Jump to content

lokam

Users
  • Content Count

    215
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Dobra

About lokam

  • Rank
    Czasami wpadam

Recent Profile Visitors

879 profile views
  1. U mnie nie mam Planete+, mam dostęp do biblioteki, ale nie mam kanału live. Trochę to dziwne, bo są wszystkie od Canal +. Ciekawą opcją jest Multi-Live, przyda się gdy ruszą zagraniczne ligi.
  2. kingofsouth Na jakiej zasadzie wymieniłeś?. Na infolinii twierdzą, że tylko dla nowych abonentów jest ten dekoder.
  3. Niektóre dokumenty z II wojny światowej są utajnione na 100 lat np. te dotyczące R.Hessa, czy H.Himmlera i zostaną odtajnione w 2041 roku. 35 lat, to krótki okres, żyją jescze bohaterowie tamtych wydarzeń. CIA mogła być zamieszana w to morderstwo, moim zdaniem dowody są mocne.
  4. "The Last Narc" - nie dziwię się, że CIA próbowała zablokować ten serial. Serial opowiada o porwaniu i zabójstwie Enrique „Kiki” Camareny, agenta DEA w 1985 roku. Znakomity serial dokumentalny, dla tych co oglądali serial "Narcos Meksyk" pozycja obowiązkowa.
  5. W piątek minie miesiąc od podpisania umowy. I dzisiaj ku mojemu ogromnemu zdziwieniu ...usługa zaczęła działać. Wreszcie się mogłem zalogować. Biuro obsługi i osoba z punktu poinformowali mnie w tamtym tygodniu, że usługa nie będzie już działać i czekają aż będzie można anulować umowę i nawet proponowano mi już po tym podpisanie nowej umowy. A tu dzisiaj sms i jakimś cudem to uruchomili. Tylko, że prawie miesiąc czekałem😀
  6. Byłem w punkcie Play rozwiązać umowę ze względu na to, że usługa nie działa i okazało się, że nie mogę tego zrobić, bo usługa ... nie działa. Jak usługa zacznie działać, to mogę z niej zrezygnować. Wcześniej pani z punktu telefonicznie mnie poinformowała, że oczywiście mogę zrezygnować z umowy. W regulaminie jest, że do 14 dni można zrezygnować bez konsekwencji. Cyrk, wcześniej w rozmowie z konsultantem poprosiłem o rozmowę z działem technicznym. Oczywiście nie ma takiej opcji, co pozwala wątpić, czy coś takiego u nich jest. Mają tam niesamowity bałagan. Mają 30 dni na rozwiązanie problemu, al
  7. Z różnych przyczyn nie mogłem jeszcze oddać tego "wynalazku" do punktu, mam czas do soboty. Oczywiście usługa nie działa, dzisiaj minął tydzień od podpisania umowy. Nie mogę się zalogować. Taka to firma, wg. konsultantów usługa miała działać-po 2,24,48 godzinach, tak z upływem czasu zmieniali zdanie, a teraz twierdzą, że na uruchomienie mają ...10 dni. Problem jest taki, że nie ma mnie w systemie, muszę podać wszystkie dane jakie są w umowie, żeby mnie znaleźli. Nie mogą mnie znaleźć po nr. telefonu, nr. usługi telewizyjnej, nawet po nr. PESEL. Nie ma usługi, nie przysłali rachunku, jest natom
  8. Ponad 50 godzin nie potrafią uruchomić usługi, którą oferują w sprzedaży. Na infolinii powiedzieli mi, że dzisiaj może zadziała.Nerwy mi dzisiaj puściły, ale ile można słuchać tych bredni. Czekam jeszcze dzisiaj, jutro to badziewie oddaje bez względu czy uruchomią, czy nie. Jestem tylko ciekawy, czy w końcu to ogarną. Jak oni nie potrafią usługi uruchomić, to co dalej. Często tu narzekamy na CP, czy Canal+, ale wyobraźmy sobie, że u nich 2 dni po podpisaniu umowy, usługa nie działa. Najgorsze jest to, że ci "fachowcy" nawet nie mają zamiaru coś z tym zrobić, przyjmują zgłoszenie i nic się nie
  9. Ja nic nie włączyłem jeszcze, nawet nie sprawdzałem, czy się da APV włączyć. Jak na początku są takie problemy, to co będzie później?. Strach coś wykupić, bo jaka pewność, że będzie działać.
  10. U mnie nadal nie mogę się zalogować. Ponad 30 godzin aktywacji, na infolinii twierdzą, że jest jakiś "błąd systemu". Oczywiście teraz święta i nie wiadomo co dalej. Kpina, ja to w sumie chciałem córce wziąć, ona w tv nie ma Netflixa, a przy okazji skorzystać z APV. W piątek będę chciał z tego zrezygnować.
  11. Szkoda tylko, że na HBO GO nie można się zalogować. Mam teraz z nc+ i widzę, że tu apka dobrze działa.
  12. Próbuje się zalogować od południa i nic. Po różnych opiniach myślałem, że będzie mulić, a tu niespodzianka, wszystko działa płynnie i szybko.
  13. Dzisiaj podpisałem umowę w punkcie Play. Aplikacje działają płynnie, problem mam taki, że nie mogę się zalogować, pewnie usługa jest jeszcze nie aktywna. Kupowałem rano, na infolinii powiedzieli mi, że trzeba czekać, nawet 72 godziny.
  14. "Kalifat" - rzeczywiście bardzo dobry serial. Aż dziwne, że Szwedzi taki temat poruszyli. Trzyma w napięciu, obejrzałem od razu cały sezon. "Proces w sprawie Gabriela Fernandeza" - mocny dokument. Ten serial nie miał prawa powstać, bo nigdy nie powinno dojść do takiej sytuacji. Bestialstwo rodziców, system, który zawiódł i niewyobrażalna wręcz tragedia małego samotnego chłopca.
×
×
  • Create New...