Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No tak został wyłączony całkowicie podobnie jak w nc+ i zastąpiony innym kanałem, przeczytaj cały artykuł a nie tylko pierwsze zdanie

Czytałem. Kanał został zastąpiony Polsatem Film. A tu jest tylko zmiana nazwy kanału i częściowo ramówki. Nie porównuj do tego co jest w nc, bo kanał nie został wyłączony. Mogli też zostawić, ale pewnie się nie dogadali i wywalili z oferty całkowicie dając P.F.

 

Fakty są takie że znikł kanał gwarantowany z umowy i tak jest,jak nie został wyłączony???gdzie nadaje FOX LIFE HD? bo masz go gwarantowany.

Jeżeli jest inny kanał to niema już tego FOX LIFE HD i znikł z twojej umowy jako gwarantowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacje po przez formularz na stronie nc+ można zlozyc, a wypowiedzenie umowy ? Czy zostaje tylko poczta tradycyjna, i może w salonie nc+ tez można takie wypowiedzenie z winy operatora, czy tylko normalne wypowiedzenia umow na konczace się w terminie zawarte umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Teraz cos na obecna sytuacje Praktyki niedozwolone, ze strony UOKiK - REJESTR KLAUZUL NIEDOZWOLONYCH

571 07 kwi

04

Sygn. akt

XVII Amc

15/03

Sąd Okręgowy

w Warszawie

Sąd Ochrony

Konkurencji i

Konsumentów

Powód: Tomasz

Z.

Pozwany: Canal+

Cyfrowy sp. z

o.o. w Warszawie

„Operator Cyfry+ z ważnych przyczyn prawnych,

technicznych, organizacyjnych lub

ekonomicznych może wprowadzić zmiany liczby

i rodzaju Programów wchodzących w skład

poszczególnych pakietów wymienionych,

odpowiednio w Załącznikach nr 2, 3, 4 i 5 do

umowy. Wyżej wymienione zmiany, wynikające

z faktu zaistnienia okoliczności leżących poza

kontrolą Operatora Cyfry+, uznane za siłę

wyższą, zastąpienia danego Programu

Programem o porównywalnej tematyce,

rezygnacji z danego Programu z uwagi na jego

niską oglądalność, zaprzestania nadawania

Programu z przyczyn obciążających jego

nadawcę nie wymagają zmiany Umowy”

4 lis 05 TELEWIZJA

KABLOWA I

SATELITARNA

Ps. Wypowiedzenie napisane, zaraz kierunek poczta i do ITI Neovision S.A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe regulaminy nc+ są bardzo dobrze znane przez UOKiK :D Po całej awanturze z przymusową migracją, regulaminy są konsultowane :smile: Nawet nowe regulaminy w związku ze zmianą 25 grudnia weszły 3 dni wcześniej niż nakazywała ustawa, żeby nie było wątpliwości :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedozwolona klauzula, którą przywołałeś nie dawała abonentowi prawa do odstąpienia od umowy bez kary za wcześniejsze zakończenie umowy. Za to samo zresztą został ukarany CP i od października 2010 roku zapisy w regulaminie zostały uzupełnione o prawo odstąpienia od umowy przez abonenta w/w przypadku. W każdym razie sprawa stara i nieaktualna została tutaj odgrzebana. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiadomo kilka dni temu został wyłączony kanał Fox Life HD i zastąpiony innym kanałem, czy możliwe jest wypowiedzenie z tego powodu?

 

Czy nadawca NC+ poinformowała nas Abonentów o zakresie zmian z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem? Nie! Nadawca złamał w tym wypadku postanowienia regulaminu świadczenia usług (rozdział V. Usługi pkt 16), gdzie jest mowa o tym, że ma taki obowiązek, aby abonenci mogli w ciągu 14 dni skorzystać z możliwości rozwiązani umowy z winy dostawcy> NC+ siedzi cicho, czekając aż wszystko ucichnie. To jest podstawa, aby o tej sytuacji poinformować UOKiK. Zobaczymy co na to NC+ jak im przywala karę. Konsultantom każą mówić że to rebranding kanału.

Ja nie dostałem żadnego e-maila, sms-a ani listu o planowanych zmianach. W tym wypadku widać że NC+ dopuścił się rażących uchybień w stosunku do nas abonentów.

W tym celu zadzwoniłem aby poznać argumentację NC+. Podkulenie ogona i przytakiwanie NC+ że to rebranding nie znaczy że mają racje.

Telefon chwile temu do NC+ gadka podobna że niby rebranding

-ja; czy mam kanał gwarantowany FOX Life HD w umowie

-konsultant; tak

-ja; czy nadaje ten kanał?

-konsultant; już nie

-ja; wiec pytam mam umowę i kanał FOX Life HD jako gwarantowany

-konsultant; ale jest FOX Comedy

mówię nie interesuje mnie to bo mam umowę i FOX Life HD który już nie istnieje, kazała poczekać 2-3 min poszła widzocznie po konsultację, po chwili, w takim razie proszę wysłać wypowiedzenie na tą okoliczność skoro pan już niema tego kanału gwarantowanego.

 

Także nie warto się poddawać, tylko obrali taktykę tzw. rebranding by lud to kupił.

Więc dobre wypowiedzenie i można się spodziewać pozytywnej decyzji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...