Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam....

 

Zadam dość dziwne pytanie, ale chcę na nie uzyskać odpowiedź!

 

Czy po podpisaniu umowy z Polsatem na okres 15-tu miesięcy, można im złożyć pisemne jej wypowiedzenie po kilku dniach jej obowiązywania, wypowiedzenie z datą po upływie 15-tu miesięcy, czy muszę czekać 12 miesięcy i dopiero im umowę wypowiedzieć z trzymiesięcznym wypowiedzeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wszyscy wiemy Polsat każe wysyłać listem do swojej siedziby wypowiedzenia umów. Dziwne, że podpisanie umowy można dokonać nawet w piwnicy, ale wypowiedzenie należy wysłać do siedziby tej firmy. Ale jak już wysle się to wypowiedzenie, to czy Polsat w jakiś sposób da znać, że takie wypowiedzenie do nich dotarło, czy wysyłają potwierdzenie przyjęcia takiego wypowiedzenia, jak to wyglada?

Może być tak, że oni powiedzą, że takie wypowiedzenie nie dotarło (mimo, że wypowiedzenie wysłałem listem poleconym za potwierdzeniem odbioru), gdzieś sie zagubiło, czy kataklizm spowodował zniszczenie takiego wypowiedzenia. I co wtedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisując umowę zgodziłeś się na to, że jeżeli zdecydujesz się na wypowiedzenie umowy to wyślesz je do siedziby, a nie do piwnicy. :)

Wypowiedzenie umowy wysyła się do Cyfrowego Polsatu, a nie do Polsatu. Jeżeli wyślesz wypowiedzenie umowy do Polsatu to nie dziw się, że nie trafi tam, gdzie trzeba.

A z listem zawsze coś może stać się, z tym, że ja zawsze wysyłam polecony priorytet z potwierdzeniem odbioru i nigdy nie zdarzyło się, aby nie dotarło. Tak, więc jeżeli wypowiedzenie wyślesz na odpowiedni adres to możesz być niemal pewny, że dotrze do Cyfrowego Polsatu, a ten je odbierze i zapisze w swoim systemie. :) Jeżeli natomiast nie dojdzie to musisz wysłać jeszcze jedno. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boze człowieku jak wysyłasz za potwierdzeniem odbioru i dostałeś to podtwierdzenie to niby kto to pokwitował? Noncjusz Apostolski czy inny cieć? I potem ludzie się dziwią, że konsultanci nie są pomocni bo jak jeden z drugim idiotów zadzwoni to czasami aż brakuje języka w gębie aby czasami czegoś nie poiwiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak dzwonię, nawet w błahych sprawach - czy wypowiedzenie znalazło się w systemie?, to konsultantom zawsze brakuje języka, więc kto tu jest idiotą? :P

Nie wspomnę o ch amstwie ze strony konsultantów, którzy wykazują się nie wiedzą, a myślą, że pozjadali wszystkie rozumy i obrażają klientów Cyfrowego Polsatu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wiking nie bede się spierał, ale prawdą jest, że gdyby kl nieco pomyśleli. Nie mówię, że jakoś mocno to naprawdę nie byłoby tych nerwów, oczekiwania w kolejce na połączenie itp. Ja nikogo tu nie wybielam. Są różni konsultanci, ale uwierz, ludzie potrafią zadzwonić z takimi rzeczami jak np to jak włożyć poprawnie baterie do pilota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy przedłużeniach nowe warunki formalnie wchodzą zawsze z początkiem najbliższego okresu rozliczeniowego, Twój przypada na 24 sierpnia i wtedy dopiero oferta w systemie CP zmieni się na nową, do tego czasu wszystko jest po staremu i system wysyła przypomnienie, które należy zignorować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pod koniec lipca wziąłem cyfrowy polsat (pakiet familijny) oczywiście pół roku za darmo. Na początku miałem wszystkie kanały, minęło jakieś 3 tygodnie i nie mam już wszystkich, wydaje mi sie ze juz zostal pakiet familijny jednak wszyscy znajomi którzy mają CP mówią że przez pół roku są wszystkie kanały. Pytanie, czy to normalnie że już po niecałym miesiącu mi wyłączyli reszte kanałów typu hbo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Zamierzam wziąć w Autoryzowanym Centrum Sprzedaży CP pakiet Familijny HD+Sport HD+Extra HD+ HBO Cinema HD na 15 m-cy(jeśli jest taka możliwość) razem z Multiroom HD + Dekoder z opcją nagrywania. Jestem świeżakiem, bardzo słabo zorientowanym w CP i mam wielką prośbę do starych wyjadaczy odnośnie jakichś dobrych rad,żebym nie został oszukany i później czegoś nie żałował? Mam m.in. kilka pytań. Jaki najlepiej wybrać dekoder? Czy cena tego pakietu kupiona bezpośrednio w ACS CP jest taka sama jak ta zamawiana przez net? Czy dostanę tam nr telefonu do montera (montaż i ustawienie anteny,sprawdzenie multiroomu? Czy jest coś jeszcze ważnego o czym powinienem pamiętać i wiedzieć przed podpisaniem umowy z CP ? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz do wyboru tzw 2 umowy (Oferty)

Pierwsza oferta jest to umowa na 29 miesięcy ( w tym aż 6 miesięcy za darmo) -> Jeżeli podpiszesz umowę to płacisz tyle ile pisze oraz wiążesz się na płatne 2 lata.

Druga oferta to umowa na 15 miesięcy w tym 3 miesiące za darmo, tylko ona dostępna jest przez internet i w salonie.

Umowa na 29 miesięcy tylko w punktach Cyfrowego Polsatu.

Dekoder jaki byś nie wziął wszystkie są mniej więcej identyczne, oszukać nie zostaniesz oszukany wszystko masz napisane czarno na biało.

W umowie zostaje napisane ile masz miesięcy za darmo, jaka kwota, na ile lat.

Pamiętaj że dniem zapłaty jest dzień podpisania umowy !!!

Myślę że z monterem nie ma żadnego problemu, ale jak każdy pewnie może troszkę kosztować więc nie wiem czy nie lepiej opłaca się nie od żadnej platformy.

Do podpisania umowy potrzeby jest dowód oraz tzw. drugi dokument może to być np. Prawo Jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...