Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

26.07 zakończyła się moja umowa z CP na skutek wejścia w życie wypowiedzenia związanego z zaprzestaniem nadawania PS futbol. Do dnia dzisiejszego kanały słonecznej platformy świecą.... Do kiedy zobowiązany jestem dostarczyć dekoder do siedziby CP - rozumiem że w ciągu 30 dni... To oznacza, ze w ciągu 30 dni dekoder musi do CP dotrzeć, czy też mogę wysłać 25.08.2012 (30 dni od rozwiązania umowy) i wszystko będzie ok a CP nie będzie nosił sobie roszczeń wobec mojej osoby?
W ciągu 30 dnie ma być u nich!

Nieprawda. Dzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że decyduje data stempla pocztowego. Ja wysłałem im ostatniego możliwego dnia i żadnej kary nie dostałem, nie miałem też żadnych telefonów ponaglających z ich strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, ja a raczej moi rodzice posiadają duży problem z CP. Ok 2-3 miesiące temu teoretycznie skończyła im się umowa z Cyfrowym Polsatem. Mieli pakiet familijny + karta sim telefoniczna za 1zł że miesięcznie mają na niej 30 min. Przegapili czas rozwiązania umowy/wypowiedzenia. Nikt z CP nie zadzwonił z propozycją nowej umowy/przedłużenia itp. Teraz przyszły im 2 faktury na jakieś absurdalne kwoty (ok 2x większe niż płacili). Tata przed chwilą dzwonił tam na infolinię i podobno powiedzieli mu, że umowa została automatycznie przedłużona na 12 miesięcy do maja 2013 roku i za jej zerwanie grozi mu kara kilkaset zł.

 

Moje pytania:

1. Czy to możliwe i legalne, że sami przedłużyli umowę na jakichś dziwnych warunkach bez jakiegokolwiek kontaktu z rodzicami i to na 12 miesięcy?

2. Czy nie powinno być czasem tak, że po wypełnieniu umowy nowa przechodzi na czas nieokreślony na jakichś warunkach, ale że w każdej chwili można ją rozwiązać pod koniec miesiąca?

3. Czy można teraz jakoś to załatwić tak żeby rodzice rozwiązali umowę z CP w taki sposób żeby nie musieli płacić jakichś dużych kar?

4. Czy przedłużenie umowy nie wymaga przynajmniej informacji telefonicznej/na piśmie?

5. Czy to normalna praktyka że nikt nie odezwał się do rodziców przez tyle czasu z propozycją nowej oferty? Poprzednim razem to dzwonili do nich z nowymi ofertami, ale przy tej umowie cisza.

 

Bardzo proszę o opinię i ew. pomoc/radę co można zrobić w tej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

1.Umowa po okresie podstawowym przedłuża się automatycznie zgodnie z regulaminem na 12miesięcy zachowując niezmienną kwotę abonamentu.(ale TY piszesz,że jest dużo większa ta kwota,tak)?

2.Umowy nie można od tak rozwiązać,obowiązuje 3miesięczny okres wypowiedzenia.

3.Nie da się obyć bez kary umownej z tyułu przyznanej ulgi na cały rok z góry.

4.Nowy regulamin powinien być do Was wysłany już jakiś czas temu pocztą,

5.Czasem nie wszystkich się da obdzwonić.Ewentualnie zapraszam do kontaktu z DUKiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rodzice płacili coś ok 40-kilku zł, a teraz przyszły 2 faktury na ponad 80 zł (telefon który był za 1 zł teraz jest za 29). Być może faktury są źle naliczone, jutro ktoś ma oddzwonić do taty w tej sprawie. Czy jeśli nie wysłali żadnych papierów, ani żadnej informacji o nowej umowie jest to jakaś podstawa do odwołania czy coś? Jeśli ceny będą dalej 2x większe niż poprzednio to czy można wtedy wypowiedzieć taką umowę? Oraz czy można w przyszłości wypowiedzieć ją jak np wyłączą jakiś program?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

djgromo-jeśli umowa się w maju przedłużyła to abonament nie powinien być większy.Na tym też polega to rollowanie umowy,także ja nie wiem skąd się wzięły wyższe faktury.Podstaw do odwołania zbytnio niestety nie masz.Jesli wyłączą jakiś kanał,który masz gwarantowany to na pewno będziesz mógł wypowiedzeić umowę na koniec okresu rozliczeniowego.Jak chcesz jakąś fajną ofertę to skontaktuj się z Działem Utrzymania Klienta CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jeśli tam zadzwonią rodzice do DUK, to czy będą mogli przekształcić tą umowę, która się teraz przedłużyła na inną (być może lepsze ceny/więcej kanałów) ? Czy teraz to po frytkach i będą musieli mieć ten słaby pakiet i się męczyć z nim do maja?

