Jump to content

Maciej Loret

Users
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Maciej Loret

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

117 profile views
  1. Witam, wypowiedzenie złożone przez iCOK, dostałem info z CP, że przekazano do odpowiedniego działu. Czy któryś z obecnych na Forum konsultantów chciałby przedstawić mi oferty?
  2. Witam, to niestety odpada, bo nagrywanie to najważniejsza rzecz w dekoderze. Pozostaje przedłużyć umowę na 15/3 lub zastanowić się nad Familijnym Max HD 24/3 za 30+10 czynsz+10MR=50zł.
  3. To trochę lipa, bo chyba nic nowszego od mojego Evoboxa nie ma (wersja HD odpada brak nagrywania)?
  4. Dekodery już mam. Czy aktywację płacę nawet jeśli nie chcę ich wymieniać? Opłata aktywacyjna dotyczy tylko dekodera głównego czy dodatkowego również? A jeśli płacę nawet gdy nie chcę wymieniać, to może warto wymienić choćby dekoder główny (mam starego Evoboxa)?
  5. Witam, czyli minimum zobowiązania aby pozbyć się czynszu za dekoder to 80zł, tak? Co wchodzi w tę kwotę (tzn. jaki pakiet, MR, itd.)?
  6. Witam, nie muszę osiągnąć 80zł. Raczej chodziło mi o jak najniższe zobowiązanie na jak najkrótszy czas ale tak by się pozbyć czynszu za dekoder.
  7. Witam, OK, dziękuję za informacje. A co z resztą pytań?
  8. Witam, obecny aneks, to 12/3 zawarty 22.01.2019 - Familijny HD za 40zł+10zł Evobox + 10zł MR=60zł. Ile przed końcem Umowy mogę złożyć wypowiedzenie 6mies. czy 3mies.? Czy dobrze zrozumiałem ostatnie posty, że żeby pozbyć się czynszu za Evoboxa, to minimalne zobowiązanie w kolejnym aneksie musi wynosić 70zł? Jeśli tak, to co jest w tej kwocie? Np. MR? Jaki pakiet może wówczas wchodzić w grę - interesują mnie raczej kanały filmowe niż dziecięce lub sportowe... Rozumiem, że w grę wchodzi również Familijny MaxHD na 24/3 za 30zł +czynsz + MR =50zł?
  9. O kurczę, o tym zapomniałem (dotąd jechałem na zmianę na 12/3 i 15/3). Czy teraz mogę wynegocjować już Familijny Max HD tak, by aneks obowiązywał dopiero 4 miesiące przed końcem Umowy?
  10. OK, dziękuję. W wypowiedzeniu napisałem jak zwykle "z końcem okresu podstawowego". Oczywiście umowę chcę przedłużyć, o ile dostanę warunki, które tu są podawane - np. Familijny Max HD w wersji 24/3 za 30 PLN + dzierżawa Evoboxa + MR, czyli razem 50 PLN.
  11. Witam, standardowo poszedłem zanieść wypowiedzenie (do końca okresu podstawowego 6 miesięcy i 8 dni) i słyszę, że umowa zostanie rozwiązana od ręki wraz z naliczeniem kary za przedterminowe rozwiązanie umowy ze względu na ponad 6-miesięczny czas do końca umowy.Mimo wszystko złożyłem wypowiedzenie, wziąłem potwierdzenie przyjęcia wniosku i wróciłem do domu. Coś źle zrobiłem? Nastąpiły jakieś zmiany? W domu patrzę na poprzednie wypowiedzenie i widzę, że okres przed 6 upływającymi miesiącami do końca umowy był jeszcze dłuższy niż 8 dni... Z poważaniem, Maciej Loret
  12. Witam, OK, czyli wyjdzie 26,25+8,75 Evobox + 8,75 MR = 43,75/mies. za Familijny MaxHD? Dobrze liczę ? W razie czego można jakieś kanały dokupić?
  13. Witam, Kiedyś posiadałem dekoder Polsatu Cyfrowego w wersji prepaid i co miesiąc doładowywałem sobie konto oraz uruchamiałem odpowiedni pakiet. Potem przestałem doładowywać i kupiłem inny dekoder z 24-miesięczną umową a o tamtym zapomniałem. Jakieś 2-3 lata temu postanowiłem go sprzedać. Umówiłem się z kupcem w salonie Polsatu Cyfrowego (wówczas już chyba PLUSa) i po pewnych perypetiach z obsług ą salonu, w końcu podpisaliśmy dokumenty zgodnie z którymi nowy właściciel mógł sobie doładowywać konto oraz uruchamiać pakiety. Postanowiłem w końcu spróbować to unormować bo dekoder wciąż wisi na moim koncie a ja nie mogę znaleźć tych podpisanych dokumentów. Niestety nie mam kontaktu z nowym właścicielem... Da się ten problem jakoś rozwiązać?
  14. Moja umowa nie wygasa dopiero w lipcu 2019? OK, dziękuję. Czyli przy Familijnym HD na 24 mies. mam niecałe 31zł/mies. A gdybym jednak chciał mieć Familiny MaxHD albo jakieś dodatkowe kanały dziecięce/filmowe/sportowe ?
×
×
  • Create New...