paskud Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Czy ktoś z Was miał kiedyś sytuację, w której dekoder sam nie wyłączał się po określonym czasie (3/6 godzinach), a po wejściu w ustawienia widniał napis, że Eco Auto wyłączenie za 34 godziny 10 minut? Może 12 godzin wcześniej ktoś przytrzymał przez trzy sekundy zielony? Czy u Was radia też włączają się dopiero przy ósmej kropce? A to różnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Na liście kanałów TV stacje radiowe długo się przełączają. Nie liczyłem, ale wiele kropek potrzeba. Szybko się uruchamiają u mnie stacje radiowe pod przyciskiem RADIO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Może 12 godzin wcześniej ktoś przytrzymał przez trzy sekundy zielony? Trudno stwierdzić. Co z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Wyłącz brutalnie z zasilania. Wróci do standardowych 3h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Sprawdzę jak będę obok, ale w razie czego już dzięki wielkie za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zed37 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Czy może ma ktoś listę dysków, które działają z HD5500s? Mam w domu dwa stare dyski 2,5 cala w obudowach - 80 i 160 GB i żaden z nich nie chce działać z tym tunerem. Jak nie ma listy to podeślijcie, jakie dyski wam działają na pewno, bo nie chcę kupić jakiegoś, który nie zadziała. moze ktoś podrzucić jakiegoś pewniaka 2,5 cala 320 - 500 GB ktory mozna kupić w dobrej cenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthletic Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 (edytowane) Witam, mam problem z nowym dekoderem. Podczas uruchamiania nie inicjuje sygnału video do telewizora. Na dekoderze zmienia się status z godziny na numer kanału, ale w telewizorze jest brak sygnału. Na infolinii zasugerowano mi, że to wina wadliwego dekodera, dzisiaj go wymieniłem, ale problem nadal się pojawia. Jedynym sposobem na uruchomienie sygnału z TV to wyjęcie HDMI z gniazda i włożenie go, wtedy od razu pojawia się obraz. Dodam, że na starszym dekoderze wszystko chodziło bez zarzutu, również kabel. Zaobserwowałem też dzisiaj, że przy pierwszym uruchomieniu nowego dekodera od razu były wszystkie kanały bez aktualizowania. W celu sprawdzenia czy dekoder działa wyłączyłem go i włączyłem, ale telewizor nie zgasł (wcześniej po wyłączeniu pilotem od dekodera również wyłączał się TV) a po włączeniu normalnie był obraz. Przy kolejnym uruchomieniu pojawiła się aktualizacja oprogramowania z wersji bodajże 1.6 na 1.9 i po tej aktualizacji znowu mam problem z uruchomieniem. Robiłem przywracanie ustawień fabrycznych i niestety nie pomogło. Ma ktoś pomysł co może być nie tak? Do wymiany kabel, złe ustawienia czy może coś nie tak z TV? Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam. Edytowane 5 Listopada 2016 przez swojadroga Połączyłem z właściwym tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Obstawiałbym kabel. Jeśli masz możliwość, podmień na inny i zobacz czy pomogło. Tak na przyszłość: jest już temat o tym dekoderze. https://forum.satkurier.pl/topic/11153-dekoder-hd5500s/page-30 Pisz tam, po co zaśmiecać forum nowymi wątkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Póki to w koszu ,ale pod właściwym tematem nie wyląduje to powiem Ci tyle że masz uszkodzone gniazdo HDMI(jeśli masz więcej niż jedno to podepnij kabel pod inne) w TV, ale prędzej sprawdź na innym kablu jak wyżej Ci @mingo radzi,co do wyłączenia dekodera z TV to musisz to ustawić w dekoderze- uaktywnij HDMI-CEC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthletic Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Podpinałem pod inny port HDMI, też nie pomagało. Spróbuje jeszcze z innym kablem i dam znać jak poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Może na początek napisz, jaki to model TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthletic Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 TV to Philips 32PHH4200/88. Sprawdzałem na innym HDMI, dzieje się to samo - brak sygnału do TV, chyba, że wyciągnę i podłączę kabel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmarecik Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Mam to samo. Nic z tym nie zrobisz. Wyciąganie/wkładanie kabla nie jest zbyt bezpieczne. Pozostają Ci dwa rozwiązania: 1/ odłączanie zasilania w trakcie rozruchu telewizora 2/ wyłączanie tunera w trybie monitorowania (albo czuwania - nie pamiętam jak jest u mnie - sprawdź indywidualnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 (edytowane) TV to Philips 32PHH4200/88. Sprawdzałem na innym HDMI, dzieje się to samo - brak sygnału do TV, chyba, że wyciągnę i podłączę kabel. Sprawdź, czy oprogramowanie TV jest najnowsze. Tu masz link: http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/cpindex.pl?ctn=32PHH4200/88&hlt=Link_Software&mid=Link_Software&scy=PL&slg=POL Spróbuj wyłączyć HDM-CEC w menu dekodera. Włączaj najpierw dekoder, a potem telewizor. To rozwiązanie tymczasowe, najbliższa aktualizacja softu powinna rozwiązać problem. Natychmiastowe rozwiązanie problemu można uzyskać przez wymianę dekodera na inny, niż 5500s. Edytowane 6 Listopada 2016 przez Barti Poprawiono pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapcio7 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Czy da się w tym dekoderze ręcznie zmienić wyświetlaną godzinę? Bo u mnie nadal jest "stary" czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artsky Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Odłączyć na minutę z sieci i włącz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 To rozwiązanie