekoderów przez platformę Cyfrowy Polsat. :)

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Barti napisał:

@marchelmza

Jaki przymus? Jakie kajdany? Jeśli nie odpowiada Ci dekoder Evobox PVR to możesz go sobie wymienić na inny model albo jeszcze lepiej: kupić sobie swój własny super-hiper "wypasiony" tuner, a od Cyfrowego Polsatu wziąć tylko moduł CAM i za jego pomocą korzystać z oferty tej platformy. To tyle w tym temacie. :read:

 

Tak, ale ... trzeba zaznaczyć, że to rozwiązanie tylko dla tych, którym wystarczy w domu jeden telewizor. Jeśli powiesz, że chcesz dwa moduły CAM, Polsat odpowie, że nie ma takiej opcji i.. jesteś zmuszony do ich dekoderów.
Także temat nie do końca taki prosty i jednoznaczny. Sam już dawno bym kupił sobie swoje tunery i odczepił się od polsatowskich "niedoróbek", jednak gdy masz w domu dwa - trzy odbiorniki do TV to nie masz żadnego wyboru.
Takich ludzi jest sporo, bo mało komu w tych czasach wystarcza jeden telewizor na całe mieszkanie. ;)

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Niestety w CP GO nadal nie poprawiono błędu który pojawia się po jakimś czasie - odtwarzany program po uruchomieniu pokazuje zamrożony kadr i znika (czasami jest błąd wewnętrzny). Receptą na to jest całkowity reset dekodera lub przesunięcie w tył/przód. Także na liście Seriale nie da się przejrzeć wszystkich seriali bo lista jest ograniczona do 10 pozycji. Jeśli obejrzę np. Trudne sprawy to na liście polecanych nie ma ani jednego odcinka tego serialu. Nie ma podziału na sezony czy na odcinki (1-100 np.) w przeciwieństwie do Playera a po szukaniu w dół jest padaka związana z czarnym ekranem, lub całkowicie znika lista odcinków.

Link to post
Share on other sites

Zauważyłem pewną niespójność - wypełniając formularz dla nowych klientów przez internet, przy wyborze pakietu za 60 zł, można wybrać dekoder EVOBOX PVR bez opłaty miesięcznej za niego (5zł).
Jak to jest, że starzy klienci mogą otrzymać EVOBOX PVR bez czynszu, dopiero od pakietu za 70 zł ??  Tak było od zawsze, czy to świeża zmiana ?? :woot:

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie wiem czy to dobre miejsce, bo temat dotyczy HBO GO na  Evoboxie PVR.

Jest internet po wifi (ale kablowo też sprawdzałem); przy uruchamianiu HBO Go wyskakuje na czerwono komunikat "Problem z pobraniem aplikacji. Spróbuj uruchomić aplikację (Błąd:4)".

Ponowne uruchomienie dekodera nie pomaga. Czy ktoś coś może poradzić w tej kwestii?

Edited by prezes22
literówka
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...