ircios Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 @dk67. Wiem nawet skąd skopiowałeś ten tekst. I nie zgaduje jak i nie zgadywałem. Powodzenia życzę jeśli ktoś z powodu przekształcenia Foxa chce rozwiązać umowę. Kto nie spróbuje ten się nie dowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Próbować zawsze można, choć wydaje mi się, że jesteście na przegranej pozycji. Pamiętajcie tylko jedno, na taką wojnę warto iść tylko wtedy, kiedy faktycznie chcecie rozwiązać umowę a nie negocjować warunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk076 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Mysle ze redakcja Satkuriera powinna w imieniu abonentow platform cyfrowych zwrocic sie do tych podmiotow o okreslenie stanowiska ws. wycofania kanalu Fox Life z oferty i zastapieniem go innym kanalem bo tak uwazam gdyz wiele pozycji z oferty bylego Fox nie bedzie dostepnych na nowym Fox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Próbować zawsze można, choć wydaje mi się, że jesteście na przegranej pozycji. Pamiętajcie tylko jedno, na taką wojnę warto iść tylko wtedy, kiedy faktycznie chcecie rozwiązać umowę a nie negocjować warunki. A niby to czemu? Przeciez rozwiazuje umowę, ale jeżeli daja mi jakies super oferty utrzymaniowe, to takie cos biore. Wiekszosc robi to po to, żeby wytargać cos więcej za to samo lub nawet mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Tylko gorzej jak dla tej puli abonentów nie zaproponują super ofert.Wtedy pozostanie CP lub DVB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 @dk67. Wiem nawet skąd skopiowałeś ten tekst. I nie zgaduje jak i nie zgadywałem. Powodzenia życzę jeśli ktoś z powodu przekształcenia Foxa chce rozwiązać umowę. Kto nie spróbuje ten się nie dowie. I nie zgaduj, bo to nie to co myślisz http://www.retsat1.com.pl/?d=11&s=53&newsid=547 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 @czerstwy, zawsze można wycofać wypowiedzenie przecież. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Mysle ze redakcja Satkuriera powinna w imieniu abonentow platform cyfrowych zwrocic sie do tych podmiotow o okreslenie stanowiska ws. wycofania kanalu Fox Life z oferty i zastapieniem go innym kanalem bo tak uwazam gdyz wiele pozycji z oferty bylego Fox nie bedzie dostepnych na nowym Fox Stanowisko jest znane i według nc+ nie można rozwiązywać umowy, inaczej byłby komunikat. A niby to czemu? Przeciez rozwiazuje umowę, ale jeżeli daja mi jakies super oferty utrzymaniowe, to takie cos biore. Wiekszosc robi to po to, żeby wytargać cos więcej za to samo lub nawet mniej. Idziesz na wojnę, rozwiążą Ci umowę naliczając kary umowne a dopiero później będziesz mógł dowieść swych racji. Na pewno nie zaproponują Ci jakiejś fajnej oferty utrzymaniowej, bo są zdania, że racja jest po ich stronie. Czym tak naprawdę jest usunięcie kanału? Od dawna platformy stoją na takim stanowisku, że jeżeli nadawca kanału w miejsce jednego daje drugi jest to jedynie zmiana nazwy i profilu kanału. Jeżeli to daje możliwość rozwiązania kanału to dlaczego nie iść dalej? Jeżeli kanał zmieni swoją ramówkę jak np. History, które zamiast programów o historii zaczęło pokazywać wojny magazynowe, to też możemy rozwiązać umowę? Jeśli stacja zmieni nazwę nie zmieniając ramówki (jak np. kiedyś Kuchnia TV na Kuchnia+) to możemy rozwiązać umowę? Ja nie mówię, że nie masz racji. Może z nimi wygrasz. Ale jest to bardzo skomplikowana materia i nie słyszałem, żeby jeszcze ktoś w tej sprawie wygrał. Jeżeli chcesz faktycznie rozwiązać umowę to warto zaryzykować, dokument możesz zawsze wycofać. Jeżeli chcesz tylko ponegocjować to moim zdaniem szkoda zachodu. Dk67, tyle że tam nie zastąpili Fox Life Foksem Comedy tylko Polsatem Film. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Tak szybko nie rozwiaza, i nie nalicza kar, wiem bo kiedyś rozwiazywalem przed regulaminowym czasem, i ostrzegali najpierw ze będą kary, mimo to twardo trzymałem się zalozonego celu i mowilem im ze wiem o tym, długo mnie namawiali zebym został. Skonczylo się na moim, zaplacilem i zerwałem umowę. A moim zdaniem i tak wtedy wyszedlem na swoje, bo miałem kare 800zl, tam pare miesięcy mialem jeszcze abo. po 119zl ale to było z promocja z PS3, jak przeliczyłem kare, oraz wartość ps3 wyszlo mi tak na zero, wiec po co miałem dalej placic/splacac konsole, zerwałem umowę i wzialem nastepna promocje, wtedy zapolowe mniej już. I mialem splacone PS3, brak zwiazania się umowa, a korzystałem dalej z tv za polowe mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Tyle, że opłaty w nc+ bez promocji są nieco wyższe. Owszem, nie naliczą Ci kar od razu, bo wypowiedzenie w trakcie umowy to 3 miesiące kalendarzowe, więc kary mogą Ci naliczyć dopiero w maju, ale nie liczyłbym na to, że dostaniesz jakąś super ofertę jak z DUK. W końcu według ich stanowiska racja jest po ich stronie, więc rozwiązując umowę i tak zabulisz im tak, że będziesz na plusie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 @dk67. Wiem nawet skąd skopiowałeś ten tekst. I nie zgaduje jak i nie zgadywałem. Powodzenia życzę jeśli ktoś z powodu przekształcenia Foxa chce rozwiązać umowę. Kto nie spróbuje ten się nie dowie. I nie zgaduj, bo to nie to co myślisz http://www.retsat1.com.pl/?d=11&s=53&newsid=547 Tyle, że tam został wycofany całkowicie. A to już podstawa do rezygnacji jak kanał gwarantowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 No tak został wyłączony całkowicie podobnie jak w nc+ i zastąpiony innym kanałem, przeczytaj cały artykuł a nie tylko pierwsze zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Tyle, że opłaty w nc+ bez promocji są nieco wyższe. Owszem, nie naliczą Ci kar od razu, bo wypowiedzenie w trakcie umowy to 3 miesiące kalendarzowe, więc kary mogą Ci naliczyć dopiero w maju, ale nie liczyłbym na to, że dostaniesz jakąś super ofertę jak z DUK. W końcu według ich stanowiska racja jest po ich stronie, więc rozwiązując umowę i tak zabulisz im tak, że będziesz na plusie. Możesz powiedzieć skąd wiesz ze racja jest po ich stronie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Nie wiem. Nic takiego nie napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Przeciez napisales, ze "wedlug ich stanowiska racja jest po ich stronie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Tak. Dokładnie. Według ich stanowiska racja jest po ich stronie. Według Twojego po Twojej. Z jasnych przyczyn będą bronić swojego stanowiska a nie Twojego Ale tak myślę, że warto się podroczyć, może dostaniesz jakiś pakiet w prezencie, na przykład HBO jeśli nie masz. Może cinemaksy, filmboksy. Tyle, że będzie to wymagać dużego zachodu i raczej nie licz na to, że będą wydzwaniać, żeby Cię utrzymać podobnie jak w przypadku gdybyś miał bezsporne prawo do rozwiązania umowy. Według mnie będzie to wyglądało w ten sposób: 1. Wyślesz wypowiedzenie powołując się na usunięcie kanału, zgodnie z regulaminem umowa powinna być rozwiązana z końcem stycznia. 2. Konsultant zadzwoni i poinformuje Cię, że nie przysługuje Ci prawo do rozwiązania umowy. 