ircios Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Są zamienniki w HD. Do tego dnia wszyscy abonenci (nie licząc tych co brali same karty,bo to na nich samych spoczywa załatwienie sobie dekodera HD) dostaną od operatora deki HD jak mają w dzierżawie SD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Wydaje mi sie, ze skoro sa gwarantowane, to nikogo co zechce rozwiazac umowe z tego powodu, nie bedzie interesowac czy operator im da dek. HD czy cokolwiek innego chciałby probowac. Jak te kanaly znikna to ma sie prawo rozwiazywac umowe, skoro na niej, sa kanalami gwarantowanymi. Ja np. chce miec mozliwosc ogladania takze w SD w razie zlych warunkow atmosferycznych, kiedy HD sie tnie, badz wcale nie idzie. Dekoder mam swoj HD i od nich tak samo, ale skoro kanal w SD mam gwarantowany, to zadne sztuczki czy zapewnienia ze moge dalej ogladac dany kanal, mnie nie interesuja. Usuniecie gwarantowanego kanału = prawo rozwiazania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Być może....... Czas pokaże...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Nc+ samo się wkopało, bo po co gwarantowało zarówno wersje HD jak i SD, zwłaszcza kanałów, których nie nadaje? Niecały rok temu można było rozwiązywać umowy z Polsatem, bo usunięto kanały HBO w SD, które część osób miała gwarantowane, mimo tego, że pewnie ponad 90% dekoderów w Polsacie to dekodery HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik0404 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Witam was Panowie,jestem na umowie z NC+,pierwsza umowa to jeszcze byla cyfra+, na czas nieokreslony i dostalem kilka dni temu taka wiadomosc: Szanowni Państwo, ITI Neovision S.A. uprzejmie informuje, że otrzymała od nadawcy kanału Religia.TV informację o zaprzestaniu nadawania tego programu z dniem 31 stycznia 2015 r. Mając na uwadze powyższe, od dnia 1 lutego 2015r. kanał nie będzie już dostarczany przez ITI Neovision S.A. Z uwagi na usunięcie kanału Religia.TV, Abonentom korzystającym z oferty byłego CANAL+ Cyfrowy S.A. świadczonej w ramach platformy CYFRA+, przysługuje prawo do rozwiązania umowy, w formie pisemnej, w terminie do dnia 31 stycznia 2015r., bez ponoszenia kosztów z tego tytułu. Z wyrazami szacunku, Zespół nc+ Czy wystarczy ze sciagne sobie z neta wzor rezygnacji z umowy czy trzeba napisac jaka inna rezygnacje ze wzglegu na usuniecie kanalu. I czy bede musial placic dodatkowo 3 miesiace abonamentu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Piszesz, że w związku z usunięciem kanału gwarantowanego przez operatora, rozwiazujesz umowę. Wysyłasz i czekasz na tel. od nich. Koniec umowy mialbyś z dniem 31 st. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerboyz1990 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Witam. Mam taki problem. Kupiłem moduł nc+ mix skończył mi się okres pierwszego darmowego miesiąca wiec wypełniłem formularz na stronie nc+ jaką chcę umowę jak się okazało nc+ nie dostali żadnego zgłoszenia ode mnie. Więc kilkukrotnie dzwoniłem do nich ale okazało się że maja jakiś problem z rejestracja mojej karty po czym zadzwoniła jakaś Pani z nc+ niby z oferta dla mnie ale pod koniec rozmowy stwierdziła że jest jakiś problem z moją karta i powiedziała że zadzwoni za kilka dni w celu wyjaśnienia sprawy. Oczywiście nie zadzwoniła. A teraz dostałem piękny rachunek na kwotę 79.90 zł. Wliczony mam tam abonament za 39.90 i jakiś pakiet film i sport za 40 zł. Czy mam jakąś szanse zmiany tego pakietu żeby mi wyłączyli ten pakiet za 40 zł i żeby mi włączyli pakiet abonamenty za 59.90 zł czy nic się nie da z tym zrobić i ratuje mnie jedynie rezygnacja z tej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordaz67 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Salut! Właśnie dostałem rachunki do opłacenia na styczeń i luty...i niepodzianka:do zapłaty