Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi sie, ze skoro sa gwarantowane, to nikogo co zechce rozwiazac umowe z tego powodu, nie bedzie interesowac czy operator im da dek. HD czy cokolwiek innego chciałby probowac.

Jak te kanaly znikna to ma sie prawo rozwiazywac umowe, skoro na niej, sa kanalami gwarantowanymi.

Ja np. chce miec mozliwosc ogladania takze w SD w razie zlych warunkow atmosferycznych, kiedy HD sie tnie, badz wcale nie idzie.

Dekoder mam swoj HD i od nich tak samo, ale skoro kanal w SD mam gwarantowany, to zadne sztuczki czy zapewnienia ze moge dalej ogladac dany kanal, mnie nie interesuja.

Usuniecie gwarantowanego kanału = prawo rozwiazania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nc+ samo się wkopało, bo po co gwarantowało zarówno wersje HD jak i SD, zwłaszcza kanałów, których nie nadaje? Niecały rok temu można było rozwiązywać umowy z Polsatem, bo usunięto kanały HBO w SD, które część osób miała gwarantowane, mimo tego, że pewnie ponad 90% dekoderów w Polsacie to dekodery HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam was Panowie,jestem na umowie z NC+,pierwsza umowa to jeszcze byla cyfra+, na czas nieokreslony i dostalem kilka dni temu taka wiadomosc:

 

Szanowni Państwo,

ITI Neovision S.A. uprzejmie informuje, że otrzymała od nadawcy kanału Religia.TV informację o zaprzestaniu nadawania tego programu z dniem 31 stycznia 2015 r.

Mając na uwadze powyższe, od dnia 1 lutego 2015r. kanał nie będzie już dostarczany przez ITI Neovision S.A.

Z uwagi na usunięcie kanału Religia.TV, Abonentom korzystającym z oferty byłego CANAL+ Cyfrowy S.A. świadczonej w ramach platformy CYFRA+, przysługuje prawo do rozwiązania umowy, w formie pisemnej, w terminie do dnia 31 stycznia 2015r., bez ponoszenia kosztów z tego tytułu.

Z wyrazami szacunku,

Zespół nc+

 

Czy wystarczy ze sciagne sobie z neta wzor rezygnacji z umowy czy trzeba napisac jaka inna rezygnacje ze wzglegu na usuniecie kanalu.

I czy bede musial placic dodatkowo 3 miesiace abonamentu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam taki problem. Kupiłem moduł nc+ mix skończył mi się okres pierwszego darmowego miesiąca wiec wypełniłem formularz na stronie nc+ jaką chcę umowę jak się okazało nc+ nie dostali żadnego zgłoszenia ode mnie. Więc kilkukrotnie dzwoniłem do nich ale okazało się że maja jakiś problem z rejestracja mojej karty po czym zadzwoniła jakaś Pani z nc+ niby z oferta dla mnie ale pod koniec rozmowy stwierdziła że jest jakiś problem z moją karta i powiedziała że zadzwoni za kilka dni w celu wyjaśnienia sprawy. Oczywiście nie zadzwoniła. A teraz dostałem piękny rachunek na kwotę 79.90 zł. Wliczony mam tam abonament za 39.90 i jakiś pakiet film i sport za 40 zł. Czy mam jakąś szanse zmiany tego pakietu żeby mi wyłączyli ten pakiet za 40 zł i żeby mi włączyli pakiet abonamenty za 59.90 zł czy nic się nie da z tym zrobić i ratuje mnie jedynie rezygnacja z tej umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Salut!

Właśnie dostałem rachunki do opłacenia na styczeń i luty...i niepodzianka:do zapłaty w styczniu po staremu czyli 109zł,ale w lutym już 149żl!!Skąd ta różnica?Napisałem do nich ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi!Nic!?!Ktoś może wie skąd ta różnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy wystraczy ze wpisze w tej rezygnacji nr abonamenta?

Bo nigdzie nie moge znalesc na umowie nr umowy.i

I na jaki adresnalezy odeslac to wypowiedzenie

 

ITI Neovision S.A

Skr. pocztowa nr 8

02-100 Warszawa

 

 

CANAL+ Cyfrowy S.A

Skrytka pocztowa 8

02-100 Warszawa

 

Umowe podpisalem w 2010 z cyfra + ale teraz rachunki przychodza i tam pisze NC+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kolegi Ircios

Jaka promocja?!?,ja płacę od 2 lat po 109zł,jesienią kończy mi się 3 letnia umowa.

Napisałem kolejnewgo już mejla z pytaniem: skąd te 149zł i ...NIC,cisza,zero odpowiedzi,żadnej informacji!Czy to normalne?!?Czy tak traktuje się jednego z najstarszych abonentów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

5 stycznia 2015 podpisałem umowę z NC+ (w zasadzie to podpisałem 7 stycznia, bo wtedy kurier wszystko mi przywiózł).

