Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dekoder HD można wymienić na Moduł CAM i odwrotnie (bez przedłużania umowy) a Ty masz PVR-a, dlatego nie można.

Z przedłużeniem umowy wymiana też nie będzie dostępna jeśli Twoja obecna umowa jest "świeża" i dobierałeś dekoder (skoro masz PVR 7000 to podejrzewam, że było to nie tak dawno).

 

Czyli jak udam sie do punktu cepa lub zaadzwonie na infolinie maja prawo mi wymienic dekoder na moduł czy trzeba negocjowac oferte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karty w modułem CAM raczej nie są parowane, bo niby z jakim sprzętem? Dekodery z obsługą modułów CAM nie są parowane. Tak samo telewizory.

W przypadku Cyfrowego Polsatu karta jest niestety parowana z modułem CAM. Natomiast sam moduł nie jest parowany z żadnym urządzeniem, w którym jest stosowany, np. zewnętrzny tuner satelitarny, telewizor z wbudowanym tunerem satelitarnym itp. Sam moduł (wraz z włożoną do niego sparowaną z nim kartą) można dowolnie przekładać pomiędzy różnymi tunerami i będzie on działał w każdym z nich. :) Sama karta Cyfrowego Polsatu, wyjęta z modułu i włożona np. do czytnika uniwersalnego tunera satelitarnego, nie zadziała w nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jemu chyba chodziło o to że karty w module nie są parowane z dekoderami. Moduł z kartą można użyć w dowolnym dekoderze/telewizorze. Samego modułu bez karty do CP kupić nie można, bo takich nie sprzedają, zresztą i tak moduł jest sprzętowo parowany z kartą, więc byłoby to bez sensu.

 

Zresztą moduły CP i moduły nc+ (także n ale nie cyfra+) można kupić tylko z przypisaną do nich kartą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest zatem możliwość wymiany dekodera ( hd7000) na moduł CAM? Tydzień temu zmieniłem umowę dobierając do wcześniej posiadanych dekoderów ( hd7000 i hd3000) dwa dekodery ( HD6000 i hd3000).Konsultantka powiedziała, ze mogę wymienić dekoder glowny (hd7000) na moduł CAM. W APSie jednak takiej możliwości nie dostałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest zatem możliwość wymiany dekodera ( hd7000) na moduł CAM? Tydzień temu zmieniłem umowę dobierając do wcześniej posiadanych dekoderów ( hd7000 i hd3000) dwa dekodery ( HD6000 i hd3000).Konsultantka powiedziała, ze mogę wymienić dekoder glowny (hd7000) na moduł CAM. W APSie jednak takiej możliwości nie dostałem.

 

viewtopic.php?f=7&t=321&start=3090#p950177

 

Nie masz możliwości. Dekoder PVR nie może zostać wymieniony na moduł (w tzw. trybie serwisowym bez przedłużania umowy). W Twojej sytuacji wymiana PVR na moduł z przedłużeniem umowy też nie wchodzi w rachubę ponieważ masz świeżo przedłużoną umowę i otrzymałeś już w niej jakiś benefit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Prawie miesiąc trwała moja wymiana korespondencji emailowej w sprawie szatkowania na kanałach z częstotliwości 11508V (TVN HD, TVN7 HD) dla modułu CI.Technicy sugerowali winę konwertera czy anteny. Z modułem CI+ nie ma żadnych problemów więc zaproponowali wymianę na CI+ oraz prosili o wskazanie APS-u celem dokonania takiej wymiany. Teraz czekam na dostawę do wskazanego przez mnie APS-u :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam moduł CI i nie mam problemów z paczką TVN'u. Natomiast wciąż nie jest rozwiązany problem z Nick Jr i Nickelodeon HD. Zabieram się do pisania drugiej sążnistej reklamacji, ale nie mogę się zebrać. Ponieważ teraz juz płacę za pakiet premium, będę sie domagać rekompensaty za brak kanałów. Poprzednią reklamację pisałem kilka mięsiecy temu i w późniejszej rozmowie z działem technicznym (nie infolinią) dotyczacej sposobu jej rozpatrzenia, technik sam przyznał, że bedą rekompensować brak kanałów. Podczas pisania pierwszej reklamacji, opisałem tylko problem, bo miałem gratisowe miesiące. Na CI+ nie zamierzam modułu wymieniać. Przynajmniej nie mam problemów z nagrywaniem VOD, a poza tym CI+ nie chodzi w jednym z moich tunerów i długo sie uruchamia (mimo wyłaczenia kontroli rodzicielskiej).

 

Cezi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie miesiąc trwała moja wymiana korespondencji emailowej w sprawie szatkowania na kanałach z częstotliwości 11508V (TVN HD, TVN7 HD) dla modułu CI.Technicy sugerowali winę konwertera czy anteny. Z modułem CI+ nie ma żadnych problemów więc zaproponowali wymianę na CI+ oraz prosili o wskazanie APS-u celem dokonania takiej wymiany. Teraz czekam na dostawę do wskazanego przez mnie APS-u :)

Dzięki za wskazówkę, jutro w podobny sposób zacznę z nimi dyskutować, ale jako powód podam problemy z Nick HD i Nick Jr. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy na forum i mam problem.

Kupiłem wczoraj nowy telewizor z tunerem satelitarnym i modułem ci+, dziś podszedłem do cyfrowego Polsatu zapytać co zrobić żeby mi wymienili dekoder to usłyszałem ze muszę czekać do końca okresu promocyjnego a potem podpisać z nimi nowa umowę byłem w szoku jak to usłyszałem. Mam multiroom to tez było dla nich problemem... załatwiał może ktoś z nimi takie coś i był w podobnej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie z modułami jest problem , podobno brak w magazynie .

Miałem identyczną sytuację jak ty .

Starałem się o moduł od grudnia 2013 i nigdzie nie udało się go zdobyć , ale pewnego pięknego dnia zadzwoniłem do APS i powiedziałem że dekoder który mam wypożyczony zawiesza się i chciałbym wymienić go na moduł .

Bardzo miły pracownik APS zanotował moje dane i stwierdził że postara się zamówić moduł w centrali , po 2 tygodniach oczekiwania dostałem moduł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mówisz ze spróbować trafić na takiego konsultanta który zgodzi się na zamianę na moduł? Dziś spróbuję zadzwonić, dla nich jedyna opcja nowa umowa co jest bez sensu dla mnie... Można jeszcze jakoś inaczej próbować? Bo w salonie pytalem co jak mam problem z dekoderem to powiedziano mi ze wymiana tylko na nowy dekoder...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem, że dla nich wymiana dekodera sprawia taki problem... Chce być nadal klientem a oni problemy o takie coś robią no jestem w szoku ;o

Dzisiaj będę próbował w takim razie dzwonić do punktów cyfrowego i zobaczę co mi powiedzą inni pracownicy.

A nie można naprawdę jakoś inaczej tego załatwić? Jl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...