roboo Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 A nie czasem 2 tygodnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 A jak nie wyrobi się w tym terminie to co? Wolny rynek, CP powinno zależeć, ale jak nie zależy to może Was olać i nie zrealizować wcale zamówienia i nikt mu nic nie zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Ile czasu ma Cyfrowy Polsat na dostarczenie umowy przez kuriera, umowa zawierana telefonicznie? Szybciej za nim się obejrzysz , a tak na serio to max 2 tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 26.07 zakończyła się moja umowa z CP na skutek wejścia w życie wypowiedzenia związanego z zaprzestaniem nadawania PS futbol. Do dnia dzisiejszego kanały słonecznej platformy świecą.... Do kiedy zobowiązany jestem dostarczyć dekoder do siedziby CP - rozumiem że w ciągu 30 dni... To oznacza, ze w ciągu 30 dni dekoder musi do CP dotrzeć, czy też mogę wysłać 25.08.2012 (30 dni od rozwiązania umowy) i wszystko będzie ok a CP nie będzie nosił sobie roszczeń wobec mojej osoby? W ciągu 30 dnie ma być u nich! Nieprawda. Dzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że decyduje data stempla pocztowego. Ja wysłałem im ostatniego możliwego dnia i żadnej kary nie dostałem, nie miałem też żadnych telefonów ponaglających z ich strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Nie dostałeś bo nie musiałeś dostać. To decyzja CP czy Ci coś zrobią czy też nie. jeśli doszedł następnego dnia albo po dwóch dniach to nawet nie zdążyli zauważyć, że przekroczłeś 30 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djgromo Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Witam serdecznie, ja a raczej moi rodzice posiadają duży problem z CP. Ok 2-3 miesiące temu teoretycznie skończyła im się umowa z Cyfrowym Polsatem. Mieli pakiet familijny + karta sim telefoniczna za 1zł że miesięcznie mają na niej 30 min. Przegapili czas rozwiązania umowy/wypowiedzenia. Nikt z CP nie zadzwonił z propozycją nowej umowy/przedłużenia itp. Teraz przyszły im 2 faktury na jakieś absurdalne kwoty (ok 2x większe niż płacili). Tata przed chwilą dzwonił tam na infolinię i podobno powiedzieli mu, że umowa została automatycznie przedłużona na 12 miesięcy do maja 2013 roku i za jej zerwanie grozi mu kara kilkaset zł. Moje pytania: 1. Czy to możliwe i legalne, że sami przedłużyli umowę na jakichś dziwnych warunkach bez jakiegokolwiek kontaktu z rodzicami i to na 12 miesięcy? 2. Czy nie powinno być czasem tak, że po wypełnieniu umowy nowa przechodzi na czas nieokreślony na jakichś warunkach, ale że w każdej chwili można ją rozwiązać pod koniec miesiąca? 3. Czy można teraz jakoś to załatwić tak żeby rodzice rozwiązali umowę z CP w taki sposób żeby nie musieli płacić jakichś dużych kar? 4. Czy przedłużenie umowy nie wymaga przynajmniej informacji telefonicznej/na piśmie? 5. Czy to normalna praktyka że nikt nie odezwał się do rodziców przez tyle czasu z propozycją nowej oferty? Poprzednim razem to dzwonili do nich z nowymi ofertami, ale przy tej umowie cisza. Bardzo proszę o opinię i ew. pomoc/radę co można zrobić w tej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 1. Tak. 2. Powinno, ale nie jest. 3. Nie można. 4. Nie wymaga. 5. Normalna praktyka. Nic nie można zrobić w tej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Witam. 1.Umowa po okresie podstawowym przedłuża się automatycznie zgodnie z regulaminem na 12miesięcy zachowując niezmienną kwotę abonamentu.(ale TY piszesz,że jest dużo większa ta kwota,tak)? 2.Umowy nie można od tak rozwiązać,obowiązuje 3miesięczny okres wypowiedzenia. 3.Nie da się obyć bez kary umownej z tyułu przyznanej ulgi na cały rok z góry. 4.Nowy regulamin powinien być do Was wysłany już jakiś czas temu pocztą, 5.Czasem nie wszystkich się da obdzwonić.Ewentualnie zapraszam do kontaktu z DUKiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djgromo Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Rodzice płacili coś ok 40-kilku zł, a teraz przyszły 2 faktury na ponad 80 zł (telefon który był za 1 zł teraz jest za 29). Być może faktury są źle naliczone, jutro ktoś ma oddzwonić do taty w tej sprawie. Czy jeśli nie wysłali żadnych papierów, ani żadnej informacji o nowej umowie jest to jakaś podstawa do odwołania czy coś? Jeśli ceny będą dalej 2x większe niż poprzednio to czy można wtedy wypowiedzieć taką umowę? Oraz czy można w przyszłości wypowiedzieć ją jak np wyłączą jakiś program? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 djgromo-jeśli umowa się w maju przedłużyła to abonament nie powinien być większy.Na tym też polega to rollowanie umowy,także ja nie wiem skąd się wzięły wyższe faktury.Podstaw do odwołania zbytnio niestety nie masz.Jesli wyłączą jakiś kanał,który masz gwarantowany to na pewno będziesz mógł wypowiedzeić umowę na koniec okresu rozliczeniowego.Jak chcesz jakąś fajną ofertę to skontaktuj się z Działem Utrzymania Klienta CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djgromo Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Ok, jeśli tam zadzwonią rodzice do DUK, to czy będą mogli przekształcić tą umowę, która się teraz przedłużyła na inną (być może lepsze ceny/więcej kanałów) ? Czy teraz to po frytkach i będą musieli mieć ten słaby pakiet i się męczyć z nim do maja? Aha i dziękuję za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 djgromo-prawdopodobnie dostaną ciekawą propozycję przedłużenia tej umowy na nowych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Niedługo kończy mi się umowa (dalej mam zamiar byc w CP) i z tego forum wiem, że muszę wypowiedziec umowę, aby otrzymac lepsze warunki. Teraz mam Premium i dekoder Sagem ESI-88 i dekoder chciałabym miec dalej ten sam, natomiast chciałabym już zejśc na niższy pakiet, ale nie wiem czy przy tym dekoderze to możliwe. Chciałabym miec np. Familijny HD + wszystkie pakiety HD, lub Familijny HD + Sport HD, lub Familijny HD + Sport HD + Extra HD - czy któraś z tych opcji jest możliwa i ile kosztowałyby z dekoderem Sagem ESI-88. I mam jeszcze jedno pytanie, czy po wypowiedzeniu lepiej iśc do APS czy załatwiac to z infolinią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 stef63-z DUKu masz możliwości zmniejszenia abonamentu z nową umową przedłużającą wspolpracę na tym samym kontrakcie.W APSie trzeba wypowiedzieć umowę,płacić 3miesiące wypowiedzenia starej,wysłać na swój koszt dekoder i dopiero zawrzeć nową umowę.Więc Dział Stałego Klienta jest pod tym względem bardziej odpowiedni.Co do mozliwości umowy to może to być oferta elastyczna lub nieelastyczna.Wtedy też ceny się różnią.Przy różnych umowach DHD HD + SP HD + EX HD może kosztować od 69,9 do 59,9.Długość też jest różny,ale zawsze będziesz płacić 5zł czynszu za ten dekoder co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Witam. Jeśli mam umowę na tv+telefon i chcę dobawić do tego internet to będzie to przedłużenie czy nowa umowa ? Pytam bo w regulaminach są inne pakiety danych dla nowych i dla przedłużających. I jak to jest z internetem np. do Rodzinnego HD, gdzie dla nowych klientów jest 0 danych w pakiecie internetowym ? Czy z tego internetu w ogóle można korzystać (płacąc za MB - jaka taryfa?) czy trzeba dokupić jakiś pakiet danych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 26.07 zakończyła się moja umowa z CP na skutek wejścia w życie wypowiedzenia związanego z zaprzestaniem nadawania PS futbol. Do dnia dzisiejszego kanały słonecznej platformy świecą.... Do kiedy zobowiązany jestem dostarczyć dekoder do siedziby CP - rozumiem że w ciągu 30 dni... To oznacza, ze w ciągu 30 dni dekoder musi do CP dotrzeć, czy też mogę wysłać 25.08.2012 (30 dni od rozwiązania umowy) i wszystko będzie ok a CP nie będzie nosił sobie roszczeń wobec mojej osoby? W ciągu 30 dnie ma być u nich! Nieprawda. Dzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że decyduje data stempla pocztowego. Ja wysłałem im ostatniego możliwego dnia i żadnej kary nie dostałem, nie miałem też żadnych telefonów ponaglających z ich strony. Do dekodera należy dołaczyć jakieś pisemne oświadczenie czy tylko sam sprzęt bez laurki pożegnalnej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Sam sprzęt należy zwrócić,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Kłaniam się. Chciałbym zapytać o umowę z CP. Wybieram taki pakiet: Ogólne*Okres podstawowy trwania umowy: 15 miesięcy Telewizja *Familijny HD + Sport HD 49,90 zł miesięcznie *Usługa Multiroom HD 10 zł miesięcznie *Dekoder HD 1 zł jednorazowo *Dekoder dodatkowy HD Multiroom 1 zł jednorazowo Na górze jednak jest taki komunikat: W prezencie otrzymujesz: 3 miesiące Pakietu Familijnego HD z pakietem dodatkowym Sport HD oraz 3 miesiące uslugi Multiroom HD 30 zł na VOD dla Klientów Plusa Czy dobrze rozmiem, że na 3 m-ce multiroom jest gratis, potem płatny 10zł? O co chodzi z 3 miesiącami na Pakiet Familijny HD oraz Sport HD? Jeśli z tego z rezygnuje to odłączą jakość HD czy nie ma takiej możliwości i cos będe musiał dopałacać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 To proste jak budowa cepa, 3 pierwsze miesiące nic nie płacisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Czyli 3 pierwsze miesiące abonament wynosi 0zł? Rozumiem, super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp17 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 WITAM Mam pytanie jakie są promocjie dla nowych klientów cyfrowego polstu i cena aktywacj dekodera sagemcom i mulitiroom hd Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że okres dodatkowy Pana Umowy upływa w dniu 28 grudnia 2012 r. Niemniej wyjaśniamy, że po otrzymaniu korespondencji z wypowiedzeniem umowy, zostanie ona rozwiązana za trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia, skutecznym na koniec okresu rozliczeniowego. Do kiedy do CP ma trafić wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Wypowiedzenie należy wysłać do 15 wsześnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 @lewy, jak masz pisać bzdury to lepiej pośpij dłużej jak masz taką możliwość. @Burito, wypowiedzenie przed 28 września musi być zarejestrowane w CP, możesz nawet dzisiaj wysłać wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 @lucass a niby co źle napisałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.