swojadroga Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Na włączonym TV wyjmij moduł i włóż ponownie. W Samsungach z tego co sam zauważyłem inicjacja trwa kilkanaście/kilkadziesiąt sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastorek23 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 wykonałem i nadal - sygnał zakodowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Czekałeś na uprawnienia? Musisz ustawić odpowiedni kanał i najlepiej wznowić sygnał telefonicznie lub ze strony Cyfrowego (nie mam polsatu więc nie jestem pewien czy posiadają ta opcję) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ustaw na kanał np. TV6 i ponów uprawnienia w ICOK lub telefon na infolinię. Masz konto w ICOK? Może umowa jeszcze nie weszła w życie i nie nadają uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastorek23 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 tak czekałem i 1x wznawiałem poprzez stronę i 3x już telefonicznie. Sprawdzałem na innym module Cam innego dostawcy TV tzn kablówki bo i taką mam w domu i tamto działało a Polsat Cyfrowy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Sprawdź jeszcze raz włożenie adaptera, w którym jest umieszczony moduł. Najlepiej wyjmij i włóż upewniając się, że prawidłowo "siedzi" w gnieździe. Włóż moduł z kartą. Włącz TV i obserwuj ekran czy pojawia się komunikat inicjacyjny modułu. Kiedy pokaże się komunikat, że "Aktualizację zakończono" sprawdź w MENU TV czy moduł jest aktywny i czy możesz odczytać informacje o module. To wszystko może dłuższą chwilę trwać. Jeśli masz możliwość sprawdzić moduł w jakimś innym dekoderze to przynajmniej będziesz mógł wyeliminować problem modułu, ale na moje doświadczenie karta jest aktywna tylko problem jest na linii moduł -> Samsung. Byłem z interwencją u 3 klientów w przeszłości z modułem i TV Samsung i tak banalna czynność rozwiązywała problem. Panowie, @pastorek23 wyraźnie napisał co już zrobił, trzeba tylko cofnąć się o stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastorek23 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 sprawdziłem wszystko co zaleciłeś @swojadroga ale niestety nie przyniosło to pozytywnego efektu a odpowiedz faceta w placówce Polsatu Cyfrowego w Ostrowie Wlkp " nie mam czasu przyjechać do pana a tak w ogóle to musiał by pan mi za przyjazd zapłacić" zmusiła mnie do podjęcia decyzji o zerwaniu współpracy z Polsatem Cyfrowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 A możesz zerwać umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Usługa w domu klienta jest płatna. Umowy zerwać nie można, można wymienić moduł na dekoder HD (wymiana serwisowa). Zostanie to podciągnięte pod ten zapis Regulaminu: Rozdział 9. Odpowiedzialność Cyfrowego Polsatu § 14 9. Cyfrowy Polsat nie ponosi odpowiedzialności za niedostosowanie lub wady urządzeń końcowych i innych urządzeń należących do Abonenta i nie dokonuje ich napraw, regulacji lub adaptacji. Powyższe nie dotyczy Sprzętu i innych urządzeń sprzedanych bądź udostępnionych przez Cyfrowy Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastorek23 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Każdy może tylko muszę 3mc okres wypowiedzenia i niestety kare zapłacić za resztę okresu tj. około 300 zł ale to i tak lepsze niż wysłuchiwanie że ktoś z łaską zrobi to co ty możesz poprzez stronę i BOK a o przyjeździe nie ma mowy bo pracownik nie ma czasu. PS. Dekoder HD miałem ale wolał bym mieć pusto pod TV dlatego też wymieniłem go na moduł CAM. Wydaje mi się że Polsat powinien sprawdzać czy dobry sprzęt wydaje klientowi a nie uszkodzony no i powinni być milsi dla klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Oczywiście wypowiedzenie umowy w normalnym trybie z naliczeniem kary umownej jak najbardziej jest możliwe, ale nie można "zerwać" umowy z winy operatora w tym wypadku. PS. Zastanawia mnie tylko, dlaczego problemy są przede wszystkim z Samsungami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 A skąd wiesz, że moduł CAM jest uszkodzony? Sprawdzałeś go w dekoderze ? Ja stawiam na to, że twój TV ma problemy ze współpracą z modułem CAM CI+ CP. Twoim obowiązkiem było sprawdzenie tej współpracy przed wymianą. Jaki masz model tego TV Samsung? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Czy ktoś się orientuje dlaczego w APS nie ma modułów Cam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 .... PS. Dekoder HD miałem ale wolał bym mieć pusto pod TV dlatego też wymieniłem go na moduł CAM. Wydaje mi się że Polsat powinien sprawdzać czy dobry sprzęt wydaje klientowi a nie uszkodzony no i powinni być milsi dla klienta. * Przed zakupem modułu CAM upewnij się z dostawcą telewizora lub dekodera, że Twój model jest zgodny ze standardem CI+ oraz że ma wbudowany tuner DVB-S. * Moduł CAM działa poprawnie, jeśli dekoder, telewizor lub inne urządzenie, w którym moduł CAM jest zainstalowany, posiada tuner satelitarny (jest zgodne ze specyfikacją DVB-S, DVB-S2, CI/CI+). http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... v-zakladka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 @Jaca22 - może dlatego, że ich nie ma w magazynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastorek23 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Telewizor Samsung UE60D8000 i z tego co wiem to jest to dość wysoki model i powinno działać. Sprawdzałem na innym module CAM z kablówki i działa bezproblemowo, tzn kablówka działa PS. Za wymianą dekodera na moduł czekałem od stycznia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Rozumiem, że soft w TV masz najnowszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastorek23 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 tak sprawdzałem wczoraj jest najnowszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Jeszcze jedno tylko mi przychodzi do głowy. Usuń całkowicie listę kanałów i przeszukaj tylko częstotliwość: 12284MHz, polaryzacja H. Za każdym razem sprawdzaj w MENU, czy moduł jest aktywny (widziany przez TV). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Błąd 09 to ewidentny brak przepuszczania uprawnień. Ja bym jeszcze wykluczył awarię modułu podłączając go w obsługującym dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Wczoraj udało mi się wymienić dekoder na moduł Wszystko zainstalowało się jak trzeba , Miałem tylko problem , bo wyskoczył błąd karty 01 , ale sprawdziłem kartę w module i okazało się że sprzedawca wsadził ją odwrotnie . Po przełożeniu karty wyskoczył błąd 09 i po 30 minutach przyszły uprawnienia i wszystko śmiga . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 No a ja chyba nie prędko wymienię swój stary CI, na nowy CI+, bo w żadnym pobliskim APS-ie ich nie mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Ja 5 miesięcy starałem się o moduł . Dzwoniłem do CP z prośbą o wymianę , przy negocjacji umowy też nie udało mi się dostać modułu , chodziłem i dzwoniłem do APS w kilku miastach i nic " Nie ma i nie wiadomo kiedy będzie ". W końcu w APS trafiłem na sprzedawcę który zechciał mi pomóc , zwykłemu szaremu klientowi Zamówił w centrali moduł i po 2 tygodniach oczekiwania wymieniłem dekoder na moduł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wredziak Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 W związku ze zmianą i podpisaniem umowy przedłużeniowej chciałem wymienić dekoder hd7000 na moduł CAM. Posiadam pakiet premium z dekoderami: hd7000 jako główny oraz hd 6000, i dwa hd3000. Dzwoniąc do CP otrzymałem odpowiedź, że wymienić mogę dekoder główny tylko w APSie. W punkcie powiedziano mi, że nie ma takiej moźliwości.Jak to w końcu jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Dekoder HD można wymienić na Moduł CAM i odwrotnie (bez przedłużania umowy) a Ty masz PVR-a, dlatego nie można. Z przedłużeniem umowy wymiana też nie będzie dostępna jeśli Twoja obecna umowa jest "świeża" i dobierałeś dekoder (skoro masz PVR 7000 to podejrzewam, że było to nie tak dawno). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.