SatExpert Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Prawie miesiąc trwała moja wymiana korespondencji emailowej w sprawie szatkowania na kanałach z częstotliwości 11508V (TVN HD, TVN7 HD) dla modułu CI.Technicy sugerowali winę konwertera czy anteny. Z modułem CI+ nie ma żadnych problemów więc zaproponowali wymianę na CI+ oraz prosili o wskazanie APS-u celem dokonania takiej wymiany. Teraz czekam na dostawę do wskazanego przez mnie APS-u Dzięki za wskazówkę, jutro w podobny sposób zacznę z nimi dyskutować, ale jako powód podam problemy z Nick HD i Nick Jr. ale jaja! kilka godzin temu wysłałem E-Mail do CP w sprawie wymiany modułu i przed chwilą do mnie dzwonili i zostanie mi wymieniony moduł na nowy CI+ poprzez kuriera oczywiście poinformowałem ich, że jak kurier przywiezie dekoder, to nie przyjmę paczki (rozmowa była nagrywana, więc jakby co to mam dowód) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borgore Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 To mój pierwszy post na tym forum i mam dwa pytania odnośnie modułów CAM CI+: 1) Czy telewizory LG z serii LB (a konkretnie LG 42LB671V) obsługują moduły CP? 2) 5 dni temu podpisałem nową umowę (przez kuriera) i wziąłem dekoder HD, bo w moim obecnym TV nie mam tunera satelitarnego. Teraz chciałbym zmienić telewizor (tak, wiem, że trochę późno się obejrzałem ) i pomyślałem, że wygodniej byłoby korzystać z jednego pilota... Jutro wybiorę się do APS i może uda się to jakoś odkręcić i wymienią mi dekoder na moduł CAM. Jeżeli nie to chyba będę musiał rozwiązać umowę (w ciągu 10 dni chyba mogę to zrobić bez podania przyczyny) i podpiszę nową. Miał może ktoś podobną sytuację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezi1 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 ale jaja! kilka godzin temu wysłałem E-Mail do CP w sprawie wymiany modułu i przed chwilą do mnie dzwonili i zostanie mi wymieniony moduł na nowy CI+ poprzez kuriera oczywiście poinformowałem ich, że jak kurier przywiezie dekoder, to nie przyjmę paczki (rozmowa była nagrywana, więc jakby co to mam dowód) A ja przedwczoraj napisałem sążnistą reklamację, że od dziewięciu miesięcy czekam na rozwiązanie problemu (a na moją poprzednią reklamację nie dostałem odpowiedzi) i na razie cisza.... ale zdaję sobie sprawę, że muszę poczekać. A tak na marginesie - czy kiedykolwiek była aktualizacja softu w modułach CI+ , a jeśli tak, to kiedy była ostatnia? Cezi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadia-ad Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Witam , mam umowę do 17 maja, dzwonią do mnie ale oferta taka sobie - i właśnie przypadkiem natrafiłam na ten wątek - czy dobrze rozumiem że jak mam taki telewizor http://www.mediamarkt.pl/telewizor-samsung-ue55es7000,id-283051?utm_source=porownywarki&utm_medium=ceneo&utm_term=ceneo&utm_campaign=xml#detail-more - Samsung Snart TV UE55ES7000 , to mogę mieć CP bez dekodera tylko moduł CAM ? I może wtedy będę mogła zrobić po ludzku listę kanałów? A napisy działają? Bardzo proszę o pomoc,bo jutro maja dzwonic znowu - terraz mam 2x HD 2000 ( multiroom) . Może dadzą zamiast dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Tak ten telewizor obsługuje moduł Cam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Dodam: listę też będziesz mógł zrobić po swojemu [mam model podobny ES8000] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ crazy Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 W takim razie z Waszych doświadczeń jakich argumentów najlepiej użyć by wymienili dekoder na kartę CI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadia-ad Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Dzwoniłam, z dwoma konsultantani w Duk rozmawiałam i niby nie da się wymienić dekodera na cam przy przedłużeniu. Kurczę a mi zależy na napisach więc albo cam albo esi , a jego nie chcą udać na krótką umowę tylko 29 chyba.A tego cam sobie nie można kupić gdzieś?albo dekodera który ma napisy i listy kanałów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 W CP karta jest sparowana z modułem (dekoderem) i nie można sobie kupić dowolnego modułu/dekodera i włożyć swoją kartę. Nie zdekoduje kanałów. Poszukaj w okolicznych APS-ach modułu i spróbuj się dogadać. Skoro masz umowę do 17 maja tego roku, to oferty powinny być dla Ciebie ciekawe z gratisowymi miesiącami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadia-ad Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Dzwoniłam do najbliższego, mają cam , ale tylko przy podpisaniu umowy. Przedłużenie na Max + Sport + Film + Cinemax - 59,90 + 10 multiroom ( a teraz mam 5) . Zero miesięcy gratis, umowa 15 mcy. Słabo. Kurczę dlaczego nie chcą normalnie po ludzku dać cam w DUK, przecież to tańsze jak dekoder chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Zamiast