Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak piszecie, mądrzycie się, że macie prawo do wypowiedzenia umowy a nikt tego faktycznie nie zrobi bo się boi ewentualnej wysokiej kary za zerwanie bezpodstawne wcześniej umowy.

To nie jest bezpodstawne zerwanie umowy, a ten kto tu tak będzie mowil, może ma w tym jakiś interes, żeby celowo wprowadzać zainteresowanych wypowiedzeniem, w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc dobre wypowiedzenie i można się spodziewać pozytywnej decyzji.

Wysłałeś wypowiedzenie czy tylko założyłeś wątek? Bo wiesz, mogę napisać dowolną bzdurę jakoby usłyszaną od konsultanta na linii. Jeśli faktycznie tak jest jak powiedziałeś to pędź do APS-u i składaj wypowiedzenie. Zeskanuj jakieś potwierdzenie i wrzuć na forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wypowiedzenie, to na jakiej podstawie. Chętnie skorzystam ale żeby nie kłopotów w sprawie to musi być podstawa prawna lub regulaminowa. Jak jest to może jakieś konkrety żeby nie popaść w sankcje finansowe (kary).

Z regulaminu rozdzial V. pkt. 15 i 16 oraz rozdział IX. pkt.17, podstawa prawna tez jest + odpowiednio zaargumentowane pismo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem czekajmy na reakcję nc+

Ja poprosiłem o telefoniczne lub mailowe potwierdzenie wpłynięcia wypowiedzenia, ale zapewne skończy się i tak na tym, że sam będę dzwonił czy jest już w systemie.

Tak czy inaczej wydaje mi się, że bardzo dobrze i wyczerpująco uzasadniłem w treści wypowiedzenia. Zobaczymy na ich reakcję. Do końca stycznia bardzo niedaleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy nadawca NC+ poinformowała nas Abonentów o zakresie zmian z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem? Nie! Nadawca złamał w tym wypadku postanowienia regulaminu świadczenia usług (rozdział V. Usługi pkt 16), gdzie jest mowa o tym, że ma taki obowiązek, aby abonenci mogli w ciągu 14 dni skorzystać z możliwości rozwiązani umowy z winy dostawcy> NC+ siedzi cicho, czekając aż wszystko ucichnie. To jest podstawa, aby o tej sytuacji poinformować UOKiK. Zobaczymy co na to NC+ jak im przywala karę. Konsultantom każą mówić że to rebranding kanału.

Problem jest taki, że przepisy nie stanowią o tym co można zrobić, kiedy operator o tym nie poinformuje. Taka luka, na którą UOKiK na razie nic nie poradził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem przed chwilą do nc+ z zapytaniem czy jest już może zarejestrowane wypowiedzenie w związku z wycofaniem FoxLife.

Co prawda nie jest jeszcze zarejestrowane, ale konsultantka nic nie mówiła, że to rebranding, że nie przysługuje z tego powodu wypowiedzenie itd.... więc być może nie jest to takie oczywiste jak się niektórym wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nc+ powinno wydac oświadczenie, które oslabilo by CP, pod względem odejścia abonentow i przyjęcia ich do siebie. (Mowa o ustosunkowaniu się co do zamiany kanalu Fox Life na Fox Comedy). Jest to trochę ryzykowne, ale obaj operatorzy nie wiedza tego, ile mogloby z tego skorzystać i odejść, a ile moglo by takich potencjalnych abonetow przejść z konkurencji.

EDIT: W watku CP, postanowili wysylac zawiadomienia do UOKiK, w związku ze stanowiskiem operatora na temat zmiany kanałów Fox'a

Postanowiłem zrobić tak samo, i donieść na nc+ za identyczne praktyki.

Jeżeli chcecie, możecie skorzystać, Oto treść :

Szanowni Państwo,

 

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjrzenie się praktykom nc+, ITI Neovision S.A. Otóż w dniu 16.01.2015 r. kanał Fox Life został wycofany i zastąpił go w ich ofercie kanał Fox Comedy. Jest to kanał nadający seriale komediowe, a nie ogólnie seriale i programy rozrywkowe typu Talent show, Lifestylowe które stanowiły 30% ramówki kanału Fox Life. Nowy kanał inaczej się nazywa i ma całkiem odmienny charakter/profil niż kanał który miałem gwarantowany dla mojej umowy. W spisie programów gdy podpisywałem umowę z nimi był program Fox Life a nie Fox Comedy. Niezadowolony ze zmiany postanowiłem wypowiedzieć umowę ale dowiedziałem się od przedstawiciela nc+, ITI Neovision S.A., że ta zmiana to tylko rebranding i że nałożą na mnie karę gdy nie zrezygnuje z wypowiedzenia. Zwracam się wiec z zapytaniem do Szanownego Urzędu czy nc+, ITI Neovision S.A. może mi zabronić wypowiedzenia umowy z tytułu zaprzestania nadawania kanału Fox Life i zastąpienia go programem Fox Comedy? Pragnę także dodać, że wspomniany wcześniej operator, nie poinformował mnie o takiej zmianie uznając że nie musi, ponieważ uważa że ma rację, tłumacząc to tym, że jest to tylko "rebranding". Bardzo proszę aby Szanowny Urząd przyjrzał się również tym praktykom i przeanalizował ich wzorce umów. W razie pytań służę kopią mojej umowy aby przedstawić szczegóły.

 

Z góry dziękuję,

Imię Nazwisko

Adres

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogu"ai@Rozumiem,że kolega 99%czasu oglądał Fox Life HD i zmiana na Fox Comedy jest strasznym ciosem bez ,której nie widzi sensu dalszego oglądania TV a za tym aby nie płacić za coś czego się nie ogląda należy zerwać umowę b/konsekwencji no i sprzedać bezużyteczny telewizor na Allegro.Na pocieszenie podam,że seriale nie komediowe przerzucono na FOX-a a te z FOX-a na FC i tu możesz dalej oglądać swoją ulubiony kanał.

No niech tylko jest jakakolwiek zmiana programowa to wietrząca zwierzyna możliwość wyszarpnięcia paru zł przez zerwanie umowy i jej ponowne zawarcie dlatego pada na forum i odpowiednich Urzędów sakramentalne pytanie dające iskierkę nadziei " Czy można zerwać umowę b/konsekwencji.Oj nie tym razem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz sie. Gdybys ty zawinil czyms nie wywiazujac się z umowy, tak samo by cie traktowali. Operator ma obowiązek, wywiązywania się z umowy tak samo jak abonent.

A powiedz mi gdzie przezucili 30% ramówki o charakterze Talets Show, Lifestyle ? Czasem z zoną wlasnie ogladalismy to, a teraz tego nie mam, a miałem to w kanale gwarantowanym dla mojej umowy. Życze Tobie, miłego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie wywiązuje z umowy.Nadawca zmienia nazwę programu jednocześnie wymieniając poszczególne programy zgodnie z duchem tych kanałów to po pierwsze.Po drogie kanał Fox Life jest zaznaczony jako kanał niegwarantowany tj nie ma obowiązku poinformowania ani uzyskania zgody abonenta i nie stanowi zmiany programu.Polecam zapoznanie się z tymi kanałami a potem szukać winy u nadawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukaszu: Zmiana kanału Fox life na Fox Comedy nie stanowi podstawy do wcześniejszego rozwiązania umowy abonenckiej. Ramówka nadal zawiera seriale i programy rozrywkowe. Jest to oficjalne stanowisko firmy. Wiadomość od nc+, ale oczywiście ludziom, którym przenieśli Chirurgów na Foxa to nadal nie podchodzi pod rebranding i wiedzą, że mogą wysyłać wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...