Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co Ty bredzisz, kiedys byl modul na wlasnosc za 199zl, ale to pre-paid i teraz tego nie ma. Jezeli chodzi o umowy to modul traktowany jest przez CP jak dekoder HD, czyli w dzierzawe za 1zl, bez zadnych oplat miesiecznych.

P.S. Jak nie macie o czyms pojecia, albo tylko sie wam wydaje to nie wypowiadajcie sie na ten temat, bo wprowadzacie tylko niepotrzebny zamet. A chodzi o to zeby kazdy tutaj odnalazl szybko i sprawnie prawdziwe informacje na ineresujacy go temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w dziwnej sytuacji. Cyfrowy Polsat kupiłem w 2007. Po skończeniu się umowy parę razy poszedłem ją przedłużyć o rok. Potem już tego nie zrobiłem. Wysłałem wypowiedzenie 3-miesięczne na wakacjach podczas już umowy na czas nieokreślony. Teraz mijają te 3 miesiące, a CP informuje mnie ze potem sam automatycznie zaczął przedłużać o kolejny rok i muszę płacić do lutego. Czy to możliwe czy oszukują? Poza tym czy w związku z rebrandingiem na CBS mogę rozwiązać umowę? Bo Zone Romantica chyba odpada bo mam Familijny, a go nie mam, mimo, że całe życie myślałem, że go mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak robią, mi też przedłużyli automatycznie o 12 m-cy (temat na poprzedniej stronie) i wysłali list, że jeżeli rozwiążę umowę to "zostanie wystawiona nota obciążeniowa, którą przekażemy w oddzielnej korespondencji". Nie zmieniłem zdania i wypowiedziałem umowę 9 m-cy przed tym przedłużonym terminem a nota obciążeniowa to... 15,99 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Mam pytanie ?? od soboty nie mam kanałów wchodzących w skład pakietu familijnego HD tylko te ktore nalezą do ekstra hd czego to jest wina. ( na przykład na polsacie pojawia się info o treści " Tego kanału nie ma w twoim abonamencie") w punkcie byłem to kazali mi dzwonić na info a tam sie dodzwoni9c do ................ ku***ca i nic więcej!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak CP liczy czas w promocji "6 miesięcy bez opłat" przy np. pakiecie Familijny Max HD na 29miesięcy?

Tzn. jeśli zawrę umowę jutro to od dnia jutrzejszego mam 6 miesięcy co do dnia czyli do 27 maja bez opłat czy miesiąc w którym podpisano umowę liczą jako pierwszy miesiąc gratisowy i pozostanie mi gratis do końca listopada+5 miesięcy?

Mam umowę z n do końca listopada i nie wiem czy brać już teraz CP czy poczekać do 2 grudnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jestem abonentem Cyfrowego Polsatu. Posiadam pakiet Familijny. Ostatnio byłem na poczcie w październiku, opłaciłem wtedy należność za ten pakiet na trzy kolejne miesiące (do stycznia). Jako że w ofercie pakietu Familijnego nie ma kanału Eurosport 2, a przez najbliższe kilka miesięcy będę potrzebował mieć dostęp do tego kanału zaszła konieczność dokupienia pakietu Sport. I moje pytanie jest takie: Czy mogę sobie teraz dokupić pakiet Sport mimo, że już opłaciłem Familijny jak wspomniałem do stycznia ?

Uprzejmie proszę o odpowiedź...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to, że wpłaciłeś za 3 miesiące nie oznacza ze system CP pobrał środki za 3 miesiące, bo opłata sukcesywnie jest wchłaniana przez system miesiąc po miesiącu i z pewnością na twoim koncie osobistym dysponujesz "wolnymi środkami" - nic nie stoi na przeszkodzie aby aktywować pakiet sport wraz z następnym okresem rozliczeniowym po wcześniejszym zleceniu zwiększenia oferty programowej na jaką się zdecydowałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanie na początku września po pół roku przerwy podpisałem umowę z CP na Familijny HD + Extra HD + Sport HD + Multiroom na 2 dekodery Mini HD 2000 bez dysku i teraz moje pytanie bo żałuje że nie wziąłem do 1 dekodera dysku do nagrywania. Zapewne teraz nie będzie już takiej możliwości ale czy nie było by możliwości aby teraz wymienić ( z dopłata oczywiście) dekoder na dekoder z dyskiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóżmy żeby mi się nawet zepsuł no to i tak dają mi bez dysku a ja chcę z dyskiem rozumiem że trzeba było by dopłacić tylko wątpie czy jest taka możliwość skoro dysk można kupić w CP za 250 zł to tak o nie dadzą mi do dekodera dysku już w czasie trwania umowy za te 50 czy 70 zł nie wiem ile teraz kosztuje dekoder z dyskiem przy podpisywaniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj podpisałem umowę na Familijny Max HD.

Wszystko niby o.k. tylko że zauważyłem iż nie mam dostepu do kanału TCM- wyskakuje plansza informacyjna o tym iż tego kanału nie w twoim abonamencie. Z ciekawości zacząłem więc skakać po wszystkich kanałach wchodzących wskład pakietu "Familijny Max HD" i okazało się że również na Cartoon Network jest to samo. Dzwonię do BOKu i zgłaszam, konsultant mówi że u niego w systemie jest o.k. ale puści jeszcze raz uprawnienia i kanały powinny zaświecić. Niestety minęło już kilka godzin i nadal ich nie ma.

Miał ktoś taką sytuację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...