czytnik Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 U mnie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondzio Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Witam, czy istnieje jakiś bezpośredni numer telefonu do działu aktywacji kart/nadawania uprawnień/nadawania pakietów?? Wiem że jest taki dział, bo jak miałem kartę prepaid to po zmianie pakietu kiedyś konsultant przełączał mnie do takiego działu, gdy moja karta nie działała jak należy. Problem mam taki że od pewnego czasu, nie mam jednego ale tylko jednego kanału - ComedyCentralFamily. Ponawianie uprawnień przez ICOK nic nie daje, dzwoniąc na infolinie konsultant robi to samo. Za każdym razem gdy dzwonię konsultant w ten sam sposób ponawia sygnał, mówię więc im że to co zamierza zrobić nie pomaga, tłumaczę że musi mnie przełączyć do innego działu by nadać cały pakiet na nowo, na to konsultant mówi "że cały pakiet do mnie leci i jest wszytko dobrze po ich stronie" rozkłada ręce, zwalając winę na siłę sygnału, wadliwy dekoder itp.... Konsultant sugeruje iść do punktu i wymienić dekoder. (Nowy zestaw dekoder z kartą). W każdym bądź razie przełączyć mnie do tego działu nie chcą.... Co robić? Dzwonić do skutku, może ktoś mnie w końcu przełączy, składać reklamację?? Nie mam zamiaru jechać 50km w jedną stronę do punktu i wymieniać dekoder z tego powodu. Czy ktoś miał podobne problemy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Wyświetla się komunikat "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie"? Masz pakiet Familijny Max HD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondzio Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Tak, taki właśnie mam komunikat. Pakiet to Familijny Max HD + Cinemax HD + Film HD + Sport HD, przez pół roku miałem Ipla Mix i Pakiet VOD w cenie, musiałem zrezygnować by nie płacić za to więcej. Podejrzewam, że od tego czasu gdy anulowałem te dwa pakiety przestał działać i CCFamily... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujooj Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Witam, Pakiety są nadawane w całości, a nie jako pojedyncze kanały. Na pewno też zostałeś połączony z tym działem, tylko często mówi się na to "dział techniczny". Bezpośredniego kontaktu do tego działu nie ma. W takim przypadku wymiana dekodera jest jak najbardziej zasadna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_34 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Moze tu nie wyladuje w koszu. Od wczoraj mam ciemnosci na E!, NG HD, BBC HD. Mam pakiet familijny Max HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Nie ma ciemności na tych kanałach, więc nie jest to globalna awaria u operatora. Sprawdź sygnał na niedziałających kanałach, skontaktuj się z operatorem w celu weryfikacji prawidłowo nadanych uprawnień dla Ciebie. Na przyszłość pytania zadawaj bardziej konkretnie, zgodnie z: viewtopic.php?f=34&t=12149 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian78 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Witam, mam pytanie do posiadaczy odbiornikow Polsatu. Od wczoraj mam problem z odbiorem programu Nat Geo Wild HD. Obraz tnie sie przez caly czas i praktycznie nie mozliwe jest ogladanie tego programu. Sprawdzilem inne programy z tego transpondera. Zarowno TVP HD, Cinemax HD jak i Eurosport HD dzialaja bez zarzutow. Obraz jest doskonaly. Rowniez poziom sygnalu jest na 88 % wiec bardzo dobry. Czy moglby ktos z was sprawdzic czy tez wystepuja te problemy ewentualnie poddac mi pomysl czym moze byc to spowodowane ? Z gory bardzo dziekuje za pomoc i pozdrawiam. Adrian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek6000 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 U mnie dzisiaj rano również Nat Geo Wild pikseloza na ekranie mimo, że wskazania siły i jakości sygnału na zielono. Dekoder HD3000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian78 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Dziekuje za szybka odpowiedz. Wychodzi na to ze to nie tylko moj problem z odbiorem tego programu. Pozdrawiam A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 To był problem po stronie nadawcy NC+, teraz jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4rtynk4 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Witam, chciałam prosić o pomoc ponieważ mając dekoder Sagemcom esi88-320 często wyskakiwały mi komunikaty sygnał kodowany, problem z kartą bądz tego sygnału nie ma w twoim abonamencie. Myślałam że ten problem pojawił się przez wyciąganie karty dekodera i przekładanie do multirooma przez co się porysowała. W niedziele zadzwoniłam na infolinie z reklamacją i został wymieniony dekoder na PVR HD 7000 wszystko pięknie grało aż do 22 i znowu wyskoczył komunikat "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie" Weszłam