glasser Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Jest możliwość odtwarzania na PC tego, co zostanie nagrane na dysku zewnętrznym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Nie ma możliwości odtwarzania nagrań z tego dekodera na komputerze. Nagrania są zakodowane. Na pewno te nagrania z kanałów kodowanych wchodzących w skład pakietu N na kartę. To nie dekoder z linuxem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sphinx Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Pytanie, czy można coś zrobić z listą programów, zachować jakoś w razie skasowania, bo po wyłączeniu z prądu 3 razy już mi się wszystkie kanały skasowały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Czytajcie wcześniejsze posty, bo wszystko jest napisane! dziwne, ja nie mam nowego softu, mój obecny, to 0.0.26 i nowszego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondis Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Zgadzam się z poprzednikiem. Nie wprowadzajmy w błąd informacjami o nowym sofcie. Wczoraj nie było nowego softu. Informacja o możliwości kasowania kanałów nieaktywowanego pakietu jest nieprawdziwa. Nadal wszystkie kanały z oferty n na kartę nie podlegają skasowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Napisałem może spóźnioną informację o nowej wersji oprogramowania, bo ludzie pytali jakie zmiany wprowadziła. Kasowanie kanałów z pakietu działa, sprawdzałem kilka razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Mi nie działa. Chyba, że masz na myśli dodatkowe, darmowe kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondis Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 To jest już chyba jakaś plaga z tym brakiem pakietu bez opłat. Dzisiaj jakieś godzinę temu u mnie wyłączyli TVP 1 HD, TVP 2 HD, TVN HD, TTV. Chyba jedyną alternatywą jest dzwonić do nich i im zgłaszać. Czy jest jakieś inne wyjście ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Napisz http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.ph ... 7c&t=29194 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondis Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Sprawa załatwiona dzięki doradcy na forum n-ki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Co odpisał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondis Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Żeby opisać krótko problem oraz podać numer karty. Pełna profeska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Ale co jest przyczyną, że tak się dzieje? uprawnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub24 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Przed chwilą właśnie stałem się kolejną ofiarą "braku uprawnień" do oglądania kanałów bez opłat (sic) Zniknęły mi kanały jak u kolegów opisujących problem w postach wyżej. Brak - TVP 1 HD, TVP 2 HD, TVN HD, TTV. Wysłałem e-mail na doradca (malpka) n.pl ciekawe jak długo zostanę bez dostępu do podstawowych kanałów. :> Kilka uwag: aby skorzystać z pomocy e-mail doradca (malpka) n.pl trzeba się zarejestrować na ich forum inaczej "wypad" szanowny kliencie. Nr telefonu podany na stronie TNK HD ten tańszy na który można dzwonić ze stacjonarnego (703-102-502 35gr brutto za minutę) jest nie aktualny, słychać tylko komunikat o podwyższonej płatności za połączenie po czym następny komunikat - nie ma takiego numeru !!! Skandal. Pozostało tylko połączenie z komórki za 1,22 zł (*71 81 91). Po połączeniu i pięciominutowej rozmowie - czyli straciłem 6zł konsultant przywrócił uprawnienia i kanały wróciły. Czyli nie z mojej przyczyny wyrzuciłem 6zł w błoto ! Może N znalazła nowy sposób na zarabianie ? Tak z 1000 utrat uprawnień i 1000 połączeń z konsultantem dziennie to wychodzi spora sumka. Jako klient czuję się rozczarowany obsługą klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Odpisali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Kilka uwag: aby skorzystać z pomocy e-mail doradca (malpka) n.pl trzeba się zarejestrować na ich forum inaczej "wypad" szanowny kliencie. Tak, to jest support świadczony przez modów forum nki dla użytkowników forum nki. Nikt nie twierdził że jest inaczej. Można też pisać na nkontakt (malpka) n.pl ale można się spodziewać odpowiedzi po tygodniu a na adres z forum odp. zwykle tego samego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Posiadam normalny nr do n, tj. o normalnej, a nie podwyższonej opłacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub24 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 @ofaflon - z tamtego forum odpisali żeby się zarejestrować, dopiero wtedy będą mogli odpowiedzieć, udzielić pomocy. Nie miałem ochoty rejestrować się gdzie tylko mi każą więc dzwoniłem. Jeżeli możesz to podziel się tym normalnym nr telefonu do pomocy technicznej Tnk. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 numer był podany, ale nikt nie podziękował, ani żadnego zainteresowania nie było, więc go usunąłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub24 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 @ofaflon - Witaj. Słuchaj nie zaglądam tu codziennie i nie zdążyłem nawet zobaczyć tego numeru Gdybyś był tak uprzejmy i wstawił go raz jeszcze, będę zobowiązany i na pewno podziękuję. Więc jeśli możesz ... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
larrini Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Witam wszystkich uzytkownikow nnk zwracam sie do was o pomoc mam problem z nagrywaniem posiadam dysk o pojemnosci 40gb wszystko ladnie dzialalo i nagrywalo sie az do wczoraj - przy probie nagrania czegokolwiek wyskakuje mi info limit: can not record wtf?? przeciez mam jeszcze 15% miejsca wolnego prosze o pomoc pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub24 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Jaki masz system plików na dysku FAT32 czy NTFS ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Cześć miejsca może być rezerwowana na timeshift... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
larrini Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 mam NTFS i raczej to nie timeshift poniewaz usunalem kilka nagran by zwiekszyc pojemnosc dysku a problem jest ten sam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ofaflon Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Spróbuj pendrive lub inny dysk. Być może po ostatniej aktualizacji X8 uznał, że twój dysk jest za wolny. Mój kumpel ma to samo. Po ostatniej aktualizacji jego pendrive jest niby za wolny. Wcześniej działał. Sformatuj też ten dysk i sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.