Burito Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 To zależy widzisz do ciebie wydzwaniają a mnie się kończyło trzy umowy DRH2 i dwie DRH6 i nikt nie zadzwonił w sprawie TKA52. A jak sam zadzwoniłem to długo się konsultowali zanim mi ją przyznali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Ja też zadzwoniłem w ostatnim miesiącu o włączenie Darmowego, nawet konsultant nie proponował mi TKA52. Przyjął zgłoszenie i tyle. Także żadnych telefonów w tej sprawie nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Panowie i Panie - co będzie dalej z tym pakietem ? Na stronie Polsatu po tych zmianach (Mini HD -> Rodzinny HD) pakiet Darmowy gdzieś się zawieruszył... to nie wróży najlepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Myślę, że "spod lady" w ofercie telefonicznej nadal będzie dostępny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Pakiet Darmowy i Mini HD skończyły żywot w CP! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Ha, mam jeszcze umowę na Mini HD na 6 mies. ze zmianą na Darmowy HD, ktora musi dotrzeć do CP do 28 lutego. Chyba wyślę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Czyli chcąc miec tylko tych parę kanałów podstawowych co były w Darmowym HD (tvp1, tvp2, tvn, tvn7, polsat, tv4, tv6 i parę innych) za darmo, pozostaje albo : - naziemna lub - smart hd+ czy jest jeszcze jakaś alternatywna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Opanujcie się ludzie. Daliście się podejść w najprostszy z możliwych sposobów. Przestano Wam coś pokazywać na stronie i uznaliście, że tego nie ma:D Pakiet Mini HD nadal jest w sprzedaży (macie oferty w odpowiednim wątku). Pakiet Darmowy HD też jest nadal dostępny, nawet w PWU cały czas występuje przy ofertach z dekoderem na własność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 My mamy, bo przeglądamy to forum. Co z resztą zainteresowanych ofertą CP? Wchodzi na stronę, pakiety, 19,90 najtańszy. Nie widzę nic o Mini HD i darmowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Ale nawet użytkownicy tego forum już uznali, że pakietów nie ma, a to już można uznać za utrwalanie plotki Cel CP jest jasny i widać zadziałał (to samo ma na celu przesunięcie kanałów HBO, Cinemax i Sundance w wersji SD na odległe miejsce - ciekawe ilu zauważy "nagłe" wyłączenie tych kanałów). Tutaj masz ładne kolorowe w warrancie bez umowy lojalnościowej: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... ez-umow.cp Tutaj są cenniki pakietów dla abonentów i użytkowników: http://www.cyfrowypolsat.pl/do-pobrania ... p?catId=17 Jedynie co to w żaden sposób nie można dotrzeć na stronie CP do informacji i składu pakietu Darmowego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarne_oczy Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Jedynie co to w żaden sposób nie można dotrzeć na stronie CP do informacji i składu pakietu Darmowego HD. O Rodzinnym HD też coś zapomnieli wspomnieć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Ale nawet użytkownicy tego forum już uznali, że pakietów nie ma, a to już można uznać za utrwalanie plotki Cel CP jest jasny i widać zadziałał (to samo ma na celu przesunięcie kanałów HBO, Cinemax i Sundance w wersji SD na odległe miejsce - ciekawe ilu zauważy "nagłe" wyłączenie tych kanałów). True, zabieg aż nadto oczywisty. Na szczęście jest jeszcze to forum. O istnieniu kanału love czy wedding też nie miałem pojęcia prędzej żona, ale ona to tylko nc+ ogląda, bo się przyzwyczaiła. Z innej beczki: Jak włączałem darmowy, to konsultant mi powiedział, że nie jest wymagane aktywowanie go co 6 miesięcy. Na ile to jest prawdą, a na ile się z nią mija? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Nas swego czasu informowano, aby klientów informować o konieczności cyklicznego aktywowania pakietu Darmowego. Szkoleń z pakietu Darmowego HD rzecz jasna nie ma a i ciągle czytać wszystkich regulaminów od deski do deski mi się po prostu nie chce, kiedy wprowadzany jest jakiś nowy regulamin promocji. @Burito jest przykładem użytkownika, który nie musi ponawiać aktywacji, ale był tutaj głos użytkownika, który musiał ponowić. W wolnej chwili przejrzę regulamin. Ok? Poczytałem, Wymagana jest tylko pierwsza aktywacja na wniosek abonenta. Pakiet Darmowy HD jest aktywny do czasu zmiany pakietów przez użytkownika lub rezygnacji z promocyjnego nadawania pakietu przez CP Operator zastrzega sobie prawo również wyłączania pojedyńczych kanałów i/lub zastępowania ich innymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Wysłałem dzis poleconym priorytetem. Ma dotrzeć do 25.02. Jakby miało potem nie być to wole zainwestować 60 zł, niech leży aktywowany w piwnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 @swojadroga chciałbym Tobie serdecznie z tego tu miejsca podziękować za wkład, pomoc i informowanie nas abonentów Cyfrowego Polsatu o wszelkich nowościach, uprawnieniach i ofertach. Pełen SZACUN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 @Burito jest przykładem użytkownika, który nie musi ponawiać aktywacji, ale