 

Aha i dziękuję za odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo kończy mi się umowa (dalej mam zamiar byc w CP) i z tego forum wiem, że muszę wypowiedziec umowę, aby otrzymac lepsze warunki.

Teraz mam Premium i dekoder Sagem ESI-88 i dekoder chciałabym miec dalej ten sam, natomiast chciałabym już zejśc na niższy pakiet, ale nie wiem czy przy tym dekoderze to możliwe.

Chciałabym miec np. Familijny HD + wszystkie pakiety HD,

lub Familijny HD + Sport HD,

lub Familijny HD + Sport HD + Extra HD - czy któraś z tych opcji jest możliwa i ile kosztowałyby z dekoderem Sagem ESI-88.

I mam jeszcze jedno pytanie, czy po wypowiedzeniu lepiej iśc do APS czy załatwiac to z infolinią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stef63-z DUKu masz możliwości zmniejszenia abonamentu z nową umową przedłużającą wspolpracę na tym samym kontrakcie.W APSie trzeba wypowiedzieć umowę,płacić 3miesiące wypowiedzenia starej,wysłać na swój koszt dekoder i dopiero zawrzeć nową umowę.Więc Dział Stałego Klienta jest pod tym względem bardziej odpowiedni.Co do mozliwości umowy to może to być oferta elastyczna lub nieelastyczna.Wtedy też ceny się różnią.Przy różnych umowach DHD HD + SP HD + EX HD może kosztować od 69,9 do 59,9.Długość też jest różny,ale zawsze będziesz płacić 5zł czynszu za ten dekoder co masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeśli mam umowę na tv+telefon i chcę dobawić do tego internet to będzie to przedłużenie czy nowa umowa ? Pytam bo w regulaminach są inne pakiety danych dla nowych i dla przedłużających.

 

I jak to jest z internetem np. do Rodzinnego HD, gdzie dla nowych klientów jest 0 danych w pakiecie internetowym ? Czy z tego internetu w ogóle można korzystać (płacąc za MB - jaka taryfa?) czy trzeba dokupić jakiś pakiet danych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26.07 zakończyła się moja umowa z CP na skutek wejścia w życie wypowiedzenia związanego z zaprzestaniem nadawania PS futbol. Do dnia dzisiejszego kanały słonecznej platformy świecą.... Do kiedy zobowiązany jestem dostarczyć dekoder do siedziby CP - rozumiem że w ciągu 30 dni... To oznacza, ze w ciągu 30 dni dekoder musi do CP dotrzeć, czy też mogę wysłać 25.08.2012 (30 dni od rozwiązania umowy) i wszystko będzie ok a CP nie będzie nosił sobie roszczeń wobec mojej osoby?
W ciągu 30 dnie ma być u nich!

Nieprawda. Dzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że decyduje data stempla pocztowego. Ja wysłałem im ostatniego możliwego dnia i żadnej kary nie dostałem, nie miałem też żadnych telefonów ponaglających z ich strony.

 

 

Do dekodera należy dołaczyć jakieś pisemne oświadczenie czy tylko sam sprzęt bez laurki pożegnalnej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kłaniam się.

 

Chciałbym zapytać o umowę z CP.

Wybieram taki pakiet:

 

Ogólne

*Okres podstawowy trwania umowy: 15 miesięcy

Telewizja

*Familijny HD + Sport HD

49,90 zł

miesięcznie

*Usługa Multiroom HD

10 zł

miesięcznie

*Dekoder HD

1 zł

jednorazowo

*Dekoder dodatkowy HD Multiroom

1 zł

jednorazowo

 

Na górze jednak jest taki komunikat:

W prezencie otrzymujesz:

 

3 miesiące Pakietu Familijnego HD z pakietem dodatkowym Sport HD oraz 3 miesiące uslugi Multiroom HD

30 zł na VOD dla Klientów Plusa

Czy dobrze rozmiem, że na 3 m-ce multiroom jest gratis, potem płatny 10zł?

O co chodzi z 3 miesiącami na Pakiet Familijny HD oraz Sport HD? Jeśli z tego z rezygnuje to odłączą jakość HD czy nie ma takiej możliwości i cos będe musiał dopałacać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że okres dodatkowy Pana Umowy upływa w dniu 28 grudnia 2012 r. Niemniej wyjaśniamy, że po otrzymaniu korespondencji z wypowiedzeniem umowy, zostanie ona rozwiązana za trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia, skutecznym na koniec okresu rozliczeniowego.

 

Do kiedy do CP ma trafić wypowiedzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...