dziabolek7 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Tylko od umowy zawieranej na odległość można odstąpić w ciągu 10dni bez żadnych konsekwencji zgodnie z prawem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulus_JG Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Rozumiem! Ja podpisywałem ją w punkcie CP, więc o wspomnianej (zachowanej), odległości mowy być nie może hehe Dzięki za odpowiedź! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Jeżeli zmienię dekoder w trakcie trwania umowy, czy zachowam dotychczasowy pakiet "stare Premium", czy będę musiał podpisać nową umowę na obecnych warunkach?. Jestem abonentem CP od 2000r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zależy co rozumiesz pod pojęciem "zmienie"? Jeżeli wymiana gwarancyjna bo dekoder się popsuł to zachowasz, jeżeli wymiana na inny typ/model (np. PVR) to oczywiście trzeba przedłużyć umowę i wskoczyć na nową pakietyzację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Myślałem o zamianie na inny model. Czyli wszystko jasne. Dzięki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Witam serdecznie jak wygląda teraz przedłużenie umowy w CP chciałem bratowi umowę przedłużyć ma ją na cza nieokreślony związku z tym interesuje mnie czas trwania umowy , ile miesięcy jest gratis przy pakiecie familijnym HD lub familijnym HD sport oraz cena dekodera . I zapomniałem chciałem ją przedłużyć w APS Z góry dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Oferta jest indywidualna widoczna w APSie po wpisaniu danych klienta, przedłużenia może dokonać tylko właściciel dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Zapytam inaczej czy przy pakiecie familijnym HD brat dostanie 3 miesiące gratis i dekoder za 1zł np. HD3000 +dysk na wynajem za 1zł . Może ktoś mniej więcej przedstawić ofertę przedłużeniową na familijny HD ?? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Otóż mam umowę z CP do marca/kwietnia 2013 roku. Posiadam CP od 8(?) lat a może i dłużej. Mam przez te wszystkie lata 1 dekoder i nigdy go nie zmieniałem. Chcę zamówić u nich multiroom. I tu mam do was pytanie. Czy jest możliwość aby mi dali 2 dekodery HD, tzn. 1 do multirooma i 2 zamiana za stary? Oczywiście przedłużając umowę lub podpisując nową. I jeszcze jedno, czy będę mógł podpisać nową/przedłuzyć umowę na 15 miesięcy? Bo zakładam, że na 12 to nawet nie ma mowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berserker Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Jeśli umowę zawarłem w dniu 2010.08.03 na 29 miesięcy to koniec umowy jest 3 grudnia 2012 czy 3 stycznia 2013 roku? Koniec okresu rozliczeniowego to każdy 3 dzień miesiąca. Chodzi mi o to, że chciałbym wysłać wypowiedzenie umowy, a nie wiem czy już nie będzie za późno o te kilka dni. Czy oferta przedłużeniowa wchodzi dopiero po zakończeniu starej umowy czy można jeszcze w trakcie trwania bieżącej przejść na przedłużeniową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Koniec umowy to 3 stycznia.Wypowiedzenie ma dotrzeć do CP najlepiej przy końcu września.Nowa umowa może wejść wcześniej,a koncówka starej będzie anulowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek0 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Czy jest na Cyfrowym Polsacie kanał tv 1000 ? -------------------------------------------------------- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukash55 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bernikle Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Mam pakiet premium z dekoderem sagem z nagrywarka za całośc płace 99.90zl Czy istnieje możliwośc zejścia na niższy pakiet np familijny. Do konca umowy pozostało mi jeszcze niecałe 12 miesiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Zmniejszenie liczby pakietów jest możliwe po zakończeniu podstawowego okresu umowy na wniosek abonenta. Mówi o tym Regulamin Świadczenia Usług przez Cyfrowy Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Bardzo dziwna sytuacja: Przedłużyłem umowę z CP wraz z wymiana starego dekodera na nowy. Na poprzedniej umowie był pakiet Familijny i Pakiet HD (ten stary), stara wygasła 20 września i według Pana z DUK nowa miała wejść w życie po wygaśnięciu starej. Teraz dzwonią do mnie z Polsatu (chyba z windykacji) ze należy zapłacić 79,90 dlatego ze nowa umowa wejdzie w życie od 20 Października a do 20 Października trwa umowa na czas nieokreślony na starych warunkach i się należy 79.90. Przy wcześniejszym przedłużaniu umowy z 2 lata temu czegoś takiego nie było by płacić im za czas miedzy wejściem w życie 1 i 2 umowy. Mało tego Pan z DUK tez nic takiego nie mówił. Powiedział tylko ze - wygaśnie panu stara umowa i zostanie zastąpiona nowa i będzie przez pierwsze 6 miesięcy gratis. I teraz pytanie: Czy ktoś też tak miał? Czy teraz Polsat tak robi (bo wcześniej nie było tego)? Czy po prostu oni nie zdążyli zastąpić nowej umowy starą i dlatego system im wywala ze trzeba płacić według czasu nieokreślonego? i w ogóle płacić? nie płacić? dziwne to wszystko tym bardziej ze nikt o czymś takim nie informował ze przy przedłużeniu umowy jeszcze będzie haracz za kilkanaście dni miedzy wygaśnięciem starej a wejściem w życie nowej umowy.. z umowy pkt 20. Cyfrowy Polsat świadczy wybrane przez abonenta usługi od pierwszego dnia najbliższego pełnego Okresu Rozliczeniowego, rozpoczynającego się nie wcześniej niż 8 dnia od dnia zawarcia Umowy (licząc od następnego dnia po dniu zawarcia umowy) Datą zawarcia umowy jest dzień podpisania Umowy przez Abonenta. - czyli z tego bełkotu można w sumie wywnioskować ze: Jeśli podpisałem nowa umowę na początku września (chyba 3) okres rozliczeniowy miałem 20 września to ona weszła w życie 3 lub 4 a okres rozliczeniowy zaczyna się 20 września (czyli wtedy co kończy się stara umowa) to dlaczego oni mówią ze 20 października i każą płacić? chyba że ja coś z tego nie rozumiem (bo prawnikiem to nie jestem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Kiedy podpisałeś starą umowę? Jeśli została ona już podpisana to wejdzie w życie od 20 września, a płacisz za miesiąc do przodu, czyli nawet jak podpisałeś umowę po 20 sierpnia to i tak za okres od 20 sierpnia do 20 wrzesnia masz starą opłatę. Nie powinna ona byc jak na czas nieokreślony, chyba, że już wczesniej tak miałeś, ale normalną kwotę będziesz płacił dopiero od 20 września Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 - no chyba juz jest po 20 wrzesnia. opłata od 20 sierpnia do 20 września była wplacana (przecież jest 3 pazdziernik). oni chcą opłatę 79.90 za okres od 20 września do 20 października według starej umowy. bo nowa niby wchodzi w zycie od 20 październiaka (według polsatu) a guzik prawda bo podpisana była na początku wrzesnia (czyli miesiac temu) a weszła w życie 20 wrzesnia (data okresu rozliczeniowego) - no chyba że nie zarejestrowali umowy - no ale to juz nie moja wina. Miał ktoś tez tak? bo nie rozumiem dlaczego oni chcą zeby im płacić tak jak bym miał starą umowę na czas nieokreślony skoro ona powinna zostac zastąpiona nową! w Polsacie jest jak zwykle bałagan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 sory, pomyliłem daty, kiedy dokładnie podpisałeś umowę u kuriera? to jest ważna data Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 3 września koło 12:00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 No to jeśli okres rozliczeniowy masz 20go to spokojnie od 20go września umowa powinna wejśc w życie. Coś musiało im się [beep]nąć. Zadzwoń i spytaj waj nie ma tej umowy wcześniej, bo czas rejestracji umowy po podpisaniu u kuriera to max 8 dni, więc zmieściłeś się w tym czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kami3n147 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Aktualnie mam umowę z CP ważną do kwietnia przyszłego roku. Czy jest możliwość dostania multiroomu a dokładnie to modułu CI do obecnej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Moduł CI nie jest dostępny jako sprzęt dodatkowy do Multiroomu. Poza tym obecnie możesz dobrać dekoder mini hd 2000/hd 3000 ale musiałbyś przedłużyć umowę i zwiększyć pakiet na dekoderze głównym, oferta do zweryfikowania w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kami3n147 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Najbardziej zależy mi na odbieraniu kanałów na swoim sprzęcie ,a jeśli nie dostane CI do multiroomu to nie chce sie w to bawić . Dzięki za wyjaśnienie. Sorry za OT,ale w jakiej telewizji prepaid najtaniej wyjdzie mi oglądanie Eurosportu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 @Kami3n147: w tej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.