Jump to content

Recommended Posts

TVN CNBC Biznes został uznany za jeden z czterech najlepszych kanałów informacyjnych nominowanych do prestiżowej nagrody Hot Bird. Krótką listę nominowanych wytypowało międzynarodowe, niezależne grono ekspertów medialnych. Poza TVN CNBC Biznes znalazły się na niej: FRANCE24, włoska SKY TG2 oraz BBC Persian Television, która w piątek, 20 listopada, na gali w Wenecji, odebrała nagrodę.

Cały artykuł :arrow:satkurier.pl

 

Teraz to nawet nie ma mowy o likwidacji tego kanału! :) Znaleźć się wśród tak zaszczytnej trójki... :brawo: Co prawda TVN CNBC Biznes nie wygrał, ale jak to ładnie powiedział Roman Młodkowski, dyrektor tego kanału: Zwycięzca może być tylko jeden – serdecznie gratulujemy nagrody BBC Persian, ze względu na rolę jaką odegrała będąc oknem na świat dla Irańczyków, szczególnie w ich trudnej sytuacji po wyborach prezydenckich.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed nami gorący okres rozliczeń z fiskusem. Ekonomiczny kanał telewizyjny TVN CNBC Biznes, by pomóc swoim widzom w wypełnianiu PIT-ów, przygotowała dla swoich widzów "Dzień z Bratem Pitem"

Przez cały piątek (11 grudnia 2009 roku) w ramach akcji "Dzień z Bratem Pitem" widzowie TVN CNBC Biznes

będą mogli dowiedzieć się jak korzystać

z ulg podatkowych, jakie dokumenty zgromadzić czy na jakich zasadach rozliczyć

darowiznę

 

Przez cały dzień studio TVN CNBC Biznes odwiedzać będą eksperci, którzy będą doradzać

jakie są możliwości zmniejszenia podatku

. Odpowiedzą na pytania widzów, które można zadać poprzez specjalną zakładkę na stronie www.tvncnbc.pl lub wysłać mailem na adres [email protected].

 

Piątkowy program to element corocznej, poradnikowej akcji TVN CNBC Biznes "Twój Brat PIT", która ma miejsce w najgorętszym okresie rozliczeń PIT-ów. Jej celem jest przeprowadzenia widzów przez labirynt formularzy, wyjaśnienie z jakich należy skorzystać i jak je wypełnić, aby skorzystać z ulg podatkowych i nie narazić się na kontrole i kary.

 

Źródło: Media2.pl

 

I od tego powinna być telewizja biznesowa, brawa. Ciekawe czy na taki sam pomysł wpadła TV Biznes? :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

TVN CNBC Biznes co piątek organizuje "Dzień z..." bardzo ciekawe tematy są tam poruszane, mnie ostatnio zafascynował "Dzień z Koleją" dużo materiałów na temat naszych przewoźników było wtedy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TVN CNBC Biznes został uznany za jeden z czterech najlepszych kanałów informacyjnych nominowanych do prestiżowej nagrody Hot Bird. Krótką listę nominowanych wytypowało międzynarodowe, niezależne grono ekspertów medialnych. Poza TVN CNBC Biznes znalazły się na niej: FRANCE24, włoska SKY TG2 oraz BBC Persian Television, która w piątek, 20 listopada, na gali w Wenecji, odebrała nagrodę.

Cały artykuł :arrow:satkurier.pl

 

Teraz to nawet nie ma mowy o likwidacji tego kanału! :) Znaleźć się wśród tak zaszczytnej trójki... :brawo:

Może przy tej okazji (niemal rok po rewolucyjnych zmianach na kanałach TVN z formatem nadawania), ot tak z początkiem nowego 2010 roku zmienić wreszcie grafikę na właściwą dla 16/9 bez safe mode. Ale to takie moje świąteczne marzenie. :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepsze jest to, że wszyscy uważają, że TVN CNBC Biznes przynosi straty. Nic podobnego. Nie odrobił jedynie nakładów pieniężnych, które zostały w niego zainwestowane na starcie. W końcu nie zarabia milionów na reklamach i dystrybucji, a musi się jeszcze utrzymać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zaplanowana prowokacja przedsiębiorcy we współpracy z TVN CNBC

 

W dniu 8 marca odbywał się w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości nabór wniosków w konkursie na dofinansowanie organizacji otoczenia biznesu, które prowadzą działalność inwestorską i tworzą warunki do inkubacji młodych firm w ramach działania 3.1. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

 

TVN CNBC zarejestrował zamieszanie i przepychanki siłowe w trakcie składania wniosków i przygotował materiał dyskredytujący Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości wskazując, że PARP jest odpowiedzialna za zaistniałą sytuację i broni dostępu przedsiębiorcom do złożenia wniosku. Tymczasem w dniu 9 marca br. na stronie internetowej jednego z portali (w załączeniu zapis komunikatu) zostało opisane całe zdarzenie, jako zaplanowana prowokacja przedsiębiorcy, którą – uprzedzony o tym i świadomy faktu zaaranżowania całej sytuacji – reporter TNV CNBC nagrał.

 

Opisane wyżej zdarzenie jest przykładem zupełnego braku rzetelności dziennikarskiej i obiektywizmu, którym powinien kierować się każdy dziennikarz, a w szczególności dziennikarz stacji biznesowej i informacyjnej, która jako jeden z celów stawia sobie rzetelne i obiektywne informowanie o gospodarce i prowadzeniu przedsiębiorczości w Polsce, zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 10 i 12 ustawy Prawo prasowe.

 

Jednocześnie informujemy, iż Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zamierza podjąć wszelkie dostępne kroki prawne w obronie swojego dobrego imienia.

http://prasa.parp.gov.pl/pelne_sprostow ... munikat=22

Czyżby nowy nurt? Dziennikarstwo kreatywne? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

no to posiedzą, kilka lat w sądach zanim sie osądzą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swoją drogą dziwne, że CP podczas renegocjacji umowy z TVN-em na ich dalszą emisję, nie podpisał umowy na TVN CNBC Biznes. Teraz już chyba nawet nie ma szansy na ten kanał w CP, skoro do tej pory tego nie zrobili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konflikt interesów. Raz że TVN CNBC Biznes to konkurencja do TV Biznes a dwa że CP musiałby płacić TVN-owi za każdego abonenta odbierającego ten kanał. Czyli podwójnie wspierałby konkurencję. Na podobnej zasadzie Sportkluby nie pojawią się ani w Cyfrze ani w CP. Im więcej graczy na rynku sportowych telewizji tym wyższe, ewentualne koszty zakupów praw sportowych. Nie będą wspierać tych kanałów wiec te nie będą miały środków na konkurowanie z Canal+ Sport czy Polsat Sport. W sumie dziwne że TVP Sport pojawił się w CP ale pewnie tam chodziło o "legalizację" TVP1,2 i INFO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem TVP Sport nie jest zagrożenie dla kanałów sportowych Polsatu, czy Canal+ Cyfrowy. Dwa jest to kanał tematyczny publicznego nadawcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

No tak. W chwili obecnej jest to cienizna, to zagrożeniem raczej nie jest. Co innego Sportklub. W Polsacie trzesą portkami, że SK będzie miał znacznie większą widownię niż Polsat Futbol pełen powtórek i 2 transmisji tygodniowo live (jak nie więcej) szkockiej młócki.

A wracając do tematu - CNBC Biznes na pewno stanowiłby zbyt duże zagrożenie dla TV Biznes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duże? TVN CNBC pod każdym względem bije TV Biznes na głowę. I nie mówię tego jako jakiś fanboy tvn.

Po prostu te kanały dzieli przepaść.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, raz ze jakość, dwa że bardziej mobilna i żywa stacja w której cały czas sie coś dzieje a nie tak jak w TV Biznes tylko 1 studio non stop.

porównanie TV biznes do TVn CNBC Biznes to tak jak porównanie Hallamrku do Canal Plus. Niby na obu lecą filmy ale jednak coś nie to samo, he he...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko jeszcze ta grafika z "safe mode" :/ . Z okazji 2010 roku (czyli szmat czasu od momentu przejścia na 16/9) mogliby dać już pełne 16/9, z grafiką włącznie. Uprzedzając ulubione tłumaczenie nadawcy - kablówki miały już szmat czasu, a liczba LCD lawinowo wzrosła przez ostatni rok. :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Safe area jest dobrym rozwiązaniem,

Ale nie tak jak to wygląda teraz.

Można to przecież ciekawie i mądrze zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie o to mi chodzi! Na TVN24 dało się to zrobić z sensem. Zarówno właściciele CRT'ków, jak i LCD są (a przynajmniej powinni być) zadowoleni. Natomiast to co prezentuje (jeżeli chodzi tylko o grafikę i jej dopasowanie do formatu nadawania) tak profesjonalny kanał jak TVN CNBC Biznes jest lekko mówiąc nie najlepszej jakości. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous
Biznesowy kanał informacyjny Grupy TVN notuje coraz lepsze wyniki finansowe i oglądalności, mimo to nadawca postanowił zrezygnować z marki TVN CNBC Biznes. Pod koniec sierpnia stacja zmieni swoją nazwę na TVN CNBC.

W poniedziałek (30 sierpnia 2010 roku) kanał TVN CNBC Biznes zostanie zastąpiony marką.

 

wiecej: :arrow:http://media2.pl/media/67820-koniec-tvn ... =tematdnia

Zobaczymy czy zmiany beda na lepsze. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na filmiku nowe logo bardzo fajne. Mam nadzieję że zrezygnują z syf-mode i wprowadzą nowe ładniejsze scrolle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna szansa na rozprawieniem się raz na zawsze z grafiką (30.08 br). Dlaczego mam wrażenie, że znowu nic z tego nie będzie. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem ten kanał tak jak inne wersje CNBC nadawać jakieś amerykańskie talk showy i inne programy wzorem z CNBC Europe. Byłoby to na pewno lepsze, niż oglądanie po raz n-ty powtórek serwisów informacyjnych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...