tomkep Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Nie. Ten dekoder z softem fabrycznym działa tylko z przypisaną do niego kartą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckd Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Nie działa mi część kanałów, niby złapało uprawnienia na grudzień 01000004, ale przy listopadzie jest 01000014. Mam tą kartę bardzo długo, ale pierwszy raz taki problem. Obecnie na TVP 1 HD zakodowane i nie chce zaskoczyć. Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Karta jest opłacona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckd Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Tak, sprawdzone na stronie TNK, do 05.01.2018. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 To potrzymaj dłużej na kanale TVP 1 HD. Może to trwać nawet kilkadziesiąt minut. Rozumiem, że kanał TVP 1 HD masz w swoim tunerze zaprogramowany poprawnie? Masz z niego sygnał? Uprawnienia odbioru do kart Smart HD+ przechodzą także na innych kanałach, np. TVN HD, czy TVN 24 HD. Ja sam praktycznie nie oglądam żadnego kanału TVP, jednak często włączam kanał TVN24 i z tego, co widzę to moja karta Smart HD+ łapie uprawnienia odbioru również i na tym kanale, a nawet też na innych, np. na Planete+ HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckd Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Tak, sygnał jest. Tak w skrócie to nie działa TVP 1, TVP 2, TV 4, TVN, Polsat, TVN 7, a działa TVN 24, TVN Turbo, Discovery, Planete+. Edytowane 9 Grudnia 2017 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 To wygląda na to, że uprawnienia na twojej karcie zapisały się nieprawidłowo. Spróbuj też wyłączyć tuner, a następnie włączyć go ponownie i ponownie też ustawić go na kanale TVP 1 HD. Jeśli dalsze trzymanie tunera na tym kanale nie pomoże to zadzwoń na infolinię i poproś o ponowne wysłanie uprawnień odbioru do twojej karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Trzymaj dalej na TVP 1 HD, a czasami pomaga restart / wyciągnięcie karty na chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 U mnie kiedyś, mając jeszcze ofertę Smart HD+, pomogło przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera i na nowo wyszukanie wszystkich kanałów po nowych częstotliwościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Jeśli utrata odbioru jest związana ze zmianą parametrów technicznych danych kanałów to wtedy tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckd Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Ostatecznie pomógł telefon do BOK. Teraz w uprawnieniach na grudzień jest 01000014 i wszystko działa, dziękuję za pomoc. Widzę, że sporo osób zgłasza takie problemy na forum NC+, może to próba zniechęcenia do oferty by przejść do NC+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 W przypadku mojej karty Smart HD+, odpukać, jak na razie wszystko jest OK. Nie ma żadnych problemów z "łapaniem" uprawnień odbioru na każdy miesiąc. Myślę, że problemy z przechodzeniem uprawnień odbioru do karty Smart HD+ to nie jest celowe działanie operatora, tylko jakieś problemy na linii karta <-> tuner, w którym ta karta pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tvmaniak83 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Witam mam dziwny problem z brakiem podstawowych kanałów tj tvp1,tvp2,tvn,tvn7 za to takie kanały jak tvn turbo,style,tvn24 odbieram bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Zadzwoń na infolinię i ponowią uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red. Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) Problemy z przechodzeniem uprawnień zaczęły się w listopadzie . Wcześniej nie było z tym problemu na Arivie . Mam karty z serii : 021XXXXXXXX-8 i 020XXXXXXXX-1 , tą drugą w dniu : 21.11.2017 opłaciłem na kolejne trzy miesiące - pakiet Smart HD+ z Multi+ , poprzednia ważność doładowania była do : 24.11.2017 , wpłata na konto dotarła w dniu : 23.11.2017 . Odczyt z karty w dniu : 24.11.2017 : 01000014 , 01010000 , w dniu : 26.11.2017 wpis na karcie już był inny : 01000010 , 01000000 . Większa część kanałów zgasła . Po telefonie do BOK ( za którymś razem udało się dodzwonić , chyba szóstym ) , przesłano uprawnienia , w ciągu około kilku minut , przy włączonym kanale TVP1 HD . ( odczyt z karty był znów prawidłowy ) . W dniu wczorajszym : 12.12.2017 znów musiałem dzwonić do BOK ( kolejne kilka złotych zjadło na słuchanie melodii w telefonie i czekanie na połączenie z konsultantem ) , bo na kartę nie przechodzą uprawnienia i znów gaśnie większa część kanałów . Włączyłem TVP1 HD na Arivie i po telefonie do BOK przesłano uprawnienia w ciągu kilku minut . Wychodzi na to że klient musi raz w miesiącu dzwonić i ponawiać uprawnienia , tracąc czas i pieniądze na dodatkowe połączenia telefoniczne . Edytowane 13 Grudnia 2017 przez Red. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małgolka Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) Rzeczywiście niektórzy mają ostatnio problemy z uprawnieniami w Smart HD+. Zajrzałam na oficjalne forum nc+ i widzę, że od kilku tygodni jest tam sporo postów z prośbą o pomoc w tej sprawie. U mnie - odpukać - też na razie żadnych problemów z uprawnieniami nie było. Każdego pierwszego dnia miesiąca po kilku-kilkunastu minutach oglądania dowolnego kanału z transponderów nc+ karta łapie uprawnienia na nowy miesiąc i wszystko działa, co ma działać. Ale kto wie, czy wkrótce też nie spotka mnie ten problem... Wygląda na to, że z użytkownikami Smart HD+ zaczynają robić dokładnie to samo, co robili z użytkownikami TNK SD przez ostatni rok istnienia tej oferty - co jakiś czas niektórym wyłączano uprawnienia i trzeba było się skontaktować z konsultantem, żeby je ponowił. Najgorsze jest to, że od jakiegoś czasu nie ma już możliwości poproszenia o odnowienie uprawnień, pisząc maila do konsultantów z oficjalnego forum nc+. Teraz w grę wchodzi tylko dzwonienie na infolinię TNK, co niestety wiąże się ze stratą pieniędzy. W związku z niepewnością co do przyszłości tej oferty i żenującym traktowaniem użytkowników na wszelki wypadek już nie doładowuję swojej karty na dłuższy okres czasu. Doładowania robię co trzy miesiące. Jeśli mi też zaczną robić takie świństwa z wyłączaniem uprawnień, trzeba będzie niestety rezygnować z tej oferty, bo w życiu nie zaakceptuję takiego traktowania! Płacę, więc wymagam, żeby normalnie działało przez cały okres, na jaki zapłaciłam, a nie takie cyrki, że oni mi wyłączą uprawnienia kiedy im się zechce i łaskawie mi je ponowią, jeśli do nich zadzwonię i o to poproszę... Edytowane 13 Grudnia 2017 przez Małgolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopelo Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Miałem to samo wczoraj, zakodowana większość kanałów, po telefonie do BOK, wysłano nowe uprawnienia i po ok. godzinie wszystko zaskoczyło, ale ponad 10 min. czas oczekiwania, aż ktoś odbierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 NC+ szuka nowych łosi do abonamentu. Próbują tym sposobem nakłonić kogoś na ich usługi. Inni operatorzy wcale nie są lepsi i maja podobne praktyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Mnie już nie przekonają abym miał ich dekoder. Co do oferty Smart HD+ trzeba się liczyć z powolnym wygaszaniem oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małgolka Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) Żeby korzystać z oferty abonamentowej NC+, nie ma obowiązku mieć ich dekodera (chyba że chce się mieć multiroom, to wtedy niestety w grę wchodzą tylko ich dekodery). Jeśli komuś nie zależy na multiroomie, NC+ od jakiegoś czasu ma w swojej ofercie abonamentowej moduł CAM, z