dziabolek7 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 O to ciekawe, może coś się zmieniło... albo było tak od początku tylko ktoś nie wiedział i przekazał do APSów błędne informacje. Cały CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Mam pytanie: aktualnie wlaczony mam chyba pakiet Familijny + Relax Mix ? 7 stycznia ten pakiet ulega wyłączeniu. Chciałbym na tym dekoderze wlaczyc Darmowy HD. Dzwonilem dzisiaj do CP (Dział Utrzymania Klienta) i przedstawiłem sprawe. Gostek oddzwonił mi po jakiś 10 minutach i powiedzial, ze po 7 stycznia mam udac sie do punktu CP i tam zostanie mi wlaczony Darmowy HD. Czy moze ktos potwierdzic, że faktycznie w punkcie CP włączą ten pakiet ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Ja też dziś napisałem do CP w sprawie wymiany dekodera oto odpowiedź: Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że w przypadku uszkodzenia dekodera należy udać się z nim do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu. Listę punktów znajdzie Pan na stronie: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/mult ... e-kupic.cp Jeżeli dekoder nie będzie uszkodzony mechanicznie i nie będzie ingerencji z zewnątrz dekoder zostanie Panu bezpłatnie wymieniony na sprzęt sprawny. To już sobie mogę pomarzyć o wymianie, otwierałem obudowę i wycinałem blaszki w obudowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 @Burito:najważnejsze że wymieniają.Nawet jak nasze Samsungi padną to możemy liczyć na przynajmniej HD2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Mnie chyba nie wymienią, ponieważ zaczęła się odklejać plomba gwarancyjna i jej pomogłem się odkleić. Dekoder jest cały, bez uszkodzeń mechanicznych. Kto wie może jednak wymienią w APS. Po jakim czasie od dostarczenia umowy do CP zostaną zaktualizowane dane w ICOK i wewnętrznym systemie CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Praktycznie w ciągu jednej doby, ale ponieważ jest nowa umowa to prawdopodobnie będziesz musiał w ICOK zakładać konto od początku, chyba że numer karty zostanie ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Sławomir Pawłowski: jeżeli pytasz o DRH2 i wprowadzenie jej do systemu, to u mnie mija miesiąc odkąd podpisana umowa do nich dotarla i w ICOK dalej jej nie widac. Wiec nie wiem o czym mentoris pisze. Doba ? Chyba kwartał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McRochu Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witam posiadam zakurzony już dekoder Echostar DSB-717 z aktywną kartą abonencką (tylko FTA) i czy byłaby możliwość do tego dekodera podpięcia pakietu Darmowego ? Wiązałoby się to z jakimiś kosztami ? Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Tak. Jest taka możliwość. Najpierw u konsultanta na infolinii zamawiasz umowę na pakiet Mini HD za 9,90zł na sześć miesięcy, a po tym okresie umowa przejdzie Ci na pakiet Darmowy HD za 0zł. Kod tej oferty to DRH2. Kosz to 9,90zł przez 6 miesęcy, potem 0zł. Poczytaj kilka stron wstecz,a dowiesz się wszystkiego. Jest tam skan umowy jednego z naszych kolegów, więc obejrzyj jak Cię interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Cd. korespondencji z CP nt. wymiany dekodera: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że wymiana dekodera polega na tym, że oddaje Pan dekoder uszkodzony, a dostaje Pan dekoder sprawny, który to dekoder będzie Pana własnością o ile dekoder uszkodzony jest Pana własnością. Przypominamy, że taka wymiana możliwa będzie wyłącznie w przypadku kiedy będzie miał Pan aktywną Umowę z Cyfrowym Polsatem. Wymiana dekodera nie jest możliwa w przypadku dekoderów FTA." Więc mój własnościowy dekoder muszę zdać? Myślałem, że zostawiają go a dają drugi nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Już kiedyś o to pytałem a @dziabolek7 mi odpowiedział że trzeba zdać. Na razie mój Samsung działa ale kiedyś jak znów padnie to wymieniam nawet na HD2000. Aktywna umowa to także Darmowy HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Wymiana, czyli zabierają stary dają nowy. Wygląda że będę mieć darmowy miesiąc pakietu. Przed chwilą pani na infolinii powiedziała mi że te uprawnienia odbioru jakie mam od początku grudnia, to tzw nadawanie promocyjne. Umowa wejdzie w życie 6 stycznia 2013 roku i od tej daty będą płatności. Pani powiedziała że za grudzień nie płacę. Ja się pośpieszylem i od razu zapłaciłem. Kwota wylądowała w wolnych środkach i z nich opłacę pierwszy abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Mi włączyli 7 grudnia a płatność mam do 07.01. Też nadanie promocyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Dzwoniąc na infolinię,aby dowiedzieć się dokładnie jaki jest okres rozliczeniowy zapytałem się jak jest z wymianą uszkodzonego elektrycznie dekodera. Pani powiedziała mi że prawdopodobnie dekoder nie zostanie mi wymieniony, ponieważ stary dekoder jest moją własnością i wszelkie naprawy powinienem dokonywać sam. PS. Myślałem że mając aktywną umowę i płatny pakiet, po prostu przysługuje mi wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razio1 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Spokojnie, nie wymienią Tobie dzisiaj ale po 6 stycznia tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 @Razio1 jak twoja reklamacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Witam. Cyfrowy Polsat to jednak totalna ŻENADA!! Zamówiłem MiniHD do dekodera FTA 27 listopada 2012. Oczywiście nieotrzymałem pocztą umowy, dzwoniłem przed świętami - w trakcie realizacji. Dzwonię dziś 5.01.2013 - w trakcie realizacji, w ciągu 21. dni powinna umowa przyjść!! Jak dobrze pójdzie to po ok 2. miesiącach!! DNO i 2 metry MUŁU!!! Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Moja umowa dotarła do nich 24.12.2012. Konto nadal nie zaktualizowane, dostępu do kanałów brak. Cały czas słyszę informację ze umowa wejdzie w życie z dn. 18.01 (początek nowego okresu rozliczeniowego). Trochę mnie to zastanawia ponieważ umowa na drugi mój dekoder została wprowadzona i zaaktywowana w 2 dni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Tak. Umowa wejdzie w życie od 18 stycznia, z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. Moja umowa dotarła do CP 7 grudnia 2012 roku i po moim telefonie pani włączyla mi tzw promocyjne nadanie pakietu i kanały mam już od miesiąca. Pierwszą płatność zrealizować powinieneś do dnia 18 stycznia. Mój okres rozliczeniowy to 6 dzień każdego miesiąca. Dziś właśnie jest 6 styczeń i od dziś umowa weszła w życie. Zaktualizowane zostały dane w ICOK i systemie Cyfrowego polsatu. Od dziś mogę też wymienić dekoder w razie uszkodzenia elektrycznego, z czego skorzystam w pod koniec przyszłego tygodnia. Dzwoń do CP i poproś o tzw nadanie promocyjne pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Właśnie zanim u mnie umowa weszła w życie to miałem miesiąc promocyjnie nadany pakiet Mini HD. Tak jak przedmówca pisze dzowń do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razio1 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 @Razio1 jak twoja reklamacja? Przed chwilą dzwoniła panienka z działu reklamacji. Moje zgłoszenie zostało przyjęte, konsultantka potwierdziła, że wprowadzono mnie w błąd. Umówiliśmy się na dwa gratisowe okresy rozliczeniowe pakietu Familijnego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Promocyjny dostep do pakietu zostal nadany. Umowa dalej nie zarejestrowana. Ponoc ma byc aktywna od nastepnego okresu rozliczeniowego. W icok rowniez dane nie zaktualizowane. Jak u Was sprawa wygladala ? Czy czekaliscie na wprowadzenie umów do pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Tak. U mnie bylo tak samo. Umowa zostanie zarejestrowana od najbliższego okresu rozliczeniowego, tj w twoim przypadku od 18 stycznia 2013 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 U mnie też tak było, nie przejmuj się tym, ważne aby kanały działały. Możesz ich jeszcze "szczypnąć", odnośnie abonamentu, aby policzli tobie od czasu kiedy będzie umowa widniała w systemie. Mi się to udało i tak mi odpisali: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że dane w ICOK dotyczące nowej Umowy z dnia 3 listopada 2012 r. zostały zaktualizowane. W związku z powyższym oraz tym, że rejestracja Umowy z przyczyn technicznych opóźniła się opłata za abonament pobrana została za okres od 28 listopada 2012 r. do 3 grudnia 2012 r. w wysokości 1,65 zł. Dokonując obecnie wpłaty w wysokości 11,55 zł abonament opłacony będzie do 3 stycznia 2013 r." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vattax Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Zamówiłem MiniHD do dekodera FTA 27 listopada 2012. Oczywiście nieotrzymałem pocztą umowy, dzwoniłem przed świętami - w trakcie realizacji. Dzwonię dziś 5.01.2013 - w trakcie realizacji, w ciągu 21. dni powinna umowa przyjść!!Zamawiałem umowę tak jak Ty. Umowa dotarła 8 stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.