Dr. Falcon Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Dzięki za odpowiedź ja po prostu wcześniej nie brałem po uwagę korzystania z tej usługi, ale ok przestudiuję to sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) Za kilka dni wracam do pracy oczywiście za granice, czy faktycznie nie będę mógł korzystać z aplikacji, czy mogę?Bez większego problemu zmienisz IP programem albo nakładką Hola http://hola.org/ ....ale zależy od przeglądarki ,nie wszystko działa na każdej TVN player tez testowałem na kilku i chyba na Operze albo Internet Explorer najlepiej działa Aplikacja NC+go oczywiście nie zadziała ,musi być przez przeglądarkę z polskim IP Sam mieszkam za granica i testuje dopiero od wczoraj choć mam dostęp od roku ,no i rozpoznaje jakbym miał polskie IP ale testowałem na dwóch urządzeniach i usługa ,, teraz w tv " mi nie może wystartować a vod działa ale nie dziwi mnie to bo oceny całego NC+go są mierne nawet w Polsce Nawet jeśli nie będzie Ci działać to może przyda Ci się Hola do innych celów Edytowane 30 Stycznia 2017 przez dariop28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Sprawdź sobie wtFast - masz 14 dniow trial który polega na łączeniu się z serwerem z zagranicy, w tym z polski. Powinno działać bez problemu, po tym okresie niestety jest to odpłatny program do korzystania z serwerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) Sprawdź sobie wtFast - masz 14 dniow trial który polega na łączeniu się z serwerem z zagranicy, w tym z polski. Powinno działać bez problemu, po tym okresie niestety jest to odpłatny program do korzystania z serwerów.Ok można sprawdzić tylko po co wersje z trialem? ,napisałem mieszkam zagranicą i podałem mu program Hola pełny a nie trialowy , już prędzej można się postarać o serial key do programów np hidemyass czy hidemyip czy ten który podałeśPamiętam ze długo się naszukałem i nie znalazłem aż w końcu na jakimś forum znalazłem ten Hola Edytowane 30 Stycznia 2017 przez dariop28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) @sajka21 jeśli chodzi o pilota to ja używam "Pilot Nka" i jest niezawodny Bo tego z aplikacji NC+Go do turbodekodera się chyba nigdy nie doczekam Edytowane 30 Stycznia 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Witam. Czy tylko ja mam obecnie problem z połączeniem z usługą, czy też nc+ ma znowu jakiś problem z serwerami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puuceek Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Wczoraj byl jakiś problem. Caly czas komunikat mialem o braku polaczenia z siecia i mnie za kazdym razem wylogowalo. Dzisiaj jest juz OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 U mnie też wróciło do normy. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) Mam pytanie zainstalowałem nc+go na telefonie LG G5 i przy włączeniu danego kanału wyskakuje komunikat żeby wyłączyć w ustawieniach telefonu screen mirroring. Patrzyłem ta funkcja jest od nowości wyłączona a mimo to nadal blokuje. W lg powiedzieli że inna aplikacja blokuje i stąd nc+go nie chce działać miał ktoś taki problem na tym telefonie ? Dokładnie tak pokazuje "Brak możliwości odtwarzania materiału video poprzez Screen Mirroring. Wyłącz tę opcję na urządzeniu i uruchom materiał video ponownie." Dobra już działa wystarczyło zrobić uruchomienie telefonu na nowo i teraz chodzi jak należy Edytowane 14 Lutego 2017 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Mam pytanie zainstalowałem nc+go na telefonie LG G5 i przy włączeniu danego kanału wyskakuje komunikat żeby wyłączyć w ustawieniach telefonu screen mirroring. Patrzyłem ta funkcja jest od nowości wyłączona a mimo to nadal blokuje. W lg powiedzieli że inna aplikacja blokuje i stąd nc+go nie chce działać miał ktoś taki problem na tym telefonie ? Dokładnie tak pokazuje "Brak możliwości