Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź jeszcze raz włożenie adaptera, w którym jest umieszczony moduł. Najlepiej wyjmij i włóż upewniając się, że prawidłowo "siedzi" w gnieździe. Włóż moduł z kartą. Włącz TV i obserwuj ekran czy pojawia się komunikat inicjacyjny modułu. Kiedy pokaże się komunikat, że "Aktualizację zakończono" sprawdź w MENU TV czy moduł jest aktywny i czy możesz odczytać informacje o module. To wszystko może dłuższą chwilę trwać.

Jeśli masz możliwość sprawdzić moduł w jakimś innym dekoderze to przynajmniej będziesz mógł wyeliminować problem modułu, ale na moje doświadczenie karta jest aktywna tylko problem jest na linii moduł -> Samsung.

 

Byłem z interwencją u 3 klientów w przeszłości z modułem i TV Samsung i tak banalna czynność rozwiązywała problem.

 

Panowie, @pastorek23 wyraźnie napisał co już zrobił, trzeba tylko cofnąć się o stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem wszystko co zaleciłeś @swojadroga ale niestety nie przyniosło to pozytywnego efektu a odpowiedz faceta w placówce Polsatu Cyfrowego w Ostrowie Wlkp

 

" nie mam czasu przyjechać do pana a tak w ogóle to musiał by pan mi za przyjazd zapłacić"

 

zmusiła mnie do podjęcia decyzji o zerwaniu współpracy z Polsatem Cyfrowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usługa w domu klienta jest płatna. Umowy zerwać nie można, można wymienić moduł na dekoder HD (wymiana serwisowa).

Zostanie to podciągnięte pod ten zapis Regulaminu:

Rozdział 9. Odpowiedzialność Cyfrowego Polsatu

§ 14

9. Cyfrowy Polsat nie ponosi odpowiedzialności za niedostosowanie lub wady urządzeń końcowych i innych urządzeń należących do Abonenta i nie dokonuje ich

napraw, regulacji lub adaptacji. Powyższe nie dotyczy Sprzętu i innych urządzeń sprzedanych bądź udostępnionych przez Cyfrowy Polsat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy może tylko muszę 3mc okres wypowiedzenia i niestety kare zapłacić za resztę okresu tj. około 300 zł ale to i tak lepsze niż wysłuchiwanie że ktoś z łaską zrobi to co ty możesz poprzez stronę i BOK a o przyjeździe nie ma mowy bo pracownik nie ma czasu.

 

PS. Dekoder HD miałem ale wolał bym mieć pusto pod TV dlatego też wymieniłem go na moduł CAM.

Wydaje mi się że Polsat powinien sprawdzać czy dobry sprzęt wydaje klientowi a nie uszkodzony no i powinni być milsi dla klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

 

PS. Dekoder HD miałem ale wolał bym mieć pusto pod TV dlatego też wymieniłem go na moduł CAM.

Wydaje mi się że Polsat powinien sprawdzać czy dobry sprzęt wydaje klientowi a nie uszkodzony no i powinni być milsi dla klienta.

 

* Przed zakupem modułu CAM upewnij się z dostawcą telewizora lub dekodera, że Twój model jest zgodny ze standardem CI+ oraz że ma wbudowany tuner DVB-S.

* Moduł CAM działa poprawnie, jeśli dekoder, telewizor lub inne urządzenie, w którym moduł CAM jest zainstalowany, posiada tuner satelitarny (jest zgodne ze specyfikacją DVB-S, DVB-S2, CI/CI+).

 

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... v-zakladka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj udało mi się wymienić dekoder na moduł

Wszystko zainstalowało się jak trzeba ,

Miałem tylko problem , bo wyskoczył błąd karty 01 , ale sprawdziłem kartę w module i okazało się że sprzedawca wsadził ją odwrotnie .

Po przełożeniu karty wyskoczył błąd 09 i po 30 minutach przyszły uprawnienia i wszystko śmiga .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja 5 miesięcy starałem się o moduł .

Dzwoniłem do CP z prośbą o wymianę , przy negocjacji umowy też nie udało mi się dostać modułu , chodziłem i dzwoniłem do APS w kilku miastach i nic " Nie ma i nie wiadomo kiedy będzie ".

W końcu w APS trafiłem na sprzedawcę który zechciał mi pomóc , zwykłemu szaremu klientowi

Zamówił w centrali moduł i po 2 tygodniach oczekiwania wymieniłem dekoder na moduł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku ze zmianą i podpisaniem umowy przedłużeniowej chciałem wymienić dekoder hd7000 na moduł CAM. Posiadam pakiet premium z dekoderami: hd7000 jako główny oraz hd 6000, i dwa hd3000. Dzwoniąc do CP otrzymałem odpowiedź, że wymienić mogę dekoder główny tylko w APSie. W punkcie powiedziano mi, że nie ma takiej moźliwości.Jak to w końcu jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder HD można wymienić na Moduł CAM i odwrotnie (bez przedłużania umowy) a Ty masz PVR-a, dlatego nie można.

Z przedłużeniem umowy wymiana też nie będzie dostępna jeśli Twoja obecna umowa jest "świeża" i dobierałeś dekoder (skoro masz PVR 7000 to podejrzewam, że było to nie tak dawno).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...