Wziąłem pakiet Comfort+ Sport+, a w dodatku jest HBO na 3 miesiące i zaznaczyłem opcję Extra+ na 5 miesięcy.

 

1. Kanały HBO, opcja HBO GO i dostęp do netVOD+ dostępne w promocji "Comfort+ Sport+" na 3 miesiące w ofercie promocyjnej - do końca 3 miesiąca rozliczeniowego następującego po miesiącu, w którym nastąpiła aktywacja umowy. Po okresie promocyjnym opłata miesięczna za kanały HBO to 20 zł, opcję HBO GO 10zł oraz dostęp do netVOD+ 1,99zł. Wyłączenie możliwe po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta na zasadach opisanych w Warunkach promocji właściwych dla wybranej oferty.

2. Opcja Extra+ na 5 miesięcy w ofercie promocyjnej - do końca 5 miesiąca rozliczeniowego następującego po miesiącu, w którym nastąpiła aktywacja umowy. Po okresie promocyjnym opłata miesięczna to 10 złotych miesięcznie. Wyłączenie możliwe po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta na zasadach opisanych w Warunkach promocji właściwych dla wybranej oferty.

 

Moje pytanie, kiedy dokładnie będę mógł do nich zadzwonić i poprosić o wyłączenie tych opcji oraz do kiedy dokładnie te promocje będą aktywne za darmo, bo po wykorzystaniu tej promocji po prostu nie będę zainteresowany płaceniem dodatkowych pieniędzy za te kanały i nie chciałbym przegapić tego terminu.

 

Mógłby mi ktoś napisać jak interpretować powyższe warunki? Do kiedy jest okres promocyjny dla opcji HBO, a do kiedy dla opcji Extra+?

 

Dziękuję z góry za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę się dokopać w moich umowach w regulaminie, punktów do których bym się odniósł do znikniecia kanalu gwarantowanego Fox Life, sa jakies paragrafy i punkty precyzujące możliwość rozwiązania umowy bez kar z winy operatora.? Za nic nie mogę się doszukać w moich dokumentach. Umowa renegocjowana jakies 3-4mies temu.

 

To pisemne potwierdzenie warunków aneksu z dnia 12 czerwca 2014 roku. Jak widać, gwarantowanych jest kilka dubli SD, w tym kanały od Polsatu, które w wersji SD najprawdopodobniej znikną z satelity w czerwcu tego roku, bo Polsat nie będzie miał żadnego interesu w ich trzymaniu. Tak więc podtrzymuję swoje zdanie, że w czerwcu będzie można rozwiązać umowę.

Dla CP to wręcz doskonaly prezent do zrobienia sobie, likwidując te kanaly czesc abonentow nc+ chcących rozstać się z platforma zlozy wypowiedzenia, a CP będzie mogl liczyc ze czesc z takich abonentow, przejdzie do nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obchodzi mnie to, pytałem o punkty paragrafy z regulaminu umowy, mowiacym o zerwaniu umowy bez ponoszenia kar z winy operatora. O to pytałem, Fox Life podalem jako podstawe do tego.

A tak poza tym to co Wy na to: Regulamin świadczenia usług z dnia 22.12.2014 r.

Rozdział V. Usługi

15. Dostawca usług zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie zastąpienia programu innym

programem/ograniczenia liczby programów, wchodzących w skład Pakietów, Opcji dodatkowych

lub zastąpienia Kolekcji VOD inną Kolekcją VOD/ograniczenia liczby Kolekcji VOD, z ważnych przyczyn

prawnych, ekonomicznych, technicznych lub organizacyjnych. Za ważne przyczyny uznaje się w szczególności:

utratę uprawnień do rozprowadzania, nadawania, zaprzestanie nadawania przez nadawcę,

zmianę satelity, niski poziom oglądalności, niedostateczną jakość techniczną usługi uniemożliwiającą

prawidłowe udostępnianie przez Dostawcę usług, jak również zobowiązanie do określonych działań

w związku z decyzją właściwego organu administracji lub orzeczeniem sądu.

16. W przypadkach, o których mowa w ust. 15 niniejszego Rozdziału, Dostawca usług poinformuje Abonentów

o zakresie zmian z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych

w zdaniu poprzedzającym, Abonentowi przysługuje, w ciągu 30 dni od otrzymania przez Abonenta

informacji o proponowanych zmianach (termin do rozwiązania Umowy nie może upływać przed dniem wejścia

w życie proponowanych zmian), prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia,

ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez

zachowania okresu wypowiedzenia, z przyczyn określonych w ust. 15 niniejszego Rozdziału. W przypadku,

gdy z przyczyn leżących po stronie podmiotów trzecich, za których działania Dostawca usług nie ponosi odpowiedzialności,

poinformowanie Abonenta przez Dostawcę usług nie było możliwe w terminie określonym

w niniejszym ustępie, Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy w ciągu 30 dni od daty dokonania

zmian, ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu

Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, z przyczyn określonych w ust. 15 niniejszego rozdziału.

