Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie jak wygląda teraz przedłużenie umowy w CP chciałem bratowi umowę przedłużyć ma ją na cza nieokreślony związku z tym interesuje mnie czas trwania umowy , ile miesięcy jest gratis przy pakiecie familijnym HD lub familijnym HD sport oraz cena dekodera .

 

I zapomniałem chciałem ją przedłużyć w APS

 

Z góry dzięki za odpowiedzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż mam umowę z CP do marca/kwietnia 2013 roku. Posiadam CP od 8(?) lat a może i dłużej. Mam przez te wszystkie lata 1 dekoder i nigdy go nie zmieniałem. Chcę zamówić u nich multiroom. I tu mam do was pytanie. Czy jest możliwość aby mi dali 2 dekodery HD, tzn. 1 do multirooma i 2 zamiana za stary? Oczywiście przedłużając umowę lub podpisując nową. I jeszcze jedno, czy będę mógł podpisać nową/przedłuzyć umowę na 15 miesięcy? Bo zakładam, że na 12 to nawet nie ma mowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli umowę zawarłem w dniu 2010.08.03 na 29 miesięcy to koniec umowy jest 3 grudnia 2012 czy 3 stycznia 2013 roku? Koniec okresu rozliczeniowego to każdy 3 dzień miesiąca. Chodzi mi o to, że chciałbym wysłać wypowiedzenie umowy, a nie wiem czy już nie będzie za późno o te kilka dni. Czy oferta przedłużeniowa wchodzi dopiero po zakończeniu starej umowy czy można jeszcze w trakcie trwania bieżącej przejść na przedłużeniową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Bardzo dziwna sytuacja:

Przedłużyłem umowę z CP wraz z wymiana starego dekodera na nowy. Na poprzedniej umowie był pakiet Familijny i Pakiet HD (ten stary), stara wygasła 20 września i według Pana z DUK nowa miała wejść w życie po wygaśnięciu starej. Teraz dzwonią do mnie z Polsatu (chyba z windykacji) ze należy zapłacić 79,90 dlatego ze nowa umowa wejdzie w życie od 20 Października a do 20 Października trwa umowa na czas nieokreślony na starych warunkach i się należy 79.90. Przy wcześniejszym przedłużaniu umowy z 2 lata temu czegoś takiego nie było by płacić im za czas miedzy wejściem w życie 1 i 2 umowy. Mało tego Pan z DUK tez nic takiego nie mówił. Powiedział tylko ze - wygaśnie panu stara umowa i zostanie zastąpiona nowa i będzie przez pierwsze 6 miesięcy gratis.

I teraz pytanie: Czy ktoś też tak miał? Czy teraz Polsat tak robi (bo wcześniej nie było tego)? Czy po prostu oni nie zdążyli zastąpić nowej umowy starą i dlatego system im wywala ze trzeba płacić według czasu nieokreślonego?

i w ogóle płacić? nie płacić?

dziwne to wszystko tym bardziej ze nikt o czymś takim nie informował ze przy przedłużeniu umowy jeszcze będzie haracz za kilkanaście dni miedzy wygaśnięciem starej a wejściem w życie nowej umowy..

 

z umowy pkt 20. Cyfrowy Polsat świadczy wybrane przez abonenta usługi od pierwszego dnia najbliższego pełnego Okresu Rozliczeniowego, rozpoczynającego się nie wcześniej niż 8 dnia od dnia zawarcia Umowy (licząc od następnego dnia po dniu zawarcia umowy) Datą zawarcia umowy jest dzień podpisania Umowy przez Abonenta.

 

- czyli z tego bełkotu można w sumie wywnioskować ze: Jeśli podpisałem nowa umowę na początku września (chyba 3) okres rozliczeniowy miałem 20 września to ona weszła w życie 3 lub 4 a okres rozliczeniowy zaczyna się 20 września (czyli wtedy co kończy się stara umowa) to dlaczego oni mówią ze 20 października i każą płacić?

chyba że ja coś z tego nie rozumiem (bo prawnikiem to nie jestem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy podpisałeś starą umowę? Jeśli została ona już podpisana to wejdzie w życie od 20 września, a płacisz za miesiąc do przodu, czyli nawet jak podpisałeś umowę po 20 sierpnia to i tak za okres od 20 sierpnia do 20 wrzesnia masz starą opłatę. Nie powinna ona byc jak na czas nieokreślony, chyba, że już wczesniej tak miałeś, ale normalną kwotę będziesz płacił dopiero od 20 września

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- no chyba juz jest po 20 wrzesnia.

opłata od 20 sierpnia do 20 września była wplacana (przecież jest 3 pazdziernik). oni chcą opłatę 79.90 za okres od 20 września do 20 października według starej umowy. bo nowa niby wchodzi w zycie od 20 październiaka (według polsatu) a guzik prawda bo podpisana była na początku wrzesnia (czyli miesiac temu) a weszła w życie 20 wrzesnia (data okresu rozliczeniowego) - no chyba że nie zarejestrowali umowy - no ale to juz nie moja wina. Miał ktoś tez tak?

bo nie rozumiem dlaczego oni chcą zeby im płacić tak jak bym miał starą umowę na czas nieokreślony skoro ona powinna zostac zastąpiona nową! w Polsacie jest jak zwykle bałagan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeśli okres rozliczeniowy masz 20go to spokojnie od 20go września umowa powinna wejśc w życie. Coś musiało im się [beep]nąć. Zadzwoń i spytaj waj nie ma tej umowy wcześniej, bo czas rejestracji umowy po podpisaniu u kuriera to max 8 dni, więc zmieściłeś się w tym czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...