Gość Krzysiek11:) Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 @support, Pomijając moje problemy z czarnym ekranem, przełączaniem- na ekranie caly czas jeden kanał, a na banerze się zmienia, czy zgłaszał ktoś, że dekoder potrafi się zawiesić- w tle cały czas nadaje jeden kanał, a dekoder nie reaguje na polecenia z pilota i z panelu dekodera, mimo że dioda mruga. Pomaga redet wtyczkowy. Czy dekoder jest do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Dokładnie- u mnie też ze 2 razy tak odwalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 @support, Pomijając moje problemy z czarnym ekranem, przełączaniem- na ekranie caly czas jeden kanał, a na banerze się zmienia, czy zgłaszał ktoś, że dekoder potrafi się zawiesić- w tle cały czas nadaje jeden kanał, a dekoder nie reaguje na polecenia z pilota i z panelu dekodera, mimo że dioda mruga. Pomaga redet wtyczkowy. Czy dekoder jest do wymiany? Dziś miałem ten sam problem, jedynym sposobem było wyciągnięcie wtyczki z gniazdka. Nadmienię, że to u mnie pierwsza zawiecha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Niech zgadnę, że około 17:30? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Nie, w godzinach przedpołudniowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeł Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 @support, Pomijając moje problemy z czarnym ekranem, przełączaniem- na ekranie caly czas jeden kanał, a na banerze się zmienia, czy zgłaszał ktoś, że dekoder potrafi się zawiesić- w tle cały czas nadaje jeden kanał, a dekoder nie reaguje na polecenia z pilota i z panelu dekodera, mimo że dioda mruga. Pomaga redet wtyczkowy. Czy dekoder jest do wymiany? Mam tak samo,czasami czarny ekran.Dam program do przodu za chwilę wrócę tam gdzie była ciemność i działa.Co do braku reakcji na polecenia pilota ,oglądałem jakiś kanał chciałem zwiększyć głośność dioda mrugała i reakcji nie było również na żadne inne polecenia z pilota,poczekałem ok.2 minuty dekoder sam się zrestartował po czym zawiesił się na planszy ładującej oprogramowanie,pomógł dopiero twardy reset czyli wtyczkę z gniazdka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert2329 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) Witam. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Evoboxa i na razie jestem zadowolony, ale dziś zauważyłem następujące problemy: na kilku kanałach wyskakuje brak sygnału na sat 1, chociaż w ustawieniach sygnał jest. Pomogło wyjęcie wtyczki i sygnał się znalazł. Drugi problem jest z usługą <szukaj>. Gdy chcę wpisać wyraz to po 3 literach się blokuje i już dalej nie mogę nic wpisać. Dodam tylko, że wcześniej mogłem to zrobić. Edytowane 3 Lutego 2017 przez Barti Poprawiono niechlujną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakublesniewicz Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) Witam Wszystkich. Wczoraj zaobserwowałem, myślę, ciekawe zachowanie dekodera. Mianowicie, podczas nagrywania filmu z kanału i w tym samym czasie korzystania z serwera multimedialnego (w zakładce Moje Pliki) film raz spowalniał, raz szedł dobrze. Przełączyłem się na telewizor bezpośrednio i wszytko było OK. Zaobserwował ktoś coś takiego? Edytowane 3 Lutego 2017 przez Barti Poprawiono bardzo niechlujną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzyn Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 W związku z problemami z moim PVR HD7000 (zacinanie obrazu na niektórych kanałach nadawanych z tp10834, np. TVP Sport HD), mam zamiar wymienić go na EVOBOX. Proszę o informację, czy na EVOBOXIE takie problemy występują? Czy ktoś z Was miał problemy z zacinaniem obrazu i wymienił dekoder na lepszy model, na którym wszystko jest już OK? Czy na tę przypadłość (z zacinaniem) choruje jedynie PVR HD7000? Nie chciałbym wpaść z deszczu pod rynnę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kouba Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) @dzyn - Mam dekoder Evobox. Na programie Disney Channel notuję delikatne zacięcia obrazu / dźwięku (tzw. lagi) podczas dużej "szczegółowości" przekazu (objawy zbliżone nieco do zbyt słabej karty graficznej w komputerze). Siła / jakość sygnału - ok. 75/85%. Na innych kanałach tego nie zauważyłem. Edytowane 7 Lutego 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Czy wartość SNR 15,6 dB dla Evoboxa to jest już za dużo? Na transponderze 10910/V mam wartości 100/100 i SNR wahający się od 15,3 do nawet 15,6 dB. Nie zauważyłem żadnych przycinek obrazu i dźwięku, jednak czytałem tutaj o możliwym przesterowaniu sygnału. Odbieram jeszcze parę transponderów z wartościami 100/100, ale SNR tutaj ma 15 dB lub ledwo przekracza ten próg.Dla porównania - na 12476/H mam mniej więcej (bo te wartości lekko się wahają) 100/70/12,3 dB (podobnie na 11258/H, 11393/V czy 12188/V), na 11508/V 98/90/14,1 dB, na 11137/H 100/82/13,2 dB. Antena 70 cm, konwerter Inverto Unicable (z zestawu CP), a kabel Triset-113, około 8 metrów - ustawione własnoręcznie. Edytowane 7 Lutego 2017 przez Szymon9904 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Była mowa o tym, że jeśli Siła Sygnału na każdym z transponderów jest 100% to znaczy że sygnał jest za silny. SNR im większy tym lepiej. Wartość powyżej 15dB uznaje się za bardzo dobrą. Edytowane 7 Lutego 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Inverto unicable na