Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Dziękuję za informację. Cieszę się, że możesz korzystać już swobodnie z usług. W razie potrzeby, zapraszam. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Witam, pytanie odnośnie HBO i HBO GO. Żona co miesiąc kupuje za 24PLN dostęp do HBO i ogląda na kompie. Czy dostanie tę samą treść gdy wykupię HBO+HBO GO w CP za 20PLN ? Jeśli nie to jakie są różnice? Czy będzie mogła oglądać na kompie, w telefonie i w telewizorze? Pozdrawiam, Maciej Loret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Tak, dostaniesz to samo, a nawet wiecej bo dodatkowo jeszcze będzie działała apka HBO GO na dekoderze CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam, dziękuję bardzo. Czy będzie można korzystać w z więcej niż jednego dostępu jednocześnie? Tj. np. w dekoderze nagrywać coś z HBO a w tym samym czasie oglądać na kompie lub telefonie HBO GO? Niestety do dekodera nie mam podłączonego Internetu, ale to nie jest problem... Pozdrawiam, Maciej Loret Edytowane 7 Czerwca 2021 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Tak, można :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam, Super. Dziękuję jeszcze raz za pomoc. Pozdrawiam, Maciej Loret Edytowane 7 Czerwca 2021 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Mam pytanie do abonentów Cyfrowego Polsatu. Możecie się dziś zalogować na HBO GO? Bo ja dziś nie mogę. Cały czas wyskakuje mi komunikat w kolorze białym na czerwonym tle o treści: brak subskrypcji (12.22) Też tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Witam. Sytuacja jest mi znana, przepraszam za utrudnienia. Technicy pracują nad rozwiązaniem niedogodności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycha Opublikowano 1 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2021 Od czasu zmiany sposobu logowania do HBO GO mam problem. Jako abonent CP. Przy logowaniu wchodzę w zakładkę "HBO GO u operatorów" wybieram "Cyfrowy Polsat od 15.09.2020" , wpisuję dane logowania pojawia się "ptaszek" oznaczający sukces logowania, a potem "zaloguj" robi się w kolorze szarym-nieaktywnym i lipa... Zamykam okno logowania i dalej jestem niezalogowany. Dopóki używałem HBO GO na dekoderze nie było problemu jednakże teraz chcę zalogować się przez aplikację w systemie Android TV i jest to irytujące gdyż płacę za udługę a od kilku dobrych miesięcy nie mogę z niej korzystać w przeglądarce. Jakieś pomysły może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 Załóż nowe konto poprzez rejestrację. Ja też nie mogłem się zalogować danymi sprzed 15.09.2020. Założyłem nowe konto i jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycha Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 No właśnie założyłem nowe konto poprzez platformę Cyfrowy Polsat. Teeraz gdy chcę ponownie założyć podając dane pokazujee, że konto już istnieje. Tak więc ta opcja odpada. Dzwoniłem jakieś dwa miesiące temu na support Cyfrowego Polsatu i tam powiedziano mi, że znają problem i HBO pracuje nad rozwiązaniem. Tylko, że nic nie wynika z tej ich pracy, płacę za usługę , z której nie mogę korzystać. Gdyż nie mam możliwości zalogowania się do HBO GO przez przeglądarkę internetową. Sprawdzałem na różnych przeglądarkach internetowych i cały czas to samo. Dane logowania poprawne, a potem kiszka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 U mnie też podawało, że konto już istnieje. Podałem nowy email i konto zostało utworzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 W dniu 1.05.2021 o 11:36, krycha napisał: Od czasu zmiany sposobu logowania do HBO GO mam problem. Jako abonent CP. Przy logowaniu wchodzę w zakładkę "HBO GO u operatorów" wybieram "Cyfrowy Polsat od 15.09.2020" , wpisuję dane logowania pojawia się "ptaszek" oznaczający sukces logowania, a potem "zaloguj" robi się w kolorze szarym-nieaktywnym i lipa... Zamykam okno logowania i dalej jestem niezalogowany. Dopóki używałem HBO GO na dekoderze nie było problemu jednakże teraz chcę zalogować się przez aplikację w systemie Android TV i jest to irytujące gdyż płacę za udługę a od kilku dobrych miesięcy nie mogę z niej korzystać w przeglądarce. Jakieś pomysły może? Witam. Spróbuj zalogować się do aplikacji na urządzeniu mobilnym i wybrać Ustawienia -> Urządzenia -> Aktywuj nowe urządzenie. W kolejnym kroku, w urządzeniu mobilnym należy wpisać kod, który wyświetla się w aplikacji HBO GO z poziomu Smart TV i aktywować urządzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycha Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 16 godzin temu, Pawel napisał: U mnie też podawało, że konto już istnieje. Podałem nowy email i konto zostało utworzone. Pięknie dziękuję. Pomogło! Udało się zarejestrować nowe konto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Czy działają Wam kanały z paczki HBO i Cinemax? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Nie. Oglądam z HBO GO dzisiejsza premierę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 @raafmix awaria systemowa. Nie działają w każdej polskiej platformie paczki HBO i Cinemax. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Też potwierdzam, że najprawdopodobniej jest awaria. Brak odbioru kanałów HBO, oraz Cinemax. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Naprawione - działa z powrotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Niestety ale "powtórka z rozrywki" i komunikat "no signal" na kanałach CINEMAX & HBO. Nie było sygnału przed 5 rano choć wróciło na parę minut i teraz o 5.30 powtórka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Sprawdzałem o godz. 8.55, kanały (przynajmniej u mnie ) działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 12 godzin temu, tweed77 napisał: Naprawione - działa z powrotem. I znowu nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Sytuacja jest nam znana. Technicy pracują nad jej rozwiązaniem. Przepraszamy za utrudnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmm_ Opublikowano 13 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2021 W dniu 12.04.2021 o 22:40, Project_ALF napisał: Mam pytanie do abonentów Cyfrowego Polsatu. Możecie się dziś zalogować na HBO GO? Bo ja dziś nie mogę. Cały czas wyskakuje mi komunikat w kolorze białym na czerwonym tle o treści: brak subskrypcji (12.22) Też tak macie? Dziś pojawił mi się ten sam błąd przy logowaniu. Czy ktoś wie o co chodzi? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 13 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2021 (edytowane) W dniu dzisiejszym pojawiły się chwilowe problemy z dostępem dla Użytkowników Cyfrowego Polsatu. Problem polega na błędnym odczytywaniu danych z serwerów Polsat Box. Z uwagi na to pojawiają się problemy z logowaniem/rejestracją. Usterka już została zgłoszona, a prace serwisowe trwają - gorąco prosimy o cierpliwość oraz przepraszamy za zaistniałe niedogodności. INFO Z CZATU Znów PB ma problemy z autentyfikacją użytkowników błąd 12.99 HBO wie że jest ZONK i działają by błąd naprawić , dziś ma działać rzekomo Edytowane 13 Września 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.