Wychodzi na to ze możemy wypowiadać umowy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla CP to wręcz doskonaly prezent do zrobienia sobie, likwidując te kanaly czesc abonentow nc+ chcących rozstać się z platforma zlozy wypowiedzenia, a CP będzie mogl liczyc ze czesc z takich abonentow, przejdzie do nich.

Wydaje mi się, że rezygnować będą tylko zorientowani a ci zorientowani raczej do CP nie przejdą, bo wiedzą, że mogą dostać świetną ofertę na utrzymanie :) Bardziej będzie to okazja dla abonentów, którzy są niezadowoleni z efektu negocjacji jak na przykład ja i będą chcieli renegocjować umowę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnij o wypowiedzeniu związanego z przekształceniem Fox-a

Wiesz czy znowu zgadujesz? :>

"Każda, nawet najdrobniejsza modyfikacja oferty programowej stanowi zmianę umowy i daje abonentowi możliwość jej rozwiązania w przypadku niezaakceptowania tego faktu. Przeciwne postanowienia umowne są niedozwolone i nie wywołują skutków prawnych. Bez znaczenia jest przy tym, czy zmiany w tym zakresie polegają na wyłączeniu jednego z programów i zastąpieniu go nowym, czy też w ramach obowiązującej umowy dojdzie do wycofania z oferty kilku z nich. Zgodnie z literą prawa zmiana oferty programowej stanowi zmianę zakresu świadczonych usług. W takiej zaś sytuacji abonentowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy. Dostawcy usług telewizyjnych nie przysługuje zaś prawo do odszkodowania. "

Podstawa prawna: Art. 3841 oraz 3851 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z późn. zm.)." Mamy tutaj do czynienia z usunięciem starego i zamianą kanału na nowy z inną ofertą programową a nie tylko zmianę nazwy. Zmiana w ofercie programowej wykracza również poza definicję rebrandingu

 

Więc podsumowując, operator kanału Fox International Channels Poland zakończył nadawanie kanału FOX LIVE HD co w umowach NC+ abonenckich jest określone jako kanał gwarantowany i on znika z oferty,w tym samym miejscu tego samego dnia Fox International Channels Poland wprowadza nowy kanał Fox Comedy HD, i już widać usilną grupę ludzi rozpowszechniającą głupie teksty bez pokrycia jak tzw rebranding.

 

FOX LIVE HD to profil kanału Drama&Crime&Entertrainment a FOX Comedy HD typ Comedy czyli niema mowy o rebranding.

" Rebranding - proces zmiany percepcji marki poprzez zmianę elementów jej komunikacji, który najczęściej wiąże się ze zmianą nazwy firmy lub produktu, wizerunku i/lub logo."

 

Nie mogę się dokopać w moich umowach w regulaminie, punktów do których bym się odniósł do zniknięcia kanału gwarantowanego Fox Life, są jakieś paragrafy i punkty precyzujące możliwość rozwiązania umowy bez kar z winy operatora.? Za nic nie mogę się doszukać w moich dokumentach. Umowa renegocjowana jakies 3-4mies temu

Kanał FOX LIFE HD jest w EXTRA+ jako kanał GWARANTOWANY!!! Czyli niema żadnej innej interpretacji, kanał gwarantowany został wycofany 16 stycznia,zastąpienie może sobie być innym ale kanał FOX LIFE HD został wycofany i abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez konsekwencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jeden punkt. Regulamin świadczenia usług z dnia 22.12.2014 r.

Rozdział IX. Rozwiązanie i zmiana umowy

17. Jeżeli w okresie, na który została zawarta Umowa, Dostawca usług dokona zmiany Umowy, Regulaminu,

Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, Abonent ma prawo

rozwiązać Umowę składając Dostawcy usług pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy z powodu

braku akceptacji dokonanych zmian w terminie wskazanym w informacji o zmianie Umowy, Regulaminu,

Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, doręczonej

Abonentowi, skutkujące na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył oświadczenie. Termin do złożenia

pisemnego oświadczenia o rozwiązaniu Umowy, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie

może być krótszy niż do dnia wejścia w życie proponowanych zmian. Brak pisemnego oświadczenia

Abonenta we wskazanym terminie oznacza akceptację zmian i kontynuowanie Umowy na zmienionych

warunkach. Informacja o zmianie Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków

Promocji obowiązujących Abonenta, zostanie doręczona Abonentowi z wyprzedzeniem co najmniej

jednego miesiąca przed terminem wprowadzenia zmian w życie.

Dalej większość uważa ze nie ma podstaw do rozwiązania umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...