Ramzesthemaster Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Nie widzę takiej informacji. Chyba,ze jest gdzieś głęboko w załączniku schowana. Dlatego pytam,bo chciałbym mieć pewność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HortoMagico Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Witam Jestem użytkownikiem telewizji ze słoneczkiem, za 2 miesiące kończy mi się umowa i tak sie zastanawiam, jaką ofertę dla przechodzących od innych operatorów ma NC+. z góry dzieki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Tel. Masz na stronie nc. Możesz zadzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Można przez formularz, telefonicznie i ruwnież w punkcie ncplus.pl/oferta/jak-kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuchyX Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Witam takie pytanie gdzie najlepiej zgłosić wyłączenie pakietu ?? telefoniczne zgłoszenie czy może na maila ?? jeśli na maila to możecie go podać. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Telefonicznie jest szybciej niż email. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarne_oczy Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Panowie, takie pytanko.. Zrobiłem wpłatę na wydrukowanym wcześniej blankiecie przez co poszła na stary numer konta. Dojdzie to do nich czy będą problemy? Wpłata na poczcie przeszła bez problemu czyli konto musi nadal istnieć. Dobrze rozumuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Powinni sami przeksięgować bo działa i stare i nowe konto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Prestige Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej-zadawane-pytania/platnosci/zmiana-numeru-konta-bankowego pkt. 1 Panowie, takie pytanko.. Zrobiłem wpłatę na wydrukowanym wcześniej blankiecie przez co poszła na stary numer konta. Dojdzie to do nich czy będą problemy? Wpłata na poczcie przeszła bez problemu czyli konto musi nadal istnieć. Dobrze rozumuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Chciałbym zerwać umowę z NC+. Umowa podpisana na początku marca na rok, pakiet start+ z eleven . Trzeba udać się do APS-u z jakimś pismem czy można to załatwić w jakiś inny sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Idziesz do Aps i mówisz że chcesz zerwać umowę. Tylko słono zapłacisz karę, lepiej cesję zrobić na kogoś kto jest zainteresowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius86 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Jest jakiś problem z działaniem serwisu nc+go tv. Miła konsultantka poinformowała o błędzie technicznym po stronie nc+, jeżeli komuś nie działa, to niedługo podobno ma zacząć. Rozwiązują problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Idziesz do Aps i mówisz że chcesz zerwać umowę. Tylko słono zapłacisz karę, lepiej cesję zrobić na kogoś kto jest zainteresowany. Podobno 2 stówy kary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Prestige Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Dokładnie 242 zł + 48 zł = 290 zł kary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Gadałem z konsultantem, jeśli złożę jeszcze w tym miesiącu muszę zapłacić 198zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vt9st Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Koniec obecnego okresu minimalnego: 31-07-2016 Kiedy zlozyc wypowiedzenie? Dzwonia namolnie, ciagle probuja mi wcisnac te same pakiety, mowie, ze chce mniej, nie umieja zakodowac sobie tego, wkurzaja strasznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Nie póżniej niż do końca czerwca ale możesz już spokojnie złożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vt9st Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Dzieki wielkie. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren84 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 A czy cofnąć wypowiedzenie mogę do końca umowy ? (w moim przypadku 30.06, może akurat coś podpasuje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Witam. Mam pytanie odnośnie płatności on-line. Do tej pory opłacałem na poczcie przelewem. Aktualnie chcę to robić przez Internet. Jak klikam (w ICA) zapłać przenosi mnie na stronę banku itd. Natomiast pytanie dotyczy rachunku odbiorcy. Jest inny niż moje konto do wpłat, jakie widnieje na ICA. Czy tak ma być? Nie chcę sobie narobić jakiś kłopotów? Liczę na Wasze podpowiedzi. Edytowane 3 Maja 2016 przez raafmix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Rachunek opłacam właśnie w taki sposób jaki opisujesz.. Mimo zmian nr. kont u mnie wszystko jest ok i żadnych problemów nie miałem z płatnościami on line poprzez ICA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Witam. Mam pytanie odnośnie płatności on-line. Do tej pory opłacałem na poczcie przelewem. Aktualnie chcę to robić przez Internet. Jak klikam (w ICA) zapłać przenosi mnie na stronę banku itd. Natomiast pytanie dotyczy rachunku odbiorcy. Jest inny niż moje konto do wpłat, jakie widnieje na ICA. Czy tak ma być? Nie chcę sobie narobić jakiś kłopotów? Liczę na Wasze podpowiedzi. Idzie na konto pośrednika, który rozlicza się z nc+... Tak to działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Czy jest taka możliwość, ale bez zmiany długości umowy? Dzisiaj na infolinii wyszło, ze można i prawie bym aktywował nową ofertę, ale w porę się spostrzegłem, że coś jest nie tak i zrezygnowałem. Przy akceptacji, umowa nie skończyłaby mi się we wrześniu 2016 roku tylko we wrześniu 2018!!!. Mam dzwonić jutro, bo dzisiaj już była zablokowana zmiana ofert na moim koncie (?), bez sensu. Ktoś mnie chciał zrobić w balona. Proszę o pomoc czy zmienialiście na wyższy pakiet, ale bez zmiany długości umowy? Jakoś nie chce mi się dzwonić jutro, żeby usłyszeć, że najpierw można, a potem dostać "naciąganą" umowę, a może się nie skapnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) Nie wiem co ma tytuł tego wątku do problemu o którym piszesz. Moim zdaniem chciałeś pakiet podnieść i nie zrozumiałeś co konsul mówi i przedłużyłeś umowę od dnia końca twojej umowy . Oczywiście pakiet można zwiększyć bez zobowiązania, ale czy to się opłaca?. Temat założony bez sensu. To pytanie mogłeś zadać w wątku o ofertach dla abonentów nc. Musisz zadzwonić i powiedzieć, że się nie zgadzasz. I lepiej słuchać co mówią. Edytowane 12 Maja 2016 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Zrozumiałem dobrze, jeszcze mowiłem że po zakończeniu tej chcę nową umowę z multiroom, co wiąże się z wymianą sprzętu, na własnym dekoderze nie ma takiej możliwości. Konsultantka mówiła że zmiana tyczy się tylko do końca obecnej umowy. Więc sam chyba nie rozumiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.