Alesso Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Można spróbować w ten sposób, że wysyłasz wypowiedzenie z miesięcznym wypowiedzeniem z naliczeniem kary umownej. Konsultanci zaczną dzwonić, żeby zapobiec rozwiązaniu umowy i wtedy możesz spróbować negocjować. Zawsze możesz odstąpić od wypowiedzenia, więc niż nie stracisz. "Uprzejmie informujemy, że po zaakceptowaniu zamówionej oferty/usługi oraz po jej aktywacji przed upływem 14 dni zgodnie z Państwa wolą, nie będzie Państwu przysługiwało prawo do odstąpienia od złożonego zamówienia." Należy mieć świadomość, że zawarcie umowy a jej przedłużenie to dwie różne kwestie. Jeżeli podczas rozmowy z konsultantem oferta na przedłużenie zostanie włączona natychmiast po akceptacji, prawo do odstąpienia nie przysługuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ibra Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Jakoś nigdy nie miałem problemów z nc+ a związany jestem od lat ale teraz tzn. od tego roku i zawarciu nowej umowy co chwila wychodzą jakieś dziwne numery najpierw jakoby otrzymałem nowy tuner a zapewniam że nic takiego nie miało miejsca(wyjaśnione i reklamacja uwzględniona) następnie nt. wyłączenia opcji history pomimo ustalenia z konsultantem że zadzwoni do mnie z chwilą upływu ustalonego terminu, zero odzewu, po moim telefonie owszem miła rozmowa że owszem wyłączą no i nic w temacie gdy za kilka dni zadzwoniłem znowu do nc+ zdziwienie że nie wyłączono! znowu reklamacja(pozytywna) no i teraz znowu: z chwilą ustalania warunków umowy konsultant miał wyłączyć opcje filmbox po upływie okresu promocyjnego tzn. w czasie naszej rozmowy ustawił w systemie wyłączenie opcji filmbox automatycznie bez mojego dodatkowego kontaktu, no i dzisiaj zdziwienie z mojej strony jak dostałem rachunek na wyższą kwotę i oczywiście filmbox nie został wyłączony mimo zapewnień konsultanta że to nastąpi i niema co się martwić. tak teraz zastanawiam się co się dzieje! czy konsultanci to ignoranci?firma na siłe próbuje kombinować dla zysku? inne? czy też konsultant specjalnie stara umilić życie i organizować czas na pisanie reklamacji?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) Czy data na wypowiedzeniu w zdaniu, iż nie zamierzam kontynuować umowy zawartej w dniu to data pierwszego zawarcia z nimi umowy czy ostatniego ? Edytowane 10 Czerwca 2016 przez tektyw85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alesso Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 @ibra, to częsty błąd konsultantów. Zgłoś reklamację. @tektyw nie musisz tego pisać. wystarczy nr abonenta, info, że wypowiadasz umowę z końcem okresu oznaczonego i podpis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Witam Czy mógłby ktoś podrzucić wzór wypowiedzenia umowy i czy można go napisać odręcznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Możesz nawet nie pisać bo w punkcie dają gotowce do podpisu.A wzory masz w internecie znajdziesz bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Niestety nie ma mnie w kraju więc punkt odpada. To co masz w profilu za ile masz miesięcznie?I na jaki adres trzeba to wysłać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Wpisujesz w Google " Wzór wypowiedzenia umowy z nc" i po bólu. Później wpisujesz u wujka Google adres. Edytowane 20 Czerwca 2016 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Niestety nie ma mnie w kraju więc punkt odpada. To co masz w profilu za ile masz miesięcznie? I na jaki adres trzeba to wysłać? Tak jak pisze Extra+6C+Wifi Premiumbox za 59.90 zł i dobieram Eleven w opcji włącz wyłącz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Wczoraj została mi przedłużona umowa z Extra+ na Extra+ z HBO. Posiadam sprzęt na własność, a na nowych warunkach miałem mieć możliwość korzystania z opcji multiroom co wiązało się z wymianą sprzętu, po który miałem się udać do punktu nc+. Wymiana wiązała się też z opłatą aktywacyjną, na którą się godziłem. Dzisiaj po udaniu się do punktu, okazało się, że otrzymanie nowego sprzętu nie jest możliwe, jeżeli posiadam na własność. Po kontakcie z infolinią o co chodzi, wmówiono mi, że nowego sprzętu nie chciałem, podobno po odsłuchaniu mojej rozmowy z konsultantką i włączono mi