Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Mój ojciec dzisiaj renegocjował warunki umowy. Miał Stalowy za 5,90zł. Dzisiaj wziął Złoty na 24m za 39,90zł miesięcznie (rabat 10zł).

 

Szału nie ma... Pojedyncze usługi jednak się cenią.... Lepiej brać paczki

 

Musiałbyś wziąć pod uwagę 3 kwestie. Po pierwsze : mój tata nie potrzebuje internetu, bo kompa nie ma. Po drugie : po co mu stacjonarny jak ma komórkę. Po trzecie : jak wraca z pracy ok 17:00 to kiedy będzie to wszystko oglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wysłałem wypowiedzenie. Wkurzyli mnie swoimi propozycjami z tego DUKu. Oby zdążyli zadzwonić do czwartku, bo planuje urlop, więc potem mogę się już obudzić bez mediów:) Ale może i dobrze, zamiast TV będę miał więcej czasu na inne rzeczy :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

 

Korzystam z usług VECTRY w Świętochłowicach w województwie śląskim.

 

Posiadam następujący zestaw usług:

 

Internet 60MB + WiFI + TV Platynowy + nagrywarka PVR - za co płacę 85 zł miesięcznie.

 

W związku z wprowadzanymi przez Vectrę zmianami w regulaminach i możliwością złożenia wypowiedzenia do 01.08.2015r. bez prawa Vectry do dochodzenia jakichkolwiek kar czy stawek umownych w związku z rezygnacją przed końcem obowiązywania umowy, złożyłem takowe wypowiedzenie.

 

Oczekiwać będę teraz na telefon ze strony pracowników Vectry.

 

I tu moje pytanie. Co mogę w miarę możliwości wynegocjować? Chciałbym utrzymać obecne usługi, nie interesuje mnie telefon czy internet mobilny oraz zwiększenie prędkości posiadanego łącza internetowego ani żadne dodatkowe kanały TV i dekodery, czyli w tym momencie rozumie, że w grę wchodzi jedynie negocjacja ceny.

 

Do jakiej kwoty mógłbym zejść? Obecna kwota 85zł jest już wynikiem dwóch podobnych sytuacji w Vectrze i negocjacji w przeszłości :)

 

W moim mieście Vectra jest monopolistą, UPC nie ma w ogóle. W bloku jest jedynie dostawca lokalny, którego paczki są też w miarę ciekawe, ale nie chciałbym ponownie wiercić nic (dopiero zakończyłem remont :)

 

Bardzo dziękuję za podpowiedzi i poświęcony czas.

 

Pozdrawiam.

 

Po rozmowie z DUK otrzymałem propozycję oferty taką jaką miałem tylko że internet 100 Mb zamiast obecnie 60Mb za cenę - UWAGA - 114zł (gdzie obecnie płacę 85zł). Chore propozycje - tłumaczenia że to nie jest propozycja tylko kpina nie działały - czas na rozstanie chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po rozmowie z DUK otrzymałem propozycję oferty taką jaką miałem tylko że internet 100 Mb zamiast obecnie 60Mb za cenę - UWAGA - 114zł (gdzie obecnie płacę 85zł). Chore propozycje - tłumaczenia że to nie jest propozycja tylko kpina nie działały - czas na rozstanie chyba.

 

Ja też wysłałem wypowiedzenie. Wkurzyli mnie swoimi propozycjami z tego DUKu. Oby zdążyli zadzwonić do czwartku, bo planuje urlop, więc potem mogę się już obudzić bez mediów:) Ale może i dobrze, zamiast TV będę miał więcej czasu na inne rzeczy :jupi:

 

I nikt Wam nie zaproponował pakietu z Canal+ za 90 zł ? Ani Bartek ani Przemek?

 

A to pech. A może nie pech tylko rzeczywistość.

Bo tak właśnie wyglądają propozycje VECTRY .

Więcej można się dowiedzieć po wejściu na stronę

http://www.forumforpages.com/facebook/v ... 98725961/0

http://www.forumforpages.com/facebook/v ... 9416530/22

i poczytać zamieszczane tam wpisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po rozmowie z DUK otrzymałem propozycję oferty taką jaką miałem tylko że internet 100 Mb zamiast obecnie 60Mb za cenę - UWAGA - 114zł (gdzie obecnie płacę 85zł). Chore propozycje - tłumaczenia że to nie jest propozycja tylko kpina nie działały - czas na rozstanie chyba.