tymczasowe, najbliższa aktualizacja softu powinna rozwiązać problem. Kiedy należy jej się spodziewać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 @support458 No i się zaczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Od jutra możecie zacząć co godzinę sprawdzać, czy już jest aktualizacja! Jak dzieci! Będzie, to @support458 poinformuje tutaj. Ostrzegam! Dziecinada będzie kończyła w koszu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapcio7 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Odłączyć na minutę z sieci i włącz. Dzięki. Pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Witam, mam problem z nowym dekoderem. Podczas uruchamiania nie inicjuje sygnału video do telewizora. Na dekoderze zmienia się status z godziny na numer kanału, ale w telewizorze jest brak sygnału. Na infolinii zasugerowano mi, że to wina wadliwego dekodera, dzisiaj go wymieniłem, ale problem nadal się pojawia. Jedynym sposobem na uruchomienie sygnału z TV to wyjęcie HDMI z gniazda i włożenie go, wtedy od razu pojawia się obraz. Dodam, że na starszym dekoderze wszystko chodziło bez zarzutu, również kabel. Zaobserwowałem też dzisiaj, że przy pierwszym uruchomieniu nowego dekodera od razu były wszystkie kanały bez aktualizowania. W celu sprawdzenia czy dekoder działa wyłączyłem go i włączyłem, ale telewizor nie zgasł (wcześniej po wyłączeniu pilotem od dekodera również wyłączał się TV) a po włączeniu normalnie był obraz. Przy kolejnym uruchomieniu pojawiła się aktualizacja oprogramowania z wersji bodajże 1.6 na 1.9 i po tej aktualizacji znowu mam problem z uruchomieniem. Robiłem przywracanie ustawień fabrycznych i niestety nie pomogło. Ma ktoś pomysł co może być nie tak? Do wymiany kabel, złe ustawienia czy może coś nie tak z TV? Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam. To może być problem z tym, że telewizor nie wysyła sygnałów HDCP kiedy jest wyłączony i ten tuner wtedy może wykrywać, że telewizor nie wspiera HDCP. Polecam używać tryb czuwanie, a nie monitorowanie i zawsze włączać telewizor przed tunerem, a gdy pojawi się coś takiego to polecam sprawdzić, czy na złączu SCART też nie ma sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthletic Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Po włączeniu trybu czuwanie jak uruchamiam najpierw TV, później dekoder to jedynie zwiększa sie jasność podświetlenia i za chwile wskakuje numer kanału, ale obraz żaden się nie pojawia. To samo jak włączam najpierw dekoder. Pobrałem sterowniki z w/w stronki i niestety TV nie widzi tego pliku tylko jest informacja, że folder jest pusty. Przy opcji aktualizacji oprogramowania jest informacja żeby uruchomić plik "update", który TV sam skopiował na pendrive. Klikam w niego, później w przycisk "Send ID" , wybieram polski język i przenosi mnie na stronę: http://www.philips.pl/c-m/wsparcie-konsumenta?locale_code=en_us&remember_locale=pl_pl. Spróbuję jeszcze z tym złączem SCART, może wtedy pójdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjw Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 @MatthleticPobierz bezpośrednio z podanego linku (#589) aktualizację (Wersja: 002.480.000.000, Plik ZIP, 29.06 MB, Data publikacji: 2016-10-25) wypakuj i skopiuj na "czystego pena" (plik: PHP_2K15_EU_CTV_autorun.upg ).Tak przygotowany "pen" do USB TV i czekamy aż się zaktualizuje. W razie problemów z wypakowaniem ( http://www.winrar.pl/winrar/jak-postepowac-z-plikami-zip.html ). Sprawdź w instrukcji lub konfiguracji opcję dodawania urządzeń. Tuner podepnij do HDMI ARC. PSJako że jest to mój pierwszy raz Witam i Pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 (edytowane) Po włączeniu trybu czuwanie jak uruchamiam najpierw TV, później dekoder to jedynie zwiększa sie jasność podświetlenia i za chwile wskakuje numer kanału, ale obraz żaden się nie pojawia. To samo jak włączam najpierw dekoder. Pobrałem sterowniki z w/w stronki i niestety TV nie widzi tego pliku tylko jest informacja, że folder jest pusty. Przy opcji aktualizacji oprogramowania jest informacja żeby uruchomić plik "update", który TV sam skopiował na pendrive. Klikam w niego, później w przycisk "Send ID" , wybieram polski język i przenosi mnie na stronę: http://www.philips.pl/c-m/wsparcie-konsumenta?locale_code=en_us&remember_locale=pl_pl. Spróbuję jeszcze z tym złączem SCART, może wtedy pójdzie. Przy trybie czuwanie wyświetlacz jest wyłączony, tylko świeci się czerwona dioda, po włączeniu z czuwania powinien się włączyć wyświetlacz i potem numer kanału, ale założę się że to może być problem z HDCP związany z tym że telewizor nie wysyła autoryzacji HDCP kiedy jest w czuwaniu, albo kiedy jest ustawiony na inne wejście, jak na SCART będzie sygnał bez problemu to będzie potwierdzenie problemów z HDCP. Ja też mam takie problemy z HD 3000, T-HD 1000 i HD 5500s, ale jak najpierw włączę telewizor, ustawię na wejście HDMI gdzie jest podłączony ten tuner i potem włączę go z czuwania to wtedy nie ma problemu z tym, ale z HD 3000 korzystam w innym pokoju gdzie jest telewizor kineskopowy i on jest podłączony przez SCART, co dziwne Ariva 250 Combo z modułem CI+ nie ma problemów z tym HDCP, tylko te tunery mają problem z HDCP Edytowane 11 Listopada 2016 przez amq0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Tak szukam odpowiedzi w internecie, ale nie znalazłem jej. Czy podłączając dysk pod USB dekoder zacznie go automatycznie (bez mojego potwierdzenia) formatować? Albo czy jego format jest konieczny? I ostatnie: czy da się używać dysku w tym dekoderze po prostu to odtwarzania treści wgranych z komputera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.