był tutaj głos użytkownika, który musiał ponowić. No to ja niestety byłem - pod koniec grudnia mi go "zgasili" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomvid Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 A wiecie na czym polega ta cała (re)aktywacja, tzn. co trzeba zrobić po 6 miesiącach, żeby nie wyłączyli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Ponowne włączenie pakietu Darmowy HD na infolinii to ta cała RE-AKTYWACJA Powiem tobie, że u mnie minęło już chyba z 12 miesięcy jak raz aktywowałem pakiet Darmowy HD to jeszcze mi go nie zdezaktywowali ani razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomvid Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Dzięki Burito za ekspresową odpowiedź, właśnie przewinąłem wątek do strony 64 i znalazłem, że trzeba przedzwonić. Tak z innej beczki - mam obecnie MiniHD kupiony około rok temu z umową na 15 miesięcy, która kończy się w czerwcu. Dekoder mam na własność. W czerwcu chcę przejść na DarmowyHD. Przez konsultanta CP zostałem poinformowany, że aby przejść na DarmowyHD mam wypowiedzieć umowę na MiniHD. I teraz czytając nasze forum w tym wątku mnie co nie co zmyliło, gdyż poprzednicy mający MiniHD (co prawda inne niż ja, - 6 miesięczne) pisali, że umowy nie wypowiadają, ale proszę o zmianę na DarmowyHD. Teraz się zastanawiam - jeśli ja już wypowiedziałem umowę, to czy teraz CP może mnie zrobić "w lewo" i agitować - panie, pan już wypowiedział umowę, więc do widzenia, nie będzie DarmowegoHD? Sorry za dopytywanie, ale jestem nowym abonentem CP, wiem, że z potentami ciężko walczyć, a nie chcę zrobić błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Kto pyta nie błądzi Możesz zrobić na dwa sposoby: 1. Wypowiedzieć tą umowę co masz i po jej zakończeniu podpisać nową o kodzie promocji DRH6, 2. Przedłużyć tą co masz na warunkach DRH6 (osobiście tak robiłem, umowa wydłużyła się o 6 miesięcy na pakiet Mini HD za 9,90 zł, po tym okresie możliwość aktywacji pakietu Darmowy HD za 0 zł). Chyba ta druga możliwość lepsza (ale sprawdź czy tak jeszcze można, zadzwoń do Działu Utrzymania Klienta CP i zapytaj czy już dziś możesz przedłużyć umowę na warunkach DRH6 tel. (22) 212 71 28). Sprawdź czy twoja umowa nie gwarantuje aktywacji pakietu Darmowy HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomvid Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 No właśnie - w momencie zamawiania pakietu MiniHD przez internet było jasno napisane, że po okresie podstawowym można przejść na pakiet "DarmowyHD za darmo i na zawsze" - mam jeszcze printscreeny z momentu zamawiania. No i w sumie teoretycznie nie powinienem mieć więcej pytań, tyle tylko, że w mojej umowie o tym DarmowymHD znajduję niewiele. Wymieniono, jakie kanały TV wchodzą w jego skład. Przejrzę jeszcze dziś dokładnie wieczorem w domu, czy jakiś inny punkt nie traktuje o DarmowymHD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Moim zdaniem masz prawo do aktywacji pakietu Darmowy HD po zakończeniu tej umowy, wczytaj się w PWU dokładnie i w umowę. Jak nie to trzeba pisać do nich reklamację. Zrób tak: wykonaj skany umowy, PWU, wyślij screeny ekrany i zapytaj czy po zakończeniu tej umowy masz możliwość aktywacji pakietu Darmowy HD. Wyślij to wszystko poprzez ICOK wersja beta. Tam masz możliwość wysyłania załączników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomvid Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Hej, przejrzałem dokładnie umowę i w paragrafie 4 podano: Dodatkowo po rozwiązaniu umowy abonenckiej (...) stanowiący własność klienta dekoder wraz z udostępnioną przez cyfrowy polsat kartą zapewniają bez konieczności ponoszenia opłat abonamentowych dostęp do (...) promocyjnego pakietu darmowego hd aktywowanego na wniosek abonenta. Aktywacji (...) klient może dokonać telefonicznie. Praktycznie fragment ten, w identycznej treści był już cytowany w tym wątku. Żeby się w 100% upewnić, przedzwoniłem i konsultantka potwierdziła, że umowę rzeczywiście trzeba wypowiedzieć, ąby móc potem aktywować pakiet darmowy hd. Pytałem też, jak to jest z tym przedłużaniem co 6 miesięcy - trzeba czy nie trzeba. Potwierdzono, że trzeba telefonicznie się odezwać rzeczywiście co 6 miesięcy. Pytałem, co się stanie, jeśli zapomnę ponowić aktywację i np. przypomnę sobie po miesiącu (bo przykładowo będę na wakacjach i nie zauważę braku kanałów). Również w tej sytuacji nie będzie problemu i pakiet się należy - trzeba tylko zadzwonić. No nic - pożyjemy - zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Widać, co konsultant, to opinia z tym cyklicznym aktywowaniem Darmowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 W przypadku oferty o kodzie promocji DRH2 lub DRH6 warunkiem aktywacji pakietu Darmowy HD wymagane jest, aby umowa była na czas nieokreślony. Jak się tą umowę wypowie automatycznie traci się prawo do aktywacji pakietu za 0 zł Darmowy HD. W przypadku kolegi @tomvid warunkiem aktywacji pakietu Darmowy HD było wypowiedzenie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.