w styczniu po staremu czyli 109zł,ale w lutym już 149żl!!Skąd ta różnica?Napisałem do nich ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi!Nic!?!Ktoś może wie skąd ta różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Bo może jakiś okres promocyjny Ci się kończy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik0404 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 A czy wystraczy ze wpisze w tej rezygnacji nr abonamenta? Bo nigdzie nie moge znalesc na umowie nr umowy.i I na jaki adresnalezy odeslac to wypowiedzenie ITI Neovision S.A Skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa CANAL+ Cyfrowy S.A Skrytka pocztowa 8 02-100 Warszawa Umowe podpisalem w 2010 z cyfra + ale teraz rachunki przychodza i tam pisze NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Wystarczy że numer abonenta możesz napisać. Adres to : ITI Neovision S.A Skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Numer umowy wcale nie jest potrzebny. Najważniejszy nr. abonenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordaz67 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Do kolegi Ircios Jaka promocja?!?,ja płacę od 2 lat po 109zł,jesienią kończy mi się 3 letnia umowa. Napisałem kolejnewgo już mejla z pytaniem: skąd te 149zł i ...NIC,cisza,zero odpowiedzi,żadnej informacji!Czy to normalne?!?Czy tak traktuje się jednego z najstarszych abonentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Umowy 3 letniej nigdy nie było i nie ma...max 24 miesiące. Dla tego umowa przeszła na czas nie określony i stąd ta zmiana ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoffeeBreak Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Na to wygląda Przedłuż umowę i od lutego będzie nowa cena. Super warunków nie dostaniesz, ale pozostanie przy 109,9 jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Ale przydałoby się wypowiedzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abcdefg Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Witam, 5 stycznia 2015 podpisałem umowę z NC+ (w zasadzie to podpisałem 7 stycznia, bo wtedy kurier wszystko mi przywiózł). Wziąłem pakiet Comfort+ Sport+, a w dodatku jest HBO na 3 miesiące i zaznaczyłem opcję Extra+ na 5 miesięcy. 1. Kanały HBO, opcja HBO GO i dostęp do netVOD+ dostępne w promocji "Comfort+ Sport+" na 3 miesiące w ofercie promocyjnej - do końca 3 miesiąca rozliczeniowego następującego po miesiącu, w którym nastąpiła aktywacja umowy. Po okresie promocyjnym opłata miesięczna za kanały HBO to 20 zł, opcję HBO GO 10zł oraz dostęp do netVOD+ 1,99zł. Wyłączenie możliwe po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta na zasadach opisanych w Warunkach promocji właściwych dla wybranej oferty. 2. Opcja Extra+ na 5 miesięcy w ofercie promocyjnej - do końca 5 miesiąca rozliczeniowego następującego po miesiącu, w którym nastąpiła aktywacja umowy. Po okresie promocyjnym opłata miesięczna to 10 złotych miesięcznie. Wyłączenie możliwe po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta na zasadach opisanych w Warunkach promocji właściwych dla wybranej oferty. Moje pytanie, kiedy dokładnie będę mógł do nich zadzwonić i poprosić o wyłączenie tych opcji oraz do kiedy dokładnie te promocje będą aktywne za darmo, bo po wykorzystaniu tej promocji po prostu nie będę zainteresowany płaceniem dodatkowych pieniędzy za te kanały i nie chciałbym przegapić tego terminu. Mógłby mi ktoś napisać jak interpretować powyższe warunki? Do kiedy jest okres promocyjny dla opcji HBO, a do kiedy dla opcji Extra+? Dziękuję z góry za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Przecież było to opisywane nie jeden raz. Od lutego licz 3 miesiące(HBO). W Kwietniu dzwonisz, aby od maja wyłączyć. 