odtwarzania materiału video poprzez Screen Mirroring. Wyłącz tę opcję na urządzeniu i uruchom materiał video ponownie." Dobra już działa wystarczyło zrobić uruchomienie telefonu na nowo i teraz chodzi jak należy Dużo może nie pomogę ale w kilku postach było już o tymhttps://forum.satkurier.pl/topic/9775-usługa-nc-go-na-urządzeniach-mobilnych/page-84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Chyba dałem radę zresetowałem telefon i zaskoczyło mam nadzieje że na długo ale dziękuję za pomoc z twojej strony Dariop28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Nie ma sprawy ,widzę ze w 3 postach było tam napisane ze problemem jest aktualizacja Androida,po niej trzeba przywrócić ustawienia fabryczne i działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Wyczytałem na jednym z forum że komuś pomógł reset telefonu i od tego zacząłem i pomogło póki co działa. Ja mam 7.0 także nie wiem jaki to ma wpływ na NC+GO no ale działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 dzisiaj po dłuższej przerwie odpaliłem ncplus na PC i znowu qpa. jaki ten serwis jest profesjonalny to ja p......e "Wystąpił błąd odtwarzania (#4): No compatible source was found for this video." pod firefoxem jak i pod IE (nie mylić z Edge) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Ma ktoś z Was nc+GO na wersji Android 6.0.1MMB29M ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Miałem aplikację nc+ go na WP w telefonie Lumia 650. Działała idealnie. Zadzwoniłem do konsultanta aby wymazał mi wszystkie podłączone urządzenia do usługi. Laptopa udało mi się podłączyć od nowa bez problemu natomiast po próbie wybrania aplikacji na telefonie pojawia się informacja "wystąpił nieoczekiwany błąd. Aplikacja zostanie zamknięta". Mam potem wybór w postaci "zamknij" i gdy wybieram to wracam do ekranu startowego. Usunięcie aplikacji i ponowna instalacja nic nie daje. Niby w nc+ mają to wyjaśniać ale może macie jakiś pomysł? Edytowane 2 Marca 2017 przez emarti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) problem techniczny a powodów problemu może być wiecej ,po pierwsze i najważniejsze to spróbować na innych urządzeniach czy działa ,może spróbuj tez ponowną rejestrację z innym adresem e-mail bo nie jest przypisany do konta tylko sam nr umowy Może konsultant coś namieszał jak ci usunął urządzenia Przy okazji ...zmian urządzeń mozna dokonać kilka chyba tyle ile urządzeń czyli 4 albo trochę mniej lub więcej w miesiącu(nie pamietam),potem 1go dnia miesiąca ten stan resetuje Edytowane 3 Marca 2017 przez pitter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dddl Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Aplikacja na Windows Phone ma globalną awarie, nic nie grzebałem i wyskakuje błąd przy włączeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirku1985 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Proszę o pomoc temat stary jak świat ale już nie mam pomysłu co robić. Od kilki lat używam łącza internetowego od lokalnego dostawcy (radiowy) prędkość zawrotna do 10 mb faktyczna max 7,86 mb. Nc+ GO chodzi płynnie na takim łączu na 720p/1953 kbs nie zależnie od tego co oglądam czy transmisje na żywo czy TV na życzenie. Obecnie windows 7 przeglądarka Chrome. Problem zaczął się od 3 tygodni jak zmieniłem dostawcę internetu na ORANGE pakiet LOVE prędkość neostrady do 80 Mb/s faktyczna 34-36 Mb/s urządzenie Livebox 2.0. Widać różnicę w szybkości jeżeli chodzi o pobieranie przeglądanie stron itp. ale Nc+ Go wiecznie buforuje nie idzie nic oglądnąć wyłączyłem już w opcjach przeglądarki akceleracja sprzętową bo na forum tak pisało i dalej to samo od czego to zależy skoro na 4 krotnie wolniejszym internecie wszytsko szło płynnie a teraz jest problem bo nie idzie nic obejrzeć pomimo większej prędkości. Kombinowałem już z zaporą dalej nic wieczne buforowanie bez szans na oglądnięcie czegokolwiek w normalnej rozdzielczości na niższych idzie w miarę ale jakość obrazu przekreśla całą radość oglądania. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umkwatata Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 (edytowane) Tragedia - dzisiaj znowu jakies dziwne bledy - pierwszy raz od ponad miesiaca probuje skorzystac i sie nie da ... "Wystąpił błąd odtwarzania (#10551): Przekroczono limit podsesji. (-23)" ... Ciagle odswiezam - od pol godziny juz - kilka razy odpalil sie serial "Piraci" ktoryleci teraz w premierze na Canal+ ale akurat nie to chcialem ogladac - poza tym wszedzie indziej jakies bledy i nie ma mowy o ogladaniu ... Mogliby koncu ten nC+ GO naprawic - poki co to jedna wielka awaria. Edytowane 16 Marca 2017 przez Umkwatata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 (edytowane) Tragedia - dzisiaj znowu jakies dziwne bledy - pierwszy raz od ponad miesiaca probuje skorzystac i sie nie da ... "Wystąpił błąd odtwarzania (#10551): Przekroczono limit podsesji. (-23)" ... Już dzisiaj rano były problemy z usługą ,pisałem jakiś czas temu że za wcześnie pochwaliliśmy zmiany TVN 24 HD nie dało się oglądać.... PS.Masakra ja rozumiem że są mecze ale żeby przez to były problemy na serwerach..... NC+GO do naprawy bo tak nie może być duża oglądalność i wszystko szwankuje ..... Edytowane 16 Marca 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umkwatata Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Firefox juz mnie na maxa dobija - nie mam pojecia jak to mozliwe ale pomimo, ze WSZEDZIE mam wylaczone aktualizacje (na tablecie, smartphonie, PC i laptopie w pracy nawet!). Teraz mi sie wlasnie zrobila na PC, pomimo, ze aktualizacje byly oczywiscie wylaczone. To jest chore ... Co chwile sie zapychaja przez to te 4 sloty na ogladanie nC+ GO. No ale przeciez inne przegladarki sa zupelnie niedorzeczne dla kogos kto juz uzywal Firefoxa. Nie wyobrazam sobie korzystania z Chrome'a czy np. Opery - jezeli chodzi o moje potrzeby to Firefox wgniata wszystkie pozostale przegladarki w ziemię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 U mnie te się przed chwilą zaktualizował i nie muszę dodawać go jako nowego urządzenia. Zresztą od ponad roku korzystam i lecę na automatycznych aktualizacjach i tylko raz po jakiejś większej wywaliło mi że trzeba zamienić/dodać urządzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grande Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Próbował ktoś z was korzystać z nc+GO przez przeglądarkę Chrome na Androidzie? O ile z C+Sport online nie ma problemu, to z nc+Go już jest, bo obraz się pokazuje i momentalnie zatrzymuje. Wiem, przecież jest dedykowana aplikacja, ale korzystając z dedyka, nie można robić nic po za oglądaniem. Kusi mnie coś takiego, ponieważ w tabletach można dzielić ekran w stylu picture in picture. Nie wszystkie aplikacje można wrzucić w podzielony ekran. Wspomniany dedyk nie obsługuje tej opcji. Opera, którą uważam za najlepszą Androidową przeglądarkę ma problemy nawet z C+Sport online. Podobnie Dolphin browser. Zatem pozostaje Chrome. Jakby ktoś chciał się trochę pobawić, to niech da znać, czy u niego też "stopklatka" z obrazem. Edit: W opcjach przeglądarki musi być parafka przy "wersja na komputer". Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez grande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 A ja trochę z innej beczki. Dlaczego w NC+ GO nie ma pełnych seriali zagranicznych pokazywanych na kanałach Canal+? Aż tak ograniczone mają prawa? Obejrzałem pierwsze odcinki serialu, który po prostu jest odgrzewanym kotletem kilka dni temu. Na NC+GO są tylko odcinki drugiego sezonu. Mija się to z celem...Na HBO GO mamy wszystkie sezony ich seriali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.