Jump to content

lokam

Users
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Dobra

About lokam

  • Rank
    Czasami wpadam

Recent Profile Visitors

800 profile views
  1. Niektóre dokumenty z II wojny światowej są utajnione na 100 lat np. te dotyczące R.Hessa, czy H.Himmlera i zostaną odtajnione w 2041 roku. 35 lat, to krótki okres, żyją jescze bohaterowie tamtych wydarzeń. CIA mogła być zamieszana w to morderstwo, moim zdaniem dowody są mocne.
  2. "The Last Narc" - nie dziwię się, że CIA próbowała zablokować ten serial. Serial opowiada o porwaniu i zabójstwie Enrique „Kiki” Camareny, agenta DEA w 1985 roku. Znakomity serial dokumentalny, dla tych co oglądali serial "Narcos Meksyk" pozycja obowiązkowa.
  3. W piątek minie miesiąc od podpisania umowy. I dzisiaj ku mojemu ogromnemu zdziwieniu ...usługa zaczęła działać. Wreszcie się mogłem zalogować. Biuro obsługi i osoba z punktu poinformowali mnie w tamtym tygodniu, że usługa nie będzie już działać i czekają aż będzie można anulować umowę i nawet proponowano mi już po tym podpisanie nowej umowy. A tu dzisiaj sms i jakimś cudem to uruchomili. Tylko, że prawie miesiąc czekałem😀
  4. Byłem w punkcie Play rozwiązać umowę ze względu na to, że usługa nie działa i okazało się, że nie mogę tego zrobić, bo usługa ... nie działa. Jak usługa zacznie działać, to mogę z niej zrezygnować. Wcześniej pani z punktu telefonicznie mnie poinformowała, że oczywiście mogę zrezygnować z umowy. W regulaminie jest, że do 14 dni można zrezygnować bez konsekwencji. Cyrk, wcześniej w rozmowie z konsultantem poprosiłem o rozmowę z działem technicznym. Oczywiście nie ma takiej opcji, co pozwala wątpić, czy coś takiego u nich jest. Mają tam niesamowity bałagan. Mają 30 dni na rozwiązanie problemu, ale moim zdaniem, to nie będzie już działało. Ja już do nich nie pojadę, mam do punktu ponad 30 km i nie mam czasu i ochoty z nimi rozmawiać. Szkoda czasu i nerwów na tę usługę.
  5. Z różnych przyczyn nie mogłem jeszcze oddać tego "wynalazku" do punktu, mam czas do soboty. Oczywiście usługa nie działa, dzisiaj minął tydzień od podpisania umowy. Nie mogę się zalogować. Taka to firma, wg. konsultantów usługa miała działać-po 2,24,48 godzinach, tak z upływem czasu zmieniali zdanie, a teraz twierdzą, że na uruchomienie mają ...10 dni. Problem jest taki, że nie ma mnie w systemie, muszę podać wszystkie dane jakie są w umowie, żeby mnie znaleźli. Nie mogą mnie znaleźć po nr. telefonu, nr. usługi telewizyjnej, nawet po nr. PESEL. Nie ma usługi, nie przysłali rachunku, jest natomiast dekoder. A co jeśli nie uruchomią?. Dekoder zostanie u mnie?
  6. Ponad 50 godzin nie potrafią uruchomić usługi, którą oferują w sprzedaży. Na infolinii powiedzieli mi, że dzisiaj może zadziała.Nerwy mi dzisiaj puściły, ale ile można słuchać tych bredni. Czekam jeszcze dzisiaj, jutro to badziewie oddaje bez względu czy uruchomią, czy nie. Jestem tylko ciekawy, czy w końcu to ogarną. Jak oni nie potrafią usługi uruchomić, to co dalej. Często tu narzekamy na CP, czy Canal+, ale wyobraźmy sobie, że u nich 2 dni po podpisaniu umowy, usługa nie działa. Najgorsze jest to, że ci "fachowcy" nawet nie mają zamiaru coś z tym zrobić, przyjmują zgłoszenie i nic się nie dzieje.
  7. Ja nic nie włączyłem jeszcze, nawet nie sprawdzałem, czy się da APV włączyć. Jak na początku są takie problemy, to co będzie później?. Strach coś wykupić, bo jaka pewność, że będzie działać.
  8. U mnie nadal nie mogę się zalogować. Ponad 30 godzin aktywacji, na infolinii twierdzą, że jest jakiś "błąd systemu". Oczywiście teraz święta i nie wiadomo co dalej. Kpina, ja to w sumie chciałem córce wziąć, ona w tv nie ma Netflixa, a przy okazji skorzystać z APV. W piątek będę chciał z tego zrezygnować.
  9. Szkoda tylko, że na HBO GO nie można się zalogować. Mam teraz z nc+ i widzę, że tu apka dobrze działa.
  10. Próbuje się zalogować od południa i nic. Po różnych opiniach myślałem, że będzie mulić, a tu niespodzianka, wszystko działa płynnie i szybko.
  11. Dzisiaj podpisałem umowę w punkcie Play. Aplikacje działają płynnie, problem mam taki, że nie mogę się zalogować, pewnie usługa jest jeszcze nie aktywna. Kupowałem rano, na infolinii powiedzieli mi, że trzeba czekać, nawet 72 godziny.
  12. "Kalifat" - rzeczywiście bardzo dobry serial. Aż dziwne, że Szwedzi taki temat poruszyli. Trzyma w napięciu, obejrzałem od razu cały sezon. "Proces w sprawie Gabriela Fernandeza" - mocny dokument. Ten serial nie miał prawa powstać, bo nigdy nie powinno dojść do takiej sytuacji. Bestialstwo rodziców, system, który zawiódł i niewyobrażalna wręcz tragedia małego samotnego chłopca.
  13. Wszystkich filmów i seriali z lektorem raczej nie będzie, bo nawet Netflix nie wszystkie pozycje ma z lektorem. Oby tylko ich produkcje własne miały lektora. Ja natomiast mam nadzieję, że w APV będą się pojawiać również starsze seriale. A seriali których nie ma na żadnej platformie jest sporo, że wpomnę tylko kilka - "Zagubieni", "Z archiwum X", "Przystanek Alaska", "Cudowne lata", "Dowody zbrodni", "Ally McBeal" i wiele innych których tu wszystkich nie sposób wyliczyć. APV co jakiś czas takie starsze seriale dadaje jak choćby - "Mentalista" czy "Biuro". My z żoną obejrzeliśmy wszystkie sezony "Mentalisty", gdyż wcześniej oglądaliśmy tylko wyrywkowe odcinki. I pewnie na takie klasyki byłby popyt.
  14. Terror sezon 2 jest w całości już niedostępny. Najpierw były 2 odcinki dostępne, potem 1, a teraz wszystko wyłączyli. Szkoda, bo chcę ten serial obejrzeć, ale chyba tam ktoś się pospieszył.
×
×
  • Create New...