Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mija kolejny dzień, a ja nadal nie mam dostępu do kanałów o których wcześniej wspominałem. Trzy telefony do BOA, nadawanie nowych uprawnień, reset dekodera, ponowienie uprawnień, w sumie jakieś 30 minut wiszenia na telefonie i nadal nic. U nich ponoć jest wszystko w porządku w systemie, uprawnienia nadane na pakiet Familijny Max HD czyli tak jak powinno i nadal klops.

Może wina leży w samym dekoderze lub karcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie mam sił, powiedzcie proszę czy mogę jutro zanieść dekoder do APSu i poprosić o jego wymianę z racji tego że nie mam dostępu do dwóch kanałów wchodzących w skład pakietu jaki abonuję i wyczerpałem już chyba wszystkie dostępne sposoby by ten stan rzeczy naprawić? To znaczy czy mogę powołać się na awarię/niesprawność dekodera? Kilkukrotne wysyłanie uprawnień nie pomogło, resety dekodera również, niesprawna instalacja antenowa również została wyeliminowana tak więc obstawiam że problem tkwi w samym dekoderze lub karcie. mogę więc udać się do APSu, warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dekoder Echostar DSB 717 bez umowy na własność w nim jest aktywna karta (tylko kanały FTA).

Ostatnia wpłata bez umowy była 2011-06-20 - Na pakiet Familijny + Relax Mix + HBO.

 

Przykładowo dzisiaj chcę wykupić sobie Film w PPV ale dekoder nie obsługuje MPEG4 i DVB S2, jak zadzwonię na PartLine jest szansa że dostane nowy dekoder bez konieczności podpisywania umowy? Może miał ktoś taki przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie mam sił, powiedzcie proszę czy mogę jutro zanieść dekoder do APSu i poprosić o jego wymianę z racji tego że nie mam dostępu do dwóch kanałów wchodzących w skład pakietu jaki abonuję i wyczerpałem już chyba wszystkie dostępne sposoby by ten stan rzeczy naprawić? To znaczy czy mogę powołać się na awarię/niesprawność dekodera? Kilkukrotne wysyłanie uprawnień nie pomogło, resety dekodera również, niesprawna instalacja antenowa również została wyeliminowana tak więc obstawiam że problem tkwi w samym dekoderze lub karcie. mogę więc udać się do APSu, warto?

 

Wszystko w porządku, kanały same dziś zaświeciły na dekoderze. Przy ostatniej rozmowie z konsultantką prosiła mnie bym poczekał 2,3 dni i dopiero wtedy udał się do APSu z dekoderem bo oni wiedzą że jest problem(nie chciała powiedzieć jaki- czy z uprawnieniami, czy z dokowaniem, czy z nadawcą, czy jeszcze jakiś inny) i trwają prace nad jego rozwiązaniem. Pomyślałem że zwyczajnie ściemnia, ale jak widać czasem warto poczekać.

Dzięki za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey wszystkim , sprawa wydala sie ostatnio , bo nawet wcześniej nikt na to nie zwrócił uwagi...

 

Abonentem CP moja matka jest od kilku lat , i jakoś rok temu chciała mieć HBO + Cinemax , a że i tak miała inne kanały to nie było problemu , dostała nową umowę ( na której był wieeelki napis [beep]likat ) , i w sumie dostała 4 miesiące po 69,90 a później po 89,90. Co się stało po końcu promocji ? Wystawiona faktura na prawie 120 pln i od tamtej pory non stop takie rachunki. Po okresie promocji nagle miałem dostęp do katalogu VOD , którego nikt nie zamawiał !!! Co więcej katalog VOD kosztuje 20 pln a nie 30 ? Za każdym razem gdy dzwonimy do nich konsultant , mówi błąd systemu , tylko dlaczego ten błąd trwa tak długo? Koniec końców matka się zdenerwowała i powiedziała że juz nie będzie płacić , gdyż wychodzi że przez 6 miesięcy pobierali 30 pln więcej czyli 180 pln wzieli łącznie więcej niż powinni a to oznacza że moja mama powinna mieć 2 miesiące gratis. Wysyłałem maile do polstatu ( przez icok ) i nic , konsultanci nie wiedzą o co kaman , [beep]a blada.

 

Zrywać umowę , czy czekać ? Czy może jest ktoś w stanie sprawdzić co jest grane ???

 

Pozdro , w razie co mogę podać numer karty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze to jest to że konsultanci widzą że mamy wszystkie pakiety ALE BEZ VOD i oni cały czas się tłumaczą że to błąd systemu , jestem ciekaw czy jeszcze ma ktoś takie problemy , nie chcemy zostać bez tv na święta a teraz nie zapłacimy , ni [beep]y...

 

A co do napisu na fakturze to d.u.p.l.i.k.a.t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z czym problem? Sprawdź na umowie jakie masz pakiety po okresie promocyjnym, jeśli jest bez VOD zeskanuj i wyslij do CP a oni Ci zwrócą koszta tego pakietu. Jeśli VOD jest zagwarantowany to już wina Wasza, a z drugiej strony po co Twoja mama podpisywala [beep]likat? I w ogóle temat do przeniesienia, bo jest od tego odpowiedni już istniejący temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mam umowę w ręku i ... nie ma tam mowy o VOD , dlatego piszę że konsultanci cały czas mówią ' błąd systemu ' . Po skończeniu promocji jest kwota 89,90 a nie 119,90 ( raz było więcej ) , tj 30 zl więcej a VOD kosztuje 20 , chciałbym poprostu wiedzieć jak odzyskać nadpłacone pieniądze i czy z nich można mieć 2 miesiące gratis czy od razu wysyłać wypowiedzenie ( wraz z kopią umowy ) za ' faktury których kwota nie zgadza się z umową - wiecie o co chodzi '

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz do nich, prześlij w załączniku kopie swej umowy. Czasami zdarza się błąd systemu, bo to umowa lojalnościowa wprowadzona w tej sam dzień co umowa pierwotna itp i tego się nie da naprawić. Takie blędy systemu mogą nawet i rok trwać. Możesz mieć gratisowe miesiące tylko musisz do nich napisac, opisać całą sytuacje i wysłać kopie umowy i powinno przejść bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od soboty nie mam kanałów wchodzących w skład pakietu familijnego HD tylko te ktore nalezą do ekstra hd czego to jest wina. ( na przykład na polsacie pojawia się info o treści " Tego kanału nie ma w twoim abonamencie") w punkcie byłem to kazali mi dzwonić na info a tam sie dodzwoni9c do ................ ku***ca i nic więcej!!!!

Dużo abonentów to i dodzwonić się trudno ;) W przypadku komunikatu "tego kanału nie ma w Twoim abonamencie" można sobie samemu ponowić sygnał logując się przez ICOK. Wystarczy uruchomić kanał dla abonentów (najczęściej 23) i wybrać w ICOK opcję ponawianie uprawnień. Jeśli to nie pomoże przez 2 h to raczej trzeba dzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...