Jump to content
Matthías

Multiroom Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Jeśli głównym dekoderem jest Evobox PVR i  dekodery są połączone do jednej sieci WiFi to one już same będą się komunikować między sobą i nie będziesz musiał przekładać kart.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Davvvi napisał:

Witajcie. Właśnie odpaliłem jako Multiroom Evobox Lite. Po czym poznam ,że dekoder jest sparowany z Evobox PVR i nie będzie trzeba karty przekładać?

Witaj. Można zweryfikować status multiroom. W tym celu wystarczy wejść w Ustawienia > Informacje > Status Multiroom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

W menu Ustawienia / Informacje / Dostęp warunkowy po pewnym czasie około 24h będziesz miał informacje, że multiroom jest aktywny.

Jeśli w tym stanie dekoder multiroom dalej odbiera kanały, to znaczy, że "widzi" w sieci dekoder główny Evobox PVR.

W dekoderze Evobox Lite aktualnie karta nie jest wykorzystywana do autoryzacji multioroom.

W okresie zaraz po zakupie usługi dekoder multiroom przez krótki czas pracuje jak dekoder samodzielny to jest stan normalny.

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz sprawdziłem i mam usługa Multiroom nieaktywna. A czy ma to znaczenie jak jeden dekoder jest w sieci 2.5Ghz a Evobox jest w 5GHz? Niby jest to dalej sieć domowa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie po trzech tygodniach użytkowania, dalej widnieje że multiroom nieaktywny, oba dekodery podpięte po wi-fi do jednego routera, Krótki czas to ile, tak mniej więcej? Na razie nie palę galotów, skoro wszystko działa, ciekawe co zrobić jak multiroom się zablokuje?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, dzanas69 napisał:

U mnie po trzech tygodniach użytkowania, dalej widnieje że multiroom nieaktywny, oba dekodery podpięte po wi-fi do jednego routera, Krótki czas to ile, tak mniej więcej? Na razie nie palę galotów, skoro wszystko działa, ciekawe co zrobić jak multiroom się zablokuje?

 

 

 

 

Także jestem ciekaw. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeszcze takie pytanko. Jest szansa ,że Multiroom będzie działał gdy jeden dekoder Evobox lite jest wpięty do sieci przewodem a PVR idzie po wifi? Ten Lite ma kiepskie wifi. Jest metr od rutera i często potrafi mielić na  HBO GO. Po kablu idzie idealnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Davvvi napisał:

(...) Jest metr od rutera (...)

Może jest ZA blisko i sygnał z AP jest przesterowany, czyli po prostu za silny?

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No... chyba najprościej odsunąć oba urządzenia od siebie i sprawdzić jak się będą wtedy zachowywać

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest możliwość jeszcze dostać jakiś starszy dekoder niż evobox lite, którego do podłączenia multiroom nie trzeba łączyć z routerem internetowym, lecz pobierze uprawnienia poprzez przełożenie karty z głównego (evobox prv)? 

 

Niestety dwa dni walczyłem z podłączeniem bezprzewodowym evobox lite z funboxem z Orange i już na infolinii technicznej rozłożył ręce (dekoder był nawet wymieniany i kolejny egz to samo). Musiałem odstąpić od umowy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy zamawianiu powiedz że chcesz podłączyć dysk do dodatkowego dekodera celem nagrywania. Nie powinno być problemu. Byłem świadkiem w APS  klient dobrał jako multiroom HD 3000 do Evoboxa PVR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam was serdecznie wszystkich. Mam do was pytanie, do użytkowników multirooma chodzi o aktywację z przekładniem kart, są to dwa dekodery HD 5500S. Na początku użytkowania czyli z 2 lata temu było tak, że przekladało się tylko karte z dekodera dodatkowego, teraz jest tak, że przekładnie kart jest na dwa dekodery tj z głównego przekłada do multiroom, albo z multiroom przekłada do głównego jest to losowe raz wybierze na głównym dekoderze raz na multiroom, nie rozumiem jak jest dekoder dodatkowy multiroom to na nim powinna widniec informacja, że dekoder dodatkowy multiroom został zablokowany, a bywa tak, że losowo co jakiś czas zmienia dekoder czy też tak macie? Kiedyś tak nie było multiroom to multiroom a nie, że z główny dekoder jest tak samo traktowany jak multiroom, , z pół roku temu przedłużyłem umowę i po wprowadzeniu zmian właśnie taki objaw wystąpił, dzwoniłem na infolinię w tamtym czasie i powiedziano mi że dekodery się ''rozstroiły" i nic nie zrobię oprócz wymiany, za kilka dni znów dzwonię aby dowiedzieć się o wymianie a Pani powiedziała, że tak ma być że zmienili to i losowo wybiera sobie dekoder z  którego włożyć kartę? 

Edited by pppzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam , mam pytanie...Chce zrezygnować z multiroom, a place za niego 0zl, umowa do stycznia. Chciałem zejść na najniższy pakiet. Konsultant powiedział, że muszę podpisać nowa umowę z nowym sprzetem a obecna umowa musi wygasnąć. Dziwne nie moge podpisać aneksu na stara umowe bez multiroomu, zdając sprzet dodatkowy....? bez calego zamieszania?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, pablo80 napisał:

Witam , mam pytanie...Chce zrezygnować z multiroom, a place za niego 0zl, umowa do stycznia. Chciałem zejść na najniższy pakiet

No to załatw z konsultantem najniższy pakiet, ale tak by multiroom pozostał- ostatecznie masz go za friko wiec w czym problem?

wsadzisz go do szafy i niech leży.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, OlafS napisał:

No to załatw z konsultantem najniższy pakiet, ale tak by multiroom pozostał- ostatecznie masz go za friko wiec w czym problem?

wsadzisz go do szafy i niech leży.

To nie tak jak Ty myślisz....Chcą dodatkowo 10zl przy najniższym pakiecie z multi. Nie po to robię ostre cięcie bym płacił za coś co mi nie jest potrzebne...

5 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. Wszyscy Klienci, którzy zawarli umowy po 28.12.2014 roku, zgodnie z warunkami oferty - nie mają możliwości rezygnacji z dodatkowego dekodera bez rozwiązania całej umowy. 

Miałem po południu telefon z działu utrzymania klienta, mam zdać dekoder a po zaktualizowaniu profilu pojawią się oferty na jeden dekoder bo inaczej nie przejdzie przez system...więc jak to jest Specjalisto CP

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, pablo80 napisał:

To nie tak jak Ty myślisz....Chcą dodatkowo 10zl przy najniższym pakiecie z multi. Nie po to robię ostre cięcie bym płacił za coś co mi nie jest potrzebne...

Miałem po południu telefon z działu utrzymania klienta, mam zdać dekoder a po zaktualizowaniu profilu pojawią się oferty na jeden dekoder bo inaczej nie przejdzie przez system...więc jak to jest Specjalisto CP

Odpisałem Ci w tej sprawie w wiadomości prywatnej. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...