Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej-zadawane-pytania/platnosci/zmiana-numeru-konta-bankowego

 

pkt. 1

 

Panowie, takie pytanko.. Zrobiłem wpłatę na wydrukowanym wcześniej blankiecie przez co poszła na stary numer konta. Dojdzie to do nich czy będą problemy? Wpłata na poczcie przeszła bez problemu czyli konto musi nadal istnieć. Dobrze rozumuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie odnośnie płatności on-line. Do tej pory opłacałem na poczcie przelewem. Aktualnie chcę to robić przez Internet. Jak klikam (w ICA)  zapłać przenosi mnie na stronę banku itd. Natomiast pytanie dotyczy rachunku odbiorcy. Jest inny niż moje konto do wpłat, jakie widnieje na ICA. Czy tak ma być? Nie chcę sobie narobić jakiś kłopotów? Liczę na Wasze podpowiedzi.

Edytowane przez raafmix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie odnośnie płatności on-line. Do tej pory opłacałem na poczcie przelewem. Aktualnie chcę to robić przez Internet. Jak klikam (w ICA)  zapłać przenosi mnie na stronę banku itd. Natomiast pytanie dotyczy rachunku odbiorcy. Jest inny niż moje konto do wpłat, jakie widnieje na ICA. Czy tak ma być? Nie chcę sobie narobić jakiś kłopotów? Liczę na Wasze podpowiedzi.

Idzie na konto pośrednika, który rozlicza się z nc+... Tak to działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest taka możliwość, ale bez zmiany długości umowy? Dzisiaj na infolinii wyszło, ze można i prawie bym aktywował nową ofertę, ale w porę się spostrzegłem, że coś jest nie tak i zrezygnowałem. Przy akceptacji, umowa nie skończyłaby mi się we wrześniu 2016 roku tylko we wrześniu 2018!!!. Mam dzwonić jutro, bo dzisiaj już była zablokowana zmiana ofert na moim koncie (?), bez sensu. Ktoś mnie chciał zrobić w balona. Proszę o pomoc czy zmienialiście na wyższy pakiet, ale bez zmiany długości umowy? Jakoś nie chce mi się dzwonić jutro, żeby usłyszeć, że najpierw można, a potem dostać "naciąganą" umowę, a może się nie skapnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co ma tytuł tego wątku do problemu o którym piszesz. Moim zdaniem chciałeś pakiet podnieść i nie zrozumiałeś co konsul mówi i przedłużyłeś umowę od dnia końca twojej umowy . Oczywiście pakiet można zwiększyć bez zobowiązania, ale czy to się opłaca?. Temat założony bez sensu. To pytanie mogłeś zadać w wątku o ofertach dla abonentów nc. Musisz zadzwonić i powiedzieć, że się nie zgadzasz. I lepiej słuchać co mówią.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozumiałem dobrze, jeszcze mowiłem że po zakończeniu tej chcę nową umowę z multiroom, co wiąże się z wymianą sprzętu, na własnym dekoderze nie ma takiej możliwości. Konsultantka mówiła że zmiana tyczy się tylko do końca obecnej umowy. Więc sam chyba nie rozumiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...