ronnie84 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Witam właśnie dostałem sms z nc+ o zmianie konta do wpłat. Niby jest ono od marca, jednak Ja ciągle wpłaty robiłem na stare konto, w ICA zakładce moje rachunki wszystkie wpłaty są uregulowane a konta nie zmieniałem. To o co chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Były zmiany numerów kont. Sprawdź na ICA swój nowy numer konta. https://forum.satkurier.pl/topic/15881-zmiana-konta-do-wp%C5%82at/ Edytowane 13 Maja 2016 przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss19 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Stare konta jeszcze dzialaja. Dostalem wczoraj emaila, ze beda je niedlugo zamykac i zeby sprawdzic czy na dobre wplacam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Na dzień dzisiejszy działają oba konta kto ma zmianę.Kto zapłaci na stare to sami przeksięgują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Na jaki adres wysłać wypowiedzenie umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 (edytowane) Google.pl wpisujesz "adres wypowiedzenia umowy z nc" . Edytowane 15 Maja 2016 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordaz67 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Salut! Mam kłopot z opłatą.Właśnie dostaje mejle i sms od cyfry,że nie zapłaciłem na czas tzn do 18.05,a ja do dzisiaj (20.05) nie otrzymałem pocztą blankietów z rachunkami!Raz na 2 miesiące otrzymuje je gdzieś około 12-tego czasami dzień czy dwa później i wpłacam sobie spokojnie kasę która zawsze dochodzi do 18-tego. Tymczasem blankietów brak,a ci mnie straszą,że będę płacił jakieś kary. Nie mogę się zalogować na ICA,ani nawet założyć nowego konta-to dziadostwo działa??? Dodzwonić się to też problem, ciągle trzeba czekać? Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Idź do APS skoro nic nie możesz zrobić. Tam dadzą Ci nr. konta. To, że bloczki od nich nie przychodzą, to żadne wytłumaczenie. Mogłeś spisać sobie nr konta. Możesz nawet to zrobić teraz, spisując z pokwitowania wpłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Dokładnie! Należy pamiętać, że nie otrzymanie rachunku od dostawcy usług, na świadczenie których mamy zawartą z nim umowę, nie zwalnia z obowiązku jego zapłaty. Tyczy się to nie tylko platformy nc+, ale i np. operatorów telekomunikacyjnych, dostawców energii elektrycznej, gazu, wody itp. Tak, jak napisał wyżej @ircios, najlepszym sposobem uzyskania danych do wpłaty za abonament nc+ jest poprzedni, zapłacony już rachunek (kwit z numerem konta do wpłat). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Nie wiem, ale zawsze śmieszy mnie tekst " nie mogę się dodzwonić". Dzwoniłem już kilkadziesiąt razy i nigdy nie było tak bym się nie dodzwonił. Edytowane 20 Maja 2016 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Czy wypowiedzenie umowy które wysłałem będzie widoczne w ICA ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan79 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 gdzie znajde nr umowy poniewaz musze go wpisac do wypowiedzenia prawda? mam umowe ale nr tutaj nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don kichot Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 A czy nr umowy to nr abonenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Nic nie musisz wpisywać, jeśli pójdziesz do APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Mam pytanie mam prawie najniższy pakiet start+, ostatnio zauważyłem że mam kanały History, H2, i bodajże BBC earth. Oczywiście nic dodatkowo nie dokupowałem, orientujecie się czy to jakaś promocja czy może błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Na H i H2 jest okno otwarte do końca maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Dzięki. Tak właśnie myślałem, że to coś w tym stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
