Artur Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Ja już złożyłem reklamacje w tej sprawie o przyznanie mi rekompensaty za kanały AXN. W końcu usterka trwa już powyżej 12 godzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 @Artur Podrzuć pod który § to podpada bo nie chce mi się szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Niby w prawie telekomunikacyjnym coś jest http://www.arslege.pl/odszkodowanie-za- ... 72/a30970/ Chociaż to bardziej pasuje do internetu czy telefonu. No i czy jeden niedziałający kanał to przerwa w usłudze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH TELEWIZJI SATELITARNEJ PRZEZ CYFROWY POLSAT S.A §16 punkt 3 Groszowe będą sprawy, ale zawsze coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taka baba Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 hehe rekompensata:) zakladając że kanały AXN nie dzialają, a są w pakiecie film, rekompensata (uwzgędniając nawet 3 dni utraty oglądania) to az 1 zł Przy założeniu, że policzą jak za brak dostępnego całego pakietu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Hmmm... ewentualny telefon z CP w ramach przeprosin może mieć znacznie większą wartość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Zawsze spróbować można, a najwyżej dadzą mi negatywna odpowiedź. W pysk za to nie dostanę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 hehe rekompensata:) zakladając że kanały AXN nie dzialają, a są w pakiecie film, rekompensata (uwzgędniając nawet 3 dni utraty oglądania) to az 1 zł Przy założeniu, że policzą jak za brak dostępnego całego pakietu. Oni liczą pewnie tak: OPŁATA/L.KANAŁÓW w PAKIECIE ABONENTA*LICZBA DNI NIEDOSTĘPNOŚCI* LICZBA KANAŁÓW NIEDOSTĘPNYCH (oczywiście dla każdej stacji liczona oddzielnie o ile mają różny czas trwania awarii) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbiggy Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Jakaś rekompensata od operatora powinna być ponieważ awaria się przedłuża i ma charakter masowy. Na stronach AXN brak informacji co się dzieje. na Facebooku AXN Polska ludzie pytają co się dzieje, a operator milczy tylko zamieszcza kolejne reklamy seriali kompletnie ich ignorując. Na stronach Polsatu też nic się nie dzieje - pokazują co w programie jakby emisja normalnie leciała choć wszyscy w Polsce w CP i NC+ widzą czarny ekran. Tylko czasem w rogu widać komunikat eutelsatu 'No signal'. Pewnie w poniedziałek rano przyjdzie cieciu do pracy na emisji w AXN i wymieni bezpiecznik w nadajniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Kanały z paczki AXN już "wróciły". Miejmy nadzieję, że to koniec kłopotów z ich odbiorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Czy macie głos na TVP 2 HD? Konkretnie chodzi mi o użytkowników Sagemcom ESI-88? Na pozostałych jest-a na powyższym brak ;-( EDIT: U rodziców na 5000 i 3000 jest ;-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Tak. Mam dźwięk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Psia krew...to dlaczego u mnie nie ma? Hmm... Chyba zadam pytanie w dziale ESI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Wracając do przerwy w nadawaniu kanałów AXN. Dzis otrzymałem odpowiedź: Uprzejmie informujemy, że uznając Pana zgłoszenie za zasadne zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług została Panu przyznana korekta abonamentu w wysokości 2/30 miesięcznej opłaty abonamentowej, tj. 2,84 zł. Przedmiotową kwotę może Pan uwzględnić przy dokonywaniu kolejnej opłaty za abonament. Zawsze coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 No popatrz a do mnie przysłały pytanie czy problem nadal istnieje już dostali odpowiedz Jak by nie patrzeć- jedno piwo gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Ja w sprawie braku odbioru kanałów AXN i AXN HD dostałem takie odpowiedzi: "Szanowny Panie Prosimy o informację w mailu zwrotnym czy problem z odbiorem przedmiotowych kanałów w dalszym ciągu występuje." Napisałem, że teraz je odbieram ale wcześniej przez dwa dni ich nie było, zarządałem korekty z tego powodu w abonamencie i tak mi napisali: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że problem z kanałami AXN występował w dniu 14 lutego 2015 r. oraz w dniu 15 lutego 2015 r., dlatego też Cyfrowy Polsat dokonał korekty abonamentu za ww. dni o łączną kwotę 2,66 zł. Wyjaśniamy, że środki po dokonanej korekcie widnieją na dekoderze jako nadpłata i może zostać o nie pomniejszona kolejna wpłata." Tak więc kolego @fezuj teraz im napisz, że chcesz korekty w abonamencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 @Burito Postraszyłem ich nie na żarty i oto efekt: /.../została Panu przyznana korekta abonamentu w wysokości 2/30 miesięcznej opłaty abonamentowej, tj. 3,20 zł Albo mam wyższy abonament od Ciebie,albo ulga z odsetkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 A ja wysłałem wczoraj wieczorem do nich tą rekkamację, ale jeszcze nie dostałem od nich nic oprócz potwierdzenia rejestracji mojego mejla w w ich serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 A ja wysłałem wczoraj wieczorem do nich tą rekkamację, ale jeszcze nie dostałem od nich nic oprócz potwierdzenia rejestracji mojego mejla w w ich serwisie I już dostałem od nich odpowiedź: Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że z uwagi na problem z dostępem do przedmiotowych kanałów Cyfrowy Polsat dokonał korekty należności o kwotę 0,17 zł. Dziwna kwota trochę za brak 5×AXN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAN_one Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam wszystkich! Mam dość nietypowy problem z Cyfrowym Polsatem. Mianowicie podłączyłem nowy dekoder wraz z anteną. Wszystko zaczęło działać jak należy, chwilę musiałem czekać na aktywację i tyle. Lista kanałów wszystko pięknie. Problem pojawił się po godzinie. Pojawił się komunikat Dekoder dodatkowy mooltiroom został zablokowany. Włóż kartę dekodera podstawowego i numer 111111 ( inny niż na mojej karcie) Dekoder dostałem jeden i jedną kartę bez opcjii mooltiroom. Dzwoniłem na infolinie, Pan powiedział że dostałem zły dekoder. Grzecznie wróciłem do Punktu sprzedaży. Pan stwierdził że to nie możliwe że mam taki błąd i dekoder który mam zgadza się z umową itd. ze trzeba czekać na aktywację na kanale 13 która trwa nawet 3 godziny, Jestem bezradny i nie wiem czy robią ze mnie głupka czy co jest grane,...... wszystko zaczęło działać i tu nagle taki komunikat......Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Kontakt z CP Ci zostaje niestety. Ewidentnie błąd w systemach informatycznych obsługujących nadanie usług. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiking19 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Czy tylko u mnie Polsat News HD nie działa? Komunikat brzmi "sygnał kodowany". Reszta działa prawidłowo, z anteną problemów zadnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 W nocy CP miał jakieś problemy z 10,911 (koło pierwszej sygnał "swirował"), z 12,265 nie działał przez jakiś czas żaden kanał pomimo obecności sygnału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Od ok. 2 godzin komunikat na kanale 120 - Eurosport HD: "Sygnał kodowany". Czy to jakaś awaria ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Nie potwierdzam, u mnie Eurosport HD normalnie działa. Być może brakuje któregoś z CAID systemu kodowania, może ktoś to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi