lucass Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 no skoro ma okres rozliczeniowy 28 to skąd u Ciebie 15 się wziął? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 ale to przecież nie ja pisałem o 15stym, patrz lucasie kto pisał i dopiero go opitalaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulus_JG Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Witam.... Zadam dość dziwne pytanie, ale chcę na nie uzyskać odpowiedź! Czy po podpisaniu umowy z Polsatem na okres 15-tu miesięcy, można im złożyć pisemne jej wypowiedzenie po kilku dniach jej obowiązywania, wypowiedzenie z datą po upływie 15-tu miesięcy, czy muszę czekać 12 miesięcy i dopiero im umowę wypowiedzieć z trzymiesięcznym wypowiedzeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Jak poczekasz 12 miesięcy to będzie za późno (matematyka się kłania:), oświadczenie woli o nie kontynuowaniu umowy po okresie podstawowym umowy możesz wysłać im w każdej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulus_JG Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Jak wszyscy wiemy Polsat każe wysyłać listem do swojej siedziby wypowiedzenia umów. Dziwne, że podpisanie umowy można dokonać nawet w piwnicy, ale wypowiedzenie należy wysłać do siedziby tej firmy. Ale jak już wysle się to wypowiedzenie, to czy Polsat w jakiś sposób da znać, że takie wypowiedzenie do nich dotarło, czy wysyłają potwierdzenie przyjęcia takiego wypowiedzenia, jak to wyglada? Może być tak, że oni powiedzą, że takie wypowiedzenie nie dotarło (mimo, że wypowiedzenie wysłałem listem poleconym za potwierdzeniem odbioru), gdzieś sie zagubiło, czy kataklizm spowodował zniszczenie takiego wypowiedzenia. I co wtedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Podpisując umowę zgodziłeś się na to, że jeżeli zdecydujesz się na wypowiedzenie umowy to wyślesz je do siedziby, a nie do piwnicy. Wypowiedzenie umowy wysyła się do Cyfrowego Polsatu, a nie do Polsatu. Jeżeli wyślesz wypowiedzenie umowy do Polsatu to nie dziw się, że nie trafi tam, gdzie trzeba. A z listem zawsze coś może stać się, z tym, że ja zawsze wysyłam polecony priorytet z potwierdzeniem odbioru i nigdy nie zdarzyło się, aby nie dotarło. Tak, więc jeżeli wypowiedzenie wyślesz na odpowiedni adres to możesz być niemal pewny, że dotrze do Cyfrowego Polsatu, a ten je odbierze i zapisze w swoim systemie. Jeżeli natomiast nie dojdzie to musisz wysłać jeszcze jedno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulus_JG Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 oj, oczywistym jest, że mowa jest o Cyfrowym Polsacie S.A. Tak, wyślę list polecony priorytet z potwierdzeniem odbioru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Boze człowieku jak wysyłasz za potwierdzeniem odbioru i dostałeś to podtwierdzenie to niby kto to pokwitował? Noncjusz Apostolski czy inny cieć? I potem ludzie się dziwią, że konsultanci nie są pomocni bo jak jeden z drugim idiotów zadzwoni to czasami aż brakuje języka w gębie aby czasami czegoś nie poiwiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Ja jak dzwonię, nawet w błahych sprawach - czy wypowiedzenie znalazło się w systemie?, to konsultantom zawsze brakuje języka, więc kto tu jest idiotą? Nie wspomnę o ch amstwie ze strony konsultantów, którzy wykazują się nie wiedzą, a myślą, że pozjadali wszystkie rozumy i obrażają klientów Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 @Wiking nie bede się spierał, ale prawdą jest, że gdyby kl nieco pomyśleli. Nie mówię, że jakoś mocno to naprawdę nie byłoby tych nerwów, oczekiwania w kolejce na połączenie itp. Ja nikogo tu nie wybielam. Są różni konsultanci, ale uwierz, ludzie potrafią zadzwonić z takimi rzeczami jak np to jak włożyć poprawnie baterie do pilota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
=Adrian= Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Tydzień temu podpisałem umowę Familijny+Extra z wymianą dekodera i 6 mc bez opłat. Wczoraj przyszło na telewizor wezwanie do zapłaty 39,90 do 24 sierpnia. Oszukała mnie na infolinii? Kod XG03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Przy przedłużeniach nowe warunki formalnie wchodzą zawsze z początkiem najbliższego okresu rozliczeniowego, Twój przypada na 24 sierpnia i wtedy dopiero oferta w systemie CP zmieni się na nową, do tego czasu wszystko jest po staremu i system wysyła przypomnienie, które należy zignorować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
