missioo Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 ****AWARIA USŁUGI ncplusGO !!! Od wczoraj brak dostępu do kanałów na żywo, VOD, ogólnie nic nie działa. Wyskakuje info, że nie ma wykupionej usługi. Dziś samo wylogowało użytkownika i nie da się zalogować. Potwierdzone na infolinii ncplus: mają awarie systemu ncplusgo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Ilosc urzadzen jest wina silverlight'a na ktorym strona działa. Kazde usuniecie cookies powoduje przypisanie przegladarce innego kodu zabezpieczajacego, przez co logowanie wykrywa to jako nowe urzadzenie. Data? Przeczytaj regulamin nc+go. Teraz już wiem, że wystarczy czyszczenie ciasteczek, ale co to zmienia jeżeli chodzi o działanie serwisu? Według mnie nic skoro się pakują w Silverlighta sprawiającego problemy to tylko świadczy o podejściu do klienta. Powiadasz czytaj regulamin? W jakim celu bo nie rozumiem? Skoro Silverlight przyczynia się do takiego syfu w obsłudze tej wszak płatnej usługi to po co mam czytać regulamin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Dzieki przeczytaniu regulaminu bedziesz wiedzial dlaczego 'nc+ wyznaczylo Ci date zmiany urzadzen". Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenwalk Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) Hej, dwa pytania: 1. czy mogę zarejestrować konto nc+ go na inny email niż podałem kiedyś tam podczas podpisywania umowy? 2. czy na ten pierwotny email, przyjdzie mi jakieś info o tym że zarejestrowałem konto w nc+ go na innym mailu? Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez Zenwalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawe(L) Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 1. Tak, możesz podać dowolny mail podczas rejestracji nc+go. 2. Przyjdzie informacja na tego maila ktorego podales podczas rejestracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) 3. Jakosc - TV LIVE tylko 576p ... Chyba nie ma co narzekać 576p na smartfonie 5" wygląda elegancko Na tablecie 8-9" chyba też Ostatnio miałem problemy z nc+GO, jakieś błędy, sesje itd ciężko było coś pooglądać gdy robiłem na komórce coś innego i chciałem sobie podglądnąć meczyk co 5-10 min Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez DamPrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastekal Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Na moim Samsungu S6 jakość 576p nie wygląda elegancko. Jeszcze niedawno wszystkie stacje Canal+ oraz ich własne tematyczne miały jakość 720p. Nie wiem po co to zmienili. Chyba tylko po to, aby pokazać swoje zacofanie i olewkę klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Nie wiem co masz z tym telefonem...lub z netem... Na S5 u mnie obraz jest czyściutki i ostry. To samo jest na Tablecie Lenovo TAB 2 A10-70L, którego zakupiłem wczoraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jw23 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) Przy uruchamianiu programów na komórce wyświetla mi błąd 142. Ma ktoś tak? Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Wszystko jest OK u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokam Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Przy uruchamianiu programów na komórce wyświetla mi błąd 142. Na ktoś tak? Masz roota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid6237 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Ja mam takze blad 123na Xiaomi Redmi note 3 pro.Telefon nie byl rootowany,pisalem tez o tym tez na forum nc+.Jak na razie nikt nie moze sie za to zabrac, a w wiadomosciach mail ktore sie do nich pisze kazda cierpliwie czekac.Miesiac od ostatniej rozmowy telefonicznej z konsultantem informowano mnie ze problem jest takze znany.Jak widac nie spiesza sie z naprawa softu aby aplikacja dzialala poprawnie na wszystkich urzadzeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie licz, że cokolwiek zmieni się w tej kwestii. Moim zdaniem, nc+ olewa tę usługę, więc komu działa temu działa, a jak ktoś ma problemy, to z nimi zostanie. Od wielu miesięcy, ludzie zgłaszają różne błędy, np z popularnym tabletem Yoga 2 i jak grochem o ścianę. Z jakością też coraz gorzej. Szczególnie podczas wydarzeń sportowych emitowanych na żywo w Canal+/Sport. Z wiadomych względów, celowo tną bitrate aż miło. Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez śmiechu warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert771 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Na xiaomi nie licz to wina jakiś uprawnień regionalnych i uprzedzenie związanych z samym Google Ktoś tak pisał choć na niektórych niby działa. Dziwne ze ktoś Ci w ogóle chce to rozpatrzec. Przecież xiaomi nie ma oficjalnej dystrybucji na Europę. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos91 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Ja od kilku miesiecy walcze aby zadzialalo mi na Honor 4X. Wysylam ciagle maila, oni przyjmuja zgloszenia, wysylaja jakies promozycje abym zrobil to i tamto, nastepnie otrzymuje odpowiedz ze do mnie zglosi sie ktos "ogarniety" pomoc mi rozwiazac ten problem i kolo Macieja sie zamyka. Dobrze chociaz ze na tablecie i laptopie smiga bez zastrzezen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plusfon007 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Mialbym do kolegow pytanie odnosnie zgodnego sprzetu Android TV z usluga nc+go. Czy ktos moglby polecic zgodne urzadzenie, na ktorym usluga nc+go dziala w miare bezproblemowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Na android TV raczej nie pójdzie bo docelowo usługa ma być niedostępna na telewizorach. Tylko urządzenia mobilne. Żeby się upewnić musiałbyś napisać zapytanie do ncplus bo może akurat coś się zmieniło w tej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5kt Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Usługa nc+go na telefonie Samsung Galaxy J5 działa mi płynnie, natomiast na laptopie przycina, łączę internetowe to samo 12MBs. Podłączając laptopa pod tv też przycina, nie ma płynnego obrazu. Zakupiłem więc Chromecast 2, aby obraz z telefonu przesłać na tv za pomocą tego urządzenia. Przesyłając ekran z dźwiękiem na tv w momencie uruchomienia aplikacji nc+go wyskakuje komunikat: "Brak możliwości odtwarzania materiału video poprzez Screen Mirroring. Wyłącz tę opcję na urządzeniu i uruchom materiał video ponownie." Co jeszcze zauważyłem przy Chromecast-ie:- nc+go - nie działa,- Canal+ Sport Online - jest tylko głos,- Player (z TVN) - jest tylko głos,- aplikacja TVP - działa, jest głos i obraz.Czy nc+ blokuje to jakoś? Czy komuś działa przesyłanie obrazu z telefonu aplikacji nc+go przez Chromecast? Może to kwestia telefonu? Może na innym będzie chodzić? Nie mogę tego sprawdzić na innym telefonie, gdyż w aplikacji nc+go mogę zmienić urządzenie dopiero 1 października. Nie wiem czy zwrócić tego Chromecasta (mam na to 14 dni - zakup przez internet), czy da się to jakoś przesłać? A czy koś próbował przesłać obraz aplikacji nc+go z telefonu na tv za pomocą kabla (adaptera) MHL? Mój telefon nie obsługuje MHL, więc nie mogę tego sprawdzić. Zastanawiam się też nad zmianą telefonu z obsługą MHL. Edytowane 12 Września 2016 przez 5kt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohmter60 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Nie działa na urządzeniach - IPadach, Iphon, TV Apple no i chyba nie będzie niestety. Edytowane 12 Września 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie i to w dodatku zdublowane. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grande Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Usługa nc+go na telefonie Samsung Galaxy J5 działa mi płynnie, natomiast na laptopie przycina, łączę internetowe to samo 12MBs. Podłączając laptopa pod tv też przycina, nie ma płynnego obrazu. Zakupiłem więc Chromecast 2, aby obraz z telefonu przesłać na tv za pomocą tego urządzenia. Przesyłając ekran z dźwiękiem na tv w momencie uruchomienia aplikacji nc+go wyskakuje komunikat: "Brak możliwości odtwarzania materiału video poprzez Screen Mirroring. Wyłącz tę opcję na urządzeniu i uruchom materiał video ponownie." Co jeszcze zauważyłem przy Chromecast-ie: - nc+go - nie działa, - Canal+ Sport Online - jest tylko głos, - Player (z TVN) - jest tylko głos, - aplikacja TVP - działa, jest głos i obraz. Czy nc+ blokuje to jakoś? Czy komuś działa przesyłanie obrazu z telefonu aplikacji nc+go przez Chromecast? Może to kwestia telefonu? Może na innym będzie chodzić? Nie mogę tego sprawdzić na innym telefonie, gdyż w aplikacji nc+go mogę zmienić urządzenie dopiero 1 października. Nie wiem czy zwrócić tego Chromecasta (mam na to 14 dni - zakup przez internet), czy da się to jakoś przesłać? A czy koś próbował przesłać obraz aplikacji nc+go z