ofertę na jaką się zgodziłem. Nie mam też możliwości rezygnacji bo umowa już weszła w życie. Napisałem reklamację ale słabo to widzę. Czy nie ma naprawdę żadnej możliwości dostania nowego sprzętu do tej umowy i umożliwienia korzystania mi z multiroomu? Komuś się to udało? Edytowane 22 Czerwca 2016 przez Barti Przeniesiono post do bardziej odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Musisz zrezygnować całkowicie ze swojego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 A właśnie jak to zrobić, co napisać itp.? Coś wiecej mógłbyś napisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Napisz,że chcesz zrezygnować ze swojego sprzętu i wziąć od nich dekoder główny i dodatkowy do MR. Jeśli się zgodzą, to koszta będą wysokie, bo dojdą Ci aktywacje i opłata zs MR. Próbuj. ..może Ci się uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Na ten adres trzeba wysłać wypowiedzenie ulicy nie trzeba wpisywać? Skr. pocztowa nr 8, 02-100 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smett Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Mam problem dzwoniąc pod numer 22 310 47 47 jest tam prośba o wpisanie swojego numeru PESEL, który wpisuje na 100% poprawnie, ale automat z numeru mówi, że jest nie poprawny dodam, że umowę mam do końca lipca, wypowiedzenie zarejestrowane w czerwcu, czy może usunęli już mój PESEL z bazy? Dzwonie właśnie w sprawie przedłużenia. Czy ktoś z was miał już taki problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Jeśli twoja umowa jeszcze nie wygasła to z pewnością nie usunęli jeszcze z bazy twojego numeru PESEL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Poszukaj sobie na forum innego numeru najlepiej od razu do DUK, nigdy nie musiałem klepać swojego PESELu jak do nich dzwoniłem. Ale i w ZUSie zdarzy się człowiek co stoi w kolejce i [beep]ia na wszystko zamiast wziąć numerek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis799 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) Około godziny temu przez ICA zgłosiłem, że źle naliczyli mi opłate miesięczną( tylko 100zl więcej niż powinienem dostałem rachunek ) , było info że wiadomość wysłana, ale jak wchodzę w menu moje wiadomości i zgłoszenia żeby sprawdzić status tego to pokazuje tam, że brak moich wiadomości wysłanych do nich Atakować znowu czy po jakimś dłuższym czasie to się uaktualnia, ktoś miał podobnie ? Niby potwierdzenie wysłania poszło na maila a nic tam nie mam Edytowane 3 Lipca 2016 przez Elvis799 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Napisz na E-obsługę to wyjaśnisz sprawę i skorygują rachunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis799 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) Napisałem, kobieta tam mało kumata, szybciej sam doszedłem do faktu, że doliczyli mi 99zł za euro a nie powinni bo przedłużałem umowę na 2lata i miałem multiroom więc miało być za free a jej pomoc okazała się taka, że widzi ze mam doliczoną taką opłatę i mogę reklamować przez email lub dzwonić. Także będe jednak dzwonić, moga to mi załatwić od ręki czy trza ileś tam dni czekać na rozpatrzenie reklamacji itp ? Edytowane 3 Lipca 2016 przez Elvis799 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 A miałeś ten MR za 10 zł miesięcznie?Mogłeś od razu złożyć reklamację i za kilka dni dostałbyś odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis799 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Połowe rozmowy z kobietą przy robieniu nowej umowy zajęło żeby cena była dla mnie OK i euro za free, MR mam premium także 10zł lekko bulę za to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Skoro MR masz za minimum 10 zł i przedłużenie było w odpowiednim czasie to nawet przy niższym pakiecie Euro powinno być za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis799 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Cena MR raczej nie gra roli Wszystkie mecze Mistrzostw Europy 2016 bez dodatkowych opłat, nc+ udostępni tym abonentom, którzy wykupią usługę Multiroom oraz przedłużą swoją aktualną umowę o 24 miesiące - taki był warunek i go spełniałem co potwierdziła z 3razy konsultantka przy podpisywaniu nowej umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.