userHD Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Czy będzie jakaś promocja z TV LED? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Nie. Niewidomo. Taniej i tak jest kupić w sklepie na raty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astrin Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Mój kolega ma problem z przedłużeniem umowy.Kilka dni temu telefonicznie skontaktował się z nim konsultant, przedstawił ofertę, która została potem wysłana e-mailem. Co dziwne, były to 3 identyczne wiadomości wysyłane w dwudniowych odstępach. W sobotę mój kolega zauważył, że ma dostęp do kanałów, których nie ma w posiadanej aktualnie ofercie. Po zalogowaniu do ica okazało się, że umowa została przedłużona. Od konsultanta otrzymał informację, z której wynikało, że zatwierdził ofertę przez kliknięcie w odnośnik znajdujący się w e-mailu z podanym dniem oraz godziną. W tym czasie jednak, mój kolega nie mógł tego zrobić, gdyż ofertę otrzymał na firmowy adres e-mail, na służbowy komputer, a w czasie, który podał konsultant, był już w domu, komputera nie brał ze sobą i był on wyłączony, jest oczywiście zabezpieczony hasłem, co wyklucza dostęp innych osób. Czy konsultanci mają dostęp do informacji dotyczących przedłużenia umowy w postaci daty, godziny oraz adresu IP.Kolega złożył reklamację i czeka na rozpatrzenie sprawy.Zdziwił mnie także poniższy cytat z e-maila z ofertą:"Uprzejmie informujemy, że po zaakceptowaniu zamówionej oferty/usługi oraz po jej aktywacji przed upływem 14 dni zgodnie z Państwa wolą, nie będzie Państwu przysługiwało prawo do odstąpienia od złożonego zamówienia."Sam zamawiałem niedawno internet mobilny i zgoda na uruchomienie usługi przed 14 dniami nie powodowała utraty możliwości rezygnacji. W podobnej sytuacji była moja koleżanka, po przedłużeniu umowy na internet nie było problemu z rezygnacją w ciągu 14 dni. Brak możliwości odstąpienia od umowy zasadny jest tylko w przypadku zakupu treści cyfrowych, z chwilą uzyskania do nich dostępu (np. zakup e-booków). W cytacie jest mowa o woli abonenta, ale faktycznie jest to warunek operatora, a nie wola abonenta, bo nikt samemu raczej nie wyraża chęci zrzeczenia się przysługującego mu prawa. Wiem, że kiedyś był problem z aneksami telefonicznymi w cyfrze+/nc+, ale myślałem, że zmiana ustawy o prawach konsumenta rozwiązała ten problem.Proszę o radę, jaki kierunek obrać w celu wyplątania się z tej sytuacji, czekać na rozpatrzenie reklamacji czy próbować odstąpić od umowy? Czarny scenariusz jest taki, że reklamacja zostania rozpatrzona negatywnie po upływie 14 dni, które miną od dnia rzekomej akceptacji oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszczarny Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Witam serdecznie. Umowę mam podpisaną z NC+ do końca sierpnia 2017 roku. W najbliższym okresie czasu - wyjeżdżam i nie będzie mnie w domu kilka miesiący a co za tym idzie nie będzie kto miał oglądać telewizji mam wykupiony pakiet VIP+ za który płacę miesięcznie 150zł. Wiadomo, że i tak nie będzie miał kto oglądać tv a nie chciałbym zrywać umowy z NC+ (wiecie, kara itp. swoją drogą ciekawe jaka kara by była w tym wypadku? ktoś wie? ) a po prostu gdy mnie nie bedzie to obniżyć sobie maksymalnie pakiet i płacić najlepiej jak najmniej. i jaki byłby to koszt najniższego możliwie pakietu? Proszę o informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 nie da rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszczarny Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 jak to? nie mam możliwości zmiany pakietu na niższy? jakiejkolwiek możliwości? ponawiam pierwsze pytanie: w tym przypadku za zerwanie umowy jaką karę bym płacił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Skoro podpisałeś umowę na dany pakiet to nie spodziewaj się że operator nagle obniży Tobie rachunki.W umowie czy PDF który miałeś przysłany masz ceny bez rabatów za ten pakiet.Z racji że do końca umowy masz wiele jeszcze miesięcy to kara umowna będzie dość duża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.