Jump to content

deejay_18

Users
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

27 Dobra

About deejay_18

  • Rank
    Amator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolego co ja komplikuje? Potrafisz czytać ze zrozumieniem, bo jak to czas to zmienić. Gdzie ja napisałem, że nie będzie można składać do 31.01.2020 r. wypowiedzenia? Napisałem za to, że jedni jak i drudzy mogą mieć rację mianowicie ci którzy składali wypowiedzenia wcześniej jak i osoby, które dopiero zamierzają to zrobić gdyż Cyfrowy Polsat poszedł nam na rękę i dał taką możliwość. Na przyszłość zanim coś napiszesz to się zastanów lub wytrzeźwiej. O co ci chodzi z tym wcześniejszym wysłaniem regulaminu? Bo nie wiem gdzie wcześniej miał bym wysyłać regulamin a przede wszystkim po co?
  2. Racje pięknie wytłumaczone, ale jak widać są tu osoby które nigdy nie zrozumieją, że regulamin stanowi integralną część umowy. Pozdrawiam.
  3. Pytanie krótkie, skoro operator stosuje inne praktyki, przypominam, że to są twoje słowa. To w którym przypadku wypowiedzenie będzie prawnie skuteczne, z punktu widzenia prawnika: to pierwsze czy to drugie? Jeżeli nie znasz odpowiedzi to zamilcz i nie udzielaj rad bo szkodzisz sobie. Oczywiście oczekuję od Ciebie podstawy prawnej. Dziękuję. A jaki Regulamin podpisywałeś podczas zawierania umowy? Ten z rzeczywistości jak to nazwałeś czy zgodny z prawem? Kolego motasz się i to bardzo, to że CP poszedł nam na rękę to nie znaczy że masz rację. Powiem krótko czym dalej brniesz tym bardziej się p
  4. A rozumiesz że operator przy takich usunieciach programów stosuje inne praktyki? jakie praktyki się pytam kolejny raz te: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cyfrowym-polsacie-25-11-2019.cp a może te § 9 4.... W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Powiedz która zmiana jest dla ciebie prawdziwa oraz po
  5. Ok, a jak się pojawi dekoder 4K w 2020 r. to co nam napiszesz? Pewnie twoje bajki i fantazję? Tak zgadzam się z tobą nie trzeba mieć 10 fakultetów aby sprawdzić Regulamin więc raz jeszcze cytuję: W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Jak osoba która to podpisała umowę tego nie rozumie, to proszę o upomnienie lub zbanowanie takiego c
  6. Szkoda czasu? Pochwal się nam szanowny Panie jaką uczelnie skończyłeś? Jest to przynajmniej Wydziału Prawa i Administracji. A skąd ty masz wiedzieć, że dekoder 4K nie pojawi się 2020 r. Jaką masz tego pewność? Podziel się z nami twoimi informacjami ja z chęcią rozwiąże twoje wątpliwości odnośnie dekodera 4K jak mi jakieś przedstawisz. Ja tylko domyślam się terminu pojawienia dekodera 4K, wiesz co to znaczy się domyślać? Pamiętaj głowa pracować musi!
  7. Pamiętam, i nie tylko ja. Przypomnij sobie. Nie zamierzam do tego wracać ponieważ każdy może zapoznać się z tymi informacjami cofając się o kilka stron wstecz. Jak przytaczałem zapisy Regulaminu to może nie miałem racji? A może zarzucasz mi, że to ja pisałem Regulamin pod siebie? Absurd goni absurd. Poczytaj kilka postów wstecz rozbieżność informacji jest ogromna nie ma jednolitej, a na koniec będzie tak, że każdy z nas miał rację i napisał w swoich postach część prawdy która składa się w jedna całość. Proste.
  8. Człowieku o czym ty piszesz, ja sieje ferment? Pisze o faktach, które zostały mi przekazane za pośrednictwem oficjalnej infolinii Cyfrowego Polsatu. Wiem, że dla ciebie jak i dla mnie te komunikaty nie są do końca zrozumiałe, ale dlaczego piszesz, że ktoś ma rację lub nie? Ja jestem na tym forum bo staram się pomagać na ile mogę bazując na oficjalnych informacjach, które uzyskałem oraz na Regulaminie. Pytanie czy twoja intencja jest podobna ponieważ mam wrażenie, że nic nie wiesz a tylko czekasz na gotowa odpowiedź? Oczywiście masz rację mogę się mylić, ale pomagam jak potrafię natomiast Ty tw
  9. Nie przypominam sobie takiego powiadomienia w ICOK, jak możesz mi odświeżyć pamięć i podać linka do tej wiadomości to będę wdzięczny. Oczywiście chodzi mi o oficjalną wiadomość od Cyfrowego Polsatu, która widnieje tu jak byk https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cyfrowym-polsacie-25-11-2019.cp dziękuję. Pozdrawiam.
  10. Panowie wiem, że jest to bardzo dziwne, pytałem dwa razy konsultanta na infolinii do kiedy należy złożyć wypowiedzenie i otrzymałem informację, że do 31.12.2019 r. Nawet zacytowałem Regulamin i stwierdził, że liczy się od daty oficjalnego komunikatu a nie od wyłączenia CBS Action, więc w styczniu wypowiedzenie nie będą akceptowane. Tyle wiem od konsultantów. Ja chcąc mieć 100% pewności napisał bym wypowiedzenie w ICOK jeszcze dziś. Liczy się data wysłania wypowiedzenie, a po Nowym Roku zapewne zostanie zarejestrowane o czym zostaniesz poinformowany drogą mailową, następnie telefon do DUK
  11. Panowie udało się dodzwonić. Wypowiedzenie było już zarejestrowane, w związku z tym przedłużyłem umowę na 24/6 i jestem mega zadowolony mam nadzieję, że bardzo przyjemny i ogarnięty konsul również. Wystrzałowego Sylwestra i szczęśliwego Nowego, 2020 Roku!!!
  12. Wypowiedzenie złożone przez ICOK. Dziś dostałem informacje: Niniejszym potwierdzamy wpływ deklaracji rozwiązania Umowy do siedziby naszej firmy. Wpłynięcie jest równoznaczne z rejestracją wypowiedzenia? To pytanie kieruję w szczególności dla wszystkich którzy składali wypowiedzenie za pośrednictwem ICOK, ponieważ zastanawiam się czy mogę dzwonić do DUK i przedłużyć umowę.
  13. Witam, macie może informacje odnośnie tego czy pracują dziś w DUK?
  14. Jak będę chciał mieć 4K przez internet to sobie puszcze YouTube 4K naSmart TV a nawet VR na Samsung Galaxy S10+. Oglądałeś kiedyś film w okularach VR na wirtualnej sali kinowej? Jak nie to polecam czujesz się jak w kinie. Zresztą mów co chcesz treści z internetu nigdy nie zastąpią 4K z satelity: brak opóźnień w meczach na żywo, szybkie przełączanie kanałów, itp. Tego internet nie zaoferuje nigdy proste jak budowa cepa.
  15. Powiem tak fajnie i oryginalnie dziś wygląda dla mnie POLSAT Play HD mają fajne własne produkcje. Więc pytam po co Polsat Premium UHD? Mają co pokazywać, tylko potrzeba sprzętu który umożliwi rozwinięcie skrzydeł.
×
×
  • Create New...