5 w drugim przypadku. Pisane było kilka razy. Sam nawet za cytowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Nie mogę się dokopać w moich umowach w regulaminie, punktów do których bym się odniósł do znikniecia kanalu gwarantowanego Fox Life, sa jakies paragrafy i punkty precyzujące możliwość rozwiązania umowy bez kar z winy operatora.? Za nic nie mogę się doszukać w moich dokumentach. Umowa renegocjowana jakies 3-4mies temu. To pisemne potwierdzenie warunków aneksu z dnia 12 czerwca 2014 roku. Jak widać, gwarantowanych jest kilka dubli SD, w tym kanały od Polsatu, które w wersji SD najprawdopodobniej znikną z satelity w czerwcu tego roku, bo Polsat nie będzie miał żadnego interesu w ich trzymaniu. Tak więc podtrzymuję swoje zdanie, że w czerwcu będzie można rozwiązać umowę. Dla CP to wręcz doskonaly prezent do zrobienia sobie, likwidując te kanaly czesc abonentow nc+ chcących rozstać się z platforma zlozy wypowiedzenia, a CP będzie mogl liczyc ze czesc z takich abonentow, przejdzie do nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zapomnij o wypowiedzeniu związanego z przekształceniem Fox-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Nie obchodzi mnie to, pytałem o punkty paragrafy z regulaminu umowy, mowiacym o zerwaniu umowy bez ponoszenia kar z winy operatora. O to pytałem, Fox Life podalem jako podstawe do tego. A tak poza tym to co Wy na to: Regulamin świadczenia usług z dnia 22.12.2014 r. Rozdział V. Usługi 15. Dostawca usług zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie zastąpienia programu innym programem/ograniczenia liczby programów, wchodzących w skład Pakietów, Opcji dodatkowych lub zastąpienia Kolekcji VOD inną Kolekcją VOD/ograniczenia liczby Kolekcji VOD, z ważnych przyczyn prawnych, ekonomicznych, technicznych lub organizacyjnych. Za ważne przyczyny uznaje się w szczególności: utratę uprawnień do rozprowadzania, nadawania, zaprzestanie nadawania przez nadawcę, zmianę satelity, niski poziom oglądalności, niedostateczną jakość techniczną usługi uniemożliwiającą prawidłowe udostępnianie przez Dostawcę usług, jak również zobowiązanie do określonych działań w związku z decyzją właściwego organu administracji lub orzeczeniem sądu. 16. W przypadkach, o których mowa w ust. 15 niniejszego Rozdziału, Dostawca usług poinformuje Abonentów o zakresie zmian z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w zdaniu poprzedzającym, Abonentowi przysługuje, w ciągu 30 dni od otrzymania przez Abonenta informacji o proponowanych zmianach (termin do rozwiązania Umowy nie może upływać przed dniem wejścia w życie proponowanych zmian), prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, z przyczyn określonych w ust. 15 niniejszego Rozdziału. W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie podmiotów trzecich, za których działania Dostawca usług nie ponosi odpowiedzialności, poinformowanie Abonenta przez Dostawcę usług nie było możliwe w terminie określonym w niniejszym ustępie, Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy w ciągu 30 dni od daty dokonania zmian, ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, z przyczyn określonych w ust. 15 niniejszego rozdziału. Wychodzi na to ze możemy wypowiadać umowy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Dla CP to wręcz doskonaly prezent do zrobienia sobie, likwidując te kanaly czesc abonentow nc+ chcących rozstać się z platforma zlozy wypowiedzenia, a CP będzie mogl liczyc ze czesc z takich abonentow, przejdzie do nich. Wydaje mi się, że rezygnować będą tylko zorientowani a ci zorientowani raczej do CP nie przejdą, bo wiedzą, że mogą dostać świetną ofertę na utrzymanie Bardziej będzie to okazja dla abonentów, którzy są niezadowoleni z efektu negocjacji jak na przykład ja i będą chcieli renegocjować umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Odnosnie mojego poprzedniego postu, nc+ sama sobie winna, brak informacji o zmianach, daje nam