 

Ja też wysłałem wypowiedzenie. Wkurzyli mnie swoimi propozycjami z tego DUKu. Oby zdążyli zadzwonić do czwartku, bo planuje urlop, więc potem mogę się już obudzić bez mediów:) Ale może i dobrze, zamiast TV będę miał więcej czasu na inne rzeczy :jupi:

 

I nikt Wam nie zaproponował pakietu z Canal+ za 90 zł ? Ani Bartek ani Przemek?

 

A to pech. A może nie pech tylko rzeczywistość.

Bo tak właśnie wyglądają propozycje VECTRY .

Więcej można się dowiedzieć po wejściu na stronę

http://www.forumforpages.com/facebook/v ... 98725961/0

http://www.forumforpages.com/facebook/v ... 9416530/22

i poczytać zamieszczane tam wpisy.

 

Też proponowali mi jedynie podwyższenie neta, tylko cena zostawała ta sama.

@jurekg jeszcze nie gadałem ani z Przemkiem ani Bartkiem.. może zadzwonią..:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPC korzysta z usług Orange, gdzie oprócz światłowodów dostęp mają dostęp do zasilania wzmacniaczy magistralnych jak i blokowych.

To miło, że UPC sobie tak radzi. Pytanie czemu Vectra jest nieporadna. Z budową sieci na moim osiedlu mają same opoźnienia na każdym z etapów. A o tym, że już za chwilę i za momencik będzie sygnał to jak tak naprawdę słyszę od około 1,5 roku... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko porównać. Gdybym miał dwa tv i postawił obok siebie to może coś bym zauważył. Jak dla mnie nie ma różnicy w jakości a jedynie w ilości kanałów. Reasumując, jeżeli ktoś przy wyborze dostawcy zastanawia się nad jakością - to uważam, że to jest ostatni aspekt który należy brać pod uwagę. Bardziej się martwię o dostępność usług a w zasadzie ewentualne ich braki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko porównać. Gdybym miał dwa tv i postawił obok siebie to może coś bym zauważył. Jak dla mnie nie ma różnicy w jakości a jedynie w ilości kanałów. Reasumując, jeżeli ktoś przy wyborze dostawcy zastanawia się nad jakością - to uważam, że to jest ostatni aspekt który należy brać pod uwagę. Bardziej się martwię o dostępność usług a w zasadzie ewentualne ich braki.

Dzięki za odpowiedź. Pytałem, bo często spotykałem się z tym, że UPC nadaje w dużo lepszej jakości. Ja wcześniej porównywałem nc+ z Vectrą i tu większość kanałów lepiej wyglądała w nc+.

Dziś miałem śmieszną sytuację z DUK w związku z wysłanym wypowiedzeniem(co dziwne dzwoniono do mnie z innego numeru niż tu podawany). Najpierw zapytano mnie czego oczekuję, potem miano oddzwonić w ciągu 20 minut i do tej pory cisza :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

umowę z Vectrą podpisałem 15 czerwca. Czy również mogę zerwać ją bez konsekwencji ? Dzisiaj byłem w punkcie obsługi, ale stary(sorry), nieogarnięty pan nie potrafił odpowiedzieć czy tak świeżą umowę można zerwać. Moja oferta to 100Mbit/s+Złoty z modułem CI + telefon bez limitu(z którego nie korzystam) za 75 zł. Nie ukrywam, że wolałbym internet 150 Mbit w tej samej cenie ze względu na prędkość uploadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

umowę z Vectrą podpisałem 15 czerwca. Czy również mogę zerwać ją bez konsekwencji ? Dzisiaj byłem w punkcie obsługi, ale stary(sorry), nieogarnięty pan nie potrafił odpowiedzieć czy tak świeżą umowę można zerwać. Moja oferta to 100Mbit/s+Złoty z modułem CI + telefon bez limitu(z którego nie korzystam) za 75 zł. Nie ukrywam, że wolałbym internet 150 Mbit w tej samej cenie ze względu na prędkość uploadu.

