support458 Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 (edytowane) Gwarantowanie i nie gwarantowanie odnosi się do sprzętu który pojawia się na rynku i może być nie kompatybilny i tu operator nie gwarantuje że jego usługi będą działały bez jakikolwiek dodatkowych czynności - i to jest moim zdaniem zrozumiałe. Co innego gdy np. podpisujesz umowę, wszystko działa i przez widzimisię operatora przestaje działać - ten sam sprzęt który świetnie działał, bo operator intencjonalnie uwala sprzęt - to nie ma nic wspólnego z gwarancją tylko z działalnością na szkodę odbiorcę, abonenta - bo naraża go bezpośrednio bez uzasadnienia na dodatkowe koszty i za to powinien się wziąć co najmniej UOKiK lub Trybunał w Strasburgu - działanie na szkodę abonentów - dodatkowe opłaty których wcześniej nie trzeba było uiszczać, ograniczanie konkurencyjności sprzętu innych producentów - modułów bez jakikolwiek przesłanek - gdzie jest wolny rynek o którego tak wszyscy bronią na tym forum - jeżeli nie można korzystać z dekoderów które się chce - ta sama analogia jak spółdzielnie mieszkaniowe ograniczały montaż anten i przegrały o brak konkurencyjności i swobody dostępu,- tu jest miejsce dla prawników i ochrony konsumenta - jak dostanę dodatkowe koszty z tytułu ich sprzętu od razu kieruję je do UOKiK i namawiam każdego - a wtedy UOKiK musi to z urzędu zbadać. Miałem podobną kwestię z serwisem Panasonic, gdy nie odbierał mi 11410 - serwis stwierdził, że nie używam odpowiedniego sprzętu, akurat pokazałem im artykuł że Aston wygrał proces z Canal + bo ten też ich oskarżał że moduły Aston są nieodpowiednie - serwis przyjechał ponownie grzecznie przeprosił i naprawił TV. Zawsze na własnym sprzęcie możesz skorzystać z moduł CAM CI.Prawnie nie masz szans, aby obronić się przed zmianą karty Cameron na dekoder operatora. Co więcej, operator zawsze również może rozwiązać z Tobą umowę i nie musi się z tego tłumaczyć. Edytowane 29 Lipca 2018 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 (edytowane) Naciski tzw. właścicieli treści doprowadza operatora sat do wprowadzenia jedynie słusznego rozwiązania. Zestawu karta + dekoder do odbioru oferty. Bardzo krytycznie także jest widziany zestaw sparowany karta + moduł CI/CI+ ze względu na ochronę tzw. "kontentu". Sky DE został zmuszony do wprowadzenia do oferty moduł CI+ kilkanaście miesięcy temu. Choć odbiór programów 4K z tej oferty tylko na dekoderze SkyQ. Na rynku francuskim widać światło w tunelu: https://satkurier.pl/news/172514/koniec-wsparcia-urzadzen-canal-ready.html Choć i tak działania tzw. "właścicieli kontentu" doprowadzi pomału do upadku niektórych platform albo ich oferta będzie mało atrakcyjna. Chcąc oglądać kilka platform satelitarnych trzeba się bawić w zmianę modułów CI/CI+ w odbiorniku sat albo stawiać wieżę dekoderów pod telewizorem. Bo dekoderów z dwoma wejściami CI/CI+ jak na lekarstwo. Tym bardziej dekodery dedykowana od operatora nie mają wejścia na moduł CI/CI+. Nie licząc paru dekoderów które to mają. Nie ma się co dziwić że ludzie sięgają po możliwość odbioru alternatywnego. Cena oczywiście także robi swoje. Edytowane 29 Lipca 2018 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 (edytowane) NC+ od dłuższego czasu stosowała zapisy, że gwarantuje poprawny odbiór tylko na dekoderach operatora. Nigdy w regulaminie nie było zapisu gwarantującego poprawny odbiór oferty na własnym sprzęcie. Osoby, które mają tylko karty, w przypadku umowy terminowej i blokady karty ze względu na działania operatora mające na celu uszczelnienie systemu. Mogą wymienić kartę na zestaw od operatora lub rozwiązać umowę z karą. W przypadku umowy bezterminowej wymieniają kartę na zestaw operatora lub wypowiadają umowę w trybie regulaminowym. Sposób odbioru oferty tylko za pomocą karty nigdy nie był i nie jest gwarantowany w dokumentach klienta. Trzeba się przyzwyczaić i