wyjściu SCR ma wysoki poziom siły sygnału sięgający 80dB stąd te setki przy twoim 8 metrowym kablu. Jeśli wszystko działa OK to tak zostaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kouba Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 @dzyn - Mam dekoder Evobox. Na programie Disney Channel notuję delikatne zacięcia obrazu / dźwięku (tzw. lagi) podczas dużej "szczegółowości" przekazu (objawy zbliżone nieco do zbyt słabej karty graficznej w komputerze). Siła / jakość sygnału - ok. 75/85%. Na innych kanałach tego nie zauważyłem. Wczoraj zauważyłem że opisany powyżej problem występuje tylko i wyłącznie w odbiorze na żywo - podczas odtwarzania nagranego wcześniej fragmentu odnotowanie spowolnienia nie występują i przekaz jest w 100% płynny. Wczoraj siła / jakość sygnału ok.85/85%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjacek25 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Mam dwa pytania. 1. Czy działa u Was sterowanie głośnością z poziomu dekodera? U mnie po aktywacji działało przez chwilę ale zaraz poszła aktualizacja dekodera i juz niestety nie działa. 2. Czym się różni w opcjach nagrywania "Nagraj sezon" od "Nagraj serię"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 1. Zobacz w ustawieniach (Ustawienia > Obraz i dźwięk), czy nie przestawił Ci się dźwięk z "STEREO" na "PRZESTRZENNY" - przy wyborze tej drugiej opcji, faktycznie na niektórych kanałach nie można sterować głośnością za pomocą dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sk_uter Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 (edytowane) Powiedziecie mi udało się komuś skonfigurować HDMI CEC, że jedynym pilotem mogę włączyć i wyłączyć sprzęt?Próbuje skonfigurować:TV Samsung UE40C6000Sound Bar SonyDekoder EvoboxDekoder podłączony pod Sound Bar, zaś od niego kabel do TV. HDMI CEC włączony wszędzie i włączając dekoder włącza się TV, ale Sound bar już nie, zaś jak wyłącze dekoder to wyłącza się wszystko (nawet Sound Bar), jak zmusić, aby wszystko się włączyło? Edytowane 11 Lutego 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 U mnie za to odwrotnie. Evobox, TV Samsung UE40K5672, Soundbar Samsung J355. Jak włączę dekoder pilotem, to włącza się wszystko. Gdy go wyłączę, wyłącza się dekoder i TV. Soundbar już nie - może dlatego, że nie posiada on HDMI-CEC, ale absolutnie mi to nie przeszkadza. Spróbuj podłączyć soundbar do TV - ja tak mam, za pomocą kabla optycznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjacek25 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 1. Zobacz w ustawieniach (Ustawienia > Obraz i dźwięk), czy nie przestawił Ci się dźwięk z "STEREO" na "PRZESTRZENNY" - przy wyborze tej drugiej opcji, faktycznie na niektórych kanałach nie można sterować głośnością za pomocą dekodera. Pomogło. Dziękuję bardzo. Ciekawe jeszcze o co chodzi z tym Nagraj Sezon i Nagraj serie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 (edytowane) Nagraj Sezon - nagrywa wszystkie odcinki serialu z danego sezonu. W tym nagrywa również odcinki, które są powtarzane, a które nie zostały jeszcze nagrane. Nagraj Serię - nagrywa wszystkie odcinki należące do danego serialu bez sprawdzania do którego sezonu należy odcinek. Edytowane 11 Lutego 2017 przez Barti Pogrubienie całego tekstu w poście jest w tym przypadku całkowicie zbędne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Credens Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Witam Wszystkich. Wczoraj zaobserwowałem, myślę, ciekawe zachowanie dekodera. Mianowicie, podczas nagrywania filmu z kanału i w tym samym czasie korzystania z serwera multimedialnego (w zakładce Moje Pliki) film raz spowalniał, raz szedł dobrze. Przełączyłem się na telewizor bezpośrednio i wszytko było OK. Zaobserwował ktoś coś takiego? Też się czasami to zdarza przy oglądaniu z pendrive`a i nagrywaniu w tym samym czasie.Być może nie wyrabia procek w danym momencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sk_uter Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) U mnie za to odwrotnie. Evobox, TV Samsung UE40K5672, Soundbar Samsung J355. Jak włączę dekoder pilotem, to włącza się wszystko. Gdy go wyłączę, wyłącza się dekoder i TV. Soundbar już nie - może dlatego, że nie posiada on HDMI-CEC, ale absolutnie mi to nie przeszkadza. Spróbuj podłączyć soundbar do TV - ja tak mam, za pomocą kabla optycznego. No, jak połączysz soundbar za pomocą kabla optycznego to nie ma prawda działać, bo to działa tylko przy HDMI. Edytowane 11 Lutego 2017 przez Barti Wyrażenia skrótowe piszemy wielkimi literami. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapusta7 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Czy macie problem ze zmianą kolejności kanału Polsat Docu?Sam mi wskoczył na ulubiona listę. Nie wiem jak. Dodatkowo nie można zmienić kolejności tego kanału. Edytowane 11 Lutego 2017 przez Barti Poprawiono literówkę i ogólnie pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) http://polskieplatformy.pl/2017/02/11/problem-ze-zmiana-pozycji-polsat-doku-hd-w-cyfrowym-polsacie/Także CP wie o problemie i go w najbliższym czasie usunie. Edytowane 11 Lutego 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapusta7 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Dzięki za info, przynajmniej teraz wiem, co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.