 

Jakie to ma znaczenie czy korzystasz z telefonu czy też nie, ważne żebyś zapłacił abonament za narzucone (wybrane) usługi.

Swoją drogą również skorzystałem z możliwości rezygnacji w związku z brakiem akceptacji zmian regulaminu. Paradoksalnie jeszcze 3 miesiące temu chcą zrezygnować z usług związanych ze zbyciem mieszkania musiałbym zapłacić karę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W postanowieniach końcowych do regulaminu możemy przeczytać, że regulamin(główny, dostępu do TV i dostępu do internetu) wchodzi w życie w 2012 roku z późniejszymi zmianami do 2014 roku. Wykaz programów wszedł 14 maja 2015 roku dla umów zawieranych od 14 maja.

@marko76, nie ma to żadnego znaczenia, ot tak sobie to napisałem :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Awaria systemu w VECTRZE , powysyłano SMS z informacją o rezygnacji z usług, nawet do tych co tej rezygnacji nie składali.

 

VECTRA :

"... SMS informujący o przyjęciu rezygnacji został wysłany z powodu błędu systemowego. Bardzo przepraszamy za pomyłkę. Jeżeli nie składali Państwo rezygnacji z usług, prosimy uznać wiadomość za niebyłą. [Patryk] ... "

 

 

"... Dostałem dzisiaj takie coś - sms z numeru 735736632 " Szanowny Kliencie, przyjęliśmy Twoją rezygnację. Pamiętaj, że do końca lipca możesz otrzymać super ofertę. Zadzwoń i sprawdź co możemy Ci zaoferować. 586705251" . Tylko że ja z niczego nie rezygnowałem- oczywiście nie oddzwaniałem.

 

Po kilku minutach dostałem kolejnego sms-a z numeru 735874434 " Uwaga na nierzetelnych sprzedawców podających się za pracowników Vectry. Sprawdź identyfikator przedstawiciela. W razie wątpliwości zadzwoń 601601601".

 

Proszę więc o wyjaśnienie czy to są Wasze numery telefonów, jeżeli nie są Wasze to kto udostępnił mój numer jako klienta Vectry, a może mieliście jakieś włamanie do bazy danych klientów. Proszę o szybką odpowiedź!!! ..."

 

"... Ja też dostałem takiego sms-a, tylko że z numeru 511092531 ..."

"... Mój z jest z numeru 735744994..."

 

http://www.forumforpages.com/facebook/v ... 9416530/22

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do znawców Vectry. Teściowie chcą skorzystać z okazji do wypowiedzenia umowy i ugrania lepszej oferty oraz rezygnacji z internetu. Obecnie płacą 80zł za 3 usługi - DTV, internet, telefon. Chcieliby zostać z DTV (platyna) z dekoderem HD bez PVR i telefonem stacjonarnym (najniższy pakiet). Do jakiej kwoty realnie można zbić cenę tego pakietu z dwoma usługami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

dotychczas posiadałem internet 50Mb/s z ceną za pakiet z księżyca a po naliczonych rabatach płaciłem 39,9zł. Korzystając z okazji możliwości jaką postawiła Vectra w postaci braku akceptacji nowego Regulaminu oraz możliwości rezygnacji i również w związku z przeprowadzką kiedy to musiałbym zapłacić 99zł za przeniesienie usług postanowiłem złożyć oświadczenie o braku akceptacji nowego Regulaminu.

Oświadczenie zostało przyjęte i po tygodniu zadzwoniła miła Pani z ofertą.

Po lekkiej negocjacji Pani zaproponowała internet 50Mb/s z TV złoty HD w cenie 59,90zł.

Sądząc po niektórych wpisach Sz. Kolegów oferta wydaje się warta zainteresowania, chociaż apetyt rośnie w miarę jedzenia i myślę "powalczyć" o zestaw TV platynowy. Może macie jakieś podobne oferty w zbliżonej cenie na taki właśnie zestaw.

Ponadto dowiedziałem się, że cena na przeniesienie usług w nowe miejsce spadła już do 50zł. :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...