Burito Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 @mentoris czytaj dokładnie a nie się czepiasz... pyta, bo chce zamienić obecny dekoder na moduł CI+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Naprawdę takiej wielkiej wiedzy trzeba, aby zamienić dekoder na moduł? A od czego są do tej pory wpisy w tym wątku? Nie istotne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Najwidoczniej tak skoro każdy operator może stosować własne "techniki", dlatego chciałem dowiedzieć się jakie są możliwości - nie ma tej najbardziej pożądanej o czym już wiem, dziękując oczywiście kilku życzliwym użytkownikom, którzy odpowiedzieli mi na nurtujące pytanie i niestety kolejny raz pokazali, że platforma ma co najmniej niedopracowany system komunikacji z abonentem. Wykorzystuje dostępne możliwości, aby jak najdłużej abonenta przytrzymać przy sobie, bo tak jak w moim przypadku minął około rok umowy, czyli został już tylko rok, a dzięki takiej zagrywce Cyfrowy Polsat będzie miał abonenta na kolejne 2 lata, jeśli wezmę moduł. Opłacalne? Dla nich na pewno, ale marketing jak dla mnie słaby. Przeglądanie niektórych wątków to szukanie igły w stogu siana, co nie oznacza że takiej czynności nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 james_b jak został Ci rok, to za kilka miesięcy możesz pytać o przedłużenie, ale moim zdaniem najlepiej to zrobisz jak pójdziesz do APS i kupisz dodatkowy pakiet Mini HD z modułem CI+, przy okazji jakieś zmiany wypowiesz starą umowę a zostanie Ci moduł, na własnym module możesz wtedy wziąć dowolną umowę. System komunikacji z abonentem jest OK, tylko chciałbyś żeby operator szedł Ci na rękę, swoim kosztem a nie ma tak dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Niestety ale skończyły się już moduły w CP za 1 zł na własność. Pozostaje teraz tylko opcja udostępnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 W moim przypadku lepiej wyjdzie im jak poszliby mi na rękę i teraz bym płacił jak dotychczas na czas do końca umowy, a potem przedłużył na kolejne dwa lata - po prostu zamiana jednego z dekoderów na moduł. Nawet jakby był tylko udostępniany teraz to też luz, ale rozumiem że nie wszystko można mieć Dzięki za odpowiedzi i zobaczy się co się da zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidec Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Czy ktoś zauważył że ten nowy moduł "mryga" ? Oglądając np. Univesal HD zauważyłem że raz na jakiś czas pojawia się sekundę czarny obraz i potem wraca wszystko do normy..... Myślałem że to może wina tv (modułu używam w tv z tunerem sat) ale przełożyłem go do zewnętrznego tunera i to samo...... Nie jest to jakieś mega uciążliwe ale z modułem do starej cyfry+ czy nCAM HD nie miałem takich historii..... Czy ktoś się z tym spotkał ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 U mnie są zaniki fonii na różnych kanałach z różną częstotliwością. Z obrazem OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Tak z ciekawości. Jak odbywają się aktualizacje modułów, jego oprogramowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Dobre pytanie. Czy ktoś wie kiedy była ostatnia aktualizacja CI+? Ja mam 09.00.01.01.03.00. Kupiony w pażdzierniku 2013. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Czy ktoś zauważył że ten nowy moduł "mryga" ? Oglądając np. Univesal HD zauważyłem że raz na jakiś czas pojawia się sekundę czarny obraz i potem wraca wszystko do normy.....Myślałem że to może wina tv (modułu używam w tv z tunerem sat) ale przełożyłem go do zewnętrznego tunera i to samo...... Nie jest to jakieś mega uciążliwe ale z modułem do starej cyfry+ czy nCAM HD nie miałem takich historii..... Czy ktoś się z tym spotkał ???? mi miga czasem na nat geo wild hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Dobre pytanie. Czy ktoś wie kiedy była ostatnia aktualizacja CI+? Ja mam 09.00.01.01.03.00. Kupiony w pażdzierniku 2013. W sumie za słabo szukałem, ale już znalazłem odpowiedź na moje pytanie Zgodnie z tym co napisano na stronie CP: "Aktualizacja OTA". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidec Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Myślałem żeby go wymienić ale skoro to u innych użytkowników też występuje to chyba szkoda zachodu.....pewnie zamiast na tych co obecnie będzie "mrygał" na innych kanałach i tyle......polsatowska jakość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Kupiłem Tv z miejscem na moduł i chciałem wymienić hd5000 na moduł , ale niestety nigdzie nie ma modułów Cam . Sprzedawcy twierdzą że może będą za 2-3 tygodnie . Wiadomo komuś co się dzieje z modułami , wycofali ze sprzedaży , czy produkują nowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Ten telewizor ma tylko złącze na moduł, czy ma wbudowany tuner satelitarny (DVB-S i S2)? To na początek. Z modułami jest ciężko, bo jest ich po prostu mało. Ponadto wiele (z tych niewielu) modułów z APS-ów wraca na magazyn i przechodzą procedurę weryfikacyjną, bo klient wziął moduł do swojego nowego TV. Na pytanie czy TV ma wbudowany tuner satelitarny odpowiadają, że "tak", po czym po 2-3 dniach wracają wymienić moduł na dekoder, bo TV jednak ma tylko DVB-T i DVB-C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Odbiera , LG 620s , nawet na stronce CP jest wyszczególniony że pasi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Chyba LA 620s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Tak z aptekarską dokładnością LG 47LA 620s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Na pytanie czy TV ma wbudowany tuner satelitarny odpowiadają, że "tak", po czym po 2-3 dniach wracają wymienić moduł na dekoder, bo TV jednak ma tylko DVB-T i DVB-C. Bo złe pytanie zadajecie, trzeba pytać czy ogląda Pan/Pani z satelity darmowe kanały (najlepiej TVR HD) i jaka jest ich jakość albo czy ma już Pan podpiętą antenę satelitarną do telewizora. Jak nie to niech najpierw sprawdzi czy działa a potem wróci. Ewidentna niekompetencja pracownika albo złe przygotowanie. Nie jest w stanie uzyskać od klienta właściwej odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Zadasz takie pytanie to nie będzie wiedział o co chodzi, pomyli z innym kanałem albo jeszcze inne cuda się zdarzą... Także nie nazwałbym takiego pracownika niekompetentnym albo źle przygotowanym. Wina leży też po stronie klienta, który nie wie co kupuje, jakiego kota w korku mu sprzedają itd. Jest nieprzygotowany na zakup pewnych usług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Ojca dzieci nie musisz uczyć płodzić. Przy ilu moich rozmowach handlowych z klientem byłeś? Ja moge tylko dopytywać, ale klient "wie lepiej". I wiem jak i jakie pytania zadawać, aby wiedzieć co będzie dalej. PS. Złymi doradcami są często koledzy/rodzina/internet a nawet instalatorzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert21212 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Witam Przyjaciele mam problem z modułem CAM i LG 47LM660S wyświetla błąd 16 i guzik wielki To juz jest drugi moduł dzis wymieniłem i wygląda na to ze problem ma LG, zgłosiłem to na infolinii i będą rozpatrywać choć twierdzą ze powinno działać nie mam już sił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Ten numer błędu na pewno jest 16? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert21212 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Urządzenie nie może zostać uwierzytelnione. Proszę z kontaktować się z producentem swojego odbiornika (kod błędu 16) Taki komunikat się pojawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.