kpw Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Ja otrzymałem w kilka minut po zakończeniu rozmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) OK doszło po godzinie, sprawdzić chciałem oczywiście czy wszystko sie zgadza i te najważniejsze rzeczy tak. Tylko pańcia odniosłem wrażenie ucząca sie popełniła błąd w nazwie dekodera podstawowego. Dzwoniłem na infolinie to twierdzą że to tylko literówka najważniejsze że numery sie zgadzają. Nie wiem czy temat olać czy mogą to poprawić? abym przy aneksie od kuriera miał już poprawnie. Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez lesi1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Podpowiecie mi jak ma się sprawa z aneksem do nowej umowy przesyłanym pocztą? Wczoraj zadzwonił Konsultant z DUK i ; namawiał i namówił ; na wycofanie wypowiedzenia i zawarcia nowej umowy , ale jako że byłem poza domem nie miałem możliwości zapisać sobie dokładnie pewne sprawy szczególnie nie do końca zrozumiałem o dostarczeniu nowych warunków zawartej umowy. Zdaje mi się że powiedział o dostarczeniu na mój adres i że od dnia dostarczenia będę miał 14 dni na rezygnację , czy dostarczają dokumenty z opcją potwierdzenia odbioru ? . Trochę mnie po rozmowie zdziwiło że nie wspomniał o wysyłce drogą elektroniczną bo poprzednie ; przedłużki ; dostawałem na email . Ostatnie powiedział że nowe warunki wchodzą natychmiast i obiecał darmowy miesiąc , a może dwa Eleven który miał być zaraz włączony jednak do tej chwili ciemność na dwóch Elevenach . Przerabiał Ktoś podobną opcję i odpowie jak sprawy wyglądają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peperejna Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Witam.Dwa tygodnie temu złożyłem poprzez stronę internetową CP zamówienie na pakiet rodzinny HD wraz z modułem CAM. Do tej pory nikt z CP nie skontaktował się ze mną , i jak sądzę umowa ta nie została wysłana. Czy zawsze to tak długo trwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Prosił bym o objaśnienie. Jeżeli na moment aneksowania umowy telefonicznie np dnia 25-go oraz wyrażenia woli zatwierdzenia warunków podpisem aneksu dostarczonego np 1-go dnia miesiąca na który to dzień przypada pierwszy dzień okresu rozliczeniowego, to nowe warunki uznaje się za zatwierdzone dnia 25-go czy 1-go? a jeśli 1-go to powinny one wejść w ten właśnie dzień (mimo dostarczenia aneksu do CP 2-go ale liczy sie data podpisu) czy faktyczną datą zatwierdzenia nowych warunków uznaje sie za 1-szy i w przypadku okresu rozl. 1-30 owe warunki wejdą w życie dopiero 1-go ale następnego okr. rozl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki83 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Witam. Dwa tygodnie temu złożyłem poprzez stronę internetową CP zamówienie na pakiet rodzinny HD wraz z modułem CAM. Do tej pory nikt z CP nie skontaktował się ze mną , i jak sądzę umowa ta nie została wysłana. Czy zawsze to tak długo trwa? teraz tłumaczą się przeprowadzka głównego magazynu, mam podobnie po tygodniu nawet nie skompletowali zamówienia. Jedyne co można to czekać, albo iść do punktu stacjonarnego i podpisać nową umowę a tamtej nawet nie odbierać jak w końcu dojdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter82 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 A czy w APS sa takie same oferty jak na stronie i 6 miesiecy gratis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 A czy łaskawie czytałeś wątek dla nowych abonentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Podczas rozmowy z nimi w sprawie nowej umowy ustaliłem abonament w wysokości 59.99 za pierwsze 2 miesiące i później 64.99 (dochodzi koszt najmu dekodera). Dzisiaj kurier przywiózł umowę a tam wyszczególnione, że od 3 miesiąca będzie 74.99. W rozmowie wspomnieli o pakiecie VOD przez 2 miesiące i to jest też jedyna różnica między rubrykami "Zakres usług obowiązujący na moment zawarcia umowy" a "Minimalne podstawowe zobowiązanie". Oczywiście w rozmowie nie było nic o kosztach tej usługi ani nic takiego, do tego powtarzałem z nimi wielokrotnie, że po 2 miesiącach będę płacił 64.99zł. W UPC profesjonalnie informują podczas rozmowy, że usługa X jest gratis przez Y miesięcy a potem o ile ją nie zdezaktywuję to będzie kosztowała Z Złotych co miesiąc. Każdemu tak cichaczem wciskają to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Tak, VOD wciskają prawie wszystkim i trzeba później samemu wyłączyć, inaczej płaci się 10 miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Musisz złożyć deklarację wyłączenia Katalogu VOD i będziesz miał 64,99zł. Aby za niego nie zapłacić musisz to zrobić najpóźniej na 24h przed zakończeniem 2 cyklu rozliczeniowego. VOD jest nieobowiązkowy. W CP w każdej umowie jest taki prezent, w Twoim wypadku Katalog VOD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Dziękuję Panowie za info. Czy podobnie jak w UPC można takie dodatki wyłączyć telefonicznie? Jeśli chodzi o czas to jak wygląda sprawa pod kątem wyłączenia tego jak najszybciej (dekoder jest dla osoby starszej tak więc usługa nie będzie nawet testowana przez te 2 mies...)