Iceberg Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Mija kolejny dzień, a ja nadal nie mam dostępu do kanałów o których wcześniej wspominałem. Trzy telefony do BOA, nadawanie nowych uprawnień, reset dekodera, ponowienie uprawnień, w sumie jakieś 30 minut wiszenia na telefonie i nadal nic. U nich ponoć jest wszystko w porządku w systemie, uprawnienia nadane na pakiet Familijny Max HD czyli tak jak powinno i nadal klops. Może wina leży w samym dekoderze lub karcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McRochu Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 No niestety walka z CP to nie równa walka, są równi i równiejsi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 A ja mam zapytanie do znawców i ludzi w temacie: Czy jest opcja wzięcia do umowy z multiroomem 2 dekoderów HD z opcją nagrywania(np.2 X Sagemcom ESI-88)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceberg Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Już nie mam sił, powiedzcie proszę czy mogę jutro zanieść dekoder do APSu i poprosić o jego wymianę z racji tego że nie mam dostępu do dwóch kanałów wchodzących w skład pakietu jaki abonuję i wyczerpałem już chyba wszystkie dostępne sposoby by ten stan rzeczy naprawić? To znaczy czy mogę powołać się na awarię/niesprawność dekodera? Kilkukrotne wysyłanie uprawnień nie pomogło, resety dekodera również, niesprawna instalacja antenowa również została wyeliminowana tak więc obstawiam że problem tkwi w samym dekoderze lub karcie. mogę więc udać się do APSu, warto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 W APS ci powiedzą, że dekoder jest sprawny bo inne kanały działają i nie wymienią. Zadzwoń na infolinie i powiedz żeby ci zablokowali dekoder na błąd 04 i przywrócili sygnał 3 sposobem i musi zadziałać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Oczywiście że możesz wymienić dekoder jeśli nie będą Ci działać jakieś kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Mam dekoder Echostar DSB 717 bez umowy na własność w nim jest aktywna karta (tylko kanały FTA). Ostatnia wpłata bez umowy była 2011-06-20 - Na pakiet Familijny + Relax Mix + HBO. Przykładowo dzisiaj chcę wykupić sobie Film w PPV ale dekoder nie obsługuje MPEG4 i DVB S2, jak zadzwonię na PartLine jest szansa że dostane nowy dekoder bez konieczności podpisywania umowy? Może miał ktoś taki przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp17 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Witam Mam zamiar podpisać umowę w grudniu z cyfrowy Polsatem i nie wiem jaki wybrać dekoder który jest lepszy model dekodery HD2000 czy HD3000 czy może HD6000 ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 jak zadzwonię na PartLine jest szansa że dostane nowy dekoder bez konieczności podpisywania umowy? Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Kolejne pytanko. Na WWW jest tylko oferta na 15mc Czy CP ma w ofercie umowę na 6mc w salonie?? I czy ceny sa takie same Fam MAX HD + Film i SPort + MR i dekoder PVR?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Czy nową umowę z CP możliwe jest podpisać ze starym modułem CI ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 A dlaczego nie możesz podpisać nowej umowy ? Jeżeli chodzi ci tylko o zmianę pakietyzacji na nowe - to jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceberg Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Już nie mam sił, powiedzcie proszę czy mogę jutro zanieść dekoder do APSu i poprosić o jego wymianę z racji tego że nie mam dostępu do dwóch kanałów wchodzących w skład pakietu jaki abonuję i wyczerpałem już chyba wszystkie dostępne sposoby by ten stan rzeczy naprawić? To znaczy czy mogę powołać się na awarię/niesprawność dekodera? Kilkukrotne wysyłanie uprawnień nie pomogło, resety dekodera również, niesprawna instalacja antenowa również została wyeliminowana tak więc obstawiam że problem tkwi w samym dekoderze lub karcie. mogę więc udać się do APSu, warto? Wszystko w porządku, kanały same dziś zaświeciły na dekoderze. Przy ostatniej rozmowie z konsultantką prosiła mnie bym poczekał 2,3 dni i dopiero wtedy udał się do APSu z dekoderem bo oni wiedzą że jest problem(nie chciała powiedzieć jaki- czy z uprawnieniami, czy z dokowaniem, czy z nadawcą, czy jeszcze jakiś inny) i trwają prace nad jego rozwiązaniem. Pomyślałem że zwyczajnie ściemnia, ale jak widać czasem warto poczekać. Dzięki za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwis Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Mam umowę podpisaną 9 marca 2012 na 29 miesięcy. Pakiet jak w podpisie. Czy mogę przejść na pakiet Premium do końca mojej bieżącej umowy (czyli ok. 20 m-cy), czy muszę zawrzeć aneks na kolejne 29 m-cy licząc od teraz jak sugeruje BOK Polsatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Musisz przedłużyć umowę na 29 miesięcy licząc od najbliższego okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oray80 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Hey wszystkim , sprawa wydala sie ostatnio , bo nawet wcześniej nikt na to nie zwrócił uwagi... Abonentem CP moja matka jest od kilku lat , i jakoś rok temu chciała mieć HBO + Cinemax , a że i tak miała inne kanały to nie było problemu , dostała nową umowę ( na której był wieeelki napis [beep]likat ) , i w sumie dostała 4 miesiące po 69,90 a później po 89,90. Co się stało po końcu promocji ? Wystawiona faktura na prawie 120 pln i od tamtej pory non stop takie rachunki. Po okresie promocji nagle miałem dostęp do katalogu VOD , którego nikt nie zamawiał !!! Co więcej katalog VOD kosztuje 20 pln a nie 30 ? Za każdym razem gdy dzwonimy do nich konsultant , mówi błąd systemu , tylko dlaczego ten błąd trwa tak długo? Koniec końców matka się zdenerwowała i powiedziała że juz nie będzie płacić , gdyż wychodzi że przez 6 miesięcy pobierali 30 pln więcej czyli 180 pln wzieli łącznie więcej niż powinni a to oznacza że moja mama powinna mieć 2 miesiące gratis. Wysyłałem maile do polstatu ( przez icok ) i nic , konsultanci nie wiedzą o co kaman , [beep]a blada. Zrywać umowę , czy czekać ? Czy może jest ktoś w stanie sprawdzić co jest grane ??? Pozdro , w razie co mogę podać numer karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kliczko983 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 najlepiej to do nich dzwonic wszystko wyjasnic jak miała na umowie spokojnie powiedziec ile miała płacic jak to wyjaśnicie to powinna być w icok nadpłata ale tu trzeba mieć troche cierpliwości. Powodzenia i w zadnym wypadku nie odpuszczac az do skutku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oray80 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Najlepsze to jest to że konsultanci widzą że mamy wszystkie pakiety ALE BEZ VOD i oni cały czas się tłumaczą że to błąd systemu , jestem ciekaw czy jeszcze ma ktoś takie problemy , nie chcemy zostać bez tv na święta a teraz nie zapłacimy , ni [beep]y... A co do napisu na fakturze to d.u.p.l.i.k.a.t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Ale z czym problem? Sprawdź na umowie jakie masz pakiety po okresie promocyjnym, jeśli jest bez VOD zeskanuj i wyslij do CP a oni Ci zwrócą koszta tego pakietu. Jeśli VOD jest zagwarantowany to już wina Wasza, a z drugiej strony po co Twoja mama podpisywala [beep]likat? I w ogóle temat do przeniesienia, bo jest od tego odpowiedni już istniejący temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oray80 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 No właśnie mam umowę w ręku i ... nie ma tam mowy o VOD , dlatego piszę że konsultanci cały czas mówią ' błąd systemu ' . Po skończeniu promocji jest kwota 89,90 a nie 119,90 ( raz było więcej ) , tj 30 zl więcej a VOD kosztuje 20 , chciałbym poprostu wiedzieć jak odzyskać nadpłacone pieniądze i czy z nich można mieć 2 miesiące gratis czy od razu wysyłać wypowiedzenie ( wraz z kopią umowy ) za ' faktury których kwota nie zgadza się z umową - wiecie o co chodzi ' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Napisz do nich, prześlij w załączniku kopie swej umowy. Czasami zdarza się błąd systemu, bo to umowa lojalnościowa wprowadzona w tej sam dzień co umowa pierwotna itp i tego się nie da naprawić. Takie blędy systemu mogą nawet i rok trwać. Możesz mieć gratisowe miesiące tylko musisz do nich napisac, opisać całą sytuacje i wysłać kopie umowy i powinno przejść bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oray80 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 ok dzięki , mam nadzieję że to pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polsatowy_pomocnik Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 od soboty nie mam kanałów wchodzących w skład pakietu familijnego HD tylko te ktore nalezą do ekstra hd czego to jest wina. ( na przykład na polsacie pojawia się info o treści " Tego kanału nie ma w twoim abonamencie") w punkcie byłem to kazali mi dzwonić na info a tam sie dodzwoni9c do ................ ku***ca i nic więcej!!!! Dużo abonentów to i dodzwonić się trudno W przypadku komunikatu "tego kanału nie ma w Twoim abonamencie" można sobie samemu ponowić sygnał logując się przez ICOK. Wystarczy uruchomić kanał dla abonentów (najczęściej 23) i wybrać w ICOK opcję ponawianie uprawnień. Jeśli to nie pomoże przez 2 h to raczej trzeba dzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Czy można wziąć umowę z Multiroom jako moduł + dekoder do pakietu Familijny Max HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1234 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Witam, czy posiada ktoś Promocyjne Warunki Umów dla Nowy Cyfrowy Polsat 2011. Niestety nigdzie nie mogę tego znaleźć a przy podpisywaniu umowy sprzedawca nie załączył mi ich . Będę wdzięczny za udostępnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.