Davvvi Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Teraz sprawdziłem i mam usługa Multiroom nieaktywna. A czy ma to znaczenie jak jeden dekoder jest w sieci 2.5Ghz a Evobox jest w 5GHz? Niby jest to dalej sieć domowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 U mnie po trzech tygodniach użytkowania, dalej widnieje że multiroom nieaktywny, oba dekodery podpięte po wi-fi do jednego routera, Krótki czas to ile, tak mniej więcej? Na razie nie palę galotów, skoro wszystko działa, ciekawe co zrobić jak multiroom się zablokuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 18 godzin temu, dzanas69 napisał: U mnie po trzech tygodniach użytkowania, dalej widnieje że multiroom nieaktywny, oba dekodery podpięte po wi-fi do jednego routera, Krótki czas to ile, tak mniej więcej? Na razie nie palę galotów, skoro wszystko działa, ciekawe co zrobić jak multiroom się zablokuje? Także jestem ciekaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 A jeszcze takie pytanko. Jest szansa ,że Multiroom będzie działał gdy jeden dekoder Evobox lite jest wpięty do sieci przewodem a PVR idzie po wifi? Ten Lite ma kiepskie wifi. Jest metr od rutera i często potrafi mielić na HBO GO. Po kablu idzie idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 4 godziny temu, Davvvi napisał: (...) Jest metr od rutera (...) Może jest ZA blisko i sygnał z AP jest przesterowany, czyli po prostu za silny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 A jak to rozpoznać czy jest za silny czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 No... chyba najprościej odsunąć oba urządzenia od siebie i sprawdzić jak się będą wtedy zachowywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropka79 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Czy jest możliwość jeszcze dostać jakiś starszy dekoder niż evobox lite, którego do podłączenia multiroom nie trzeba łączyć z routerem internetowym, lecz pobierze uprawnienia poprzez przełożenie karty z głównego (evobox prv)? Niestety dwa dni walczyłem z podłączeniem bezprzewodowym evobox lite z funboxem z Orange i już na infolinii technicznej rozłożył ręce (dekoder był nawet wymieniany i kolejny egz to samo). Musiałem odstąpić od umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Przy zamawianiu powiedz że chcesz podłączyć dysk do dodatkowego dekodera celem nagrywania. Nie powinno być problemu. Byłem świadkiem w APS klient dobrał jako multiroom HD 3000 do Evoboxa PVR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pppzzz Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) Witam was serdecznie wszystkich. Mam do was pytanie, do użytkowników multirooma chodzi o aktywację z przekładniem kart, są to dwa dekodery HD 5500S. Na początku użytkowania czyli z 2 lata temu było tak, że przekladało się tylko karte z dekodera dodatkowego, teraz jest tak, że przekładnie kart jest na dwa dekodery tj z głównego przekłada do multiroom, albo z multiroom przekłada do głównego jest to losowe raz wybierze na głównym dekoderze raz na multiroom, nie rozumiem jak jest dekoder dodatkowy multiroom to na nim powinna widniec informacja, że dekoder dodatkowy multiroom został zablokowany, a bywa tak, że losowo co jakiś czas zmienia dekoder czy też tak macie? Kiedyś tak nie było multiroom to multiroom a nie, że z główny dekoder jest tak samo traktowany jak multiroom, , z pół roku temu przedłużyłem umowę i po wprowadzeniu zmian właśnie taki objaw wystąpił, dzwoniłem na infolinię w tamtym czasie i powiedziano mi że dekodery się ''rozstroiły" i nic nie zrobię oprócz wymiany, za kilka dni znów dzwonię aby dowiedzieć się o wymianie a Pani powiedziała, że tak ma być że zmienili to i losowo wybiera sobie dekoder z którego włożyć kartę? Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez pppzzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Witam. Taka zmiana nie została wprowadzona. Blokada następuje wyłącznie na dekoderze dodatkowym do momentu włożenia karty z głównego urządzenia. Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo80 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Witam , mam pytanie...Chce zrezygnować z multiroom, a place za niego 0zl, umowa do stycznia. Chciałem zejść na najniższy pakiet. Konsultant powiedział, że muszę podpisać nowa umowę z nowym sprzetem a obecna umowa musi wygasnąć. Dziwne nie moge podpisać aneksu na stara umowe bez multiroomu, zdając sprzet dodatkowy....? bez calego zamieszania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Witam. Wszyscy Klienci, którzy zawarli umowy po 28.12.2014 roku, zgodnie z warunkami oferty - nie mają możliwości rezygnacji z dodatkowego dekodera bez rozwiązania całej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 2 godziny temu, pablo80 napisał: Witam , mam pytanie...Chce zrezygnować z multiroom, a place za niego 0zl, umowa do stycznia. Chciałem zejść na najniższy pakiet No to załatw z konsultantem najniższy pakiet, ale tak by multiroom pozostał- ostatecznie masz go za friko wiec w czym problem? wsadzisz go do szafy i niech leży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo80 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 4 godziny temu, OlafS napisał: No to załatw z konsultantem najniższy pakiet, ale tak by multiroom pozostał- ostatecznie masz go za friko wiec w czym problem? wsadzisz go do szafy i niech leży. To nie tak jak Ty myślisz....Chcą dodatkowo 10zl przy najniższym pakiecie z multi. Nie po to robię ostre cięcie bym płacił za coś co mi nie jest potrzebne... 5 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Wszyscy Klienci, którzy zawarli umowy po 28.12.2014 roku, zgodnie z warunkami oferty - nie mają możliwości rezygnacji z dodatkowego dekodera bez rozwiązania całej umowy. Miałem po południu telefon z działu utrzymania klienta, mam zdać dekoder a po zaktualizowaniu profilu pojawią się oferty na jeden dekoder bo inaczej nie przejdzie przez system...więc jak to jest Specjalisto CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, pablo80 napisał: To nie tak jak Ty myślisz....Chcą dodatkowo 10zl przy najniższym pakiecie z multi. Nie po to robię ostre cięcie bym płacił za coś co mi nie jest potrzebne... Miałem po południu telefon z działu utrzymania klienta, mam zdać dekoder a po zaktualizowaniu profilu pojawią się oferty na jeden dekoder bo inaczej nie przejdzie przez system...więc jak to jest Specjalisto CP Odpisałem Ci w tej sprawie w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) Witam, czy do dekodera EVOBOX PVR wziąść jako mulitroom dekoder EVOBOX LITE? Edytowane 4 Października 2019 przez stefan85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Oczywiście, że można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Temu pytam się czy można bo jak dekoder EVOBOX LITE wchodził do sprzedaży to nie można było wziąć EVOBOX LITE jako mulitroom jak się miało jako dekoder główny EVOBOX PVR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Witam. Obecnie mam multiroom. Dekoder główny to Evobox PVR a do multiroom HD 5500s. Jednak denerwuje mnie przekładanie kart. Czy jest możliwość odddania HD5500s i wzięcia innego tak żeby multiroom działał bez przekładania kart i bez konieczności łączenia ich przewodem. W domu mam internet i sieć wifi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Który z dekoderów do mulitroom jest najlepszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Bierz jaki bądź, jak przechodziłem do polsatu to wszyscy pisali żeby brać hd 5500s, bo to rozwojowy dekoder. Na jeździłem się po punktach, bo był ciężki do zdobycia. Czekałem prawie trzy lata jego rozwinięcie i się nie doczekałem. Teraz ci sami ludzie piszą że to stary , bez przyszłości dekoder. Zmieniłem platformę i wziąłem takie jakie były w punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Zastanawiam się nad dekoderami HD 5000, HD 6000 i HD 5500s który z tych trzeba dekoderów będzie najlepszy bo chcę jakiś dobry dekoder z wyświetlaczem do multiroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Teraz mam HD 5500s i jestem zadowolony ma wyświetlacz więc spełni twoje oczekiwania, wcześniej miałem HD 6000 i wydaje mi się, że był wolniejszy od HD 5500s. Dodam, że u mnie był dostępny tylko w jednym APS, tak więc z dostępnością może być ciężko aczkolwiek zależy to od obecnej dostawy dekoderów jak i miejscowości. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manguscik Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Jerzykowski napisał: Witam. Obecnie mam multiroom. Dekoder główny to Evobox PVR a do multiroom HD 5500s. Jednak denerwuje mnie przekładanie kart. Czy jest możliwość odddania HD5500s i wzięcia innego tak żeby multiroom działał bez przekładania kart i bez konieczności łączenia ich przewodem. W domu mam internet i sieć wifi. Aby wymienić multiroom HD5500S na Evobox Lite musisz przedłużyć umowę bo bez tego nie dasz rady nic zrobić na zasadzie wymiany. Ja swój HD5500S wymieniłem na Evobox Lite przy przedłużaniu umowy nawet z zachowaniem 0 PLN za multiroom. Edytowane 4 Października 2019 przez manguscik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.