zaakceptować, że karty Camel będą działać do końca 2019 roku. To termin bezwzględny. Dlatego przy posiadaniu samej karty nie warto przedłużać umów, lepiej zapłacić kilka złotych więcej, w zamian za możliwość szybkiego rozwiązania umowy. Terminy wyłączenia Cameleonów, były juź podawane wielokrotnie i się nie sprawdziły, więc nie pisz o tym jako pewnik. Na dzień dzisiejszy regulamin na podstawie, którego przedłuźyłem umowę daje mi moźliwość odbioru na sprzęcie własnym. Oczywiście zgodnie z tym regulaminem NC+ ma prawo wymiany kart, ale musi mnie o tym wcześniej zawiadomić, czyli zmienić regulamin a z tym ja juź nie muszę się zgodzić. Pytałem teź w tej sprawie Powiatowego Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta i przyznał mi rację. Wykładnia NC+ nie stanowi prawa. Edytowane 29 Lipca 2018 przez Inspektor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 (edytowane) @Inspektor tylko NC+ ma gdzieś jednostkowe osoby i ich rozumowanie. To ty im musisz udowodnić co i jak i to najlepiej sądownie Oni wyślą odpowiednie pismo i później obciążą cię opłatami za zerwanie umowy. Później się tłumacz i płać Dla NC+ jest jedna wykładnia prawa ich regulamin i ich rozumowanie. Edytowane 29 Lipca 2018 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 Juź nie jeden operator płacił kary lub musiał rekompensować abonentom bezprawne zmiany regulaminów, NC+ teź to juź się zdarzało, więc moźe się powtórzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 Tylko ile to trwało - lata. Rekompensaty śmieszne co pokazały ostatnie przypadku z NC+. Przez te kilkanaście miesięcy kasa była obracana przez operatora kilkukrotnie. NC+ zrobi co będzie chciało - to taki moloch korporacja gdzie jednostka to mały pionek. Tylko masowy odpływ abonentów jest w stanie zmusić do myślenia NC+ ale na to się nie zanosi. Ludzie stają się wygodni i chwyty marketingowe też działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 (edytowane) Terminy wyłączenia Cameleonów, były juź podawane wielokrotnie i się nie sprawdziły, więc nie pisz o tym jako pewnik. Jakie to terminy? Kto podawał? Pierwszy raz został podany przez nc+ jakikolwiek termin i jest to koniec roku 2019. Edytowane 29 Lipca 2018 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 Vsat tylko gdzie tam piszę o rodzaju kart?Systemie kodowania?. Widzę ,że dzisiejsze szkolnictwo kwiczy i piszczy i nie uczy czytania ze zrozumieniem. NC+ zostawiła sobie furtkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 https://ncplus.pl/zabezpieczenie-tresci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Niech zabezpieczają, w czym problem. Mogą dać goły dekoder plus 2 moduły z kartami w MR tak aby co jakiś czas moduł włożyć do dekodera - lub kartę, jak to zrobią to już ich sprawa a na co dzień moduły będą w TV- oczywiście niech poniosą tylko odpowiedzialność za wyrobienie gniazda CAM w TV od przekładania. CP też zabezpiecza i w jego MR jest możliwość modułu i dekodera jednocześnie - znam takie przypadki- i nawet nie trzeba przekładać - to też daje się wyłączyć u operatora w systemie. Problem w tym że niektórzy mogą mieć posesje (jedno gospodarstwo domowe) rozłożoną na areale kilkudziesięciu hektarach ten sam adres (odległość budynku od budynku ponad kilometr) i oferowany MR niestety nie działa a prawnie wpisuje się w definicję gospodarstwa domowego. A jak ktoś w ramach jednego gospodarstwa domowego posiada domki w różnych miejscach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 (edytowane) @Inspektor tylko NC+ ma gdzieś jednostkowe osoby i ich rozumowanie. To ty im musisz udowodnić co i jak i to najlepiej sądownie Oni wyślą odpowiednie pismo i później obciążą cię opłatami za zerwanie umowy. Później się tłumacz i płać Dla NC+ jest jedna wykładnia prawa ich regulamin i ich rozumowanie. Nie brnij, wystarczy skromny liścik do Rzecznika praw obywatelskich tam