dzwonić, idź. Myślisz, że przez telefon załatwisz umowę w APS? Przez telefon to infolinia, APS osobiście. Negocjuj. APS chce podpisać umowę (i zarobić na Tobie prowizję), a Ty chcesz być zadowolona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 @nadia-ad, wręcz przeciwnie nie idź do APS, tylko dzwoń do BOK, który ma znacznie szersze widełki przy negocjacjach, a moduł mogą zadysponować do wydania w APS (dowolnym) i to bez łaski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadia-ad Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 do najbliższego APS mam 35 km więc nie bardzo miałam jak iść. Drugi APS twierdzi to samo, cam mają, esi mają, ale ofert jak DUK niet. Przed chwilą rozmawiałam z DUK, jednak jest ESI na 15cy, potem jeszcze multiroom gratis więc pewnie się zdecyduje. 3 mce premium za free, potem MAX, Sport, Cinemaxy 59,90. CAM podobno się nie da, nawet z odbiorem w APS, pytałam na wszystkie sposoby chyba z 3 konsultantów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 CAM można dostać TYLKO za dekoder główny i podejrzewam, że nigdzie nie ma z tym problemu, natomiast do MR, niestety trzeba brać złom CPT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Powoli robi się offtop. Powtórzę ostatni raz. Dzwoniąc do APS nie dostaniesz oferty konkretnej. Konkrety się załatwia na miejscu w APS-ie. Oferty przez telefon tylko infolinia/DUK. @Jego Cień - w CP nie ma czegoś takiego jak załatwienie umowy z infolinia/DUK a sprzęt do odbioru w dowolnym APS-ie. Ponadto w APS-ach są dostępne oferty jak na infolinii, a z DUK brakuje tylko umów na 12 miesięcy, które w tej chwili już też nie są dostępne dla wszystkich. Koniec dyskusji nie związanej z tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ crazy Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Dzis zadzwonię na infolinię i zobaczę co mi powiedzą czy wymienia czy nie, tylko zysk dla nich się liczy... Rozumiem ze musze wymienić główny dekoder a nie ten z multiroom tak? Kolejny śmiech na sali. Takie jaja tylko w Polsce na stronie cyfrowego wybierając tańsze pakiety wgl nie jest dostępny moduł CI no śmiech na sali ;/ Jak wezmę CI to mogę mieć nadal multiroom czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Wątek o ofertach jest w innym miejscu na tym forum. Nic nie musisz, możesz. O Multiroomie również jest wątek i wymaganiach sprzętowych dla tej usługi. Na stronie www CP moduł jest dostępny od pakietu Rodzinnego HD. Czyli od najniższego dostępnego na stronie www. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Wymieniono mi moduł CI na CI+ ale od 3 dni nie mam dostępu do Mini HD. Dostępny jest jedynie KANAŁ DLA ABONENTÓW. Wczoraj nawet specjalista z działu technicznego rozparował i sparował moduł z kartą ale bez efektu. Czy to wina modułu ? Ponawianie uprawnień nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Na aktywację karty czekasz na jednym z kanałów z TP 12284MHz, polaryzacja H: Polsat Sport News, Polsat Food, CBS Europa, TV6, Superstacja, Travel, Polsat Jim Jam, Disney Junior, Boomerang, MTV Rocks, ATM Rozrywka TV i nie przełączasz kanałów do czasu aktywacji (nie trwa to dłużej niż 3 godziny zwykle). Nie należy czekać na aktywację na "Kanale dla Abonentów", bo aktywacja kończy się zwykle niepowodzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Czekam na kanale Polsat Sport News od środy, to to ja wiem. Chyba jednak trochę za długo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 W ICOK podmieniono numery modułu i karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Podmieniono. Moduł jest nowy ale numer kartu zaczyna się na 0738... jakby ze starej puli. Na początku był BŁĄD KARTY 03 ale po paru godzinach już zniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Błąd 03 oznacza brak sparowania karty z modułem. Czy kart a jest ze starej (073...) czy nowej (24...) puli nie ma znaczenia, operator paruje karty. Zapytam jeszcze o taką oczywistą oczywistość, sygnał na TP 12284 H nie jest słabej jakości? Jaki masz obecnie komunikat? Tutaj masz opisane komunikaty błędów: viewtopic.php?f=7&t=8680&sid=70f584e18b44a209d0f7a5cc1099ef80#p197291 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Antena Triax TD100, nie ma opcji słabej jakości. Komunikat na module jest TEGO KANAŁU NIE MA W TWOIM ABONAMENCIE a na dekoderze Ferguson HF8900 BRAK AUDIO\VIDEO. Numer modułu oraz numer karty widziany jest w menu dekodera. Dziś przed 9 Pani z działu technicznego puściła jakby "pierwotne" nadanie i czekam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 U mnie jak wymieniono mi moduł CP CI na CI+ to zadziałał mi po ok 5 minutach po umieszczeniu go w dekoderze Ferguson Ariva 202e. Jak nie pomoże to pewnie czeka cię ponowna wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.