Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

pytanie odnośnie HBO i HBO GO.

Żona co miesiąc kupuje za 24PLN dostęp do HBO i ogląda na kompie. Czy dostanie tę samą treść gdy wykupię HBO+HBO GO w CP za 20PLN ? Jeśli nie to jakie są różnice? Czy będzie mogła oglądać na kompie, w telefonie i w telewizorze?

 

Pozdrawiam,

Maciej Loret

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

dziękuję bardzo.

Czy będzie można korzystać w z więcej niż jednego dostępu jednocześnie? Tj. np. w dekoderze nagrywać coś z HBO a w tym samym czasie oglądać na kompie lub telefonie HBO GO?

Niestety do dekodera nie mam podłączonego Internetu, ale to nie jest problem...

 

Pozdrawiam,

Maciej Loret

Edytowane przez Sentence
Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Usunięto zbędne cytowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do abonentów Cyfrowego Polsatu. Możecie się dziś zalogować na HBO GO? Bo ja dziś nie mogę. Cały czas wyskakuje mi komunikat w kolorze białym na czerwonym tle o treści: brak subskrypcji (12.22)

 

Też tak macie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Od czasu zmiany sposobu logowania do HBO GO mam problem. Jako abonent CP. Przy logowaniu wchodzę w zakładkę "HBO GO u operatorów" wybieram "Cyfrowy Polsat od 15.09.2020" , wpisuję dane logowania pojawia się "ptaszek" oznaczający sukces logowania, a potem "zaloguj" robi się w kolorze szarym-nieaktywnym i lipa... Zamykam okno logowania i dalej jestem niezalogowany. Dopóki używałem HBO GO na dekoderze nie było problemu jednakże teraz chcę zalogować się przez aplikację w systemie Android TV i jest to irytujące gdyż płacę za udługę a od kilku dobrych miesięcy nie mogę z niej korzystać w przeglądarce. Jakieś pomysły może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie założyłem nowe konto poprzez platformę Cyfrowy Polsat. Teeraz gdy chcę ponownie założyć podając dane pokazujee, że konto już istnieje. Tak więc ta opcja odpada. Dzwoniłem jakieś dwa miesiące temu na support Cyfrowego Polsatu i tam powiedziano mi, że znają problem i HBO pracuje nad rozwiązaniem. Tylko, że nic nie wynika z tej ich pracy, płacę za usługę , z której nie mogę korzystać. Gdyż nie mam możliwości zalogowania się do HBO GO przez przeglądarkę internetową. Sprawdzałem na różnych przeglądarkach internetowych i cały czas to samo. Dane logowania poprawne, a potem kiszka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.05.2021 o 11:36, krycha napisał:

Od czasu zmiany sposobu logowania do HBO GO mam problem. Jako abonent CP. Przy logowaniu wchodzę w zakładkę "HBO GO u operatorów" wybieram "Cyfrowy Polsat od 15.09.2020" , wpisuję dane logowania pojawia się "ptaszek" oznaczający sukces logowania, a potem "zaloguj" robi się w kolorze szarym-nieaktywnym i lipa... Zamykam okno logowania i dalej jestem niezalogowany. Dopóki używałem HBO GO na dekoderze nie było problemu jednakże teraz chcę zalogować się przez aplikację w systemie Android TV i jest to irytujące gdyż płacę za udługę a od kilku dobrych miesięcy nie mogę z niej korzystać w przeglądarce. Jakieś pomysły może?

Witam. Spróbuj zalogować się do aplikacji na urządzeniu mobilnym i wybrać Ustawienia -> Urządzenia -> Aktywuj nowe urządzenie. W kolejnym kroku, w urządzeniu mobilnym należy wpisać kod, który wyświetla się w aplikacji HBO GO z poziomu Smart TV i aktywować urządzenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
W dniu 12.04.2021 o 22:40, Project_ALF napisał:

Mam pytanie do abonentów Cyfrowego Polsatu. Możecie się dziś zalogować na HBO GO? Bo ja dziś nie mogę. Cały czas wyskakuje mi komunikat w kolorze białym na czerwonym tle o treści: brak subskrypcji (12.22)

 

Też tak macie? 

Dziś pojawił mi się ten sam błąd przy logowaniu. Czy ktoś wie o co chodzi? 

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym pojawiły się chwilowe problemy z dostępem dla Użytkowników Cyfrowego Polsatu. Problem polega na błędnym odczytywaniu danych z serwerów Polsat Box. Z uwagi na to pojawiają się problemy z logowaniem/rejestracją.

Usterka już została zgłoszona, a prace serwisowe trwają - gorąco prosimy o cierpliwość oraz przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

 

 

INFO Z CZATU 

Znów PB ma problemy z autentyfikacją użytkowników błąd 12.99 

HBO wie że jest ZONK i działają by błąd naprawić , dziś ma działać rzekomo :)

Edytowane przez patryszq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...