Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z doświadczenia wiem, że trochę im zejdzie zanim ją wprowadzą co systemu ale kanały działają od razu. Ja w związku z tym, że nie wprowadzono umowy na czas otrzymałem rekompensatę w postaci obniżenia abonamentu za 1 miesiąc.

 

Tylko trzeba się od nich tego domagać.

Taką odpowiedź mi przysłali:

 

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że dane w ICOK dotyczące nowej Umowy z dnia 3 listopada 2012 r. zostały zaktualizowane. W związku z powyższym oraz tym, że rejestracja Umowy z przyczyn technicznych opóźniła się opłata za abonament pobrana została za okres od 28 listopada 2012 r. do 3 grudnia 2012 r. w wysokości 1,65 zł. Dokonując obecnie wpłaty w wysokości 11,55 zł abonament opłacony będzie do 3 stycznia 2013 r. "

 

Ale myślisz, że dadzą tobie nowy na własność czy na udostępnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam się bo coś dzieje się z moim Echostarem DSB-616 i czy można iść już do APS go wymienić

 

Skocz do wątku o "odbiornikach CP". Nowy dekoder dostaniesz ale będziesz go musiał zwrócić po 6 mies.

 

 

A ciąg opowieści o przygodach. W czwartek dzwoniła do mnie pani z działu reklamacyjnego (z numeru "nieznany"). Wypytywała się o szczegóły i powiedziała, że po świętach da mi znać o wyniku reklamacji. Robi się ciekawie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Razio1 właśnie miałem pytać o wynik reklamacji...... Jeszcze z roboty wyrzucą tego konsultanta :). Dziwne, bo pamiętam, że dzwoniłeś kilka razy w tej sprawie i każdy cię zapewniał, że ma przy tej umowie dla ciebie odnośnik, że abonament wynosi 0 zł specjalnie dla ciebie.

 

Ja już mam 3 dekodery z kodem promocji DRH2 :)

 

Życzę Wesołych Świąt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Razio1 A to nie jest tak, że jak mam dekoder echostar na własność, to nowy będzie także na własność?

 

Co do mojej umowy to jest następująco. Konsultantka na infolinii powiedziała mi że widzi moją umowę i w systemie pojawi się prawdopodobnie najpóźniej 6 stycznia 2013r, czyli od nowego okresu rozliczeniowego.

 

Konsultantka poinformowała mnie że nawet jeśli na razie niema mojej umowy w systemie, to już mogę wymienić dekoder nawet dziś. Wystarczy do APSu zabrać drugi egzemplarz umowy i pan z APSu zadzwoni na infolinię i konsultant potwierdzi że mam taką umowę i dekoder od ręki mi wymieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to jak to jest w końcu ? Zamówiłem na swoj moduł umowe DRH2 i ona jest odpalona, tzn. dziala. Zamowilem też ojcu ta umowę, na dekoder SD ale ... jednak jej nie odeslalem. Stwierdzilem, ze niestety nie mam pewnosci czy Polsat nie zrezygnuje z SD za pół i wtedy dvpa. Placone 9,9 x 6 aby miec pozniej darmowy a oni np SD wylacza przelaczajac transpondery na DVB-S2. Rozumiem, ze nie wymianiaja SD na HD przy tej umowie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dekoder nie będzie miał uszkodzeń mechanicznych to powinni wymienić od ręki, otrzymasz na własność dekoder HD. Ja w swoim pogrzebałem tzn, wyciąłem te wytłoczone blaszki w obudowie i wymieniłem kondensator więc mnie wymiana nie przysługuje.

 

@krzychooo ja tam ożywiłem promocją DRH2 swoje dwa Echostary DSB-717 i jednego DSB-616. Kanały SD będą dłużej działały niż te moje dekodery :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder nie ma uszkodzeń mechanicznych,ale ma odklejoną plombę gwarancyjną, ponieważ dekoder się zawieszał kiedyś i ściągnąłem obudowę aby zobaczyć czy niema spuchniętych kondensatorów. Dodam że nic wtedy nie wymieniałem i dekoder jest w takim samym stanie w jakim był i nie ma uszkodzeń mechanicznych.