podstawe/prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia. I nie poniesiemy zadnych kar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zapomnij o wypowiedzeniu związanego z przekształceniem Fox-a Wiesz czy znowu zgadujesz? :> "Każda, nawet najdrobniejsza modyfikacja oferty programowej stanowi zmianę umowy i daje abonentowi możliwość jej rozwiązania w przypadku niezaakceptowania tego faktu. Przeciwne postanowienia umowne są niedozwolone i nie wywołują skutków prawnych. Bez znaczenia jest przy tym, czy zmiany w tym zakresie polegają na wyłączeniu jednego z programów i zastąpieniu go nowym, czy też w ramach obowiązującej umowy dojdzie do wycofania z oferty kilku z nich. Zgodnie z literą prawa zmiana oferty programowej stanowi zmianę zakresu świadczonych usług. W takiej zaś sytuacji abonentowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy. Dostawcy usług telewizyjnych nie przysługuje zaś prawo do odszkodowania. " Podstawa prawna: Art. 3841 oraz 3851 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z późn. zm.)." Mamy tutaj do czynienia z usunięciem starego i zamianą kanału na nowy z inną ofertą programową a nie tylko zmianę nazwy. Zmiana w ofercie programowej wykracza również poza definicję rebrandingu Więc podsumowując, operator kanału Fox International Channels Poland zakończył nadawanie kanału FOX LIVE HD co w umowach NC+ abonenckich jest określone jako kanał gwarantowany i on znika z oferty,w tym samym miejscu tego samego dnia Fox International Channels Poland wprowadza nowy kanał Fox Comedy HD, i już widać usilną grupę ludzi rozpowszechniającą głupie teksty bez pokrycia jak tzw rebranding. FOX LIVE HD to profil kanału Drama&Crime&Entertrainment a FOX Comedy HD typ Comedy czyli niema mowy o rebranding. " Rebranding - proces zmiany percepcji marki poprzez zmianę elementów jej komunikacji, który najczęściej wiąże się ze zmianą nazwy firmy lub produktu, wizerunku i/lub logo." Nie mogę się dokopać w moich umowach w regulaminie, punktów do których bym się odniósł do zniknięcia kanału gwarantowanego Fox Life, są jakieś paragrafy i punkty precyzujące możliwość rozwiązania umowy bez kar z winy operatora.? Za nic nie mogę się doszukać w moich dokumentach. Umowa renegocjowana jakies 3-4mies temu Kanał FOX LIFE HD jest w EXTRA+ jako kanał GWARANTOWANY!!! Czyli niema żadnej innej interpretacji, kanał gwarantowany został wycofany 16 stycznia,zastąpienie może sobie być innym ale kanał FOX LIFE HD został wycofany i abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez konsekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 I jeszcze jeden punkt. Regulamin świadczenia usług z dnia 22.12.2014 r. Rozdział IX. Rozwiązanie i zmiana umowy 17. Jeżeli w okresie, na który została zawarta Umowa, Dostawca usług dokona zmiany Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, Abonent ma prawo rozwiązać Umowę składając Dostawcy usług pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy z powodu braku akceptacji dokonanych zmian w terminie wskazanym w informacji o zmianie Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, doręczonej Abonentowi, skutkujące na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył oświadczenie. Termin do złożenia pisemnego oświadczenia o rozwiązaniu Umowy, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie może być krótszy niż do dnia wejścia w życie proponowanych zmian. Brak pisemnego oświadczenia Abonenta we wskazanym terminie oznacza akceptację zmian i kontynuowanie Umowy na zmienionych warunkach. Informacja o zmianie Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, zostanie doręczona Abonentowi z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed terminem wprowadzenia zmian w życie. Dalej większość uważa ze nie ma podstaw do rozwiązania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.