Jump to content

TOMI2

Users
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutralna

About TOMI2

  • Rank
    Amator

Recent Profile Visitors

329 profile views
  1. Technicy dobrze wiedzą co leci w pakietach, ale nie analizują tego przecież codziennie. Ktoś dekadę temu po prostu popełnił błąd (to robią też ludzie!) udostępniając od Rodzinnego i tak to tkwiło aż do teraz. Forum zwyczajnie mogło uświadomić o tym błędzie, bo przecież od czego jest internet ? CP w tym biznesie musi mieć "oczy szeroko otwarte" i również korzysta z darmowych podpowiadaczy
  2. Porządki ?... to właśnie nie do końca Co roku przecież podobne kanały są w otwartych oknach na święta i później wyłączane, i mimo to przez długie lata kanał TLC został nietknięty w Rodzinnym. Mało tego... przy kasacji wersji TLC SD z satelity, świadomie udostępniono kanał TLC HD od Rodzinnego, który w tej wersji nigdy nie był dostępny w Rodzinnym gdy równolegle nadawano wersję SD i HD. To bardzo wyjaśnia całą sytuację i bardzo mocno wskazuje, że technicy z CP nie śpią i czekają na takie "rewelacyjne" podpowiedzi
  3. TLC był aktywny co najmniej od 2013 roku w Rodzinnym! Mam wgląd od tamtego roku na ten pakiet. Ewidentnie ciągłe dziwowanie się na tym forum, że ten kanał jest aktywny, spowodowało, że ktoś zwrócił na to uwagę i po wielu wielu latach, forumowicze załatwili sobie wyłączenie 👍 Bezmyślność nie zna granic... a technicy cieszą się, że mają darmowych podpowiadaczy
  4. Nie ma co chwalić takich zachowań, bo to czyste wyrachowanie nadawcy dążące do zabrania wszelkich praw zwykłemu człowiekowi ! Kto pozwala w ogóle uprawiać taką samowolkę z brakiem szacunku dla klienta ? Żyjemy ponoć w kraju cywilizowanym, jednak w UPC tego nie widać.
  5. Oby przeszedł na HD po tych zawirowaniach, bo potrafią wartościowe treści nadawać, a w tej chwili jakość SD skutecznie zniechęca. W czasach gdzie już jest tyle kanałów w HD, kanały w SD są na straconej pozycji i oby szybko to zmienili, póki jest na to ostatni dzwonek Czekamy na decyzję o przejściu na HD
  6. To ciekawostka @OlafS, że ten sypialniany dekoder miał kiedyś normalny dźwięk, tego nie wiedziałem. Jak można tak zepsuć soft i zostawić to z takim błędem !? Oczywiście były obiecane różne poprawki do (czarnego) softu, jednak na tym się skończyło. Wyszły Evoboxy, więc dekodery z serii HD zostały już totalnie olane, to mało profesjonalne, szczególnie w przypadku dekodera HD 5500s. Na drobiazgi można jeszcze przymknąć oko, ale nie na tak potężny faks. To wręcz kpina z klientów, na zasadzie ... ciemny lud wszystko łyknie. To wstyd dla programistów, podpisać się pod tak wielkim błędem i zostawiając to jakby nigdy nic. Dekoder HD 5500s nadaje się tylko do natychmiastowego wycofania z obiegu i nie ma w tym "grama" przesady.
  7. To jestem ciekaw czy przy obniżonej kwocie abonamentu, zostawią Ci gratis MR - możesz dać znać później z tą sprawą, tak z ciekawości powodzenia w negocjacjach
  8. @OlafS To ale z Ciebie farciarz Teraz nawet jakbyś chciał obniżyć pakiet, to też zostawią Ci gratis ?
  9. @Cpgoł Dzięki wielkie za podpowiedź 👍 Czyli cena za MR jest ściśle przywiązana do pakietów, pytam bo z czynszem za Evobox jest zupełnie inna sytuacja. Można wziąć wyższy pakiet i mieć go bez czynszu, później schodząc nawet do Rodzinnego, już czynszu za dekoder nigdy nie naliczają. Szkoda, że tak nie jest z MR.
  10. A gdyby zszedł do samego Familijnego Max, to też zostanie 2x5zł ? Ja mam bardzo podobną sytuację 😉
  11. Takie krótkie pytanie, bo zwątpiłem już jak jest z tą sprawą.. W pakiecie za 70 zł, dwa multiroomy liczą sobie dodatkowo 2 x 5zł. Jak jest w przypadku zejścia do niższego pakietu za 50 zł (przy aneksie), czy te multiroomy zostają jako 2 x 5zł ?? Kiedyś wydaje mi się, że ceny za multiroom zostawały bez zmian, a jak jest teraz ? .. oczywiście chodzi o zwykłe dekodery z serii HD, liczę na podpowiedź obeznanych w temacie
  12. No i stało się jasne, mamy już oficjalny komunikat na swoich kontach w ICOK Do 31.12.2019 r. można składać wypowiedzenie, jeśli ktoś jest niezadowolony z powodu usunięcia CBS Action i ma ten kanał gwarantowany w umowie
  13. Brzmi enigmatycznie ale obiecująco Czyżby CP miał jakąś extra niespodziankę 🤓
  14. Sprawdzisz to w prosty sposób, wystarczy zobaczyć czy masz aktywne kanały np.: FilmBox Premium, Romance TV. Jeżeli one działają, to znaczy, że masz włączony pakiet FILM HD, który Ciebie interesuje najbardziej.
  15. Nie do mnie pytanie, ale dużo mogę podpowiedzieć Aneks miałem z końca stycznia 2019 i kanał CBS Action widnieje u mnie w pakiecie FILM jako gwarantowany, więc na 99,9% bez problemu będziesz mógł wypowiedzieć umowę. Skoro masz dostęp do tych pakietów co wypisałeś, to praktycznie możesz już się cieszyć. Dla 100% pewności dotrzyj do swojego wykazu kanałów i pismo powoli można szykować
×
×
  • Create New...