Jump to content

darlen

Users
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutralna

About darlen

  • Rank
    Amator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. do końca stycznia 2021 dali mi za 10 pln/mc od maja do końca umowy - nie wiem czy to dobra oferta, nie chciało mi się szukać i analizować, może w przyszłości coś lepszego znajdę.
  2. witam serdecznie, podzielę się uwagami jak nastąpiła wymiana mając w systemie 1 PACE i 2 karty Cameleon. Poszedłem z kartą do ASP - Pan oczywiście miał nowy moduł, ale nie wiedział że można takiej wymiany dokonać, oczywiście zadzwonił do Centrali i już się do wiedział i dostałem sam moduł, stwierdził że karty mi nie może wymienić po punkt ASP nie ma możliwości świadczenia takich usług serwisowych, natomiast moduł była to zwykła wymiana serwisowa sprzętu. Wziąłem nowy moduł ( cena 0/ co miesiąc 0) wsadziłem kartę Cameleon i zadziałała - oczywiście programów 4K nie ma, reszta działa GIT. Poszedłem do drugiego punktu ASP tam modułów nie mieli, ale kartę mogli mi wymienić - CAMELEONA na CAYMANA - wszystko za 0 zł / miesięcznie 0 zł. GIT no to Pan zaczął wymieniać i w systemie sparował mi z PACE - był to piątek 20.00. powiedział że nic nie może powrócić, nic nie może zrobić mam to wziąć i mogę ewentualnie przyjść z drugim CAMELEONEM (tego nie chciałem robić bo jeszcze mam szary moduł i poco mam tracić 2 CAMELEONY) i zostałem ze sparowanym CAYMANEM na PACE. Jedyne po półgodzinnej pyskówce (emocje wzięły górę) powiedziałem, że nic nie podpisuję i niech robi co chce - odpowiedz była że to SYSTEM zawinił, zadzwonił gdzieś do swoich i łaskawie powiedzieli że 2-3 dni odkręcą sprawę, ale jest weekend i nikogo z informatyków nie ma - że to wina systemu. Po przyjeździe do domu oczywiście włożyłem moduł z kartą do TV na początku nic nie działało, więc przez strefę klienta poprosiłem Panią o zadziałanie w sprawie, na co ona powiedziała że karta nie powinna być sparowana z PACEM tylko z modułem i że ona nie widzi problemu, tylko żebym poczekał 2 godziny na pobranie uprawnień. I faktycznie w trakcie naszej rozmowy uprawnienia się chyba pobrały bo kanały zaczęły się pojawiać odkodowane - bardzo wolno to trwało (wolniej niż na szarym module). Generalnie obecnie wszystko działa (mam 4K) moduł się wolniej przełącza (TV 55AG9 android 9) przy przełączaniu kanałów z HD na 4K twierdzi że nie mam wykupionego ale po chwili się włącza - chyba jeszcze 23 wersja oprogramowania jest zbyt niską wersją - może jeszcze poprawią. Może kiedyś wymienię drugiego CAMELA na ten moduł i będzie normalny MR za 0 PLN bez łączenia się w sieci itd. Wytłumaczcie jakie konsekwencje mogą być ze stosowania ECP
  3. darlen

    TVP Polonia

    TV posiada DVB-S2 MPEG 2 i 4 - tak jak pisałem - z innymi kanałami nie mam problemu - mam cały pakiet NC+ z modułami zarówno ASTON 2.26 jak i szara CYFRA+ i wszystko działa cacy włącznie z foniami, brak problemów z FEDC itd. tylko kanały (jest ich kilka i to wyłącznie zagraniczne z poza oferty NC+) które są nadawane na skraju parametrów SR: 30000 nie są odbierane - zatem czy nadawcy nie powinni obniżyć parametrów nadawania poniżej wartości granicznych np. SR: 29999 lub jakiś niższy raster/krok?
  4. darlen

    TVP Polonia

    Chciałem poinformować (może ktoś mnie wesprze) że starsze odbiorniki z 2012 roku Panasonic mają problem z odbiorem SR: 30000 (nie odbierają kanałów o takich parametrach) i może nadawca mógłby zmienić (obniżyć) przynajmniej ten parametr - takich telewizorów jest bardzo dużo zarówno w Polsce jak i w Niemczech - PLAZMY, LCD, - podejrzewam, że inne Japończyki z tego okresu też mogą mieć z tym problem (SONY, SHARP) - kwestia tej samej głowicy SHARP i oprogramowania. Co ciekawe telewizory te były certyfikowane przez CYFRA+ do odbioru przez ich moduł - a teraz nawet FTA nie odbierają - oczywiście tylko tak nadawanych kanałów - inne odbierane są cacy. Swego czasu nawet była akcja serwisowa Panasonic do sławnego transpondera 11410 - był podobny problem i dało się go rozwiązać - ale to już było kilka lat temu - obecnie tylko ukłon do nadawcy aby mniej wyśrubował parametry nadawania poniżej wartości granicznych. A czy jeszcze ktoś ma podobny problem z tym kanałem na nowej częstotliwości na TV z DVB-S??
  5. Kolejny telefon od konsultanta o możliwości darmowego odbioru WiFiBOXa (nawet nie wiem co to jest) - oczywiście kulturalnie kolejny raz podziękowałem i wspomniałem, że niech zadzwonią jak będą oferować moduły a nie dekodery. Sygnał od jednego klienta nawet płacącego wyższe rachunki mogą zignorować (delikatnie mówiąc) ale jeżeli taką samą odpowiedź uzyskali by od kilkuset tysięcy klientów płacące wyższe rachunki - myślę że mieli by problem i musieliby coś z tym zrobić i byłyby moduły - oczywiście o ile ktoś preferuje takie rozwiązanie - ale myślę że dotychczasowym właścicielom Cameli moduły są bliższe niż parowana karta z dekoderem. Może warto mówić jednym głosem - prosimy o moduły. W końcu to my jesteśmy dla nich a nie oni dla nas - my sobie poradzimy bez nich, oni bez nas - no cóż będą sami oglądać swój kontent do pierwszej straty finansowej.
×
×
  • Create New...