 

Ciekawe czy bez plomby gwarancyjnej na obudowie wymienią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne te historie z tym pakietem Darmowym HD. Już kilku z nas podpisało umowę DRH2 i dekodery padły. U mnie akurat Samsung DSB-370. I nie żebym coś grzebał.... I teraz mam dylemat. Bo z jednej strony można wymienić uszkodzony dekoder na nowy w trakcie trwania płatnej umowy (zgodnie z tym co pisze @dziabolek7) i wtedy przynajmniej 2 lata mamy gwarancję że pooglądamy sobie Darmowy HD ( dekoder jest nasz, nie udostępniony,a nie mamy obowiązku wykupić Mini HD), z drugiej strony szkoda tego Samsunga na rzecz HD2000/3000. A tak -jeśli Samsung padnie po okresie płatnym -to nici z nowego dekodera. Żeby jeszcze moduł dali to by nie było dylematu.

ps.Centrum Obsługi Klienta powiedziało że dekoder jedynie mogą udostępnić, nie na własność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grzesiek13, fakt, nie czytasz. Umowa sama nie wygaśnie, musisz ją wypowiedzieć. W przypadku braku rezygnacji umowa po okresie podstawowym przechodzi w umowę zawartą na czas nieokreślony (nawet jeśli wtedy będziesz korzystał tylko z Darmowego).

Jeśli ktoś wypowie umowę, to nie będzie nawet "Darmowego HD".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym z APS-ów powiedzieli mi że wymiana dekodera wiąże się z przedłużeniem umowy; nikt nie zna promocji DRH2. A jeżeli wymiana to jedynie na udostępnienie.

A CP napisał mi w emailu tak:

"Uprzejmie informujemy, że nowa Umowa zacznie obowiązywać od 7 stycznia 2013 r. w związku z czym wymiana posiadanego dekodera w Punkcie Sprzedaży możliwa będzie wraz z dniem 7 stycznia 2013 r.

"

Czyli jeśli moja umowa jeszcze nie obowiązuje to mogę wycofać się z tej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pitter To ciekawe co piszesz, ale gdy ja zawierałem umowę DRH2, to konsultant poinformował mnie, że umowa WYGASA po 6 miesiącach. Zresztą treść umowy zdaje się to potwierdzać. Nigdzie nie ma zapisów odnoście przejścia umowy po 6 miesiącach w zawartą na czas nieokreślony (rolowania zresztą też nie ma) Nie ma także żadnej informacji kiedy można wypowiedzieć umowę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dziabolek7 nigdy nie napisał, że nowy dekoder ma 2-letnia gwarancję... Zasady gwarancyjnych wymian dekoderów przez CP są w miarę proste do ogarnięcia, wymieniają po prostu jak ktoś ma u nich w danym czasie umowę, proste?

Rację ma @Pitter pisząc że umowa przechodzi na czas nieoznaczony.

Jeśli w tym okresie nasz własnościowy dekoder ulegnie uszkodzeniu to czy przysługuje nam wymiana dekodera?Cały czas mamy ważną umowę tylko pakiet za darmo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wymiana dekodera-jeśłi już - to tylko w trakcie trwania umowy 6 miesięcznej?Ani w APS w Poznaniu ani na infolinii nie są w stanie potwierdzić czy w przypadku wymiany dekoder jest na własność czy nie? A jeśli na własność to tylko w okresie płatnym?Gdzie tu zatem logika jeśli otrzymam nowy HD2000 i gwarancja na 6 miesięcy skoro z nowy sprzęt ma 2 letnią gwarancję (no chyba że dadzą używkę) ?Pytam bo się zastanawiam nad wymianą, miałbym dla rodzinki nowy sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tyle niejasności przy okazji tej umowy że nawet warto czasami podyskutować o najbardziej bzdurnej kwestii. Niekoniecznie to co jest jasne dla nas będzie tak samo jasne dla CP.

Byłem w APSie. Nie można było wymienić dekodera bo mój jest FTA. Umowa zacznie obowiązywać od 07.01 więc wtedy dopiero będzie to możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pakiet Darmowy HD jest świadczony na podstawie umowy na czas nieoznaczony, ale wtedy taka wymiana gwarancyjna nie ma zastosowania.

Dostałem odpowiedź od CP:

"Jednocześnie informujemy, że do czasu posiadania aktywnej Umowy na Pakiet Mini HD lub Darmowy HD w każdej chwili będzie miał Pan możliwość wymiany dekodera w przypadku jego uszkodzenia."

Wynika z niej że jest możliwa wymiana dekodera w każdym momencie trwania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...