Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najwidoczniej tak skoro każdy operator może stosować własne "techniki", dlatego chciałem dowiedzieć się jakie są możliwości - nie ma tej najbardziej pożądanej o czym już wiem, dziękując oczywiście kilku życzliwym użytkownikom, którzy odpowiedzieli mi na nurtujące pytanie i niestety kolejny raz pokazali, że platforma ma co najmniej niedopracowany system komunikacji z abonentem. Wykorzystuje dostępne możliwości, aby jak najdłużej abonenta przytrzymać przy sobie, bo tak jak w moim przypadku minął około rok umowy, czyli został już tylko rok, a dzięki takiej zagrywce Cyfrowy Polsat będzie miał abonenta na kolejne 2 lata, jeśli wezmę moduł. Opłacalne? Dla nich na pewno, ale marketing jak dla mnie słaby.

 

Przeglądanie niektórych wątków to szukanie igły w stogu siana, co nie oznacza że takiej czynności nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

james_b jak został Ci rok, to za kilka miesięcy możesz pytać o przedłużenie, ale moim zdaniem najlepiej to zrobisz jak pójdziesz do APS i kupisz dodatkowy pakiet Mini HD z modułem CI+, przy okazji jakieś zmiany wypowiesz starą umowę a zostanie Ci moduł, na własnym module możesz wtedy wziąć dowolną umowę.

 

System komunikacji z abonentem jest OK, tylko chciałbyś żeby operator szedł Ci na rękę, swoim kosztem a nie ma tak dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku lepiej wyjdzie im jak poszliby mi na rękę i teraz bym płacił jak dotychczas na czas do końca umowy, a potem przedłużył na kolejne dwa lata - po prostu zamiana jednego z dekoderów na moduł. Nawet jakby był tylko udostępniany teraz to też luz, ale rozumiem że nie wszystko można mieć :-)

 

Dzięki za odpowiedzi i zobaczy się co się da zrobić ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy ktoś zauważył że ten nowy moduł "mryga" ? Oglądając np. Univesal HD zauważyłem że raz na jakiś czas pojawia się sekundę czarny obraz i potem wraca wszystko do normy.....

Myślałem że to może wina tv (modułu używam w tv z tunerem sat) ale przełożyłem go do zewnętrznego tunera i to samo......

Nie jest to jakieś mega uciążliwe ale z modułem do starej cyfry+ czy nCAM HD nie miałem takich historii..... Czy ktoś się z tym spotkał ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś zauważył że ten nowy moduł "mryga" ? Oglądając np. Univesal HD zauważyłem że raz na jakiś czas pojawia się sekundę czarny obraz i potem wraca wszystko do normy.....

Myślałem że to może wina tv (modułu używam w tv z tunerem sat) ale przełożyłem go do zewnętrznego tunera i to samo......

Nie jest to jakieś mega uciążliwe ale z modułem do starej cyfry+ czy nCAM HD nie miałem takich historii..... Czy ktoś się z tym spotkał ????

 

 

 

mi miga czasem na nat geo wild hd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Tv z miejscem na moduł i chciałem wymienić hd5000 na moduł , ale niestety nigdzie nie ma modułów Cam .

Sprzedawcy twierdzą że może będą za 2-3 tygodnie .

Wiadomo komuś co się dzieje z modułami , wycofali ze sprzedaży , czy produkują nowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten telewizor ma tylko złącze na moduł, czy ma wbudowany tuner satelitarny (DVB-S i S2)? To na początek. Z modułami jest ciężko, bo jest ich po prostu mało. Ponadto wiele (z tych niewielu) modułów z APS-ów wraca na magazyn i przechodzą procedurę weryfikacyjną, bo klient wziął moduł do swojego nowego TV. ;) Na pytanie czy TV ma wbudowany tuner satelitarny odpowiadają, że "tak", po czym po 2-3 dniach wracają wymienić moduł na dekoder, bo TV jednak ma tylko DVB-T i DVB-C. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pytanie czy TV ma wbudowany tuner satelitarny odpowiadają, że "tak", po czym po 2-3 dniach wracają wymienić moduł na dekoder, bo TV jednak ma tylko DVB-T i DVB-C. ;)

 

Bo złe pytanie zadajecie, trzeba pytać czy ogląda Pan/Pani z satelity darmowe kanały (najlepiej TVR HD) i jaka jest ich jakość albo czy ma już Pan podpiętą antenę satelitarną do telewizora. Jak nie to niech najpierw sprawdzi czy działa a potem wróci. Ewidentna niekompetencja pracownika albo złe przygotowanie. Nie jest w stanie uzyskać od klienta właściwej odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadasz takie pytanie to nie będzie wiedział o co chodzi, pomyli z innym kanałem albo jeszcze inne cuda się zdarzą... Także nie nazwałbym takiego pracownika niekompetentnym albo źle przygotowanym. Wina leży też po stronie klienta, który nie wie co kupuje, jakiego kota w korku mu sprzedają itd. Jest nieprzygotowany na zakup pewnych usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojca dzieci nie musisz uczyć płodzić. ;)

 

Przy ilu moich rozmowach handlowych z klientem byłeś? Ja moge tylko dopytywać, ale klient "wie lepiej". I wiem jak i jakie pytania zadawać, aby wiedzieć co będzie dalej.

 

PS. Złymi doradcami są często koledzy/rodzina/internet a nawet instalatorzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...