którego można korzystać w dekoderach prywatnych. Niestety moduł ten działa w natywnym CI+, co dla wielu oznaczałoby konieczność wymiany dekodera na taki, który obsłuży CI+. Tutaj Cyfrowy Polsat ma (przynajmniej na razie, bo nie wiadomo, co przyniesie przyszłość) pewną przewagę, bo jego moduł działa również w dekoderach obsługujących "archaiczne" CI bez plusa. Co do wygaszania oferty Smart HD+, może taki właśnie mają plan działania: najpierw zniechęcić jak najwięcej użytkowników tymi irytującymi numerami z wyłączaniem uprawnień bez powodu, a kiedy zostanie już znikoma liczba użytkowników, można będzie uśmiercić definitywnie tę ofertę bez większego rozgłosu i większych protestów. Szkoda oferty, bo zapowiadała się pięknie, ale od dłuższego czasu było wiadomo, że jest ofertą bez przyszłości. Edytowane 13 Grudnia 2017 przez Małgolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Dekodery z CI są w sumie tanie a CI+ są drogie. Konkurencja ma lepsze oferty niż ten Smart HD+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajniak+ Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Uprawnienia idą tak jak szły. Nie róbcie afery i nie zapychajcie infolinii ludziom, którzy dzwonią z rzeczywistymi problemami. SmartHD+ dostaje uprawnienia w trzech instrukcjach tj: - kanały podstawowe TVP 1, Polsat, TVN itd. - pakiet Domowy tj. Discovery, Kino Polska itd. - pakiet multi+, czyli obecnie Republika, NG People itd. Strumień uprawnień idzie głównie na transponderze z TVP 1 HD, czy Discovery HD, czyli na transponderze 11 449 H. Strumień EMMów wysyła uprawnienia na wszystkie karty Conax tj. SmartHD+, TNK HD, czy oferty abonamentowe. Cały cykl trwa trochę ponad godzinę, ale potrzeba 24h, żeby przeleciał komplet uprawnień, niektóre są nadawane rzadziej. System ma kilkudniowy bufor na początku miesiąca, gdzie karta dekoduje kanały na starych uprawnieniach, a z nieba lecą już nowe. Po to, by karty zdążyły się zaktualizować. Dekodery od operatora nawet w trybie czuwania odbierają sygnał z satelity i nasłu[beep]ą zmian uprawnień. Dekodery niezależne tego nie robią i stąd problemy z uprawnieniami na kartach nieparowanych, czy na modułach CAM. Część dekoderów może nie do końca spełniać specyfikację CONAXa i mieć problem z przesyłaniem uprawnień. Jednak na to też jest metoda. W internecie są dostępne logi z uprawnieniami. Wystarczy tani czytnik kart podłączany do komputera i możecie przesłać nowe uprawnienia ręcznie. Jednak ta metoda była użyteczna głównie w czasach TNK SD, gdzie popularne były dekodery nie do końca kompatybilne z CONAXem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hapxx Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Polecam męczyc dalej metro na fb. Dzis znowu mi odpisali.Dzień dobry! Według umowy z nc+ mamy być dostępni na wszystkich ich platformach, również w smart hd. Staramy się właśnie wyjaśnić, dlaczego nas tam nie ma. Jak tylko otrzymamy wyjaśnienia, na pewno damy znać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qmaster Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 To za dużo powiedziane...odpisali. Tak tekst znamy już długo . Lekceważące widza kopiuj-wklej. Postępów nikt nie zauważył. I kolejnych 100 takich "odpowiedzi" również nic nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Polecam męczyc dalej metro na fb. Dzis znowu mi odpisali. Dzień dobry! Według umowy z nc+ mamy być dostępni na wszystkich ich platformach, również w smart hd. Staramy się właśnie wyjaśnić, dlaczego nas tam nie ma. Jak tylko otrzymamy wyjaśnienia, na pewno damy znać! Moje ostatnie zapytania Metro TV czytają ale zostają bez odpowiedzi. natomiast Nowa TV standardowa odpowiedz Dziękujemy za wiadomość. Staramy się odpowiadać jak najszybciej. Wkrótce się odezwiemy. I się nie odzywają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.