Jump to content

Inspektor

Users
  • Content Count

    270
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutralna

About Inspektor

  • Rank
    Czasami wpadam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Od Samsunga dostałem odpowiedź, że pracują nad tym, tak samo odpisali mi z LG. Na webOS Smart TV LG idzie się jedynie zalogować do usługi, można wybrać kanał, ale go już nie otworzy, tak samo mam na Samsungu z Tizenem.
  2. Z tableta też można przekazać obraz na TV, ale mi chodzi o odbiór bezpośrednio na przeglądarce telewizora.
  3. Na Tizenie nie zadziała, działa tylko na sprzęcie z Androidem. I tu mam pytanie, czy zadziała na czymś takim? Odtwarzacz Xiaomi Mi TV Stick Mi Box Smart (przepraszam)
  4. Mój problem wreszcie rozwiązany, kanał Canal+ 4K Ultra HD wczoraj zaświecił. Tak prawdę mówiąc, nie wiem, czy była potrzebna wymiana sprzętu, czy raczej kumaty technik.
  5. Sorki @PawelTSW , ale zacznij w końcu czytać.. @Inspektor idź i wymień. Co Ci szkodzi. Okaże się ile racji mają konsule. Być może obecny moduł będziesz mógł sprawdzić w APS. Wczoraj wymieniłem sprzęt w APS i dalej nic. Wszytko działa, ale Canal+4K Ultra HD nie działa mimo dosyłania uprawnień, czyli coś nie tak jest u nich a nie u mnie.
  6. W moim punkcie niestety nie sprawdzę, bo nawet telewizora nie mają.
  7. Wymiana modułu i karty, czy jednego elementu składanki.
  8. Karta Cayman i moduł czarny, z ECP. Na testach z ECP działał prawidłowo.
  9. Wracając do tematu braku odbioru kanału Canal+ 4K Ultra HD na czarnym module CAM, po korespondencji z pomocą techniczną i doradach typu reaktywacja karty, pozostawienie telewizora na kanale TVP 1, nic z tego nie wyszło i ostatnia dorada to, aby udać się do punktu i wymienić sprzęt, bo jest wadliwy. Dziwne, wadliwy sprzęt, a nie chodzi tylko jeden kanał 4K, a pozostałe śmigają?
  10. Na moich telewizorach LG z internetem T-mobile i Samsungiem z internetem przez światłowód Canal+OTT niestety nie działa, mogę się tylko zalogować i na tym koniec. Kontaktowałem się w tej sprawie z Canal+ i dostałem taka odpowiedź: Usługa nc +go nie działa z poziomu przeglądarki telewizora. Usługa Canal+ przez internet również nie działa z poziomu przeglądarki telewizora, ale niektóre telewizory posiadają aplikację Canal+ przez internet. Jeżeli Pański telewizor posiada aplikację Canal+ to poprzez aplikację usługa na TV funkcjonuje. Czy może ktoś doradzić, czy taką aplikację można pobrać? Jeżeli tak to skąd?
×
×
  • Create New...