Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Można spróbować w ten sposób, że wysyłasz wypowiedzenie z miesięcznym wypowiedzeniem z naliczeniem kary umownej. Konsultanci zaczną dzwonić, żeby zapobiec rozwiązaniu umowy i wtedy możesz spróbować negocjować. Zawsze możesz odstąpić od wypowiedzenia, więc niż nie stracisz.



"Uprzejmie informujemy, że po zaakceptowaniu zamówionej oferty/usługi oraz po jej aktywacji przed upływem 14 dni zgodnie z Państwa wolą, nie będzie Państwu przysługiwało prawo do odstąpienia od złożonego zamówienia."

 

Należy mieć  świadomość, że zawarcie umowy a jej przedłużenie to dwie różne kwestie. Jeżeli podczas rozmowy z konsultantem oferta na przedłużenie zostanie włączona natychmiast po akceptacji, prawo do odstąpienia nie przysługuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nigdy nie miałem problemów z nc+ a związany jestem od lat ale teraz tzn. od tego roku i zawarciu nowej umowy co chwila wychodzą jakieś dziwne numery najpierw jakoby otrzymałem nowy tuner a zapewniam że nic takiego nie miało miejsca(wyjaśnione i reklamacja uwzględniona) następnie nt. wyłączenia opcji history pomimo ustalenia z konsultantem że zadzwoni do mnie z chwilą upływu ustalonego terminu, zero odzewu, po moim telefonie owszem miła rozmowa że owszem wyłączą no i nic w temacie gdy za kilka dni zadzwoniłem znowu do nc+ zdziwienie że nie wyłączono! znowu reklamacja(pozytywna) no i teraz znowu:   z chwilą ustalania warunków umowy konsultant miał wyłączyć opcje filmbox po upływie okresu promocyjnego tzn. w czasie naszej rozmowy ustawił w systemie wyłączenie opcji filmbox automatycznie bez mojego dodatkowego kontaktu, no i dzisiaj zdziwienie z mojej strony jak dostałem rachunek na wyższą kwotę i oczywiście filmbox nie został wyłączony mimo zapewnień konsultanta że to nastąpi i niema co się martwić. tak teraz zastanawiam się  co się dzieje! czy konsultanci to ignoranci?firma na siłe próbuje kombinować dla zysku? inne? czy też konsultant specjalnie stara umilić życie i organizować czas na pisanie reklamacji?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj została mi przedłużona umowa z Extra+ na Extra+ z HBO. Posiadam sprzęt na własność, a na nowych warunkach miałem mieć możliwość korzystania z opcji multiroom co wiązało się z wymianą sprzętu, po który miałem się udać do punktu nc+. Wymiana wiązała się też z opłatą aktywacyjną, na którą się godziłem. Dzisiaj po udaniu się do punktu, okazało się, że otrzymanie nowego sprzętu nie jest możliwe, jeżeli posiadam na własność. Po kontakcie z infolinią o co chodzi, wmówiono mi, że nowego sprzętu nie chciałem, podobno po odsłuchaniu mojej rozmowy z konsultantką i włączono mi ofertę na jaką się zgodziłem. Nie mam też możliwości rezygnacji bo umowa już weszła w życie. Napisałem reklamację ale słabo to widzę. Czy nie ma naprawdę żadnej możliwości dostania nowego sprzętu do tej umowy i umożliwienia korzystania mi z multiroomu? Komuś się to udało?

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do bardziej odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem dzwoniąc pod numer 22 310 47 47 jest tam prośba o wpisanie swojego numeru PESEL, który wpisuje na 100% poprawnie, ale automat z numeru mówi, że jest nie poprawny dodam, że umowę mam do końca lipca, wypowiedzenie zarejestrowane w czerwcu, czy może usunęli już mój PESEL z bazy? Dzwonie właśnie w sprawie przedłużenia. Czy ktoś z was miał już taki problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Około godziny temu przez ICA zgłosiłem, że źle naliczyli mi opłate miesięczną( tylko 100zl więcej niż powinienem dostałem rachunek :) )

, było info że wiadomość wysłana, ale jak wchodzę w menu moje wiadomości i zgłoszenia żeby sprawdzić status tego to pokazuje tam, że 

brak moich wiadomości wysłanych do nich :) Atakować znowu czy po jakimś dłuższym czasie to się uaktualnia, ktoś miał podobnie ?

Niby potwierdzenie wysłania poszło na maila a nic tam nie mam :)

Edytowane przez Elvis799
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem, kobieta tam mało kumata, szybciej sam doszedłem do faktu, że doliczyli mi 99zł za euro a nie powinni bo przedłużałem umowę na 2lata i miałem multiroom więc miało być za free

a jej pomoc okazała się taka, że widzi ze mam doliczoną taką opłatę i mogę reklamować przez email lub dzwonić.

Także będe jednak dzwonić, moga to mi załatwić od ręki czy trza ileś tam dni czekać na rozpatrzenie reklamacji itp ?

Edytowane przez Elvis799
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena MR raczej nie gra roli :) Wszystkie mecze Mistrzostw Europy 2016 bez dodatkowych opłat, nc+ udostępni tym abonentom, którzy wykupią usługę Multiroom oraz przedłużą swoją aktualną umowę o 24 miesiące - taki był warunek i go spełniałem co potwierdziła z 3razy konsultantka przy podpisywaniu nowej umowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...