gdzie mieszkasz i to kończy temat cwaniakowania NC+. Nie powtarzaj głupot za każdym razem, nic nie musi klient udowadniać NC+. Jak powyżej napisano to regulamin NC+ nie jest wykładnią prawa, tym bardziej, że dalej jest to regulamin z kilkoma co najmniej bezprawnymi zapisami, choć i tak jest lepiej niż kiedy było połączenie N i Cyfry. Przykład jaki ci podał @Inspektor jest jasny jak słońce, zmiana zasad przez NC+ i jak klient chce to bye bye. Żadne głupawe listy NC+ tego nie zmienią choć ta korpo oczywiście liczy na głupotę [ niewiedzę? strach? ] ludzi. I zapewne tysiące już w ten sposób załatwili. Edytowane 30 Lipca 2018 przez tracer10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek6680t Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Nie tylko można wysyłać pisma do Rzecznika praw obywatelskich,ale też do odpowiednich instytucji Unii Europejskiej ,a tych ostatnich to korporacje typu nC+ naprawdę się "boją" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Zapewne trzęsą, że strachu nogami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuspam Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) Chyba czas wycofywania cameleonow stal sie zeczywistoscia, ja jak i kilku uzytkownikow forum ktorym dzis konczyly sie umowy (wypowiedzenia wyslane) nie dostalismy zadnej oferty umozliwiajaca kontunuacje ze "starymi" kartami. Kazda propozycja laczyla sie z wymiana kart i ich tunerami. Edytowane 31 Lipca 2018 przez tuspam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Besciakos Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 @tuspam Miałeś do wyboru też cam ci+ czy tez tylko ich super dekodery ? W jakich cenach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Ci+ tylko dla nowych umów. Dla reszty płatny najem i płatny multiroom. Proponuję pisać skargę do uokik na brak ofert przedluzeniowych dla klientów z kartami cameleon. Jest to ewidentne dzielenie na lepszych i gorszych klientów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo21 Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 FEDC wszystkim puszczą na Camele i zaczną stopniowo naganiać nas na sprzęty z parowanymi Cyamanami i Conaxami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) @pablo21 Może to i lepiej, bo skończą się te wasze lamenty i wróżby że jeden ma FEDC inny nie, ten kto nie ma to ma mnóstwo innych problemów typu "nie umiem zaktualizować listy kanałów" itd. Wszyscy będą mieli sprzęt operatora i wszystkim będzie działać. To jest właśnie jedna z głównych przyczyn pozbycia się kart nieparowanych. Było trzeba siedzieć cicho i korzystać z kart zgodnie z przeznaczeniem, a nie kombinować na różnych "cudownych" wynalazkach których niektórzy z was nie potrafią obsługiwać, a winy szukają nie u siebie tylko po stronie operatora. Przeglądając chociażby ten wątek to nasuwa się jeden wniosek - większość z was wie lepiej niż operator co należy zrobić, a w rzeczywistości jak się później okazuje to są brednie. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Besciakos Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Są też Klienci, którzy korzystają z większej ilości pozycji orbitalnych niż HB czy Astra dekodery nc+ nie mają takich technicznych możliwości jak tunery z wolnego rynku... ile ludzi tyle potrzeb i biorąc pod uwagę, że za TV dodatkowo płacimy, każdy powinien mieć możliwość dostosowania wariantu sprzętowego do swoich wymagań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Mam 2 karty cameleon i wszystko w jednym gospodarstwie domowym oglądam. Nie dzielę abonamentu na połowę. Dlaczego muszę korzystać z ich szrotu za który jeszcze trzeba płacić dzierżawę. Jak ktoś chce mieć sprzęt operatora i cały czas notorycznie problemy nie wspominając o obrazie który na własnym dekoderze jest zdecydowanie lepszy to niech sobie ma. Posiadając własny sprzęt to jest inna liga.Jesteś jednym z nielicznych. Niestety operator nie będzie stosował wyjątków dla jednostek, chociażby z tego względu że jest to nieopłacalne. @Besciakos Mnie tego nie musisz tłumaczyć, bo doskonale to rozumiem. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) tail# opłacalne czy nieopłacalne, to wszystko zależy od ilości wpłacanej miesięcznie kasy. Nie wiem czy dobrze wnioskuję, ale utrudnienia z przedłużeniem umowy na Cameleonach mają abonenci niższych pakietów, przy droższych nie ma problemu. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez Inspektor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk6414 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Ja mam Cameleona, Extra+ z 6x C+ za 69,99 w promocji. Jestem teraz poza okresem zastrzeżonym, place 76,99 i dalej w Ica mogę przedłużyć na kolejne 24 m-ce za 69,99. Więc ta teoria jest trefna. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez myk6414 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markingdgz Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Też tak uważam,że najdroższe abonamenty uwalą na samym końcu. Bo tak na logikę,jeśli ktoś ma 2 karty i płaci 100 - 120 na miesiąc to wychodzi podobnie jak z jedną kartą 60 - 70 za podobny pakiet przy wszelkich możliwych kombinacjach. Do mnie dzwonili nieustannie od maja i w końcu przedłużyłem na 2 lata do 09.2020 superpremium za 99,99,czyli standarcik plus jakieś tam dodatki.Podczas przedłużania 3 razy konsul mnie zapewniał,że przez cały okres umowy nic się z moimi kartami nie stanie i będę mógł odbierać na własnym sprzęcie.Wiem,że może być ściema ale zapisałem sobie datę i godzinę przedłużenia i w razie jak coś zakombinują z kartami będę reklamował,że zostałem wprowadzony w błąd przez konsula i żądał rekompensaty do zerwania umowy włącznie - bez płacenia kary oczywiście.Bo jedynie co mnie jeszcze tu trzyma to 2 camele i własny sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) tail# opłacalne czy nieopłacalne, to wszystko zależy od ilości wpłacanej miesięcznie kasy. Nie wiem czy dobrze wnioskuję, ale utrudnienia z przedłużeniem umowy na Cameleonach mają abonenci niższych pakietów, przy droższych nie ma problemu.Właśnie zacząłem się zastanawiać, nad tym co było napisane wyżej że nie chcą przedłużać umowy na cameleonach, bo qmpel miesiąc temu bez problemu przedłużył ale na max. chyba. Po twoim doprecyzowaniu że problemy są ale przy niższych pakietach teraz rozumiem i według mnie dobrze wnioskujesz. Wiem,że może być ściema ale zapisałem sobie datę i godzinę przedłużenia i w razie jak coś zakombinują z kartami będę reklamował,że zostałem wprowadzony w błąd przez konsula i żądał rekompensaty do zerwania umowy włącznie - bez płacenia kary oczywiście.Bo jedynie co mnie jeszcze tu trzyma to 2 camele i własny sprzęt. I to jest bardzo rozsądne podejście i według mnie na obecną chwile lepsze od tego niż trzymanie umowy na czas nieokreślony za kwotę abonamentu o kilkadziesiąt złotych wyższą. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuspam Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Nie wszystkim zablokowali mozliwosc przedluzenia umowy z cameleonami, mi tak i jeszcze kilku osobom z forum - co dziwne wszystkim nam umowa konczyla sie 31.07. Byli klienci ktorym umowa konczy sie za miesiac (wypowiedzenia tez wyslane) i moga przedluzyc umowe - sa tacy co przedluzyli. Nie wiem czy wylosowali pierwsza pule osob ktorym system z gory poblokowal oferte przedluzyniowa czy w jakis inny sposob wybrali te grono. Pewne jest ze oferty nie dostalismy. Moglem przejsc na nowe karty ale trzeba bylo placic chyba za tuner i MR (razem cos kolo 15zl) nie skupialem sie dokladnie nad oferta bo mnie nie interesowala - taniej wyszlo przejsc z umowa na czas nieokreslony nie brnac w ten badziew. W trakcie trwania umowy placilem okolo 95zl teraz place 110zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.