Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cóż... Gdyby "Nka" była w sytuacji "Sky Digital", tzn. miała w zasadzie do własnej wyłącznej dyspozycji całą pozycję satelitarną, to według mnie NA BANK już dawno mielibyśmy "TVN CNBC HD", "TVN24 HD", "TVN Turbo HD", a nawet "TVN Meteo HD" (tu akurat byłby sens, bo Agnieszka Cegielska w "HD" wyglądałaby jeszcze ładniej, no i te wszystkie zdjęcia od widzów :D ) i wciskaliby, że to jest "najnowsza technologia" i "wszystko to z myślą o naszych widzach", a tak naprawdę o ich portfelach :D ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Tylko te logo zasłania pasek informacyjny, mogliby je dać maksymalnie na prawo.

 

A jakby był maksymalnie z prawej to by nie zasłaniał?

A żaden z was nie wpadł na to, że to jest pod posiadaczy CRT'ów, którzy mają przycięty po bokach format 16/9? :>

 

To samo tyczy się czasów Nowego Jorku i Tokio (@Frazes).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Stacja rezygnuje z marki CNBC więc zmieni wkrótce nazwę. Stacją nie kieruje już Roman Młodkowski, a zarządzana będzie prawdopodobnie przez szefa TVN24. Zmieniony zostanie nieco charakter kanału - ma być więcej programów publicystycznych, taka wersja ekstra TVN24.

http://www.tvnfakty.pl/rezygnacja_z_mar ... tvn_biznes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Wy znów o jakieś tam propagandzie gadacie ;)

 

Po prostu TVN CNBC ma być nadal kanałem ekonomicznym, ale nie tylko z cyferkami. Będzie, tak jak w Polsat Biznes, publicystyka, komentarze, opinie, magazyny itd. Po prostu kanał dla szerzej publiczności, a nie tylko biznesmenów. Przecież nie zrobią konkurencji dla TVN24 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że TVN24 to już dawno taki tabloid. Natomiast skoro w TVN Biznes zapowiadają też tematy polityczne to może właśnie w tej stacji więcej uwagi poświecą na newsy wpływające na światową i polską gospodarkę (czyli to co najważniejsze) a nie będzie tutaj tematów zastępczych, które wałkuje się przez określoną ilość czasu a potem już nikt o tym nie pamięta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Młodkowski był w TVN od początku jej istnienia. Pamiętam jak prowadził Fakty na TVN Południe czy jak tam się to nazywało. Startował od zera i został nie tylko szefem stacji biznesowej ale i dostał wiele nagród. Kunica też chyba był w TVN-ie od początku. Obaj out, tak z marszu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że TVN24 to już dawno taki tabloid.

Nie jeden profejsonalny dziennikarz stwierdził, że następuje tabloidyzacja mediów. Tego nie zmienisz, a tyczy się to wielu nadawców informacyjnych. Tego oczekują widzowie, co przedstawiają wyniki oglądalności TVN24. W czerwcu zanotowali wzrost 13,7 proc. w grupie komercyjnej 4+ osiągając 3,56 proc. udziału w rynku i średnią oglądalność na poziomie 193 tys. widzów, czyli oscylują na podobnym poziomie co TVP Info, a łatwo sobie odpowiedzieć, która z tych stacji jest bardziej "tabloidowa".

 

Polsat Biznes nadrabia z kolei dużą ilością zagranicznych formatów reality-show i mniejszą ilość gadających głów, przynajmniej ja to tak odbieram.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem zdania, że informacje biznesowe powinny wrócić w szerszym zakresie (takim jak przed powstaniem "TVN CNBC") do "TVN24", bo tworzenie "na siłę" z "TVN CNBC" jakiegoś drugiego "TVN24" nie ma według mnie żadnego sensu.

 

W ogóle skoro mamy taki kryzys na rynku reklamy telewizyjnej, jak wszyscy twierdzą (śmiem z tym polemizować, bo reklam wcale w telewizji nie jest mniej, jak kiedyś, a wręcz przeciwnie, co szczególnie widać w "TVN24" - kiedyś jak była jakaś poważna katastrofa, bądź wydarzenie wszystkie reklamy "wylatywały" z ramówki, a teraz nie ma już o tym mowy - lub "TVN" - reklamy sponsorów takiego "Dzień Dobry TVN"/"Dzień Dobry Wakacje" trwają dłużej, niż sama prognoza pogody, którą sponsorują, zresztą cały ten program stał się jednym wielkim "lokowaniem produktu", bo nie ma już w zasadzie tematów, gdzie coś nie byłoby "lokowane"...), to "TVN" powinien według mnie raczej dążyć właśnie do "konsolidacji" swoich kanałów (obniżenia kosztów swojej działalności), a nie tworzenia nowych.

 

Zlikwidowane powinny być na pewno "TVN7" i "nSport", których zawartość powinna trafić odpowiednio do głównego "TVN" i kanałów "Canal+", a poważnie bym rozważył także likwidację "TVN Style" i przeniesienie jego programów również do głównego "TVN".

 

Wtedy mamy znacznie poszerzony zakres widowni głównego "TVN" (bardziej różnorodna ramówka, czyli to co postuluje od dawna), a co za tym idzie większy napływ reklamodawców z dziedzin, które teraz w głównym "TVN" nie są aż tak obecne, a z drugiej strony niższe koszty, bo nie musimy nadawać aż trzech kanałów i mam nadzieję, że "TVN" pójdzie tym torem, albo zostanie w końcu do tego zmuszony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty jesteś niepoważny? TVN7 i TVN Style likwidować i ich zawartość przenosić do TVN? To są dwie, doskonale zarabiające stacje na siebie. Likwidując je, likwidujesz dodatkowe przychody, a pogłębiasz straty, skoro ich zawartość ma być przeniesiona do TVN, który by nie zyskał na tym nic. Wręcz przeciwnie - stracił by i wpływy z reklam i udziały w widowni. Niestety, ale na biznesie to się nie znasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jesteś całkowitym przeciwnikiem nurtu, którym idą media XXI wieku. Jak już wiele osób zauważyło, nadawcy telewizyjni zaczynają się koncentrować na budowaniu ofert kanałów tematycznych, często w sposób dość dosłowny. Telewizje ogólne tracą na wartości i nawet jeśli zaoferują szerszą tematykę, na reklamach nie zarobią więcej. Dzisiaj widz siada przed telewizorem i wybiera to, na co ma ochotę - czy chce pooglądać kanał o domach, czy może coś kulinarnego? Ewentualnie posłucha muzyki.

 

Kierując się jednak twoimi pomysłami, najsensowniej byłoby skasować wszystkie kanały tematyczne, a ich zawartość wrzucić do stacji macierzystych - jednak jest to swoisty krok w tył. Każda telewizja chce swój kawałek tortu reklamowego, nie bez powodu Solorz trzyma Superstację i Polsat News - niby dwie stacje informacyjne, a jednak jak różne, zarówno technologicznie, jak i merytorycznie, a jednak obie mają swoich widzów. TVN wraz z Canal+ dzięki samym kanałom tematycznym mają teraz średni udział w rynku na poziomie ok. 10 proc., nie licząc TVN i TVN7. Nikt by im tego nie oddał gdyby ograniczono się do 1-2 kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...