=Adrian= Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Dziękuje bardzo. Już się martwiłem o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw98 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Mam podpisaną umowę na pakiet Familijny do czerwca przyszłego roku. Chciałbym jednak teraz dokupić sobie pakiet Sport HD. Czy jest to obecnie możliwe? czy dopiero po zakończeniu umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Jeśli nic się w tej kwestii nie zmieniło to owszem można już teraz. Nazywają to "oferta elastyczna" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonczek Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Witam, pod koniec lipca wziąłem cyfrowy polsat (pakiet familijny) oczywiście pół roku za darmo. Na początku miałem wszystkie kanały, minęło jakieś 3 tygodnie i nie mam już wszystkich, wydaje mi sie ze juz zostal pakiet familijny jednak wszyscy znajomi którzy mają CP mówią że przez pół roku są wszystkie kanały. Pytanie, czy to normalnie że już po niecałym miesiącu mi wyłączyli reszte kanałów typu hbo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dytryk Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Nieprawda. Przez pół roku masz za darmo kanały z pakietu na jaki się zdecydowałeś. Kanały Premium czy (pseudo)VOD dostałeś ot tak - choć zapewne zgodnie z zapisami umowy na około miesiąc właśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonczek Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Dzięki bo reszta którym się skończyło pół roku darmowego byli święcie przekonani że wszystko mieli za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario9678 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Mam pytanie do posiadaczy multiroomu hd.Czy u was informacja o płatnościach pokazuje się na dekoderze dodatkowym? Na dekoderze głównym są informacje o płatnościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinek36 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Witam! Zamierzam wziąć w Autoryzowanym Centrum Sprzedaży CP pakiet Familijny HD+Sport HD+Extra HD+ HBO Cinema HD na 15 m-cy(jeśli jest taka możliwość) razem z Multiroom HD + Dekoder z opcją nagrywania. Jestem świeżakiem, bardzo słabo zorientowanym w CP i mam wielką prośbę do starych wyjadaczy odnośnie jakichś dobrych rad,żebym nie został oszukany i później czegoś nie żałował? Mam m.in. kilka pytań. Jaki najlepiej wybrać dekoder? Czy cena tego pakietu kupiona bezpośrednio w ACS CP jest taka sama jak ta zamawiana przez net? Czy dostanę tam nr telefonu do montera (montaż i ustawienie anteny,sprawdzenie multiroomu? Czy jest coś jeszcze ważnego o czym powinienem pamiętać i wiedzieć przed podpisaniem umowy z CP ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Masz do wyboru tzw 2 umowy (Oferty) Pierwsza oferta jest to umowa na 29 miesięcy ( w tym aż 6 miesięcy za darmo) -> Jeżeli podpiszesz umowę to płacisz tyle ile pisze oraz wiążesz się na płatne 2 lata. Druga oferta to umowa na 15 miesięcy w tym 3 miesiące za darmo, tylko ona dostępna jest przez internet i w salonie. Umowa na 29 miesięcy tylko w punktach Cyfrowego Polsatu. Dekoder jaki byś nie wziął wszystkie są mniej więcej identyczne, oszukać nie zostaniesz oszukany wszystko masz napisane czarno na biało. W umowie zostaje napisane ile masz miesięcy za darmo, jaka kwota, na ile lat. Pamiętaj że dniem zapłaty jest dzień podpisania umowy !!! Myślę że z monterem nie ma żadnego problemu, ale jak każdy pewnie może troszkę kosztować więc nie wiem czy nie lepiej opłaca się nie od żadnej platformy. Do podpisania umowy potrzeby jest dowód oraz tzw. drugi dokument może to być np. Prawo Jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 witam pytanko- te umowy na 15 miesięcy to tylko przez neta, czy a aps też maja 15 miesięczne? http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... a/index.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Przez internet i infolinię są umowy 15-miesięczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 w APS-ach też są umowy na 15 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulus_JG Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Jak to w końcu jest? Miałem prawo rozwiązać umową z Cyfrowym Polsatem w ciągu 10 dni od jej podpisania bez żadnych konsekwencji, czy nie? Chciałem umowę rozwiązać po 2 dniach, a Cyfrowy Polsat powiedział,że owszem ale z karą ponad 800 zlotych. Gdzie leży prawda??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.