rotalplus Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Przychody Discovery w Polsce wręcz powalają - nawet PULS czy TVN7 takich nie ma Polecam TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje, choćby za ostatni tydzień (choć w poprzednich tygodniach jest dość podobnie) - gdzie jest Disney i Discovery, TLC czy CC http://www.agbnielsen.pl/2014-03-09,1926.html HD FTA to nie tylko kanały TV Publicznej w Niemczech, u nas też posiadacze kanałów FTA są zobowiązani do płacenia abonamentu tylko w ZŁ a nie EUR "Może w końcu zrozumiesz, że za wszystko się płaci i kanały FTA muszą mieć w Polsce ekonomiczne uzasadnienie istnienia" Jestem ciekawy czy to działa w przypadku kanałów muzyczno-rozrywkowych, bo powoli doganiamy w ilości FTA Wielką Brytanią, na dodatek robi się monotematycznie (disco polo) Polacy się nauczyli płacić ZA BADZIEWIE - nie twierdzę, że TV płatna jest bez sensu bo w przypadku praw filmowo-sportowych premium i "poważnych" dokumentów ma to uzasadnienie, w pozostałych nie ma. Koniec i kropka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik25862 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Z jakiego systemu emisyjnego korzysta STARS a z jakiego ESKA TV - na ESCE jak konczy sie piosenka logo sie wylącza a na STARS nie. Czy coś takiego można wlaczyc w kazdym systemie i nawet na STARSIe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Mogę tak sobie zrobić ale po co? Może zapalanie i gaszenie loga co 3 minuty kręci 16latków. Mnie nie kręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ipo Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Dobre pytanie. Też się nad tym zastanawiałem bo KPM robi podobnie. Po każdym klipie jest dżingiel i znika logo. Dlaczego tak jest? Od czego to zależy? Wkurza to trochę bo co jeden klip to mamy taki przerywnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Bo grają z tego samego systemu emisyjnego który co plik musi gasić logo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej10 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Andrzej, układ jest prosty: zaczyna się godzina, 4 numery - reklama 5 minut, 4 numery - reklama 4 minuty, 4-5 numerów - reklama 3 minuty. Ilość numerów pomiędzy 2 a 3 blokiem reklamowym wynika z tego jakiej długości były wcześniejsze numery Dziękuję za informację. Teraz przynajmniej wiem jak długo muszę reklamy oglądać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Musisz musisz, oglądaj, nie zmieniaj kanału. Bo to moje być albo nie być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej10 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Tylko, że ja jestem z tych bez telemetru, więc dużo nie jestem w stanie pomóc . Przy okazji, kiedyś była tutaj dyskusja nad tym, czy powinniście także nadawać w eterze. Szkoda, że nie zdecydowaliście się na ten ruch. Jakiś czas temu nadawanie rozpoczęło radio zet gold i gdy jadę autobusem, kierowcy dosyć często włączają tę stację. Trafili w gust kierowców . A jeszcze kilka miesięcy temu było tylko rmf i ich hity na czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Andrzej, masz czy nie masz, oglądaj A radia robić nie będziemy, chociaż to byłoby ciekawe. Obecnie każde radio chce mieć swoją tv. Ale byśmy ich zaskoczyli odwracając akcję, to fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Telewizja Urbanski Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Wielkanocna ramówka STARS.TV zapowiada się obficie będą kolejne plebiscyty a co za tym idzie stacja podąża w dobrym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueGrand Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Jak bada sie widownie ^^ ? Jesli posiadam dekoder NC+ moga sprawdzic co w danym momencie ogladam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Nie mogą, trzeba mieć specjalny telemetr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Parker Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Mówiło się kiedyś, że dekodery n-ki podpięte do internetu przesyłały informacje o oglądalności, którymi n z nikim się nie dzieliła. Ale to raczej taka urban legend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 To wcale nie musi być taka fantazja, znam sieci kablowe gdzie każdy dekoder jest telemtrem, pełna komunikacja z bazą i dane co było włączone i kiedy. Jednak do tego nie ma zrobionej demografii czyli z biznesowego punktu widzenia te dane są bezużyteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elitepremium Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Bo nie wiadomo, który członek rodziny oglądał dany kanał w danej chwili (grupa wiekowa) itd? A jak ktoś ma telemetr i ogląda cała rodzina dany kanał np Stars.tv grupy wiekowe różne (dzieci/wiek produkcyjny/nieużytki(emeryci)) to jak w takim momencie to się liczy? Którą grupę wiekową się wybiera? Dla mnie to bez sensu trochę. Statystyki wydają się mało wiarygodne. Ale... nie wiem jak to działa, więc nie będę drążyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PowerTV Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Metodyka badań jest jaka jest, bo największym kanałom zależy na tym. Przy małej próbie duzi zawsze mają dobre wyniki, a po [beep]ie dostają małe kanały na odległych pozycjach. Wielokrotnie mali nadawcy zrzeszeni swego czasu w biurze reklamy ATMEDIA chcieli powiększyć próbę badania (ilość gospodarstw domowych z telemetrami), ale nie zgadzają się na to czterej główni sponsorzy badań oglądalności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 I nie widać aby miało się to zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavl6 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 To może stworzyć oddzielne badanie oglądalności? Kiedyś w Polsce były dwa ośrodki badawcze. Na świecie pewnie jest wiele firm, które się tym zajmują i może któraś chciałaby wejść na rynek polski . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PowerTV Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Telemetria jest bardzo drogą usługą. Ponad 100 kanałów TV w Polsce płaci miesięcznie grube dukaty za monitoring swoich programów. To nie tylko telemetry. To także przetwarzanie danych i świetny program do ich analizy Arianna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Pytanie. Jak wygląda taki telemetr i w jaki sposób można zostać użytkownikiem tego czegoś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Trzeba być wybrańcem, sam zapisać się nie możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 A jak się zostaje wybrańcem? Jakie są kryteria wyszukiwania tych wybrańców? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Na te pytania to tylko Nielsen może odpowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 mogłoby być z 10 takich stacji jak STARS.TV, na esce, 4fun czy vivie grają same nowosci - ileż można słuchać miley cyrus, katy perry, ke$hy, avici czy pitbula - owszem niektóre utwory są fajne ale za rok czy 2 nikt o tych piosenkach nie będzie pamiętał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Bo nie wiadomo, który członek rodziny oglądał dany kanał w danej chwili (grupa wiekowa) itd?A jak ktoś ma telemetr i ogląda cała rodzina dany kanał np Stars.tv grupy wiekowe różne (dzieci/wiek produkcyjny/nieużytki(emeryci)) to jak w takim momencie to się liczy? Którą grupę wiekową się wybiera? Dla mnie to bez sensu trochę. Statystyki wydają się mało wiarygodne. Ale... nie wiem jak to działa, więc nie będę drążyć. A jak rozróżnić, czy w danej chwili z telewizora korzysta mamusia czy córusia, a może tatuś? Myślę, że do telemetrów dostaje się coś na styl specjalnych kodów identyfikacyjnych, którymi "informuje" się urządzenie o tym, kto w danej chwili korzysta z odbiornika. I te badania są równie wiarygodne jak sondaże wyborcze - teoretycznie wyniki obu można zmanipulować, pytanie tylko po co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.