Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Salut! Mam kłopot z opłatą.Właśnie dostaje mejle i sms od cyfry,że nie zapłaciłem na czas tzn do 18.05,a ja do dzisiaj (20.05) nie otrzymałem pocztą blankietów z rachunkami!Raz na 2 miesiące otrzymuje je gdzieś około 12-tego czasami dzień czy dwa później i wpłacam sobie spokojnie kasę która zawsze dochodzi do 18-tego.

Tymczasem blankietów brak,a ci mnie straszą,że będę płacił jakieś kary.

Nie mogę się zalogować na ICA,ani nawet założyć nowego konta-to dziadostwo działa???

Dodzwonić się to też problem, ciągle trzeba czekać?

Co robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie!

Należy pamiętać, że nie otrzymanie rachunku od dostawcy usług, na świadczenie których mamy zawartą z nim umowę, nie zwalnia z obowiązku jego zapłaty. Tyczy się to nie tylko platformy nc+, ale i np. operatorów telekomunikacyjnych, dostawców energii elektrycznej, gazu, wody itp.

 

Tak, jak napisał wyżej @ircios, najlepszym sposobem uzyskania danych do wpłaty za abonament nc+ jest poprzedni, zapłacony już rachunek (kwit z numerem konta do wpłat).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega ma problem z przedłużeniem umowy.

Kilka dni temu telefonicznie skontaktował się z nim konsultant, przedstawił ofertę, która została potem wysłana e-mailem. Co dziwne, były to 3 identyczne wiadomości wysyłane w dwudniowych odstępach. W sobotę mój kolega zauważył, że ma dostęp do kanałów, których nie ma w posiadanej aktualnie ofercie. Po zalogowaniu do ica okazało się, że umowa została przedłużona. Od konsultanta otrzymał informację, z której wynikało, że zatwierdził ofertę przez kliknięcie w odnośnik znajdujący się w e-mailu z podanym dniem oraz godziną. W tym czasie jednak, mój kolega nie mógł tego zrobić, gdyż ofertę otrzymał na firmowy adres e-mail, na służbowy komputer, a w czasie, który podał konsultant, był już w domu, komputera nie brał ze sobą i był on wyłączony, jest oczywiście zabezpieczony hasłem, co wyklucza dostęp innych osób. Czy konsultanci mają dostęp do informacji dotyczących przedłużenia umowy w postaci daty, godziny oraz adresu IP.

Kolega złożył reklamację i czeka na rozpatrzenie sprawy.

Zdziwił mnie także poniższy cytat z e-maila z ofertą:

"Uprzejmie informujemy, że po zaakceptowaniu zamówionej oferty/usługi oraz po jej aktywacji przed upływem 14 dni zgodnie z Państwa wolą, nie będzie Państwu przysługiwało prawo do odstąpienia od złożonego zamówienia."

Sam zamawiałem niedawno internet mobilny i zgoda na uruchomienie usługi przed 14 dniami nie powodowała utraty możliwości rezygnacji. W podobnej sytuacji była moja koleżanka, po przedłużeniu umowy na internet nie było problemu z rezygnacją w ciągu 14 dni. Brak możliwości odstąpienia od umowy zasadny jest tylko w przypadku zakupu treści cyfrowych, z chwilą uzyskania do nich dostępu (np. zakup e-booków). W cytacie jest mowa o woli abonenta, ale faktycznie jest to warunek operatora, a nie wola abonenta, bo nikt samemu raczej nie wyraża chęci zrzeczenia się przysługującego mu prawa. Wiem, że kiedyś był problem z aneksami telefonicznymi w cyfrze+/nc+, ale myślałem, że zmiana ustawy o prawach konsumenta rozwiązała ten problem.

Proszę o radę, jaki kierunek obrać w celu wyplątania się z tej sytuacji, czekać na rozpatrzenie reklamacji czy próbować odstąpić od umowy? Czarny scenariusz jest taki, że reklamacja zostania rozpatrzona negatywnie po upływie 14 dni, które miną od dnia rzekomej akceptacji oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

 

Umowę mam podpisaną z NC+ do końca sierpnia 2017 roku.

 

W najbliższym okresie czasu - wyjeżdżam i nie będzie mnie w domu kilka miesiący a co za tym idzie nie będzie kto miał oglądać telewizji :) mam wykupiony pakiet VIP+ za który płacę miesięcznie 150zł. Wiadomo, że i tak nie będzie miał kto oglądać tv a nie chciałbym zrywać umowy z NC+ (wiecie, kara itp. swoją drogą ciekawe jaka kara by była w tym wypadku? ktoś wie? ) a po prostu gdy mnie nie bedzie to obniżyć sobie maksymalnie pakiet i płacić najlepiej jak najmniej. i jaki byłby to koszt najniższego możliwie pakietu? Proszę o informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...