Jump to content

Inspektor

Users
  • Content Count

    217
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About Inspektor

  • Rank
    Czasami wpadam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jaki rok za free, u mnie w wyświetla tylko 1 miesiąc a potem opłata do końca umowy. Pakiet Superpremium+ 4K z Netflix za 139,99 zł/mies przez pierwszy miesiąc, następnie 182,99 zł/mies do końca okresu Oznaczonego Umowy i 219,99 zł/mies po tym okresie.*
  2. Co to za rewolucja, muszę wymienić dekoder, wykupić droższy pakiet i związać się umową na czas określony i przepłacać. A mogę bezpośrednio wykupić Netfliksa na dowolny okres i za niższą cenę. Kogoś w C+ porypało i to dobrze.
  3. Wcześniej była data 31 grudnia 2019 r. teraz jest data 1 lipiec 2020 r. a jaka będzie ta końcowa data to się jeszcze okaże. Już chyba 4 lata temu miałem telefony o konieczności dobrania sprzętu operatora bo stracę możliwość oglądania kanałów na sprzęcie własnym. Nie ma co gdybać, trzeba cierpliwie czekać, czas pokaże.
  4. Do mnie zadzwoniła miła Pani i poinformowała mnie, że do końca 2019 r. stracę możliwość odbioru na na na sprzęcie nie posiadającym autoryzacji NC+ a ponieważ widzi w systemie, że mam dwie karty a tylko jeden dekoder Pace PVR, więc w każdej chwili mogę udać się z dowodem osobistym do najbliższego punktu NC+ i dobrać drugi dekoder na wynajem za 0 zł. Poinformowałem Panią, że ma drugi dekoder Sagem com kupiony u nich na własność, więc nie widzę problemu. Pani potwierdziła, że problemu nie ma, ale mój dekoder jest już po gwarancji, więc gdyby padł, to oferta dobrania nowego jest aktualna.
  5. Jeżeli konsultant przy przedłużaniu umowy deklarował, że można będzie oglądać na własnym sprzęcie to poprosić o udostępnienie i sprawa w sądzie jest wygrana. Można to załatwić za pośrednictwem rzecznika ochrony praw konsumenta.
  6. Dzięki. A pomoc techniczna napisała: Informuję, że komunikat, który wyświetla się na Pana/Pani odbiorniku pojawia się w sytuacji, kiedy wskaźnik jakości sygnału jest na poziomie 0%. Jest to bezpośrednio związane z nieprecyzyjnie ustawioną anteną.
  7. Wczoraj wieczorem zauważyłem brak programu Cinemax HD - wyświetlił się napis "Brak sygnału" i brak programu Filmbox Premium HD - wyświetlił się napis "Program niedostępny". Pozostałe programy działały bez zarzutu. Co to może być?
  8. Użytkowników kart Cameleon na własnym sprzęcie jest sporo, na pewno kilka procent, do tego dochodzą użytkownicy z MR, którzy mają po dwie karty Cameleon a do tego jeden dekoder na wynajem a drugi własny.
  9. Robiąc świąteczne porządki znalazłem w szufladzie nieuźywany od lat moduł po C+ (niebieski C+ HD), sprawdziłem go i okazało się, źe pracuje bez źadnego problemu. Co prawda dekoder wolniej przełącza kanał i to tylko ten jeden minus.
  10. Kiedyś pisali, że: Do Multipakietu można: wynająć: dekoder Strong SD 10 zł/mies., rabat 50% do 5 miesięcy, dekoder Pace SD za 10 zł/mies., rabat 50% do 5 miesięcy, dekoder z nagrywarką Pace PVR HD - 20 zł/mies; kupić: dekoder Strong lub Pace za 99 zł, Sagem SD za 1 grosz, moduł CAM za 179 zł Sprzęt ten oferowała C+ a teraz jest NC+ , ciekawe jak to jest prawnie uwarunkowane, klient płaci a nie może oglądać programów.
×
×
  • Create New...