3. Stwierdzisz, że nie mają racji i poinformujesz ich o tym. 4. Potraktują to jako rozwiązanie umowy z 3-miesięcznym wypowiedzeniem z karami. 5. Będą dzwonili, żeby nakłonić Cię do wycofania rezygnacji, ale nie zaproponują Ci korzystnych warunków. W którymś z momentów mogą stwierdzić "Panie moqu'ai, nie chcemy się z Panem kłócić, damy Panu HBO/Cinemax/Filmbox/Adventure/Bilet do Multikina/Bon do Tesco a Pan wycofa wypowiedzenie". Ale nie muszą tego zrobić. Być może skażesz się na masę telefonów i kłótni z nc+, które nic Ci nie przyniosą. Być może przy następnym przedłużeniu umowy zapiszą sobie "tego pana nie obsługujemy" i nie dadzą Ci żadnych sensownych warunków. Znam takie przypadki. Znajomy z jednej firmy opowiadał mi, że mieli takiego klienta, powiedzmy Pana Andrzeja. Pan Andrzej zapisywał sobie swoją każdą awarię, mniejszą i większą, odnotowywaną w systemie bądź też nie. Za każdym razem składał reklamację adresując ją do jak to nazywał "śmiesznej firemki" i kończąc pisał "z wyrazami pogardy". Każdy normalny człowiek w takiej sytuacji zrezygnowałby z usług tej firmy i poszedł do konkurencji, która tam była. A on to robił tylko po to, żeby dostać rabaty i - chyba - żeby się wyżyć. W końcu w odpowiedzi na reklamację napisano mu, że analizując historię nie ma u niego możliwości technicznych, rozwiązują z nim umowę, demontują instalację na jego koszt. Na co Pan Andrzej odpowiedział, że prosi o wycofanie rezygnacji, dodał, że po ostatniej wymianie sprzętu wszystko działa cacy. Po każdym kolejnym wyskoku również proponowano rozwiązanie umowy i ilość krzyków zdecydowanie się zmniejszyła. Takich krzykaczy jest niewielu, lepiej ich zniechęcić niż dawać im jakieś ulgi czy rabaty. W Twoim przypadku warto dodać, że ten kanał był w ofercie wielu dostawców i żaden nie pozwala na rozwiązanie umowy, poza przypadkiem tu podanym, w którym kanału nie zastępuje Fox Comedy tylko Polsat Film. W swoich działaniach zwróć uwagę na to, że inni tak się do tego nie palą a Ty opisujesz wszystkie swoje działania na ogólnodostępnym forum. Myślisz, że nikt z nc+ tego nie czyta? Jeżeli nie wpłyną setki takich rezygnacji, tylko jedna albo kilka to oni będą wiedzieli, że nie są to fani kanału Fox Life, tylko osoby, które tak jak zapowiadały chcą coś na tym ugrać. Robiąc to po cichu miałbyś większą szansę na ugranie czegoś Aha i jeszcze taka ciekawostka, którą wykorzystują sieci kablowe. Nie jest tak, że zgodnie z prawem możesz rozwiązać umowę jak usuną jakiś kanał. Według prawa operator przy usuwaniu kanału ma obowiązek poinformować, że można rozwiązać umowę bez kar umownych. Przepisy nie precyzują co należy zrobić jeśli operator o tym nie poinformuje. W kablówkach są większe jaja, ostatnio Multimedia zastąpiły Fox i National Geographic takimi kanałami jak np. Disney Channel. Vectra jakiś czas temu zamieniła MTV Hits na Power TV. I choć tam racje klientów wydają się realniejsze to póki co nikt nic nie ugrał. UOKiK był wiele razy poinformowany a postępowanie jest w toku i nic o nim nie wiadomo. Nie życzę Ci źle. Oceniam jedynie Twoje szanse dość nisko. Mimo tego powodzenia! Jak skończysz to poinformuj czy coś uzyskałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 No tak został wyłączony całkowicie podobnie jak w nc+ i zastąpiony innym kanałem, przeczytaj cały artykuł a nie tylko pierwsze zdanie Czytałem. Kanał został zastąpiony Polsatem Film. A tu jest tylko zmiana nazwy kanału i częściowo ramówki. Nie porównuj do tego co jest w nc, bo kanał nie został wyłączony. Mogli też zostawić, ale pewnie się nie dogadali i wywalili z oferty całkowicie dając P.F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Jasne ze poinformuje, ale jak juz sprawa ucichnie, no chyba ze będzie to niekorzystne dla mnie, to wcześniej. Ja uważam, ze trzeba zalewac w takich przypadkach wypowiedzeniami, brak reakcji abonentow na takie działania, oznacza co raz wieksza samowolke operatorow. Ale lepiej udawac ze "Nic się nie stało". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ircios, Dk67 pewnie chodzi o to, że napisali w tym linku, że "w związku ze zmianą charakteru kanału Fox Life...". Tyle, że może to oznaczać, że w związku ze zmianą charakteru kanału uznają oni, że nie ma sensu reemitować tego kanału i zamieniają go na Polsat Film. Poza tym to, że jakaś mała kablówka uznała, że tak jest nie oznacza od razu, że według wszystkich nadawców tak musi być. Na przykład w nc+ i CP masz listę kanałów z zastrzeżeniem, że część z nich jest niegwarantowana. W kablówkach zaś tak jak wspomniałem w ogóle nie ma listy kanałów gwarantowanych i często się zdarza, że ot tak usuwają oni jeden kanał zastępując jakimś szajsem i oni są zdania, że mają rację. Proceder ten trwa od paru lat i póki co UOKiK nic im nie zrobił. Moqu'ai, ale jaką samowolkę operatorów w Twoim przypadku widzisz? Gdzie tu jakikolwiek wpływ operatora? Samowolkę to widać w kablówkach i tam trzeba z tym walczyć. Tutaj moim zdaniem nie ma sensu, ale mimo wszystko powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ale slowo klucz, który jest nadużywany przez nadawców i operatorow (i wymyślony po to by robic co się chce), czyli wlasnie rebranding, jest samowolka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Tylko pytanie gdzie jest granica rebrandingu. Zone Europa zmieniło nazwę na CBS Europa i nie zmieniło ramówki. Rebel TV zmienił nazwę na Rbl.TV i nie zmienił rodzaju muzyki. Potem Rbl.TV zmieniało muzykę z rocka na hiphop a potem na pop a nazwy nie zmienił, na końcu jak już leciał pop zmienili nazwę na Mjuzik TV nie zmieniając rodzaju muzyki. W którym momencie był większy rebranding? Ciężko to określić. Poza tym można stwierdzić, że były seriale i są seriale. Przy tego typu zmianach moim zdaniem nie ma co pozwalać na rozwiązywanie umowy, natomiast w przypadkach, w których kanał w ogóle znika czy to z winy nadawcy czy bez winy jak najbardziej, z tym, że nie powinno być takiej ilości kanałów niegwarantowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Gdyby oba Foxy, archiwalny i nowy były tylko serialowe, to się zgodze, ale w Life'ie były jeszcze Talent's Show jak i programy lifestylowe, w ogóle programy rozrywkowe i to sporo czasu, według opisu profilu stacji na stronie nc+ było to 30% w ramówce, czego już nie ma w Comedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 A gdyby przeszli na same seriale bez zmiany nazwy to byłoby Twoim zdaniem ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Tez, nie było by w porządku. Nazwa mogla by być nawet najbardziej bez sensu, ale gdyby charakter/profil stacji się zgadzal, to wtedy było by ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordaz67 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Dzięki wszystkim za odpowiedź,wysłałem kolejnego mejla z pytaniem skąde te 150 zł zamiast 109 i nic,żadnej odpowiedzi,od tygodnia nikt mi nie odpisał na żadnego mejla!Czy innych też tak traktują?czy tylko mnie?Żeby przez tydzień nikt nie odpisał!Tak właśnie traktują człowieka który regularnie opłaca abonament jeszcze od czasów Wizji TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.