Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Mam pytanie czy można podnieść pakiet z Mini HD na Familijny HD i wymienić dekoder z HD 2000 na ESI-88 ? W nowej, świeżej umowie ? I jeszcze jedno... podejrzewam że jak się zgapiłem i nie powiedziałem przy podpisywaniu umowy że jestem abo Plusa to nici z dodatkowych bonusów wynikających z tego faktu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Mam pytanie czy można podnieść pakiet z Mini HD na Familijny HD i wymienić dekoder z HD 2000 na ESI-88 ? W nowej, świeżej umowie ? I jeszcze jedno... podejrzewam że jak się zgapiłem i nie powiedziałem przy podpisywaniu umowy że jestem abo Plusa to nici z dodatkowych bonusów wynikających z tego faktu ?

Podmienić pakiet możesz, ale nie wiem czy dostaniesz nowy dekoder. Raczej nie. Jeżeli się zagapiłeś w trakcie podpisywania umowy, to niestety twoja strata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podpisałem umowę wczoraj na pakiet MINI HD. Dostałem HD 2000. Po przywiezieniu do domu tego dekodera stwierdziłem że to całkiem poczciwe urządzenie, ale ... nie ma ono wyjścia 5.1... Przy miniHD to nie problem w zasadzie ... No ale jak to bywa w życiu stwierdzam że mogłem wziąć Familijny HD z ESI-88. Teraz zastanawiam się czy będzie można podmienić HD 2000 na ESI-88 z jednoczesnym podniesieniem pakietu do Familijnego. Dodam że odstałem 6 miesięcy gratis na Pakiet Rodzinny HD a potem mogę zejść na Mini HD za 14,90 miesięcznie. A tak generalnie to na razie świeci mi full opcja, ale to pewnie doi czasu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder jest na użyczenie, opłata aktywacyjna to nie kaucja, tego nie zwracają, a regulamin radzę przeczytać ze zrozumieniem :)

 

zdaje się, że pracujesz jako sprzedawca CP. to może zgłoś swoim szefom, żeby Regulaminy i inne Domumenty pisałi czcionką większą niż 6 czy 8 - a potem dopiero udzialaj forumowiczom rad o czytaniu dokumentów ze zrozumieniem

:read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder jest na użyczenie, opłata aktywacyjna to nie kaucja, tego nie zwracają, a regulamin radzę przeczytać ze zrozumieniem :)

 

zdaje się, że pracujesz jako sprzedawca CP. to może zgłoś swoim szefom, żeby Regulaminy i inne Domumenty pisałi czcionką większą niż 6 czy 8 - a potem dopiero udzialaj forumowiczom rad o czytaniu dokumentów ze zrozumieniem

:read:

 

Jeżeli ktoś ma problemy z rozczytaniem regulaminów to radzę się udać do okulisty w celu badania wzroku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa mi się kończy w połowie kwietnia, czyli zostaje 5.5 miesiąca do końca umowy. Chcę odejść z CP jak najszybciej dlatego chcę z góry już zapłacić za te 5.5 miesiąca. I tu mam 2 pytania:

1. Umowa mi się kończy np. 20 kwietnia to czy będę musiał też zapłacić za ten miesiąc?

2. Płacę abonament 57.60 to jeśli się pomnoży przez te 6 miesięcy wychodzi 345. 50 zł. Czy muszę taka kwotę zapłacić czy może jakaś "zniżka"? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tym czasem poprosić was o wyjaśnienie paru pewnych spraw związanych z moją nową umową a mianowicie:

1. Co oznacza wyższa od tej podanej przez konsultantkę z APS'u cena która widnieje na drugiej stronie umowy i przy korzystaniu z przedłużeniowych promocji i upustu mam się jej obawiać ?

2. Czy można odstąpić od umowy podpisanej kilka dni wcześniej ?

3. Czy z ekonomicznego punktu widzenia ta umowa jest opłacalna ?

W porównaniu do tej poprzedniej umowy ta nowa wygląda następująco:

Stara umowa:

Czas trwania - 24 miesiące

6 miesięcy gratis Familijnego,

Sport i Extra rzecz jasna w HD i 2 miesiące gratis pakietu HBO a potem - 69,90 zł (w tym 6 zł za telefon i dekoder)

Nowa umowa:

Czas trwania - 29 miesięcy

Początkowo przez 9 miesięcy

Familijny, Sport, Extra oraz HBO HD za 65,90 zł (w tym 6 zł za dekoder i telefon). Potem 75,90 zł (w tym wspomniane 6 zł) za wszystkie pakiety poza Extra HD. Na drugiej stronie umowy jest zaś cena 84,90 zł.

Podsumowując bardzo proszę o waszą odpowiedź na moje powyższe pytania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich! Jestem tu nowym użytkownikiem.

Mam następujący problem: umowę CP podpisałem 27.07.2011 na pakiet FamilijnyHD + SportHD. W umowie miałem zawarte iż posiadam kanał Polsat Futbol. Niestety nie poinformowano mnie że ten kanał zostaje wycofany z oferty wraz z końcem maja. Czy istnieje jakakolwiek szansa abym mógł teraz po tym czasie rozwiązać umowę powołując się na ten argument że PF nie ma w ofercie? Dodam tylko że mój znajomy miał ten sam problem co ja podszedł do punktu sprzedaży zrobił tam awanturę że nie został poinformowany o zmianie oferty i domagał się jej rozwiązania. Po kilku minutach umowa została rozwiązana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...