telefonu na tv za pomocą kabla (adaptera) MHL? Mój telefon nie obsługuje MHL, więc nie mogę tego sprawdzić. Zastanawiam się też nad zmianą telefonu z obsługą MHL. Blokują. Było wiele razy na forum nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5kt Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Za pomocą kabla (adaptera) MHL też nie da rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerlainn Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Ja od kilku miesiecy walcze aby zadzialalo mi na Honor 4X. A jaki masz problem z tym Honorem? Ja mam 4x i od początku śmiga mi bez problemu. Jedyny problem wyskoczył przy aktualizacji androida z 4-ki do 5-tki. Po aktualizacji systemu trzeba było przywrócić ustawienia fabryczne i wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawe(L) Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Usługa nc+go na telefonie Samsung Galaxy J5 działa mi płynnie, natomiast na laptopie przycina, łączę internetowe to samo 12MBs. Podłączając laptopa pod tv też przycina, nie ma płynnego obrazu. Zakupiłem więc Chromecast 2, aby obraz z telefonu przesłać na tv za pomocą tego urządzenia. Przesyłając ekran z dźwiękiem na tv w momencie uruchomienia aplikacji nc+go wyskakuje komunikat: "Brak możliwości odtwarzania materiału video poprzez Screen Mirroring. Wyłącz tę opcję na urządzeniu i uruchom materiał video ponownie." Co jeszcze zauważyłem przy Chromecast-ie: - nc+go - nie działa, - Canal+ Sport Online - jest tylko głos, - Player (z TVN) - jest tylko głos, - aplikacja TVP - działa, jest głos i obraz. Czy nc+ blokuje to jakoś? Czy komuś działa przesyłanie obrazu z telefonu aplikacji nc+go przez Chromecast? Może to kwestia telefonu? Może na innym będzie chodzić? Nie mogę tego sprawdzić na innym telefonie, gdyż w aplikacji nc+go mogę zmienić urządzenie dopiero 1 października. Nie wiem czy zwrócić tego Chromecasta (mam na to 14 dni - zakup przez internet), czy da się to jakoś przesłać? A czy koś próbował przesłać obraz aplikacji nc+go z telefonu na tv za pomocą kabla (adaptera) MHL? Mój telefon nie obsługuje MHL, więc nie mogę tego sprawdzić. Zastanawiam się też nad zmianą telefonu z obsługą MHL. Spróbuj odpalić na internet explorer. Nc + go na tej przeglądarce najlepiej działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Usługa nc+go na telefonie Samsung Galaxy J5 działa mi płynnie, natomiast na laptopie przycina, łączę internetowe to samo 12MBs. Podłączając laptopa pod tv też przycina, nie ma płynnego obrazu. Zakupiłem więc Chromecast 2, aby obraz z telefonu przesłać na tv za pomocą tego urządzenia. Przesyłając ekran z dźwiękiem na tv w momencie uruchomienia aplikacji nc+go wyskakuje komunikat: "Brak możliwości odtwarzania materiału video poprzez Screen Mirroring. Wyłącz tę opcję na urządzeniu i uruchom materiał video ponownie." Co jeszcze zauważyłem przy Chromecast-ie: - nc+go - nie działa, - Canal+ Sport Online - jest tylko głos, - Player (z TVN) - jest tylko głos, - aplikacja TVP - działa, jest głos i obraz. Czy nc+ blokuje to jakoś? Czy komuś działa przesyłanie obrazu z telefonu aplikacji nc+go przez Chromecast? Może to kwestia telefonu? Może na innym będzie chodzić? Nie mogę tego sprawdzić na innym telefonie, gdyż w aplikacji nc+go mogę zmienić urządzenie dopiero 1 października. Nie wiem czy zwrócić tego Chromecasta (mam na to 14 dni - zakup przez internet), czy da się to jakoś przesłać? A czy koś próbował przesłać obraz aplikacji nc+go z telefonu na tv za pomocą kabla (adaptera) MHL? Mój telefon nie obsługuje MHL, więc nie mogę tego sprawdzić. Zastanawiam się też nad zmianą telefonu z obsługą MHL. Mój kolega korzysta z chromecast i rzeczywiście nc go u niego nie działa. Ale mówił że Canal+ Sport Online mu śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos91 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 A jaki masz problem z tym Honorem? Ja mam 4x i od początku śmiga mi bez problemu. Jedyny problem wyskoczył przy aktualizacji androida z 4-ki do 5-tki. Po aktualizacji systemu trzeba było przywrócić ustawienia fabryczne i wszystko wróciło do normy. Wlasnie przed aktualizacja Androida na 5 ncgo dzialalo, ale jak zrobilem upgrade to niestety wyskakuje blad -121, niewlasciwy klucz, lub klucz licencji. Sprobuje zrobic ustawienia fabryczne, moze wszystko wroci do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.