Skocz do zawartości

Dekodery platformy CANAL+


andrzejgratis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Mam pytanie o dekoder i kwestie techniczne. Czy MediaBox i Wifibox różnią się jakoś diametralnie?

 

Czy przy 24 miesięcznej umowie

 

a) warto zmieniać MediaBoxa na WifiBoxa? Za MediaBoxa płacę w tej chwili 5zł / miesiąc, ponoć przy przejściu na WifiBoxa tej opłaty miesięcznej by nie było, jednakże jest koszt aktywacji 49 zł.

 

B) Czy da się ten koszt aktywacji jakoś ominąć?

 

c) I jak generalnie Wasze odczucia z użytkowania WifiBoxa?

Edytowane przez Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. W związku z tym wyedytowano też niniejszy post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze chyba o WiFibox, 49 zł aktywacja i 0 miesięcznie to raczej nie P.box.

 

@PdG. Jest temat o tym dekoderze i innych. Poczytaj trochę,a będzie Ci dana wiedza o różnicy między nimi. Aktywacji nie przeskoczysz.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne. Na pewno się zapoznam.
Co do tego Wi-Fi za 49 zł aktywacja to tak mi się wydaje, że chodzi o Premium, bo w przeciwnym razie wymiana Media z dyskiem na Wi-Fi bez dysku się totalnie nie opłaca.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jaki sposób można w ogóle wymienić dekoder główny przy przedłużaniu umowy? Konsultant z DUK powiedział, że nie ma i nie będzie dla mnie żadnych promocji z wymianą dekodera, muszę pozostać przy starym, gdyż problemem jest to, że posiadam multiroom, gdybym nie miał multiroomu, to mógłbym skorzystać z aneksu z dekoderem. Zapytałem, czy w takim razie jest możliwość rezygnacji z multiroomu już teraz, na 3 miesiące przed zakończeniem mojej umowy? Powiedział że tak, ale będzie naliczona kara w kwocie 10 zł za każdy miesiąc do końca umowy czyli 3x10zł = 30zł. Powiedziałem że OK, zaniosłem dekoder od multiroomu do punktu serwisowego i tam się okazało, że z multiroomu nie mam możliwości rezygnacji a oni nie mogą go przyjąć przed zakończeniem mojej umowy terminowej. Widać brak komunikacji w firmie. Jak więc mogę skorzystać z aneksu z nowym dekoderem, skoro nie mogę zrezygnować z mutliroomu? Jestem na tyle zdeterminowany, że złożyłem już wypowiedzenie i czekam na kontakt z DUK, ale jeśli to nic nie da to rozwiążę umowę i najwyżej podpiszę nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na koniec roku, lub na początku przyszłego będzie nowy dekoder. Może się wytrzymaj, bo jeśli teraz wymienisz na szrota, to potem będziesz w brodę sobie pluł,że jest coś lepszego.

 

Jestem pewny, że konsultant proponował wifipremium boxa, gdyż posiadając dekoder z nagrywarką nie możesz zejść na niższy typ dekodera.

 

Lepiej zostaw mediaboxa. Najlepszy dekoder, jaki ma nc+.

Czasami konsule sami nie wiedzą co mówią. Okazuje się, że jest inaczej przy wymianie, zadawaniu sprzętu. No ale jak jesteś pewien, bo konsultanci się nie mylą i lepiej wiesz to ok. Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios

Myślę podobnie jak Ty, że na przełomie 2016/2017 pojawi się nowy dekoder prawdopodobnie z UHD, ale myślę że wtedy NC+ zaproponuje abonentom możliwość wymiany dekodera za opłatą w trakcie umowy, niezależnie od tego kto ma jaki obecnie. Ja w tej chwili korzystam z TurboBoxa od 2010 roku, wolałbym wymienić na coś mniejszego ale zastanawiam się nad sensem, bo jak się dowiedziałem dzisiaj w DUK, nie można już przy wymianie wybrać mediaboxa lecz tylko Wifi Premiumbox. Są tego pewne wady, nie ma w nim np. Tidala (Wimpa) z którego obecnie korzystam. Na mojego obecnego Turbacza też teraz nie narzekam, nie zawiesza się, (jak np. mój Wifibox do multiroomu, który zaczął się psuć już po 7 mies po odebraniu ze sklepu), nie mam z Turbo jakiś większych problemów ale tak myślę, że po 6 latach to już powinno się go wymienić, nie wiadomo jak długo jeszcze pociągnie? Wymiana kosztowała by mnie 149zl lub 5zł/mies. + dodatkowo 99zł za ponowną aktywację multiroomu. Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przedłużyłem umowę która obowiązywała do końca miesiąca. Konsultant z DUK poinformował mnie, że mogę wymienić mojego Sagema na WI-Fi Premium w każdej chwili trwania umowy w moim punkcie nc+. Aktywacja 5 zl miesięcznie lub. 99 zł jednorazowo. Co ten dekoder jest wart? Pomijam to, że ma moduł Wi-Fi i dysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przedłużyłem umowę która obowiązywała do końca miesiąca. Konsultant z DUK poinformował mnie, że mogę wymienić mojego Sagema na WI-Fi Premium w każdej chwili trwania umowy w moim punkcie nc+. Aktywacja 5 zl miesięcznie lub. 99 zł jednorazowo. Co ten dekoder jest wart? Pomijam to, że ma moduł Wi-Fi i dysk.

Tak opłaca się wymienić Sagemcoma na tego WiFi PremiumBoxa+, sam ten dekoder od stycznia posiadam. Tylko czy, aby na pewno za 99 zł aktywacja bez najmu za niego, a nie np. 149 zł lub 199 zł i na pewno to ma być dekoder WiFi PremiumBox+ z dyskiem 500 GB+? Masz w mailu jakiś regulamin promocji czy coś na nowy dekoder na wymianę?

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z dekoderem nbox hdtv recorder 250 gb po dawnej nce chce ustawić antenę ale nie wiem na który wskaźnik sygnału mam patrzeć bo w menu diagnostyce jest slaby np na tvn turbo hd a gdy wejdę w menu ustawienia anteny to sygnał jest dużo mocniejszy niż w diagnostyce i tez na tvn turbo HD pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Jeśli ustawisz kanał BBC Brit HD i otworzysz menu DIAGNOSTYKA zobaczysz MIERNIK SYGNAŁU z informacjami o dwóch sygnałach antenowych.  Wskazania jednego z sygnałów (transpondera nadającego BBC Brit HD) są z reguły niższe, co może ułatwić doprecyzowanie ustawień anteny i konwertera (również jego kąta obrotu).

Wskazania drugiego sygnału będą sie w przybliżeniu pokrywały z danymi z menu USTAWIENIA / ANTENA (dotyczą transpondera 11449H, który transmituje np. TVP 1 HD).

 

Pozdrawiam.

STB&OTT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jestem nieszczęśliwym posiadaczem Box+/HD SAGEMCOM DSI83 (S). Tuner gubi ustawienia, zawiesza się i do tego jest straszliwie wolny. Czy jest jakaś szansa na coś co działa prawidłowo i ewentualnie za jaką dopłatą. Dzwoniłem do BOK, ale odesłali nie do punktu obsługi klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już straciłem cierpliwość. Nawet wymieniłem jedną sztukę, bo zablokował się na amen i jest jeszcze gorzej. Układ stacji resetuje się po max tygodniu, zawiechy co dwa, trzy dni. Współpraca z pendrive jak i dyskiem bardzo słaba. Nie sądzę, żeby coś poprawili, bo to nie jest tylko i wyłącznie kwestia softu.

Jaki są opłaty za wymianę na coś sensownego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...