? Jeśli dziś przyjechał kurier (nie wiem kiedy CP otrzyma oryginał podpisanej umowy, pewnie w poniedziałek?) to mogę to zrobić już teraz, czy muszę czekać? W rozmowie konsultantka też coś wspomniała o 10.09 jako ważnej dacie w moim przypadku - że jeśli kurier dowiezie sprzęt przed tą datą to nowa umowa wchodzi w życie szybciej, a jeśli po 10.09 to dopiero od kolejnego miesiąca (lub cyklu). Chciałbym to wyłączyć asap aby rodzice mieli już temat z głowy i stały abonament 64.99zł przez całe 15 miesięcy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Możesz złożyć taką deklarację dopiero po 10.09, czyli po rozpoczęciu się cyklu rozliczeniowego według nowych warunków. Telefonicznie, w niektórych wypadkach przez ICOK, w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży CP lub Plusa, a także tradycyjną pocztą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Po informacjach w internecie ze nie będzie w CP kanału eleven extra,czy będzie można wycofać nową umowę i powrócić do starej ,bo okrojonej wersji kanałów to ja nie potrzebuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Nie nie będzie takiej możliwości bo po 1 w umowie masz przedstawione tylko kanały Eleven i Eleven Sports. W pakiecie nie masz nic wypisane, że wszystkie kanały Eleven, a po 2 nikt nigdzie nie powiedział, że takowy kanał w ogóle się nie pojawi w Cyfrowym Polsacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Mam pytanie do kolegów. Jakiś czas temu przysłali mi pełny zestaw antenowy tj.antena, konwerter i dekoder Evobox.Na chwilę obecną działa mi tak zwany,,pakiet techniczny".Przez jaki okres ten pakiet działa? Miesiąc czy może do najbliższego okresu rozliczeniowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Możesz złożyć taką deklarację dopiero po 10.09, czyli po rozpoczęciu się cyklu rozliczeniowego według nowych warunków. Telefonicznie, w niektórych wypadkach przez ICOK, w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży CP lub Plusa, a także tradycyjną pocztą. Dziękuję za informacje. Mam tylko jeszcze jedno pytanie odnośnie jakichkolwiek zmian w pakiecie kanałów i czy powinienem to zgłosić przed czy po 10.09? Mianowicie zastanawiam się nad dodaniem pakietu HBO gdyż na długą metę chciałbym go jednak wykasować z abonamentu w NC+ a korzystać z niego w CP. Powodem jest swoboda ustalania ścieżki dźwiękowej i napisów, czego nie mam w NC+. Aby zachować ważność ceny pakietu i okresu obowiązywania przez następne 15 miesięcy, lepiej to zgłosić jak najszybciej czy poczekać do 10.09? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcio082 Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Przedłużyłem ostatnio umowę z CP. Dziś na e-mail przyszła mi umowa i jest wpis ".... na dekoderze podstawowym PVR HD7000, DTAN 169........" Dodam że posiadam dekoder Evobox. Jest błąd w nazwie dekodera ale nr dekodera i nr karty jest w porządku. Co mam zrobić w takim wypadku? Będzie kiedyś jakiś problem jak bym chciał wymienić Evoboxa w przypadku awari? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś to w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcio082 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) Zgłosiłem i konsultant powiedział że jeśli zgadza się nr karty i dekodera to nie ma i nie będzie problemu. Na ICOK-u wszystko wyświetla się poprawnie. Drugi kontakt do BOA i konsultantka przyjęła zgłoszenie ponieważ twierdzi, że może być problem w razie wymiany dekodera. Edytowane 9 Września 2016 przez rafcio082 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Jaki efekt tego zgłoszenia ma być? otrzymasz poprawioną umowę/aneks na maila czy jak. Daj znać jak sie dowiesz bo mam to samo, także na infolinij twierdzili że najważniejsze są numery. Nie wiem w jakim celu sadzą takie błędy a jeszcze bardziej dlaczego system zezwala na to, wprowadzony nr deka to i nazwa winna być jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcio082 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) Dział reklamacji ma poprawić w systemie, a ja mam dostać poprawiony aneks/umowę na e-maila. Edytowane 9 Września 2016 przez rafcio082 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcio082 Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Wczorej dopiero oddzwoniła konsultantka z działu Reklamacji i twierdzi że w systemie jest wszystko poprawnie wprowadzone i wyskoczył błąd tylko z nazwą dekodera u mnie na aneksie. Podsumowując, nowego aneksu nie dostanę, bo ponoć nie można tego już zmienić, ale nr karty i deka się zgadza, więc w razie problemów ze sprzętem bez problemu wymienię go na nowy w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Działa komuś CBS Action w Rodzinnym HD ? W tabelce na stronie jest z gwiazdką czyli dostępny promocyjnie, Ja przedlużylem umowę na Mistrzostwa i nie mam tego kanału w pakiecie, cały czas dostępny CBS Drama. Dział reklacji dał mi odpowiedź że w dniu aneksowania umowy taki był skład Rodzinnego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Pakiet dodatkowy : Katalog treści online Co to takiego?. Mam ten pakiet za 0 zł ale nie widzę nic takiego w Evoboksie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.