na ICOK i ponowiłam sygnał ale mam jeszcze jedną wątpliwość taką iż pani konsultantka kazała zapakować stary dekoder wraz z kartą która była porysowana a ja przed chwilą wyciągnełam kartę z nowego dekodera i ta też jest porysowana. Czy to możliwe żeby kurier włożył kartę ze starego dekodera do nowego? Myślałam że wraz z przysłaniem nowego dekodera powinna być nowa karta. Chciałam dodać że na drugim dekoderze wszystko gra jak należy tylko na tym głównym tak sie dzieje. Proszę o pomoc bo już nie wiem co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Karta jest parowana z dekoderem (karty nikt ci nie podmienił) ,widać używany sprzęt ci dali pozostaje wymiana skoro to samo się dzieje, walcz o swoje, na Forum tego za ciebie nie zrobimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4rtynk4 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Dzięki za odpowiedź jutro zgłoszę po raz kolejny reklamację ciekawe czy ją uwzględnią. To jest śmiech na sali jakiś płacę nie małą kasę za to a jeszcze tak ludzi w **uja robią. Aż się boje jaki mi następny przyślą skoro za ten z przesyłką musiałam zapłacić 65 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Nie lepiej udać się do APS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4rtynk4 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Tak będzie najlepiej. Jutro pojadę i dowiem sie co i jak dzięki za pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 W APS sprawdzisz stan karty i dekodera bo wymiany poprzez Kuriera to Loteria (chybił/trafił), w okolicy punkt CP musi być http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... e-kupic.cp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Jak loteria to niby nie sprawdzają co wysyłają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Kto tam sprawdza sprzęt, a nawet jak włączą to na chwilę, działa to pakują i wysyłają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 I co abonent płaci wspomniane 65 zł za przesyłkę a oni przysyłają uszkodzony sprzęt.Ja bym zaraz pisał reklamację i żądał zwrotu kasy jak rzeczywiście przysłali niesprawny dekoder.A swoją drogą obierać opłatę za wymianę dekodera.Powinni taką wymianę robić za darmo.Dekoder dają w najmie by odbierać ich usługi za które płacę.To w ich interesie jest by wymienić dekoder za free. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Może reklamację napisać i żądać zwrotu kasy jak najbardziej, dekoder pomimo wymiany nie działa a Operator gwarantuje przecież usługę, zwrot kosztów + Bonus powinien być, w APS to załatwi od ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1080p 50Hz Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Oglądam właśnie PS w siatkówce. Czy ktoś z techników CP połapie sie wreszcie, że dźwięk z mikrofonu komentatora trzeba opóźnić o ok. 0,5 sek. ? Nie da sie oglądać meczu w którym komentarz wyprzedza akcję na boisku. I jeszcze te podwójne gwizdki sędziowskie. Pierwszy z mikrofonu komentatora, drugi z nagłośnienia hali. Koszmar ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Hmm, wydaje mi się, że to jest już zadanie bardziej dla realizatora transmisji, niż samej platformy Cyfrowy Polsat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) Pasy Lowieckie na kanalach Polsatu w HD i SD, powinna byc ramowka, nic mi nie wiadomo o przerwie technicznej Edit: Czesc kanalow ma przerwe, ale niektore powinny nadawac, a tu wszystkie z pasami Edytowane 17 Września 2015 przez moqu'ai Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widz666 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Polsat robi przerwy techniczne wszystkich prawie swoich kanałów w każdy trzeci czwartek na piątek danego miesiąca. Po pasach można dokładnie porównać wyraźność kanałów. Zwłaszcza pomiędzy zielonym a fioletowym, czy linia jest cienka, czy gruba i wtedy taki kanał ma mniejszą ostrość. Jeszcze dwa lata temu, kiedy TV4 nie nadawał z centrum Polsatu, a z własnej siedziby, można było wyraźnie zobaczyć, że ta przerwa między pasami jest duża i mętna. Stąd te podwójne kontury, jakby odbicia sygnału, cienie na logo stacji, które ludzie wtedy widzieli i nie wiedzieli dlaczego tak jest: https://forum.satkurier.pl/topic/1920-all-tv-4/page-50?do=findComment&comment=767606 https://forum.satkurier.pl/topic/1920-all-tv-4/page-54?do=findComment&comment=805068 Sam zawsze to widziałem na transmisjach meczów LE, które TV4 wtedy transmitowało. Linia na środku boiska miała podwójne kontury i to we wszystkich transmisjach. Kiedy wtedy zobaczyłem obraz kontrolny tej stacji, od razu zorientowałem się co jest tego przyczyną. Dziś kanały Polsatu lekko się różnią ostrością, ale na żadnym nie występuje już ta dysproporcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi