wredziak Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Czy jak kupię moduł CAM w jednym ze sklepów internetowych, to będę mògł wykorzystać moją obecną kartę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeq22 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Dekoder HD można wymienić na Moduł CAM i odwrotnie (bez przedłużania umowy) a Ty masz PVR-a, dlatego nie można. Z przedłużeniem umowy wymiana też nie będzie dostępna jeśli Twoja obecna umowa jest "świeża" i dobierałeś dekoder (skoro masz PVR 7000 to podejrzewam, że było to nie tak dawno). Czyli jak udam sie do punktu cepa lub zaadzwonie na infolinie maja prawo mi wymienic dekoder na moduł czy trzeba negocjowac oferte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Czy jak kupię moduł CAM w jednym ze sklepów internetowych, to będę mògł wykorzystać moją obecną kartę? Nie ma takiej opcji. Karty są parowane z sprzętem, z którym mają pracować (czyli np. dekoder HD czy też moduł CAM/CI+). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wredziak Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Karty w modułem CAM raczej nie są parowane, bo niby z jakim sprzętem? Dekodery z obsługą modułów CAM nie są parowane. Tak samo telewizory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Karty są niestety parowane z mosułami. Musisz się z tym pogodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azja201 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 @Wredziak, karta jest parowana z modułem, tak jak Ci kolega wyżej napisał. Zadajesz pytanie a później zgrywasz fachowca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Karty w modułem CAM raczej nie są parowane, bo niby z jakim sprzętem? Dekodery z obsługą modułów CAM nie są parowane. Tak samo telewizory. W przypadku Cyfrowego Polsatu karta jest niestety parowana z modułem CAM. Natomiast sam moduł nie jest parowany z żadnym urządzeniem, w którym jest stosowany, np. zewnętrzny tuner satelitarny, telewizor z wbudowanym tunerem satelitarnym itp. Sam moduł (wraz z włożoną do niego sparowaną z nim kartą) można dowolnie przekładać pomiędzy różnymi tunerami i będzie on działał w każdym z nich. Sama karta Cyfrowego Polsatu, wyjęta z modułu i włożona np. do czytnika uniwersalnego tunera satelitarnego, nie zadziała w nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Jemu chyba chodziło o to że karty w module nie są parowane z dekoderami. Moduł z kartą można użyć w dowolnym dekoderze/telewizorze. Samego modułu bez karty do CP kupić nie można, bo takich nie sprzedają, zresztą i tak moduł jest sprzętowo parowany z kartą, więc byłoby to bez sensu. Zresztą moduły CP i moduły nc+ (także n ale nie cyfra+) można kupić tylko z przypisaną do nich kartą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 No właśnie coś podobnego mniej więcej wyżej napisałem. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wredziak Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Jaka jest zatem możliwość wymiany dekodera ( hd7000) na moduł CAM? Tydzień temu zmieniłem umowę dobierając do wcześniej posiadanych dekoderów ( hd7000 i hd3000) dwa dekodery ( HD6000 i hd3000).Konsultantka powiedziała, ze mogę wymienić dekoder glowny (hd7000) na moduł CAM. W APSie jednak takiej możliwości nie dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Pozbędziesz sie najlepszego dekodera z tych co posiadasz i jedynego z PVR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Pytanie do mieszkańców Wrocławia: czy natrafił ktoś z was w którymś z APS-ów na nowy moduł (CI+)? Jak tak, to proszę na PW podeśłać mi adres tego punktu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Szybciej będzie chyba podzwonić po wrocławskich punktach: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... e-kupic.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jaka jest zatem możliwość wymiany dekodera ( hd7000) na moduł CAM? Tydzień temu zmieniłem umowę dobierając do wcześniej posiadanych dekoderów ( hd7000 i hd3000) dwa dekodery ( HD6000 i hd3000).Konsultantka powiedziała, ze mogę wymienić dekoder glowny (hd7000) na moduł CAM. W APSie jednak takiej możliwości nie dostałem. viewtopic.php?f=7&t=321&start=3090#p950177 Nie masz możliwości. Dekoder PVR nie może zostać wymieniony na moduł (w tzw. trybie serwisowym bez przedłużania umowy). W Twojej sytuacji wymiana PVR na moduł z przedłużeniem umowy też nie wchodzi w rachubę ponieważ masz świeżo przedłużoną umowę i otrzymałeś już w niej jakiś benefit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 A możliwa jest wymiana HD6000 z multiroomu na moduł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Nie jest możliwa. Moduł może być tylko "dekoderem" głównym. Więcej w wątku o Multiroom CP: viewtopic.php?f=7&t=22276 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Prawie miesiąc trwała moja wymiana korespondencji emailowej w sprawie szatkowania na kanałach z częstotliwości 11508V (TVN HD, TVN7 HD) dla modułu CI.Technicy sugerowali winę konwertera czy anteny. Z modułem CI+ nie ma żadnych problemów więc zaproponowali wymianę na CI+ oraz prosili o wskazanie APS-u celem dokonania takiej wymiany. Teraz czekam na dostawę do wskazanego przez mnie APS-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezi1 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Ja mam moduł CI i nie mam problemów z paczką TVN'u. Natomiast wciąż nie jest rozwiązany problem z Nick Jr i Nickelodeon HD. Zabieram się do pisania drugiej sążnistej reklamacji, ale nie mogę się zebrać. Ponieważ teraz juz płacę za pakiet premium, będę sie domagać rekompensaty za brak kanałów. Poprzednią reklamację pisałem kilka mięsiecy temu i w późniejszej rozmowie z działem technicznym (nie infolinią) dotyczacej sposobu jej rozpatrzenia, technik sam przyznał, że bedą rekompensować brak kanałów. Podczas pisania pierwszej reklamacji, opisałem tylko problem, bo miałem gratisowe miesiące. Na CI+ nie zamierzam modułu wymieniać. Przynajmniej nie mam problemów z nagrywaniem VOD, a poza tym CI+ nie chodzi w jednym z moich tunerów i długo sie uruchamia (mimo wyłaczenia kontroli rodzicielskiej). Cezi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Prawie miesiąc trwała moja wymiana korespondencji emailowej w sprawie szatkowania na kanałach z częstotliwości 11508V (TVN HD, TVN7 HD) dla modułu CI.Technicy sugerowali winę konwertera czy anteny. Z modułem CI+ nie ma żadnych problemów więc zaproponowali wymianę na CI+ oraz prosili o wskazanie APS-u celem dokonania takiej wymiany. Teraz czekam na dostawę do wskazanego przez mnie APS-u Dzięki za wskazówkę, jutro w podobny sposób zacznę z nimi dyskutować, ale jako powód podam problemy z Nick HD i Nick Jr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 To i dziękuję za info. Jutro zacznę, bo mam jeszcze dwa moduły CI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ crazy Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Witam jestem nowy na forum i mam problem. Kupiłem wczoraj nowy telewizor z tunerem satelitarnym i modułem ci+, dziś podszedłem do cyfrowego Polsatu zapytać co zrobić żeby mi wymienili dekoder to usłyszałem ze muszę czekać do końca okresu promocyjnego a potem podpisać z nimi nowa umowę byłem w szoku jak to usłyszałem. Mam multiroom to tez było dla nich problemem... załatwiał może ktoś z nimi takie coś i był w podobnej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Ogólnie z modułami jest problem , podobno brak w magazynie . Miałem identyczną sytuację jak ty . Starałem się o moduł od grudnia 2013 i nigdzie nie udało się go zdobyć , ale pewnego pięknego dnia zadzwoniłem do APS i powiedziałem że dekoder który mam wypożyczony zawiesza się i chciałbym wymienić go na moduł . Bardzo miły pracownik APS zanotował moje dane i stwierdził że postara się zamówić moduł w centrali , po 2 tygodniach oczekiwania dostałem moduł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ crazy Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Czyli mówisz ze spróbować trafić na takiego konsultanta który zgodzi się na zamianę na moduł? Dziś spróbuję zadzwonić, dla nich jedyna opcja nowa umowa co jest bez sensu dla mnie... Można jeszcze jakoś inaczej próbować? Bo w salonie pytalem co jak mam problem z dekoderem to powiedziano mi ze wymiana tylko na nowy dekoder... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Na infolini nic nie zdziałasz , musisz iść do salonu ( APS) w twoim mieście lub zadzwonić do nich . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ crazy Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Nie wiedziałem, że dla nich wymiana dekodera sprawia taki problem... Chce być nadal klientem a oni problemy o takie coś robią no jestem w szoku ;o Dzisiaj będę próbował w takim razie dzwonić do punktów cyfrowego i zobaczę co mi powiedzą inni pracownicy. A nie można naprawdę jakoś inaczej tego załatwić? Jl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.